Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
92341/104451 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joel saattaa olla laiska, mutta todennäköisesti kärsii myös jatkuvista ruoansulatusvaivoista. Useasti on valitellut tuollaisia vaivoja. Ainakin närästys ja ähky (ummetus?) ovat todennäköisiä.

Kunhan vaan ei olisi peräsuolen syöpä. Miksei bb järjestä Joelille peräsuolen tähystystä?

Vierailija
92342/104451 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kristiinasta oon pitänyt pitkän aikaa, mutta tällä hetkellä se on kaikista ärsyttävin asukas noista.

Mä en oo ennen tykännyt, mutta nyt olen alkanut tykkäämään.

Mä en oo tykänny Kristiinasta alussa enkä lopussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
92343/104451 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tuo Vili vaan niiiiiin komea

Täh, kuolettavan tylsä, eleetön karvakuonojuippi näyttää ihan samalta kuin tuhkakupista tarkasteltavaksi poimittu tupakantumppi ja ruumiinrakenne myös täsmälleen sama loppuunimetty tumpattu tupakannatsa.

Olet mitä syöt => väistämättä lopulta jossain iässä faktaa samean harmaiden räkäraijareijojen kohdalla. 

Vierailija
92344/104451 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuolla talossa on ollut Markon häädön jälkeen niin hiljaista... Tuntuu että siellä ei puhuta mitään, kun 24/7 laittaa pyörimään... Marko jätti jälkeensä ison aukon. Se oli talon sydän.

Vierailija
92345/104451 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein insinöörityön näyte Artun ruuvailu, toivotaan tuuletonta säätä

Vierailija
92346/104451 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joel saattaa olla laiska, mutta todennäköisesti kärsii myös jatkuvista ruoansulatusvaivoista. Useasti on valitellut tuollaisia vaivoja. Ainakin närästys ja ähky (ummetus?) ovat todennäköisiä.

Välillä Joel näyttää hyvin surulliselta kun häntä kuvataan yksin jossain hiljaisuudessa.

Painuis sitten uittuun talosta. Mutta eipä siellä kodissa taida olla ketään odottamassa, että sen takia roikkuu tuolla talossa, että edes kerran olisi ihmisten keskellä.

Vierailija
92347/104451 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään irtisanoin 247:n. Viimisen kahden viikon aikana kattonu sieltä täältä. Ens vuonna ei tarvi ostaa jos on Virtanen ja Snow puikoissa. Kaikki Suomen BBt ollu aika 247. Viime ja tää kausi aivan pohjanoteeraukset. Varsinkin tänä kautena ”viikko” ja ”päivä”tehtävät.

Harmi, on niin hyvä formaatti.

Virtasen ei pidä antaa enää ohjata enää mitään ja koko BB pitää siirtää toiselle kanavalle ei mihinkään nelosen kanaville ja TUOKAA MEILLE SAINIO TAKAS!!!!!!

Vierailija
92348/104451 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisse veks? 

nuoli ylös = kyllä 

nuoli alas = ei

Vierailija
92349/104451 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kristiinasta oon pitänyt pitkän aikaa, mutta tällä hetkellä se on kaikista ärsyttävin asukas noista.

Mä en oo ennen tykännyt, mutta nyt olen alkanut tykkäämään.

Mä en oo tykänny Kristiinasta alussa enkä lopussa.

Mä taas oon tykännyt Krissestä alussa, keskellä ja lopussa.

Vierailija
92350/104451 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tuolla talossa on ollut Markon häädön jälkeen niin hiljaista... Tuntuu että siellä ei puhuta mitään, kun 24/7 laittaa pyörimään... Marko jätti jälkeensä ison aukon. Se oli talon sydän.

Talon terassi pysyy puhtaampana nyt kun Marko ei ole kuorruttamassa sitä keuhkolimallaan. 

Vierailija
92351/104451 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva tunnelma pojilla nikkaroidessa.

Niin on, näin se tämäkin tehtävä vei mennessään. Tosin vähän liikaa innostuvat rakentamaan, ei taida pysyä pinnalla tuo lautta kun on paljon painavaa puuta ja kaikkia pullojakaan ei ole hyödynnetty..

Vierailija
92352/104451 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleekohan jossain vaiheessa vallankaappaus ja kapteenin vaihto? Ei tuo nykyinen saa ainakaan mitään aikaiseksi, pojat tuusaavat omiaan ja muut makaavat sisällä, vaikka kapteenin piti jakaa rankkoja tehtäviä muille.

Vierailija
92353/104451 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunhan vaan ei olisi peräsuolen syöpä. Miksei bb järjestä Joelille peräsuolen tähystystä?

Sulla taitaa suoli olla jo pätkäisty kun kaikki sonta tulee suun kautta ulos.

Vierailija
92354/104451 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän näistä kukaan oikein täysillä heittäytyä osaa (mutta me palstalaiset osattais ;) ?) tai tässä vaiheessa noista kukaan ei edes enää jaksa. Mutta luonteeltaan sekä Kristiina että Julia ovat sellaisia, että elostelevan kapteenin esittäminen on heille vaikeaa. Heillä on muut vahvuusalueet.

Arttu olisi vetänyt kapuna kiroilun ja hirnumisen kautta, ja nauttinut muiden palveluksista sumeilematta, Op vittuillut tasaisesti jokaiselle ja nauraa rätkättänyt ”oli kamala” -lauseen säestyksellä, Vili sukinut partaansa ja huutanut suureen ääneen ”näin se muuttuu” tai muita tuttuja sloganeita ja viuhtonut ympyrää..

Paulasta olisi tullut yliteatraalinen kapteeni, joka olisi jo ympäripäissään kuin jack konsanaan. Paulan kellonaika-arviot ovat muuten ihan timanttisia: tänään klo 14.46: eihän se kellokkaan oo vasta ku kolme! (Jonain toisena päivänä kuitenkin samaan aikaan ”, pesut ja nukkumaan!”)

Joel olisi ollut lupsakkan leppoisa kapteeni, itseironian kautta huojunut lautan pomona nauttien kaikista mahdollisista ylellisyyksistä. Ja kuorsannut kaikki yöt, oon kuorsaajien puolella!

Voittajasta ei niin väliä, kaikkien jostain piirteistä tykkään, ihmisiä ne kaikki vaan on tässä teatterissa :D

Vierailija
92355/104451 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehistön jäsenenä laittaisin noin avuttoman kapteenin lankulle 😂

Vierailija
92356/104451 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään irtisanoin 247:n. Viimisen kahden viikon aikana kattonu sieltä täältä. Ens vuonna ei tarvi ostaa jos on Virtanen ja Snow puikoissa. Kaikki Suomen BBt ollu aika 247. Viime ja tää kausi aivan pohjanoteeraukset. Varsinkin tänä kautena ”viikko” ja ”päivä”tehtävät.

Harmi, on niin hyvä formaatti.

Minä irtisanoin sunnuntaina. Sunnuntain jälkeen en ole katsonut, mutta keskusteluja tulen jatkossakin seuraamaan ja äänestän kyllä, tällä viikolla Kristiinaa häätöön.Ensi viikolla voittajaa.

Eihän tämä nyt normaalia ihmistä konkurssiin aja, jos taas on kyse muusta, silloin ei edes seuraa koko paskaa.

Vierailija
92357/104451 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TÄMÄ ON BIG BROTHER: KAPTEENI muista annetut ohjeet

Virtanen raivoissaan kun Krisse ei ole roolissaan

Vieläkin muistuu niin elävästi mieleen Kim Sainion auktoriteetti BB:nä. Oli ihan toista luokkaa kuin Virtanen jolla ei ole auktoriteettia ollenkaan. Kun Sainio sanioi pk-huoneessa jollekkin kovasti niin silloin oli toteltava tai rankkua tuli, eikä se ollutkaan mitään pientä rankkua.

Silloin ei muutenkaan lusmuilijoita ja sääntöjen rikkojia taputeltu päähän, vaan huomautus tuli saman tien. Asukkaita myös poistettiin talosta helposti jos ei kiinnostanut olla siellä.

Ei silti kuormasta kakkoa syönyttä kimittäjäkirvesmurhuria takaisin BillyBöljä menekinedistyshuppareineen.

Formaatti on hieno, mutta Suomessa puikoissa on valitettavasti huseerannut vain epäpäteviä puoskareita.

Vierailija
92358/104451 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva tunnelma pojilla nikkaroidessa.

Niin on, näin se tämäkin tehtävä vei mennessään. Tosin vähän liikaa innostuvat rakentamaan, ei taida pysyä pinnalla tuo lautta kun on paljon painavaa puuta ja kaikkia pullojakaan ei ole hyödynnetty..

Sama kai se on heittää läskiksi, joutuvat kuitenkin tekemään lautan uudelleen vielä monta kertaa ennen viikkotehtävän päättymistä. Tuskin BB:llä on antaa tehtävää varten mitään muuta kuin tuotannon pikkujouluista kerättyjä pulloja ja käytettyjä sukkahousuja, eli koko viikko on tuota lautan rakentelua... eikun siis anteeksi, asukkaiden psyykkisen kestävyyden nakertamista, rahaa kyllä on!

Vierailija
92359/104451 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tuo Vili vaan niiiiiin komea

Tarkoittanet samea?

Vierailija
92360/104451 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä on antaa lähtevän herjan olla palkinto? Siitä katoaa koko twisti. Jessus kun on tylsä tuotanto.

Ketju on lukittu.