Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Mielenrauha (jes Julia) Joel ja Julia osaa pelata aliasta ;)
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä viisaampia paikalla?
Mun tabletti ei yhtäkkiä enää suostu näyttämään live streamiä,
pyörittää vaan päivitysnäppäintä eikä se kolmio koskaan tuu missä se kamera numero alla vaan vetää sen kuvan mustaksi??
Tietokone toimii?
Kirjaudu ulos ja uusiks sisään.
Vierailija kirjoitti:
pyörittää vaan päivitysnäppäintä eikä se kolmio koskaan tuu missä se kamera numero alla vaan vetää sen kuvan mustaksi??
Tietokone toimii?
Laita kokonaan kiinni ja avaa sitten uudestaan?
Vierailija kirjoitti:
Krisse tosi lapsellinen pelatessa. Suuttuu, ei voi olla totta miten itsekäs. Mä haluun voittaa, tämä on harjoituspeli,( kun ei ollut voiton puolella.)
Nyt se meni tollai makaamaan, et pääsis kurkkiin Julian sanan
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli jhauska alusta ainakin. :DDDDD
Mikä uusi nuorisomuoti tuo poskihampaan puuttuminen on? Katilla puuttui täsmälleen samasta kohtaa poskihammas kuin Markolla. Kaikenlaista nuo nuoret ovat valmiita tekemään ollakseen muodikkaita.
Mulla oli tilaus loppunut. Luulin, että se jatkuu automaattisesti niinkuin muut suoratoistopalvelut. Mietin 5 min ja päätin olla ostamatta lisäkuukautta. Eipä tästä oikein iloa saa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten jos oma miehenne ts kihlattu on talossa ja käyttäytyy noin niinku Marko niin se ois ok. Saa läpsiä ja kaulailla ja olla lähellä.
Itse en moista katsoisi. En oo taas niin vapaamielinen että itse myös pelaisin samoilla säännöillä.Jos ei oo sairaalloisen mustasukkainen ja omistushaluinen, ni kyllä ton Markon käytöksen hyväksyy. Mulle olis ainakin ihan fine toi sen käytös jos olis mun mieheni.
Voihan olla, että ystäväsi eivät tykkäisi, kun ukkosi läpsii heitä persielle
Vierailija kirjoitti:
Oikeestiko ihmiset haluaa tuon apinan näkösen Markon voittavan vai miks tuo saa noita säälipisteitä joka viikko nyt?
Ja OP ulos talosta!!!!!
Ihania molemmat ja Joel kans on symppis!
Kristiinan ja Artun kun sais huomenna ulos tuolta, loppukautta olis kiva katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Krisse tosi lapsellinen pelatessa. Suuttuu, ei voi olla totta miten itsekäs. Mä haluun voittaa, tämä on harjoituspeli,( kun ei ollut voiton puolella.)
Tollaset seurapelit näyttää kivasti heittäytymiskyvyn. Muut ottaa huumorilla ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vili avas tofupaketin, maistoi ja heitti sitten paketin roskiin! Aivan käsittämätöntä. Miksi ei laittanut takas jääkaappiin ja sen ois syönyt joku, joka siitä tykkää.
Vili on muutenkin aivan hirvee persoona, ei tuollasen kanssa kukaan tule toimeen. Ylimielinen läyhääjä täynnä itseään.
Hyvä Vili! Turhat tofut meni just oikeaan paikkaan.
Arttu kylläkin heitti tofupaketin roskiin, haistettuaan sitä ensin. Onko Vili nyt tehnyt saman? Ihmettelin mikseivät syö niitä tofujansa, jotka niitä ostavat. Jättävät jääkaappiin pilaantumaan. Odottavat varmaan että joku sen niille valmistaa ja tarjoilee nenän eteen.
Hyvä sit Arttu! Niin oikeaa toimintaa, olipa kuka tahansa.
Hauskaa tuo eilinen keskustelu, jossa Vili kysyi milloin asukkaat viimeksi ovat panneet. Joppe toljotti tyhjyyteen lasittunein katsein, samalla suunsa täyteen hiilarimössöä mättäen. Ei ole poika tainnut päästä painamaan kertaakaan elämässään. Nyrkki-Kyllikkiin on ollut tyytyminen.
Voisko joku kertoo Julialle kun lähtee sunnuntaina pihalle, et se on JalApeno, ei Jalopeno kun hän ei vielä 23 vuotiaana sitä näköjään tiedä.
Krisse-vihaajat vois löysätä välillä ponnaria ja ottaa vaikka kupin kahvia
Vierailija kirjoitti:
Tietokone toimii?
Mulla joka päivä temppuilee noin. Sammutan ruudun, avaan ja näkyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauskaa tuo eilinen keskustelu, jossa Vili kysyi milloin asukkaat viimeksi ovat panneet. Joppe toljotti tyhjyyteen lasittunein katsein, samalla suunsa täyteen hiilarimössöä mättäen. Ei ole poika tainnut päästä painamaan kertaakaan elämässään. Nyrkki-Kyllikkiin on ollut tyytyminen.
Käväisepä lenkillä :)
Vilillä pienet varustukset ylä ja alapäässä.
Paula ja Marko pääs pelissä finaaliin olkkaritiimistä. Uskovat Krissen ja Jopen tulevan vastaan makkarijengistä, Artun ja Julian tietämykseen ei vissiin luotto ole kovin korkealla.
Vilillä hyvää itseironiaa pelissä, aihealueena oli sana "outo" ja Markon ensimmäinen veikkaus oli Vili. Sana oli tietenkin oikein 😊
Miksi toi oli Kristiinan mielestä huono peli?
Nyt Arttu vetelee kaikki viinirypäleet tuolla.