Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisi Arttu saada Siniltäkin käsihoidot, vai miten tuon spekuloinnin muuten tulkitsisi?
Tai sitten on ottanut poskeen Virtaselta pk-huoneessa, sekään ei yllättäisi.
Arttuhan sanoi, että ei liity Ellaan, niin sama tuli mieleen, että jostain puhuu, mitä tapahtui Sinin kanssa. Toisaalta Arttu alkoi lopulta myös sanoa, ettei asia liittyisi häneen itseensä, mutta se ei tuntunut ihan uskottavalta. Miten hän muka tietäisi jonkin ison jutun, mikä tuolla on pidetty salassa, jos ei liittyisi häneen itseensä?
Ehkä Sini kertoi Artulle salaa miksi lähtee?
Olisiko syy voitu kertoa Artulle pk-huoneessa?
Olisko noin henkilökohtaista juttua kerrottu? Tietty jos Sini on erikseen pyytänyt, että Artulle kerrotaan?
Siltikin luulisi, että Arttu viittaa johonkin talon tapahtumiin, koska kyllähän kaikki muutenkin saa tietää talosta lähtiessään, että Sinin mies haki eroa (jonka peruivat sitten), ei se ole mitään, mikä Artun pitäisi erikseen kertoa. Joten ehkä ennemmin viittaa niihin käsihommiin Sinin kanssa?
Ei kai se kovin henkilökohtainen juttu ole, jos olisi esimerkiksi näytetty, mitä heistä on lehdessä kirjoitettu. Mutta tosiaan, eihän sitä olisi järkeä kertoa muille talon ulkopuolella, kun se selviää talolaisille joka tapauksessa muutenkin. Ehkä Arttu kuvittelee, että syytä ei tiedetä talon ulkopuolella ja luulee, että hän on ainoa, joka Sinin lisäksi tietää lähdön syyn.
Eihän tuossa ole pointtia.
Sinihän sai tietää avioerohakemuksesta päiväkirjahuoneessa ja teki samantien päätöksen lähdöstä. Jos olisi tiennyt ajoissa, niin olisi käynyt pakkaamassa kamansa. Nythän se vaan lähti ja muut pakkas.
MIksi hän olisi Artulle asiasta edes avautunut? Kyllä Sasa ja Ella olivat hänelle lähempiä talossa kuin Arttu. Arttu oli vaan väline.
Vierailija kirjoitti:
Joelillakin on katala puolensa. Kätkee sen niin hyvin ,että hullumpi ei huomaa
Kyllä. Hiljaiset on vaarallisimpia. Kukaan ei tiedä mitä niiden päässä liikkuu.
T.hiljainen itsekin, ajatukseni muista ovat pääasiassa pahoja ja väkivaltaisia, joskus irstaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän on ihan tosiasia että aika paljo tuolla muut siivoaa Krissen jälkiä, erityisesti Marko. Ei siitä kukaan hirveenä numeroa pidä, joskus Marko siitä ärsyyntyneenä sanonut, mutta ymmärrän kyllä Markoa siinä että ei jaksas kokoajan nalkuttaa samasta asiasta.
Nuo on sellasia asioita, mitä ei juuri katsojana huomaa ellei erityisesti kiinnitä siihen huomiota. Sitte äkkiä tulee sellanen kuva et Marko valittaa Krissen sotkuista jatkuvasti, kun kerran pari on siitä puhunut.
Oli pakko kääntää toiselle kameralle, kun toi Krisse kehuu tuolla ruuanlaittotaitojaan, Eilen sai kuulla Vililtä mitä on maizena. Nyt se raapii haarukalla astian pohjaa sekoittaessaan jotain. Ei osaa edes sitä tehdä.
Julia kysyi maistiaisia tofusta, että tietäisi mille se maistuu. Krisse sanoi, että hyvää kun minä teen. On kyllä niin itseään täynnä, miten lie kasvatettu. Luulee itsestään enempi mitä on, paraskin hiustenharoja.
Tästä kyllä huomaa kuinka on katsojan silmissä nuo tapahtumat. En huomannu mitään itseään täynnä olevaa tuossa, jos osaa tehdä ruokaa niin sitten osaa. Oon ite tehny joskus niin huonoa tofua ja sitten taas niin hyvää, tofu on ittessään niin mautonta että sen maustamiseen tarvii harjottelua ja osaamista. Mitä väliä vaikka sanoo ääneen että oma tekemä on ainaki hyvää? Ihan ku pitäs olla vaatimattomasti aliarvioimassa itteään ja omia tekemisiään niin kuin suomessa on tapana: joku kehuu yhtä ja tää yks alkaa heti vähättelee itteään "no ei tää nyt oo mitää, kuka tahansa osaa ja plaaplaaplaa" ihan ihme ittensä vähättelykulttuuri, siitä onki hyvä oppia VEKS. Toi on hienoa että osaa arvostaa omaakin tekemistä. Muutenkin ihan rennosti Krisse siinä kokkaili eikä mitenkään leuhkasti.
Oliko viikkotehtävä tosiaan nyt tältä päivältä vain tuo yksi neljän ihmisen tekemä videonpätkä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa, kun jotkut täällä väittävät oikein tykittäneensä ääniä eilisiltana suosikilleen. Euro/ääni.
Kannattaa vaihdattaa pää, jos rahoille ei löydy parempaa käyttöä.Miten sua noin paljon rassaa, jos jengillä on varaa laittaa turhuuteen rahaa?
Vain kateelliset köyhät kirjottaa noin.
nimim. Rahaa on!
Itse laitoin viime vuonna finaalissa Krisulle sadan euron edestä ääniä eikä mennyt hukkaan. Mulle toi on pelkkä taskuraha.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuotanto ei tee mitään, vaikka tuolla on terveysuhka? Rottia vilisee pihalla, ei herran jumala, se ei ole leikin asia!
Mikäs maalainen se siellä huutelee?
Rotat kuuluu kaupunki miljööseen halusit tai et.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T.hiljainen itsekin, ajatukseni muista ovat pääasiassa pahoja ja väkivaltaisia, joskus irstaita.
Kiitti vaan sulle meidän muiden hiljaisten maineen sabotoinnista :D itellä ei ainakaan ole kuin ihan normaalit ajatukset mitä varmaan suurimmalla osalla ja olen empaattinen, niin pitkälle että usein puristaa mahasta ja sydämestä fyysisesti jos näen tai kuulen että jollekkin sattuu jotain pahaa ja itku on herkässä. Esimerkkinä tämä. Että en kyllä usko tai näe Joelissa mitään pahuuden merkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Tietää, että Krisse on suosittu asukas, kun herättää täälläkin näin paljon mielipiteitä. Jos olisi tylsä tapetti niin kukaan ei viittis kommentoida.
Ai kun inhotaan on suosittu, ok.
Onko tämä sitä Trumpin logiikkaa. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vili on kyllä harvinaisen yksioikoinen, tyly ja tylsä asukas. Ja tyhmäkin vielä, luovun ajatuksesta että on maksettu trolli, on vain harvinaisne tyhmä.
Minä en tiedä, mikä tuossa Vilissä on, kun minä en pidä häntä erityisen ärsyttävänä. Juu, sanoo tylysti, mutta tuohan on juuri sitä suoruutta ja avoimuutta, jota nuo muut muka ihailevat. Ei kumartele ketään ja kuuntele turhaa lässytystä. Vähän yksinkertaiselta vaikuttaa joissakin jutuissa ja hänellä on erikoisia reaktioita ja maneereja, mutta kyllä minä jollakin tavalla pidän hänestä. Tuo on sellaista suoruutta, mitä arvostan ihmisessä, että ei mene henkilökohtaisuuksiin ja puhuu päin naamaa eikä länkytä selän takana. On valmis puhumaan ja seisomaan sanojensa takana ja oikeasti myöntää välillä olevansa väärässä, toisin kuin moni muu.
Olen kyllä ihan samaa mieltä kaikesta! Sanoo häkellyttävän suoraa mielipiteensä asioista, mutta ei mene henkilökohtaisuuksiin. On särmää vaikka muille jakaa, mutta ei ole aggressiivinen. (Kun taas Timo juuri päinvastainen, nimitteli aggressiivisesti yms, enempää ei onneksi tarvi häntä muistella eikä katsoa)
Vili on minulle yllättävä ja raikas tuulahdus! Ainakin toistaiseksi:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mua taas ärsyttää ihan kaikessa tuo Kristiina ,ja sitten ku se alkaa ärsyttää niin sitten kyllä ärsyttää ihan kaikki mitä se tekee🤭
Jotenkin niin onneton?Tiedän tunteen!
Silloin yhtenä aamuna kun tää neiti kantoi sokeripaketin ja frigsejä ja voirasian sänkyyn ja alkoi syödä niin että kaatoi sokeria paketista suoraan frigsin päälle(meni vähän lakanalla ei haittaa)ja jätti ne sinne,kameramies kuvas kauan sitä veistä joka oli voissa ja lepäs lakanan päällä,sen jälkeen mua kuvot...tuo Krisse!!
Oksettavaa sikailua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitti vaan sulle meidän muiden hiljaisten maineen sabotoinnista :D itellä ei ainakaan ole kuin ihan normaalit ajatukset mitä varmaan suurimmalla osalla ja olen empaattinen, niin pitkälle että usein puristaa mahasta ja sydämestä fyysisesti jos näen tai kuulen että jollekkin sattuu jotain pahaa ja itku on herkässä. Esimerkkinä tämä. Että en kyllä usko tai näe Joelissa mitään pahuuden merkkejä.
Minulla taas on näin syksyllä koko ajan kytevä raivo sisällä vaikka peitän sen ystävällisen hymyn taakse.
Laimein viikkotehtävä ikinä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keittiössä oli taas juustot jätetty pöydälle. Nyt Marko onneksi sanoi, että antaa olla, menköön roskiin. Kukahan taas oli jättänyt.
Juustohan ei mene miksikään parin tunnin pöydällä ololla.
Marko on merkillinen keittiökenraali, kun ei kuitenkaan mistään mitään tiedä.
Aika laiskoja ja ajattelemattomia ihmisiä kun eivät voi korjaa omia jälkiään pois. Ei ole vissiin kotona opetettu.
Tätä mä jäin miettimään eilen illalla, kun Marko taas piti palopuhettaan keittiössä, että kukin korjaa jälkensä ja yrittää pitää paikat siistinä. Häntä ei haittaa yleinen siivous, mutta jos kaikkea pientä joutuu koko ajan poimimaan jne.
Krisse ja Arttu sitten yksissä tuumin siivosivat. Pisti silmään, että Arttu laittoi astioita koneeseen ja Krisse nosteli niitä altaaseen.
Krissellä ei taida olla himassa tiskikonetta, kun sillä menee kaikki likaiset astiat automaattisesti altaaseen.
Juustosta myös, että jotkut säilyttää kamoja myös pöydillä. Tiedän muutaman sukulaisen jolla on aina se voi ja juusto pöydällä.
Nää on enemmän tottumiskysymyksiä. Ei ole olemassa yhtä ainoaa tapaa näissä jutuissa.
Mä en tuollaisen sukulaisen luona söis mitään joka säilyttää ruokatavaroita pöydällä.
Eilen ainakin, kun olivat syöneet pizzaa, kaikki muut veivät lautaset koneeseen, paitsi Kristiina. Marko sen lopuksi koneeseen vei.
Ja Kristiina oli ainut joka pyyhki pöydän. Muut vaan luikki tiehensä.
Hän oli Artun kanssa viimeinen joka oli syömässä, yleensä viimeiset/viimeinen laittaa/siivoo pöydän. Yksinkertaista.
Lähetyksen jälkeen tekivät niitä grillileipiään, niin sen jälkeen Krisse ja Arttu kaksin siivosivat keittiön.
Mun mielestä se ei nyt mene noinkaan, että viimeiset siivoaa paikat. Jos esim ei ole juustoja yms edes käyttänyt. Kukin siivotkoon omat jälkensä, kun ovat lähtenee tuolle "omat ruuat" linjalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisi Arttu saada Siniltäkin käsihoidot, vai miten tuon spekuloinnin muuten tulkitsisi?
Tai sitten on ottanut poskeen Virtaselta pk-huoneessa, sekään ei yllättäisi.
Arttuhan sanoi, että ei liity Ellaan, niin sama tuli mieleen, että jostain puhuu, mitä tapahtui Sinin kanssa. Toisaalta Arttu alkoi lopulta myös sanoa, ettei asia liittyisi häneen itseensä, mutta se ei tuntunut ihan uskottavalta. Miten hän muka tietäisi jonkin ison jutun, mikä tuolla on pidetty salassa, jos ei liittyisi häneen itseensä?
Milloin ja missä kamerassa tästä siis puhuttiin?
En pysty puhelimella kelaamaan, mutta ehkä puolisen tuntia sitten? Oletan, että kamerassa 1, koska se mulla pyörii nyt enkä muista vaihtaneeni. Arttu alkoi uhota, että kunhan pääsevät talosta, hän kertoo ison jutun, mikä talossa on tapahtunut, mutta mistä kukaan ei tiedä. Muut alkoi arvailla, mikä se on. Artti suostui kertomaan, että asia ei liity Ellaan, ja sen jälkeen Marko sanoi, että hän ehkä tietää, mistä on kyse ja että se tapahtui jo ennen Markon tuloa taloon, jos on se, mitä Marko ajattelee. Tämä viittaisi siihen, että kyse on Sinistä, jos tosiaan tapahtunut viikolla 1.
Miten Marko voisi tietää jotain Siniin liittyvää, mitä kukaan muu kuin Arttu ei tiedä? He ehtivät olla yhtä aikaa talossa alle vuorokauden.
Eivät ehtineet, Sini lähti jo ennen Markon tuloa. Mutta onhan Marko voinut kuulla muilta asiasta, jos joku on tiennyt (Sasa? Joel?)
Anyways, liittyi Siniin tai ei -- miten Marko tietäisi yhtään mitään, mitä on tapahtunut ennen hänen tuloaan? Siten, että joku on kertonut.
Eikö Arttu kertonu Markolle, että häntä joku odottaa ulkomaalilmassa. Sit sanoi, että pyytää Ellalta anteeksi, että ei karkaa suoraan junalle
No tuskinpa Arttua enää kukaan odottaa.
Ei varmaan odotakaan, mutta on se sen verran pöyhkee, että luulee, et sitä odotetaan. Katsos Artun sanoin, mää voin tehä mitä vaan, kyll ne tietää, millanen mää oon.
Tulipa Artulla luvattua Ellalle kaikenlaista, kai nyt miehinen mies sanansa pitää.
Morsian odottaa kyllä käsi ojossa, kyllä melkein insinööri joutuu jotain palveluksista maksamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän on ihan tosiasia että aika paljo tuolla muut siivoaa Krissen jälkiä, erityisesti Marko. Ei siitä kukaan hirveenä numeroa pidä, joskus Marko siitä ärsyyntyneenä sanonut, mutta ymmärrän kyllä Markoa siinä että ei jaksas kokoajan nalkuttaa samasta asiasta.
Nuo on sellasia asioita, mitä ei juuri katsojana huomaa ellei erityisesti kiinnitä siihen huomiota. Sitte äkkiä tulee sellanen kuva et Marko valittaa Krissen sotkuista jatkuvasti, kun kerran pari on siitä puhunut.
Oli pakko kääntää toiselle kameralle, kun toi Krisse kehuu tuolla ruuanlaittotaitojaan, Eilen sai kuulla Vililtä mitä on maizena. Nyt se raapii haarukalla astian pohjaa sekoittaessaan jotain. Ei osaa edes sitä tehdä.
Julia kysyi maistiaisia tofusta, että tietäisi mille se maistuu. Krisse sanoi, että hyvää kun minä teen. On kyllä niin itseään täynnä, miten lie kasvatettu. Luulee itsestään enempi mitä on, paraskin hiustenharoja.
Krisse kertoi että tofu tehdään mädättämällä soijaa. On se viisas.
Ei helkkari. 😂😂😂
Pitäs tehdä Neiti naamarasvan tietokirja, sieltä vois ehtiä vaihtoehtoisia totuuksia vähän kaikesta.
On se fiksu.🤥🤥
Rankka viikko tulossa. Nimittäin katsojalle. Vuorokaudessa tunti tekemistä ja 23 tuntia makoilua, körsssin vetoa ja nukkumista. Voimia kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Ai että Krisse on ihana, se on niin taitava kaikessa ja hauskat jutut, tuo energiaa taloon pelkällä olemuksellaan. Paras asukas ikinä.
Nää "Krisse on ihana😍" kommentoijat on varmasti kaikki niitä jotka haluavat provosoida Krissevihaajia. Jos joku ei oo tajunnu. Saattaa toki olla yksikin ihminen joka päivittäin tota heittää.
Arttu tekee omaa bravuurirokaansa pyttipannua eikä tiedä pitääkö perunat keittää? No nyt sitten laiskimus kenttää perunat kuorineen ja makkaroitten kuutiominen ei mennnyt putkeen ihme silppua teki niistä. Että sellainen kokki🥱
Taas laiska viikkotehtävä! Tunnin verran kävivät (jos edes sitäkään) lisähuoneessa videota tekemässä ja silloinkin siellä sai olla vain neljä henkilöä. Muut eivät ole tehneet tänään mitään viikkotehtävään liittyvää.
Kuka näitä tehtäviä oikein keksii? Olisi hieman palautetta. 😬
Tietää, että Krisse on suosittu asukas, kun herättää täälläkin näin paljon mielipiteitä. Jos olisi tylsä tapetti niin kukaan ei viittis kommentoida.