Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Voi hyvä ihme näiden yleistiedon tasoa... brittien mittayksiköt :/
Antakaa niille nyt edes yhdet bileet vihdoin ettei juoma lopu! Lapsellista suomi bb kun muutama olut ja joutuvat laskemaan kuin teinit. Edes yhden oikeat juhlat missä baarimikko tekee drinkkejä ja shotteja vi---u noi on aikuisia ihmisiä!
Paula herää aina jos toiveita humalasta. Juo niin paljon kun jalat, vatsa, pää kestävät. Kuin sieni. Hamuaa kännissä aina lisää juomaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi tuo Krisee tajuaa pysyä ainakin poissa ulkoa tupakkaa pummaamasta. Jos noiden itsekkäiden valintojen jälkeinen valita ei ole jollakin tavalla yleishyödyllinen, niin alkaa kyllä vaikuttaa mielipiteisiin aika tavalla.
Krisse painunut makkariin muun muassa sen takia, ettei tupakka himottaisi liikaa, kova on pummimaan, vaikkei aina pyydä, mutta norkoilee siinä vieressä ainakin jämiä anoen kuin lapsukainen karkkia anoen.
Ehkä liian pitkäksi aikaa eristäytyy muista, eikö hän enää tykkää tuosta porukasta.
"Siis Rooma oli ennen Jeesusta, wau" sanoo Vili.
Pls kill me now...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ton paulan tekopurteetä mylvintää on kamala kuunnella.
Huomaa että akalla on alkoholi mielessä, itse olen alkoholisti ja olen tollanen happyhappyjeejee vain kun tiedän saavani pian taas kännit.
Tolla selvästi pyörii mielessä vain alkoholi ton maanisen siirappisen hiitavan lepertelyn alla.Tolta voitais jollain tekosyyllä kieltää alkoholi, vaikka muut saiaivat, katsotaan millanen räjähdys nähtäisiin.
Ette taida kovin paljon olla perillä alkoholismista. Paula ei ole ottanut rahnoillaan kaljaa kertaakaan vaikka olisi voinut. Eilen Paula oli ainoa joka kieltäytyi kun muut ehdottivat että jokainen olisi ottanut kaljan rahnoilla jotka voittivat kuutiotehtävästä. Paulan mielestä oli fiksumpaa ostaa jotain tarpeellista. Jos hän olisi alkoholisti, hän olisi tuhlannut kaikki rahnansa kaljaan.
Paula on myös kertonut että talon ulkopuolella ei juo kovin usein, mutta silloin kun juo niin juo sitten kunnolla.
Ei se ole alkkis, OP on. Mutta moni oikea alkkis ei ottas olutta sen takia jos saa vaan yhden, siitä jäisi pahat niksat, pitää enemmän olla. Sitten taas Arttu ja OP esim ajattelee että talossa yhdestäkin menee humalaan.
Vierailija kirjoitti:
Hahahahhah hyvä OP sai nenilleen !!!!! Selitti että se on syy Krissen voittoihin kun sen mies on näyttelijä muaahahahhaahha. Eka hyvä JEKKU ! Hahhahahahhahahahahahhahahahahahahhahhahahahahh
Kohokohtia Big Brotherissa kun suolaaja suolattiin kunnolla. Toki OP teki sen ihan itse möläyttämällä jotain noin typerää.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tuotanto on kartalla tulevissa bileissä seuraten Timon käytöstä Joppea kohtaan. Jos/kun menee liian pitkälle niin helekuttiin talosta välittömästi!
Aikuiset miehet, tuskin viinaa kaadetaan niin paljon että ovat tiedottomassa tilassa.
Sasa kertoi, että Joel nurkissa toimii toisin kuin muiden seurassa.
Siinä on siis mies, joka antaa ymmärtää, muttei ymmärrä antaa.
Äänestyksessä on Vili, Julia, Paula ja Kristiina.
Vaikka mielellään olisin nähnyt siellä ihan muita nimiä.
Vierailija kirjoitti:
Vilin suksien teko käärmeelle oli sivallus ja halveeraus Timolle ja käärmejutuille.
Miten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahahahhah hyvä OP sai nenilleen !!!!! Selitti että se on syy Krissen voittoihin kun sen mies on näyttelijä muaahahahhaahha. Eka hyvä JEKKU ! Hahhahahahhahahahahahhahahahahahahhahhahahahahh
Kohokohtia Big Brotherissa kun suolaaja suolattiin kunnolla. Toki OP teki sen ihan itse möläyttämällä jotain noin typerää.
Milloin tämä siis tapahtui? Aika ja kamera?
Vierailija kirjoitti:
Menne niin läpi,en ois uskonut maanantaina mitä saa aikaan👍
Eikö se mennyt niin että Joel muutti ysiysi sen päiväkirjahuoneessa ,muut luulee että vedonlyönti prosentti pienempi?
Joel on huippu.
Onks toi Vili oikeasti noin tietämätön vai olisko salatetäväks annettu ylläpitää jotain maantiede/historiakeskustelua ja tekeytyä totaaliseksi tolloksi ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ton paulan tekopurteetä mylvintää on kamala kuunnella.
Huomaa että akalla on alkoholi mielessä, itse olen alkoholisti ja olen tollanen happyhappyjeejee vain kun tiedän saavani pian taas kännit.
Tolla selvästi pyörii mielessä vain alkoholi ton maanisen siirappisen hiitavan lepertelyn alla.Tolta voitais jollain tekosyyllä kieltää alkoholi, vaikka muut saiaivat, katsotaan millanen räjähdys nähtäisiin.
Ette taida kovin paljon olla perillä alkoholismista. Paula ei ole ottanut rahnoillaan kaljaa kertaakaan vaikka olisi voinut. Eilen Paula oli ainoa joka kieltäytyi kun muut ehdottivat että jokainen olisi ottanut kaljan rahnoilla jotka voittivat kuutiotehtävästä. Paulan mielestä oli fiksumpaa ostaa jotain tarpeellista. Jos hän olisi alkoholisti, hän olisi tuhlannut kaikki rahnansa kaljaan.
Paula on myös kertonut että talon ulkopuolella ei juo kovin usein, mutta silloin kun juo niin juo sitten kunnolla.Yhdellä rahnalla ei saa kuin kaljan ja Paula sanonu että haluu oikeen humalan. Juo kuin dokuli.
Kaikkihan nuo tuolla humalan haluavat kun alkoholia tulee. Eikös se ole tarkoituskin. Paulan dissaajat täällä vain taas horisevat alkoholismista vaikkeivät edes tiedä mitä se tarkoittaa.
Minä olen alkoholisti ja näen paulan liverryksessä sen saman yli-ilon mikä on itellä aina kun on tiedossa alkoholia. Esim tänään.
En edes alottaisi juomista ellei kaljaa olisi VÄHINTÄÄN 12 isoa tölkkiä ja 6 lonkeroa.
No silloin et ole vielä alkoholisti. Alkoholisti on riippuvainen alkoholista ja kun tulee vieroitusoireita niin silloin kelpaa juomaksi vaikka suuvesi tai lasinpesuneste. Silloin ei edes ajattele kännejä vaan vain seuraavaa alkoholiannosta, yksikin kalja on juhlaa.
T. Entinen alkoholisti, 3 vuotta kuivilla ollut.
Eiköhän alkoholistiksi voi nimittää itseään jo ennen suuvesien juontivaihetta. Moni on riippuvainen alkoholista, vaikka ei näkyvästi kaatokännissä ole koskaan-
Lämpimät onnittelut sinulle kuiville pääsystäsi!!!
Paulalla ja Artulla ihan hyvät perustiedot, kun joutuvat ilman Googlea arvailemaan. Mutta onko Vili oikeasti noin tietämätön vai vetääkö roolia?
En kestä näiden historiajuttuja, niin päin seinää muistavat suurimman osan juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Onks toi Vili oikeasti noin tietämätön vai olisko salatetäväks annettu ylläpitää jotain maantiede/historiakeskustelua ja tekeytyä totaaliseksi tolloksi ?
Trollihan sen on, annrettu tuotannolta tehtäväksi, että syntyisi kiistoja.
Ensimmäinen ms alkoi 1918 :D
Onko nimeämiset jo menossa , ei varmaan. Kaikki on kutsuttu.
Paula kännissä alkaa taas haukkumaan muut lyttyyn, silloin on aito ilkeä Paula, aamulla taas kaikki niin ihania, ällö tyyppi.
Toivottavasti tuotanto on kartalla tulevissa bileissä seuraten Timon käytöstä Joppea kohtaan. Jos/kun menee liian pitkälle niin helekuttiin talosta välittömästi!