Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Kusisten kusimulkkusten ohjelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää, kun Kristiina luki krjettä ja sanoi "enään". BB ei tee tuollaista alkeellista kirjoitusvirhettä. Rangaistus!
Sun syntymäs on luomakunnalle rangaistus!
Huomasin saman, toivottavasti osaa kirjoittaa sen ilman n-kirjainta (enää).
Mutta Krissen puhe onkin vähän sellasta mongerrusta, liekö syy hammassuojusten.
Höpöti löps. Vaikut pois korvista niin kuuluu ihan selkeästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krissellä vähän nälkä. odottaako että joku tekis jotain ruokaa hänelle. Muutkin ottaa itse.
Mites eilen kauppareissulla Marko ja Paula ostivat kaikille muille valmispitsoja mutta kun Marko etsi Krisselle sopivaa sanoi Paula heti tehekööt Krisse itse pitsansa, jopa Timolle löytyi kasvispitsa mutta Krisselle sopivaa ei viitsitty etsiä. Toinen maatkoon vatsakivuissa sängynpohjalla saapahan täällä trollit vettä myllyynsä.
Marko sanoi, että Krisse syö näitä. On kai enenkin syönyt.
Mä en oikein ole perillä että mikä tuo Krissen ruokavalio on, sanoijossain välissä et gluteeniton ja osittain kai syö vegeruokaa mut ei oo kokonaan vegaani. Mökillä ainaki vaati niitä gluteenittomia tortillalättyjä, ku talolaiset oli tilannut vaan tavallisia.
Mut sitte kuitenki välillä syö ihan tavallista leipää ja muutenki menee sillä asenteella et no "voin mää tätäki syyä jos ei oo muuta".
Varmaa vähä muiden varmaan asennoitua ostamaan oikeanlaista ruokaa ku ei Krisse tunnu itsekään tietävän mitä ruokavaliota noudattas.
Sitte välillä on sillai "no elä hössötä, käy mulle nämä", jos joku(yleensä Marko) miettii et mitä Krisse voi syödä. Sitte taas toisinaan tuntuu pahoittavan mielen, jos ei oo erikseen jotai hänelle sopivaa tehty.
Aluksi tykkäsin Krissestä ja tykkään edelleenkin monesta puolesta hänessä, mutta nykyään musta tuntuu että mennyt jotenki liian vaikeaksi. En ihmettele että kanssa-asukkaat välillä vähän ärsyyntyykin ja turhautuu
Turhanpäiväinen ohjelma turhanpäiväisille ihmisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krissellä vähän nälkä. odottaako että joku tekis jotain ruokaa hänelle. Muutkin ottaa itse.
Mites eilen kauppareissulla Marko ja Paula ostivat kaikille muille valmispitsoja mutta kun Marko etsi Krisselle sopivaa sanoi Paula heti tehekööt Krisse itse pitsansa, jopa Timolle löytyi kasvispitsa mutta Krisselle sopivaa ei viitsitty etsiä. Toinen maatkoon vatsakivuissa sängynpohjalla saapahan täällä trollit vettä myllyynsä.
Mä en oikein ole perillä että mikä tuo Krissen ruokavalio on, sanoijossain välissä et gluteeniton ja osittain kai syö vegeruokaa mut ei oo kokonaan vegaani. Mökillä ainaki vaati niitä gluteenittomia tortillalättyjä, ku talolaiset oli tilannut vaan tavallisia.
Mut sitte kuitenki välillä syö ihan tavallista leipää ja muutenki menee sillä asenteella et no "voin mää tätäki syyä jos ei oo muuta".Varmaa vähä muiden varmaan asennoitua ostamaan oikeanlaista ruokaa ku ei Krisse tunnu itsekään tietävän mitä ruokavaliota noudattas.
Sitte välillä on sillai "no elä hössötä, käy mulle nämä", jos joku(yleensä Marko) miettii et mitä Krisse voi syödä. Sitte taas toisinaan tuntuu pahoittavan mielen, jos ei oo erikseen jotai hänelle sopivaa tehty.Aluksi tykkäsin Krissestä ja tykkään edelleenkin monesta puolesta hänessä, mutta nykyään musta tuntuu että mennyt jotenki liian vaikeaksi. En ihmettele että kanssa-asukkaat välillä vähän ärsyyntyykin ja turhautuu
Sillä on IBS eli joutuu rajoittaa syömisiään siksi, ettei joutuisi ravaamaan vessassa ja IBS voi aiheuttaa rajujakin vatsakipuja.
Miten toi Krisse voikin olla noin ihana 😍
Vierailija kirjoitti:
Timon lässyttävä puhe tietyissä tilanteessa kuulostavaa kuvottavalta.
Aikuinen mies innostuu ja lässyy pehmokäärmeelle, kuin lapsi. Aikamoista.
Timolla ei ole lapsia, pelkkiä käärmeitä. Varmaan pitää käärmeitä vähän kuin lapsinaan, kuten jotkut pitää koiriaan. Pehmokäärme tuo mieleen omat lemmikit, niin lässyttää sille sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy vaan toivoo, et asukkaat on jatkanu Krissen nimeämistä häätöön. Mikä helv*tin järki on pitää tuolla ihmistä, joka sanoo yhden pari sanaa muutaman tunnin sisään? Mitä viihdettä kyseinen tyyppi tarjoaa tälle formaatille, kun kyse on persoonakilpailusta? Nytkin ollu pitkään tuolla hiljaa makoilemassa olkkarissa ja kuunnellu vaan muitten juttuja. Positiivista tässä kai on se, ettei sentään taas eristäytyny makkariin.
Mikä siinä on vaikeaa ymmärtää, että kaikki ihmiset eivät ole kovaäänisiä tyhjänpälpättäjiä, joiden on pakko olla äänessä koko ajan vaikka mitään järjellistä sanottavaa ei ole (esim. Sasa)? On sivistystä osata olla hiljaa ja kuunnella toisia välillä. Henkilö voi olla mielenkiintoinen persoona, vaikkei olisi puhelias.
Kuka tässä on mitään kovaäänisyydestä puhunu? Tai edes siitä, että pitäis olla "koko ajan" äänessä? Pointti on lähinnä se, että jos henkilö on enimmäkseen hiljaa ja seuraa vaan muiden keskusteluja, mikä sen ihmisen anti tälle ohjelmalle on?
Krissee vois hyvin verrata vaikkapa Viliin, Vilikään ei noista ole niin paljoo äänessä, mut on tuonu tässä lyhyessä ajassa enemmän puhuttavaa omalla persoonallaan mitä moni muu asukas.Jos Krisse on pari tuntia hiljaa, ei se tarkoita sitä, ettei hän koskaan puhuisi mitään. Onhan Krissellä juttu lentänyt Julian, Artun ja erityisesti Joelin kanssa. Ei kai Krissen tarvitse puhua 24/7 että kelpaisi sinulle?
Luepa vielä ihan ajatuksella noi tekstit, onko noissa viesteissä vaadittu Krisseä olemaan äänessä 24/7?
tai onko niissä väitetty, ettei Krisse puhuis yhtään mitään?
Mikä sinua vaivaa? Krisseä on väitetty monessakin viestissä puhumattomaksi, mikä ei yksinkertaisesti pidä paikkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joppe ja Arttu osaavat vetää oikeesta narusta. Kehuvat Krisseä, jotta eivät saisi häätöpisteitä siltä. Ovelia ovat.
Nimeämiset oli jo eilen. Taisivat vain vihjailla, että Krissen kannattaisi käydä suihkussa useammin...
Miten ja miksi? Haiseeko Krisse? Jännä.
Taitaa olla ainoita joka käy joka aamu, mitä sattunut näkemään esim. eilen, tänään jne, ainakin kerran päivässä. Eikö se riitä? Kelaile taaksepäin.
Vierailija kirjoitti:
"tiedätkö JOPPE kuka pitää elokuvassa tällee hihoja....?" Timo kysyy ja lähenee Joppea näyttäen hihojaan...
Joppe ei tiedä, Marko sanoo olisko Rocky?
"Joo! Se laitto tällee ja sit näin... JOPPE! Kato, näin se laitto ja blaa blaa..."... Timo jatkaa
Sohva täynnä porukkaa, Timolla silmiä vain Joppelle.
Tää menee aivan yli tää Timon Joppe homma, noloa!!
Jep!!! Nyt meni mullaki hermo tohon, siis ton jälkeenkin jatkuva "Joppe, Joppe, Joppe"
"Mä luotan suhun Joppe" sanoi äskenkin kun kaikki kertoi oman unelmakirjeensä niin eiköhän tuo Joppepsykoosissa oleva Timo kehu vain ja ainoastaan Jopen "kirjettä" ja teki senkin silmät leiskuen ihastusta. Ai että alkaa riittää nyt, olisipa häädössä tuo ukko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen suvaitsevainen ihminen enkä tuomitse, mutta äsken kun Joppe hieroi päätään niin huomasin, että onhan sillä kyllä aika pienet kädet. Ihmisellä saa olla minkä kokoiset kädet tahansa. Ei se tee ihmisestä yhtään sen huonompaa.
Ihmisellä on pienet kädet niin sillä on pienet kädet. Ei se ole keneltäkään pois.
Joel on tyypillinen suomalainen mies: lyhyt, kalju, paksu, naisellinen ja leveä peppu, naisellinen pyöreä naama ja pienet kädet. Suomalaiset miehet kaukana miehekkyydestä.
Tämä!! Mulla slovenialainen mies ja on kyllä miljardi kertaa miehekkäämpiä ja komeempia kuin suomalaiset. Pituutta löytyy lähes 2 metriä, hartiat leveät, mutta peppu miehekäs ja pieni kuten miehellä kuuluu. Kasvot maskuliiniset eli kolhot, jylhä nenä ja isot kauniit silmät. Luonteesta puhumattakaan - pitävät huolta naisestaan ja kohtelevat sinua niin, että tunnet itsesi naiseksi. Tekevät ahkerasti duunia ja maksavat naiselle lähes kaiken. Näiltä kyllä testoa vielä löytyy kun eivät ole sitä soijalla, sipseillä ja eineksillä tuhonnut eli suosittelen muillekin vaihtoa ulkomaalaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Noloa toi noiden into heitellä faktoja muille. Ja muut on sit että ohhoh. Tänäänkin Krisse kertoi että Hohto elokuvan äiti lopetti kokonaan näyttelemisen rankan kokemuksen vuoksi. Joo lopetti yli 20 vuotta myöhemmin.
Krisse väitti myös, että vielä ei tiedetä, mitä sakkaroosi (=ruokosokeri) tekee keholle...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"tiedätkö JOPPE kuka pitää elokuvassa tällee hihoja....?" Timo kysyy ja lähenee Joppea näyttäen hihojaan...
"Joo! Se laitto tällee ja sit näin... JOPPE! Kato, näin se laitto ja blaa blaa..."... Timo jatkaa
Jep!!! Nyt meni mullaki hermo tohon, siis ton jälkeenkin jatkuva "Joppe, Joppe, Joppe"
"Mä luotan suhun Joppe" sanoi äskenkin kun kaikki kertoi oman unelmakirjeensä niin eiköhän tuo Joppepsykoosissa oleva Timo kehu vain ja ainoastaan Jopen "kirjettä" ja teki senkin silmät leiskuen ihastusta. Ai että alkaa riittää nyt, olisipa häädössä tuo ukko.
Samoin unelmakirjeen yhteistehtävä Kristiina ja Joppe, niin tämä käärmemies sanoi joppe hoitaa! Joka toinen sana joppe.
Vierailija kirjoitti:
Mahtaa olla Krisse ylpeä äidistään, joka haukku tuolla bb-facepalstalla kaikki jotka oli kirjoittanu vähänkin negatiivisen kommentin Krissestä. Ei ihan loppuun harkittu muuvi ehkä...
Onko löytänyt tiensä jo tähänkin ketjuun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noloa toi noiden into heitellä faktoja muille. Ja muut on sit että ohhoh. Tänäänkin Krisse kertoi että Hohto elokuvan äiti lopetti kokonaan näyttelemisen rankan kokemuksen vuoksi. Joo lopetti yli 20 vuotta myöhemmin.
Krisse väitti myös, että vielä ei tiedetä, mitä sakkaroosi (=ruokosokeri) tekee keholle...
Joo, jotenkin pakko sen on puuttua jonkun ajan päästä keskusteluun, vaikkei asiasta tiedäkään. Luulee tietävänsä enemmän mitä tietää.
Vili ja naiset käyneet suihkussa. Nyt haisuli pojille sauna lämpimäksi. Komennus ensiksi ulkosuihkuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut sitte kuitenki välillä syö ihan tavallista leipää ja muutenki menee sillä asenteella et no "voin mää tätäki syyä jos ei oo muuta".Varmaa vähä muiden varmaan asennoitua ostamaan oikeanlaista ruokaa ku ei Krisse tunnu itsekään tietävän mitä ruokavaliota noudattas.
Sitte välillä on sillai "no elä hössötä, käy mulle nämä", jos joku(yleensä Marko) miettii et mitä Krisse voi syödä. Sitte taas toisinaan tuntuu pahoittavan mielen, jos ei oo erikseen jotai hänelle sopivaa tehty.Aluksi tykkäsin Krissestä ja tykkään edelleenkin monesta puolesta hänessä, mutta nykyään musta tuntuu että mennyt jotenki liian vaikeaksi. En ihmettele että kanssa-asukkaat välillä vähän ärsyyntyykin ja turhautuu
Sillä on IBS eli joutuu rajoittaa syömisiään siksi, ettei joutuisi ravaamaan vessassa ja IBS voi aiheuttaa rajujakin vatsakipuja.
Mutta sipsejä voi syödä vaikka päivittäin :3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mä luotan suhun Joppe" sanoi äskenkin kun kaikki kertoi oman unelmakirjeensä niin eiköhän tuo Joppepsykoosissa oleva Timo kehu vain ja ainoastaan Jopen "kirjettä" ja teki senkin silmät leiskuen ihastusta. Ai että alkaa riittää nyt, olisipa häädössä tuo ukko.Samoin unelmakirjeen yhteistehtävä Kristiina ja Joppe, niin tämä käärmemies sanoi joppe hoitaa! Joka toinen sana joppe.
Uskomatonta, puhetta jostain luennosta, timo sanoi että joppe pitää, joppe osaa. Onko se tosissaan?
Onko tuo kehumista vai v..tuilua?
Jope ja Timo uudet bestikset
Luepa vielä ihan ajatuksella noi tekstit, onko noissa viesteissä vaadittu Krisseä olemaan äänessä 24/7?
tai onko niissä väitetty, ettei Krisse puhuis yhtään mitään?