Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
84721/104451 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tubetustehtävä voi olla ihan hauskakin, JOS se on organisoitu hyvin, tehtävää on paljon ja tasaisesti eikä aika mene odotteluun ja makoiluun pääasiassa.  EN nyt aiemmin perusteella vielä innostu, mutta toivotaan että olen väärässä tuotannon suhteen tällä kertaa. Tässä nyt nähdään kuka innostuu ja kuka ei. Onko joillakin jo turvausväsymystä eikä mikään enää kiinnosta (Arttu, Vili? ).

Vierailija
84722/104451 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paulan kommentti Timon lähdön jälkeen: 'Banaaneja jää enempi-mulle tää on hyvä'.   ITSEKÄSTÄ!

Paljon minäkin olen ilkeyksien vitsiksi naamioimista kritisoinut, mutta kyllä minä nyt tuon sentään ymmärrän selkeäksi vitsiksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
84723/104451 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tubetus-viikkotehtävä kuulostaa kuolettavan tylsältä, sisältänee paljon oman vuoron odottelua ja muu aika makoillaan ja tupakoidaan. Yhtä turha viikkotehtävä kuin se podcast-päivätehtävä.

Hemmetti kun mua kyrsii miksi ne ei pistä noita asukkaita kunnolla oikein lujille. Joku vaellustehtävä vaikka, majoitus tehtäväalueelle jonnekkin laavuun ja joka päivä pitää kävellä vaikka 50 km yhteensä + jotain muuta suorittamista vielä. Ja kahvi ja tupakka veks, niin eiköhän joku pian kävele itse ulos sieltä.

Kaiholla muistelen vuoden 2007 BB:tä jolloin pihalle oli tehty hiihtorata ja asukkaiden piti hiihtää sitä ympäri ja saada tietty kilometrimäärä täyteen. Hiihtivät yötä myöten ja se oli hauskaa seurattavaa kun osa ei osannut hiihtää ja kaatuilivat miten sattuu. Farbod ulkomaalaisena (en muista mistä oli kotoisin) ei ollut varmaan ikinä hiihtänyt, Sauli ja Kadi myös nauraa räkättivät vedet silmissä kun yrittivät pysyä pystyssä kun laskivat siinä saunan kulmilla olevaa pikku mäen nyppylää alas ja kaatuilivat. Kadilla oli vaikeuksia päästä ylös maasta kun oli tikahtua nauruun. :D

Tehtävä kuulosti silloin ensin tylsältä, mutta se olikin loppujen lopulta yksi hauskimmista. Suuri syy oli toki kyllä hyvät asukasvalinnat jotka sinä vuonna olivatkin menneet nappiin. Ehkä ei toimisi tänä vuonna tuollainen tehtävä, mutta olisihan se hauskaa kun Arttu hiihtäisi aamutakissaan ja huutaisi ky**ää. 

Tässä muuten video after ski bileistä viikkotehtävän onnistumisen jälkeen. Yhdet parhaista bileistä BB:ssä ikinä. Niissä sattui ja tapahtui ja oli järkätty heille ilotulitus ym. Budjettia riitti silloin. :D

Oi miten kiva tunnelma tuolla! Onko maailma muutenkin tylsempi paikka kuin ennen? Siltä ainakin tuntuu, niin pinnalliseks menny meno.

No joka tapauksessa tuolla kaudella oli paljon aidompia ihmisiä kuin tällä kaudella.

Vierailija
84724/104451 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jess! Saatiin Timo ulos. Seuraavana Vili.

Vierailija
84725/104451 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tubetus-viikkotehtävä kuulostaa kuolettavan tylsältä, sisältänee paljon oman vuoron odottelua ja muu aika makoillaan ja tupakoidaan. Yhtä turha viikkotehtävä kuin se podcast-päivätehtävä.

Hemmetti kun mua kyrsii miksi ne ei pistä noita asukkaita kunnolla oikein lujille. Joku vaellustehtävä vaikka, majoitus tehtäväalueelle jonnekkin laavuun ja joka päivä pitää kävellä vaikka 50 km yhteensä + jotain muuta suorittamista vielä. Ja kahvi ja tupakka veks, niin eiköhän joku pian kävele itse ulos sieltä.

Minusta ainakin oli tylsää katsoa sitä mökkitouhua ja esim uintitehtävää tai pyykkäämistä. Enpä usko, että kävely olisi yhtään sen mielenkiintoisempaa katsottavaa. viime viikolla oli kamalaa myös katsella sitä jatkuvaa palelemista ja seisaallaan kuivan makaroonin syömistä. 

En myöskään ymmärrä, miksi ihmiset haluaa fyysisiä tehtäviä. Oli puuduttavan tylsää katsottavaa, kun uidaan altaassa edestakaisin, samoin viime vuonna Cramo-rataa en jaksanut katsella yhtään.

Tällä kaudella olen tykännyt murharetriitistä eniten, ilmalaiva oli kanssa kiva. Viime viikossa hyvää, että oli erilaisia päivätehtäviä, harmillista, että ne oli niin nopeasti ohi. Oli sitä kutomista muutenkin leppoisa seurata ja hauska nähdä onnistumisen iloa, kun ihmiset oppii uuden taidon.

MInusta taas se cramo-rata oli yksi viime kauden parhaimmista tehtävistä, itse olen aina tykännyt fyysisistä tehtävistä. Toinen hyvä viime kaudella oli se risteilytehtävä. 

Vierailija
84726/104451 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katotaanpas kuka siistii keittiön vai liukenevatko aamupalan jälkeen.

Vierailija
84727/104451 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tubetustehtävä voi olla ihan hauskakin, JOS se on organisoitu hyvin, tehtävää on paljon ja tasaisesti eikä aika mene odotteluun ja makoiluun pääasiassa.  EN nyt aiemmin perusteella vielä innostu, mutta toivotaan että olen väärässä tuotannon suhteen tällä kertaa. Tässä nyt nähdään kuka innostuu ja kuka ei. Onko joillakin jo turvausväsymystä eikä mikään enää kiinnosta (Arttu, Vili? ).

Artun kohdalla tuskin voi puhua turnausväsymyksestä, kun kysymyksessä on huono asenne. Vili nyt on ollut talossa niin vähän aikaa, ettei hänkään turnausväsymyksestä kärsi.

Vierailija
84728/104451 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paulan kommentti Timon lähdön jälkeen: 'Banaaneja jää enempi-mulle tää on hyvä'.   ITSEKÄSTÄ!

Paula on hyvin itsekäs ja ilkeä. Humalassa eritoten tulee oikea luonne esiin. Miksi tuo tyyppi on vielä tuolla. Joka samaistuu, ilmeisesti sitä suosikiksi äänestää.

Vierailija
84729/104451 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy myöntää, että mulle nämä ns. talolaiset jäivät heti kärkeen vähän etäisiksi henkilöiksi, kun alkukauden seurasin pääasiassa vain mökkiläisiä, jotka olivat musta kiinnostavampia ja mielenkiintoisempi lähtötilanne. Aina kun vilkaisi talon puolella siellä oli joku meikkileikki menossa tai pari jätkää makasi makkarissa. Siksi varmaan en koskaan oikein päässyt koskaan talolaisten kuten Joelin, Artun ja Timon "hienouden" imuun. 

Sasan häädön aikaan vätysmäinen Joel vaikutti musta todella tahdottomalta tossukalta ja olin ihan ihmeissäni, mitä tämä lilluu Artun kanssa ammeessa ja pakenee mökkiläisiä. Pikku hiljaa onelinereita laukova Joel alkoi nostaa kurssiaan, kun uskaltautui ihmisten joukkoon. Artun pisteet sen sijaan eivät kauheasti nousseet koska hänessä korostuivat vain itsekkään piirteet Ellan kyljessä. Toki tarjosi kiinnostavaa seurattavaa, nyt ei oikein sitäkään kun Ella poistui.

Joel nousi siis yllättäen siis kärkikahinoihini, mutta on alkanut taas hohto himmetä. En tiedä mistä se johtuu. Ehkä liian aseksuaalinen bromance-jätkä, joka haluaisi vain puuhastella tuolla jätkien kanssa.

Kieronakin pidetty OP on sen sijaan noussut voittajaehdokkaakseni.

Vierailija
84730/104451 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ottanut sellaista tehtävää, jossa olisivat yötkin ulkona.

No ehkä vika viikon viettävät puolijoukkueteltassa :D 

84731/104451 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuota Virttua kestä katsoa. Virttu syö taas kuin sika. Voi virttu mikä voi virttu koko Virttu.

Vierailija
84732/104451 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana herätä, kun Marko heti aamusta keittää kananmunia ja valmistaa aamiaista. sammalla kun haki leivät varastohuoneesta, pisti pyykinpesukoneen päälle. Tätä ei monetkaa olisi tehneet..

Marko selvästi tykkää puuhastelusta. Ja tätä en ymmärrä: yksi tekee sitä, mistä tykkää, ja kehutaan. Muutkin tekee sitä, mistä tykkää, ja niitä haukutaan.

Eri asia, jos Marko ei nauttisi puuhastelusta ja siivoamisesta ja tekisi sen vastentahtoisesti. Mutta kun selvästi ei ole vastentahtoista, vaan puuhastelee mielikseen. Miksi sitä pitäisi siitä erikseen kehua? Mitä tasa-arvoista olisi siinä, että yksi tekee jotain, mistä saa iloa ja nautintoa, ja toiset tekee jotain heille yhdentekevää ja ankeaa?

Se vieköön roskat, joka iloa saa siitä roskien vierestä. Ne maatkoot sängyssä, jotka saa iloa sängyssä makaamisesta. Se on tasa-arvoista, kaikki saavat ilonsa.

Mut eihän oikein että yksi tekee kaiken muille. Vaikka tekiskin mieluusti ei hänen tarvii olla piika.

Ei häntä kukaan ole piiaksi pakottanut ihan on oma valinta, tekis Kristiinat ja aamupalat vain Itselleen kyllä nuo muutkin löytäisi itselleen sopivaa syötävää.

Markosta on tullut samanlainen kattilanatsi kuin eka kauden Minna.

Marko pelaa tolla keittiöherruudella aina vain enemmän kun on huomannut että sillä saa pelastuspisteitä hybridi tv.

Vierailija
84733/104451 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, todellakin pitää olla hyvin suunniteltu tehtävä eikä mikään puolitiehen jätetty. Eli toivottavasti suunnittelevat aiheet, käsikirjoitukset, tehtävienjaot, työvaiheet jne kunnolla eikä vain nakata olkkariin kameraa ja tyhjänpäiväistä naamiaisrekvisiittaa ja sitten vain hössötetään, mitä mieleen juolahtaa. Eli kunnolla tekemistä ja kiinnostavaa sisältöä eikä mitään "mitä olen oppinut bb-talossa" -lässytystä. 

Vierailija
84734/104451 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö mää en nyt ymmärrä et missä kohtaa Marko on uhriutunut keittiön siivouksessa, eilen sanoi siivouksesta ja todellakin ihan syystä, en oo pitkiin aikoihin nähnyt kenenkään muun siivoavan keittiötä kuin Markon. Ja miten niin Marko ei anna muiden siivota, 3n kyllä ole koskaan nähnyt Markon kieltävän jotain siivoamasta tai viemästä roskia. Ennemminki on koittanut nätisti pyytää tai houkuttela muitaki siivoamaan.

Se mikä tuossa on se ongelma, niin Marko selkeesti tarttuu asioihin paljon aikaisemmin kuin kukaan muu edes ajattelee asiaa. Ja sitä kautta muut on oppineet sen että no joku muu ne asiat vaan aina hoitaa eikä ehdi edes ajatella että itekki vois tehdä jotain.

Jos epäjärjestys kiusaa Markon silmää, muttei kenenkään muun, miksi niiden muiden edes pitäisi ruveta järjestelemään?

No en mä tiiä et toimiiko se että juustot ja makkarat pilantuu pöydälle. Epäjärjestys on asia erikseen, mutta nyt oli kyse ihan ruokien jääkaappiin laitosta tiskien laitosta ym. Mihin Marko toivoisi muidenkin osallistuvan

Just ajattelin, että kun muiden hommista ei tule mitään ja Marko tekee ja sitten se kitenkin kääntyy häntä vastaan nimeämisissä. Nyt Markon ei kannattaisi kuin tehdä omat leipänsä ja laittaa omat astiansa tiskikoneeseen. Onko ne nyt sopineet, että kaikki laittaa omat astiat koneeseen? Toimiiko se?

Vierailija
84735/104451 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo ei oo selviytyjät formaatti.

Itse kaipaan älyllisiä tehtäviä Myös.

Vierailija
84736/104451 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi tuota Artun kielenkäyttöä taas, kuvottava ihminen *oksennus*

Arttu sanoi aamupalapöydässä 'Naiset veks'. 

Vierailija
84737/104451 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloinkas tää muuten loppuu ?

Vierailija
84738/104451 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vili nousi ekana pöydästä ettei tarvii korjata sotkua. Katsotaanpa kun muut syöneet, korjanneet sotkut tuleekin syömään uudestaan vasta puhdistettuun keittiöön.

Vierailija
84739/104451 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Mitä hauskaa siinä olisi? Olivat jo viikkotolkulla mökillä ja viime viikon elivät ilman tavaroita. Eikö tuo ole jo nähty. 

Vierailija
84740/104451 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Mitä hauskaa siinä olisi? Olivat jo viikkotolkulla mökillä ja viime viikon elivät ilman tavaroita. Eikö tuo ole jo nähty. 

Mökillä kuitenkin pääsivät sisälle aina halutessaan. ja viime viikolla olivat ilman tavaroita vain hetken. Nopeastihan niitä kertyi takaisin. Nuo ulkotehtävät ovat mielestäni aina näyttäneet ihmisistä piirteitä, joita muuten ei näy.

Mutta mietin kyllä myös tuota, että tuotanto varmaan miettikin juuri noin, että mökillä jo olivat siellä.

Ja vika viikolla vaan makoilevat sohvalla ja pitävät muistopuheita lähteneistä kilpailijoista. Niinhän se on aina mennyt.

Ketju on lukittu.