Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Krisse tanssi hassusti eilen..
Vierailija kirjoitti:
Vili sanoi et Julia on sen uus lemppari
Syystäkin kun pisti Markolle luun kurkkuun. Miettis vähän suhdettaan ennen kun tokaseen Paulalle ihme kommentteja. Kenelle naiselle tuo on muka Ok?!?!
Vierailija kirjoitti:
Tuo Markon limainen käytös on ällöttävää. Sanoi eilen olevansa musta suklainen paulasta. Kuka varattu puhuu toisesta naisesta noin?!
Varmaan sellainen, joka sanoo noin myös miespuolisesta kaveristaan (Roope).
Krissellä noussut kusi hattuun kun on voittanut kaikki kisat
Vierailija kirjoitti:
Krisse tanssi hassusti eilen..
Kyllä. Se oli päivätehtävä, jolla voitti (taas) rahnoja huutokauppaan.
Vierailija kirjoitti:
Juliastakin kuoriutui esiin läyhääjä. Pisteet laski roimasti pissiksen jutuista:(
Läyhääjä? Mistä se nyt sanoi muuta kun asiasta Markolle. Ihan oikeessa oli ja ei puhunut seläntakana. Marko ei vaan ymmärtänyt mitä teki väärää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juliaa ei siivous paljon nappaile. Aamun syönyt vaan. Yön jankkas ja pilas fiiliksen. Itsekeskeinen hemmoteltu bimbo. Luiskaan.
Siis mitä! Onko Julia eilen sanonut vastaan ja pilannut sipsiä syövien syömisfiiliksen? Sellainen pieni riitely ei kuulu tähän ohjelmaan laisinkaan! Kontentti seis ja kaikki nukkumaan.
Nukkumista tämä ohjelma kaipaa.
Julia ei pilannut kenenkään fiilistä, korkeintaan Markon kun sanoi oman mielipiteensä. Mikä tekee Juliasta itsekeskeisen? Mitä on nyt tehnyt sellaista, ihan mielenkiinnolla kysyn? Julia ei oo ollut törkeä eikä jatkannut, keskustelu Markon kanssa meni ympyrää eikä päätä ja häntää näkynyt koska eivät ymmärtäneet tai siis.. Marko ei ymmärtänyt Julian pointtia. Keskustelussa mukana yöllä olivat myös Vili(ja Paula) jotka olivat Julian kanssa samaa mieltä Markon tekosista varattuina. Ei ois ok mullekkaan jos mun mies läpsis perseelle ja osottais mielenkiintoo jatkuvasti toista kohtaan talossa jos naisena katselisin ulkopuolella. Rajat on mitkä on mut myös mulle ei ois Ok, ei kuitenkaan mukavalta tunnu ja luulis ajattelevan naistansa tuo Marko. Marko ei vaan tajunnut mitä on tehnyt väärää tai mitä ei
Voisi saada ”anteeksi”. Eikö Markoa haittaisi jos hänen naisensa olis talossa ja käyttäytyis tietyn miehen kans tuollein aina? Varmasti tosi hyvä tunne tulis.👍🏼Ja kivaa katseltavaa. Julia selitti Markolle et hän ei voi tietää mikä on Markon naiselle Ok kun ei tunne tätä tai tiedä mut sanoi et mitä itse aatellu et ei varattuna itse hyväksyisi tollasta. Marko tehköön mitä vaan mut ite ei noin tekis tai hyväksyis suhteessa esimerkkinä miten Marko toimii ja mitä Marko tekee. Ei se kerro myöskään luottamuksesta vaan aivan sama kenen kanssa Julia olisi ei kattelis moista, ja Vili ja Paula sanoi eivät hekään.Luuletko, ettei Julia kertonut kantaansa eilen tarpeeksi monesti, kun piti vielä toistaa?
Marko ei ymmärtänyt joten nähtävästi piti toistaa et ois ymmärtänyt
Ei kun kännijankkaaja-Julia ei tajunnut kuinka oli aluksi syyttänyt suoraan Markoa läpsimisestä ja sitten alkoi pyörtämään puheitaan, että muka ei ollutkaan syyttänyt mistään vaan muka puhunut että hänelle (Julialle) Julian poikaystävän muiden naisten läpsiminen edes leikillään ei olisi ollut ok. Sitten Julia itse käyttäytyy täsmälleen samalla tavalla ja hyppää vielä Joelin päälle sänkyyn ja ehdottelee 'leikillään' nussimista vaikka nukkumassa ollut Joel ei ole yhtään jutussa mukana, toisin kuin Marko ja Paula, jotka on pelleilleet yhteistuumin talossa monta viikkoa huvikseen.
Julialle pointsit että sanoi rehellisesesti eilen mitä ajattelee, ja Julian sanoin mitä varmaan kaikki ajattelee talossa. Muut sinkkuja Marko kuitnekin varattu. Ihme touhua. Varattu jos olisin hauskaa voi pitää mutta toista kunnioittaen, ei flirttailu muille tunnu kauhean kivalt ja itse en kans sellast kattelis..
Missä se leukojen louskuttelija, eikö tajua että Krisse voitti taas.
Aika roisia Artulta, kulkea nyt noissa ällökalsareissa päivät pitkät, hyi hitsi.
Vierailija kirjoitti:
Julialle pointsit että sanoi rehellisesesti eilen mitä ajattelee, ja Julian sanoin mitä varmaan kaikki ajattelee talossa. Muut sinkkuja Marko kuitnekin varattu. Ihme touhua. Varattu jos olisin hauskaa voi pitää mutta toista kunnioittaen, ei flirttailu muille tunnu kauhean kivalt ja itse en kans sellast kattelis..
No eipä tuolla ainakaan minulta paljon pisteitä tule, kun toimii ihan eri tavalla kuin sanoo (ja muka ajattelee). Ensimmäiset päivät kihersi ja kihnutti Markon ja Joelin kyljessä, läpsi eilen Markoa ja meni Joelin päälle kikattaen "n**sitaanko". Juu juu, "minun parisuhteessani ei ole ok".
Marko on sydämellinen ja halii kaverillisesti niin Roopea kun Paulaakin. Pikku taputtelu pehvaan, niin ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkikö kukaan viime yönä bileissä kun Julia kstui yksin sohvalla ja laittoi röökeihinsä jotain nestettä pienestä pullosta?
En ole nähnyt yhtään kommenttia siitä. Muut porukat olivat silloin vissiin röökillä. Kakkoskamerassa näytettiin tuo kumma operaatio. En tiedä mitä siinä pienessä pullossa oli. Näytti aivan silmätippapullolta tai joltain vastaavalta. Julia otti röökiaskin takin taskusta, avasi sen, otti pullon ja tiputti röökien filttereihin muutaman tipan ainetta. Sitten laittoi röökiaskin takaisin taskuun.
Onko tämä joku uusi juttu josta saa lisävauhtia? Onko Julian poikaystävä laittanut sille mukaan jotain jännää?
Voihan tuo olla joku ihan normaali juttu, en tiedä kun en polta, mutta en ole nähnyt kenenkään koskaan "terästävän" röökejään noin.Oiskohan sitä nestettä millä saa sinisen röökin mentholin makuiseksi. Vihreää ei Suomesta enää saa.
Kiitos asiallisesta vastauksesta. En ole tuollaisesta ennen kuullutkaan.
Marko 34v näyttää eskarilaiselle vaatteineen ja lippiksineen, reppu vaan selkään.
Vili juo pari litraa keitettyä kukkakaalivettä.
Outo.
Veikkaan, että sika säkissä ja pihvi-illallinen lankeaa taas Arttu-reppanalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juliaa ei siivous paljon nappaile. Aamun syönyt vaan. Yön jankkas ja pilas fiiliksen. Itsekeskeinen hemmoteltu bimbo. Luiskaan.
Siis mitä! Onko Julia eilen sanonut vastaan ja pilannut sipsiä syövien syömisfiiliksen? Sellainen pieni riitely ei kuulu tähän ohjelmaan laisinkaan! Kontentti seis ja kaikki nukkumaan.
Nukkumista tämä ohjelma kaipaa.
Julia ei pilannut kenenkään fiilistä, korkeintaan Markon kun sanoi oman mielipiteensä. Mikä tekee Juliasta itsekeskeisen? Mitä on nyt tehnyt sellaista, ihan mielenkiinnolla kysyn? Julia ei oo ollut törkeä eikä jatkannut, keskustelu Markon kanssa meni ympyrää eikä päätä ja häntää näkynyt koska eivät ymmärtäneet tai siis.. Marko ei ymmärtänyt Julian pointtia. Keskustelussa mukana yöllä olivat myös Vili(ja Paula) jotka olivat Julian kanssa samaa mieltä Markon tekosista varattuina. Ei ois ok mullekkaan jos mun mies läpsis perseelle ja osottais mielenkiintoo jatkuvasti toista kohtaan talossa jos naisena katselisin ulkopuolella. Rajat on mitkä on mut myös mulle ei ois Ok, ei kuitenkaan mukavalta tunnu ja luulis ajattelevan naistansa tuo Marko. Marko ei vaan tajunnut mitä on tehnyt väärää tai mitä ei
Voisi saada ”anteeksi”. Eikö Markoa haittaisi jos hänen naisensa olis talossa ja käyttäytyis tietyn miehen kans tuollein aina? Varmasti tosi hyvä tunne tulis.👍🏼Ja kivaa katseltavaa. Julia selitti Markolle et hän ei voi tietää mikä on Markon naiselle Ok kun ei tunne tätä tai tiedä mut sanoi et mitä itse aatellu et ei varattuna itse hyväksyisi tollasta. Marko tehköön mitä vaan mut ite ei noin tekis tai hyväksyis suhteessa esimerkkinä miten Marko toimii ja mitä Marko tekee. Ei se kerro myöskään luottamuksesta vaan aivan sama kenen kanssa Julia olisi ei kattelis moista, ja Vili ja Paula sanoi eivät hekään.Luuletko, ettei Julia kertonut kantaansa eilen tarpeeksi monesti, kun piti vielä toistaa?
Marko ei ymmärtänyt joten nähtävästi piti toistaa et ois ymmärtänyt
Ei kun kännijankkaaja-Julia ei tajunnut kuinka oli aluksi syyttänyt suoraan Markoa läpsimisestä ja sitten alkoi pyörtämään puheitaan, että muka ei ollutkaan syyttänyt mistään vaan muka puhunut että hänelle (Julialle) Julian poikaystävän muiden naisten läpsiminen edes leikillään ei olisi ollut ok. Sitten Julia itse käyttäytyy täsmälleen samalla tavalla ja hyppää vielä Joelin päälle sänkyyn ja ehdottelee 'leikillään' nussimista vaikka nukkumassa ollut Joel ei ole yhtään jutussa mukana, toisin kuin Marko ja Paula, jotka on pelleilleet yhteistuumin talossa monta viikkoa huvikseen.
Juuri näin. Marko ja Paula on aikuisia, jotka tietää leikin ja pettämisen eron ja mihin rajat vedetään omissa suhteissaan (tässä tapauksessa Marko omassa suhteessa vaimoonsa talon ulkopuolella). Julia on vielä täysin raakile, yleissivistykseltään nolla, hieman yksinkertaiset älynlahjat saanut pissis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis Julia on jyrännyt kaikki Markon ja Paulan väliset pyllylle läpsäisyt ja kainalossa olot. Reppana mustasukkainen.
Todella mustis on Julia kun ei ole saanut samanlaista huomiota Markolta kuin Paula. Jankkasi koko illan samaa asiaa Markolle jolla oli kyllä hyvät hermot kun ei raivostunut siitä.
Joelkin kyllästyi Julian jankkaamiseen. Tajusi myös varmaan että Julia on vain käyttänyt häntä hyväkseen ja flirttaillut hänelle vain tehdäkseen Markon mustasukkaiseksi. Joel parka.
Julia kutsui Markoa vanhaksi äijäksi ja myös loukkasi Markon kihlattua kutsumalla häntä päin "vidun muijaksi".
Myöhemmin sopivat riidan ja ei niin yllättäen Julia sitten kihersi taas Markon vierellä seuraten kuin hai laivaa loppuyön. "Vanhan äijän" seura taas kelpasi kun oli saanut huomiota.
Hyvä kun tuli Julian oikea luonne esiin ennen finaalia. Pois vaan.
Kyllä huomasi heti Julian tullessa taloon, että oli kiinnostunut Markosta. Yöllä, kun Marko ja Joel lähtivät tupakalle niin Julialla oli äkkiä pää pystyssä ja juoksi perässä ulos. Silmät kiilui ja flirttaili Markolle . Ei se Joel sitä kiinnostanut. Marko, kun ei ole hänestä kiinnostunut niin nyt Julia on kiukkunen, haastaa riitaa ja piikittelee.
Voi, voi Julia rassukka kaikkea se mustasukkaisuus saa aikaan.
Yöllä ennen nukkumaan menoa sohvalla istui Paula Vilin ja Artun välissä, Vili aloitti suutelemaan Paulaa ja hetken päästä Paula kääntyi suukottelemaan Arttua. Nauroi Vilille ja nukkuivat Arttu ja Paula lusikassa.
Saman murreasian olen huomannut myös, mutta K on ihan OK asukas, vaikka varmasti tuo laiskuus on se mikä eniten nimeämispisteitä hänelle aiheuttaa. K silti varmaan voittaa koska kiivas ja suorastaan raivokas kannattajajoukko.