Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Some jo selkeästi vaikuttanut ihmisten kuvaan normaalista naisvartalosta. Selluliitti ei ole enää normaalia ja alipainosta on jälleen tullut naisihanne, normaalipainosiakin naisia sanotaan kehopositiivisiksi.. juuri kun luuli ettei tämä maailma voi mennä sairaammaksi.
N20
No nyt on joku päässyt toteuttamaan omaa musiikillista taiteilijuuttaan,. BB:hen teostovapaata kamaa pimpelipom-taustoilla!
Olli-Pekka näyttää vähän Jeesukselta tuossa kylpytakissa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä palsta paranisi kertaheitolla jos Kristiina pääsisi ensi sunnuntaina kotiin.
Juuri äsken itse pummi röökit ja sanoi perään Julialle anteeks. Eli tietää itsekin ettei oma käytös ole kovin kivaa.
Nyt ei ole muuten hetkeen kiroillut. Mutta kiroilee kyllä, se toteamus ihan totta, että kauppareissulla kiroili Joelin ”kumoon” 10-1 (ja kyllä, mulla on 24/7 ja korvat, tunnistan kirosanat . Just kaatu K (totesi:nyt se tapahtu, örvellys)
No huh, Krisse rulaa, toivottavasti kiroilisi jatkossa vielä kovemmin, hiton hauskaa. Ja ei se Krisse mihinkään lähde, olen varannut 50e äänestykseen ja laitan kaikki Krisselle jos on häädössä.
Viilillä on lettutrauma. Ei ois saanut pienenä pakottaa syömään.
Vierailija kirjoitti:
Vili haluaa juottaa Paulalle jääteetä ettei ole liian humalassa. Mitähän mielessä.
Pualan agressiivisen humalakäytöksen takia luultavasti rajoitetaan tuota alkoholin tarjoilua. Sainiokin silloin sanoi, että se raivo oli oikeasti pelottavaa (Julia-Marko-avoliittokeissi)
Pidän Artusta päivä päivältä vähemmän. Mies ei edes osaa puhua normaalisti kun koko ajan on kauhea show päällä.
Oli jotenkin hupaisaa kun Kristiina totesi jotenkin että mun fanit on äänestänyt tanssikisan voittoon. Ne samat ihanat fanit on tässä ketjussa, ja Kristiina pääsee lukemaan nämä kaikki suloiset ”kannustusviestit” kun pääsee kotiin! Miettikääpä sitä ;)
Ei.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuommoiset stringit tunnu epämukavalta, kun tuommoinen naru menee persvaossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä palsta paranisi kertaheitolla jos Kristiina pääsisi ensi sunnuntaina kotiin.
Juuri äsken itse pummi röökit ja sanoi perään Julialle anteeks. Eli tietää itsekin ettei oma käytös ole kovin kivaa.
Nyt ei ole muuten hetkeen kiroillut. Mutta kiroilee kyllä, se toteamus ihan totta, että kauppareissulla kiroili Joelin ”kumoon” 10-1 (ja kyllä, mulla on 24/7 ja korvat, tunnistan kirosanat . Just kaatu K (totesi:nyt se tapahtu, örvellys)No huh, Krisse rulaa, toivottavasti kiroilisi jatkossa vielä kovemmin, hiton hauskaa. Ja ei se Krisse mihinkään lähde, olen varannut 50e äänestykseen ja laitan kaikki Krisselle jos on häädössä.
Sinun takiasi toivon, että Krisse häädetään.
Toi Vili on kyllä ihan pelle.
Vierailija kirjoitti:
Loppuko bileet ja juomat nyt kaatumisen takia
Kuka kaatusi?
Vierailija kirjoitti:
Viilillä on lettutrauma. Ei ois saanut pienenä pakottaa syömään.
Feikkaustahan tuo oli.
Tietääköhän Julia mitä budoaari tarkoittaa, kun hokee sitä ihan omituisissa yhteyksissä?
Huvittaa tuo Vilin lettukammo, joskus lapsena oksentanut. Ei vielä 27-veenä pysty syömään yrjöömättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei ole muuten hetkeen kiroillut. Mutta kiroilee kyllä, se toteamus ihan totta, että kauppareissulla kiroili Joelin ”kumoon” 10-1 (ja kyllä, mulla on 24/7 ja korvat, tunnistan kirosanat . Just kaatu K (totesi:nyt se tapahtu, örvellys)Sinä se jaksat läyhätä ja länkyttää, iloksesi voin kertoa että Krisse lähtee parin viikon päästä su viimeisenä talosta, sen jälkeen palsta on vapaa länkytä niin paljon kun kerkeät ketään ei kiinnosta.
Täyttä paskan läyhäystä oli tuokin että Krissen lipeämisen liukkailla kusluistimilla märällä terassilla yrität laittaa kännin piikkiin.
Kelaamaan vaan taaksepäin, totea itse 24/7, itse noin K totesi. (Ja siivoa susi :))
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa tuo Vilin lettukammo, joskus lapsena oksentanut. Ei vielä 27-veenä pysty syömään yrjöömättä.
Todella ärsyttävä toi Vilin lettushow. Mua oksettaa Vili.
Alamaailma pelkää Paulaa.