Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
80161/104451 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko noille muille on selvinnyt Jopen ja OP:n yöllinen pizza-ja kaljahetki?

Vierailija
80162/104451 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paula juuri kehuskelee että mainostaa mitä vain kunhan saa rahaa, siksi päivittäin näytteleekin BB:ssä kunhan vaan rahaa saa, mulukku ämmä.

Paulan tienestit 31 664 toiseksi parhaat talossa. OP lla 34 772

Paula ja Op pärjää siis hyvin ilman voittoa. Varsinkin lapseton pubi-Paula.

Op on parhaassa tilanteessa, koska on parisuhteessa DINK=  double income, no kids

Niin on Krissekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
80163/104451 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä35721 kirjoitti:

Minua on ruvennut ärsyttämään tuo Krisse todella. Yrittää päteä tuossa tehtävässä, mutta kun ei onnistu. Naama kurtussa istuu, vaikka on saanut nukkua pehmeällä sängyllä ja tyynyllä. Valittelee kättään, vaikka toiset tuolla neuloneet urakalla.

Jopa Joel epäilee, että Krissen käsikipu on feikkausta ja että hänellä on oikeasti salatehtävä.

Hyvä epäilijä, kun itte makailee tuolla, kun Krisse neuloo :D

Tietty Krisse sai eilen ne 3 ylimääräistä rahnaa, varmaan herätti epäilyjä, että miten oli ne saanut.

Vierailija
80164/104451 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paula juuri kehuskelee että mainostaa mitä vain kunhan saa rahaa, siksi päivittäin näytteleekin BB:ssä kunhan vaan rahaa saa, mulukku ämmä.

Läpällä muka heittää, mutta eiköhän vain ole sponsorit mielessä, mainostaa itseään, jos pääsisi johonkin paikallisradioon kälättämään teennäistä jargoniaan. AiVAN....slogankin on valmiina Rahaa on ja sämpläysmuzakin majomajomajoneesi, seiiiiiis. 

Paulan minä heittäisin ulos ennen Viliä ja Arttuakin. Arttu on itse asiassa varsin harmiton tuolla Mykkänä Marttana. Välillä vain huutaa k'yrp'ää. No tietäähän sen, että voi olla Ella ehkä hivenen ikävä.

Vierailija
80165/104451 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilen lueskelin täältä Vilin ja Timon shortsikärhämästä ja useampi täällä oli sitä mieltä, että Timo käyttäytyi jotenkin pelottavasti tuossa riidassa. Illalla sitten kelailin siihen kohtaan ja Timohan oli ihan asiallinen, vaikkakin varma sanoissaan. Vilille oli pakko pistää jauhot suuhun, kun hänen juttunsa olivat niin päättömiä. Timohan vain ojensi Viliä ja palautti hänet maanpinnalle. Muut siellä olivat ihan tossukoita. Sehän nyt oli tietenkin selvää, että koko homma oli Vilin moka, kun oli palasen laittanut yhteiseen kasaan. 

Itse en siis ole Timo-fani, koska hän on mielestäni äärettömän tylsä tuolla talossa. Mutta ei hän nyt kyllä mitenkään asiattomasti suuttunut. Vili oli asiaton. Ja muut tossukoita ja lapasia viikkotehtävän henkeen sopivasti. Julia sentään vähän uskalsi sanoa vastaan. Juliallakin oli enemmän munaa kuin vaikkapa Artulla, joka vain seisoskeli taka-alalla.

No mä en ylipäänsä tykkää sellasesta asenteesta että jollekin pitää laittaa jauhot suuhun, mihin sillä päästään? Siihen että Timo näyttää asemansa olevansa ylempänä arvoasteikossa kuin Vili?

Mun mielestä Timo sano siinä ihan hyvin ja jämerästi että me tehdään nyt näin koska viikkotehtävä. Mutta se mikä oli mun mielestä asiatonta niin se että vielä rauhan jälkeen käy provosoimaan Viliä tahalleen.

Ai mihin sillä päästään? No esimerkiksi juuri tuohon, että kaikki osallistuvat viikkotehtävään parhaansa mukaan eikä yksi sabotoi sitä vain siksi, että joku asia nyt ei mennyt ihan niin kuin itse ajatteli. 

Mitä Timo sitten tilanteen jälkeen vielä provosoi? Minulta on mennyt ohitse. 

Olihan ne päässyt jo yhteisymmärrykseen ilman Timon puuttumista. Vili suostui siihen että joku toinen neuloo shortseihin sen toisen lahkeen.

Ei se kyllä siltä näyttänyt, sillä Vilin öykkäröinti alkoi laimeta vasta Timon sanoessa asiasta. Ja eikös se nyt ole selvää, että ei Vilillä ole mitään oikeutta edes vaatia jotakin toista neulomaan lahjetta. Koko homma oli hänen oma vikansa, kun oli laittanut palasen muiden palasten joukkoon. Jos hänellä oli sille erityinen käyttötarkoitus, olisi hänen pitänyt pitää sitä itsellään. Oma moka siis ja Vilin pitäisi itse neuloa se puuttuva palanenkin.

Vili oli antanut palan Markolle päättämistä varten. Marko oli palan ommellut hameeseen.

Vierailija
80166/104451 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paula jo sunnuntain mainitsi, hyeena alkoi nuolemisen. Julialle mielisteli jo, nyt juntille ja Vilille. Ihme hyeena. Timo oli ehdoton suosikkini alkuviikot, nyt inhoan sen riidanhakuisuutta eikä päässyt VIELÄKÄÄN yli ekasta sanasodasta, agressiivinen tyyppi paljastui käärmeen nahan alta.

Mä luulen, että Timo on alkanut kyseenalaistaa päätöstään lähteä tuonne, varmaan oli ajatus tuoda esille eläinten asiaa.

Itse olen samanikäinen kuin Timo, ja voin kertoa, että olisi pinna palanut jo monta kertaa tuolla ollessa. Ihminen ikääntyessään menettää joustavuutensa ja hänen on yhä vaikeampi sopeutua outoihin oloihin. Onhan se nähty näissä aikaisemmissa osissa, miten vanhemmat ihmiset käyttäytyvät itsekkäästi ja eivät muutenkaan ole kovin ymmärtäväisiä toisenlaisesti käyttäytyville.

Puhumattakaan siitä, että Timo vaikuttaa kauniisti sanottuna "special"-ihmiseltä.

Vierailija
80167/104451 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennyt, että pt:nä tienaa noin hyvin. Tai ainakin paremmin kuin sekatyömiesyrittäjä Marko, sähköasentaja Joel, suntio Minna, viherrakentaja Joel, eläintenhoitaja Timo, päibäkodin setä Sami ja moni muu.

Vierailija
80168/104451 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä35721 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

OP oli kyllä niin ärsyttävä yöllä kun tunki väkisin keittiöön Joelin viereen neulomaan vaikka Joel sanoi, että päätä särkee ja kävi hakemassa panadolia päiväkirjahuoneesta. Olisi nyt tajunnut jättää toisen rauhaan, mutta piti vaan tunkea viereen. Ärsyttävä tapaus. Vaikka se päänsärky olikin Joelin hätävale, niin luulisi silti kunnioittavan toisen rauhaa eikä olla takiaisena siinä kyljessä kiinni. Nyt minullakin on päänsärky kun OP:n takia jouduin valvoman niin pitkään.

Oli kiva katsoa poikia yöllä.

Itseäni yllätti kyllä suuresti kun Joel söi istuallaan. Yleensähän se mättää kaksi käsin ruokaa suuhunsa mahallaan maaten, vähän kuin laiska ylensyönyt bulldog.

Vierailija
80169/104451 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miten/millä niko elää kun tienaa alle 10k vuodessa? en yksinkertaisesti ymmärrä, millä maksaa vuokran ja elää? vai oliko sillä ilmainen asunto josta maksaa vain vastikkeen? itse tienaan 25k/vuodessa ja luulin olevani huonotuloinen mutta tienaan enemmän kuin suurin osa asukkaista, siis millä nuo elävät???

Samaa ihmettelin. Roopekin tienasi paljon vähemmän kuin minä ja silti hänellä on oma vastavalmistunut asunto Espoossa. Miten pk-seudulla noilla tuloilla muka saa asuntolainan täysin uuteen kämppään?  Ja miten Ella elää glamourelämäänsä? Tai no, niiden rahoitushan ei varmaankaan verotiedoissa näy..? 

Ella on opiskelija, joten saa opintotukea, kuten kaikki muutkin opiskelijat. Tuon enempää opiskelijan ei kannata tienata tai joutuu maksamaan opintotukia takaisin. Opiskelijana pärjää ihan hyvin noilla tuloilla, koska asuminen on edullista.

Solussa 17 neliötä ihan BB talon lähellä.

Ella sanoi että sen joku kämppis on Seiskan toimittaja. Eikö ole valmistunut vai miten toimittaja saa asua opiskelija-asunnossa? Kuka Seiskan toimittajista se on+

Oisko entinen BB-tyrkky, BB-valvomon juontaja Jonna Saari.

80170/104451 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

OP oli kyllä niin ärsyttävä yöllä kun tunki väkisin keittiöön Joelin viereen neulomaan vaikka Joel sanoi, että päätä särkee ja kävi hakemassa panadolia päiväkirjahuoneesta. Olisi nyt tajunnut jättää toisen rauhaan, mutta piti vaan tunkea viereen. Ärsyttävä tapaus. Vaikka se päänsärky olikin Joelin hätävale, niin luulisi silti kunnioittavan toisen rauhaa eikä olla takiaisena siinä kyljessä kiinni. Nyt minullakin on päänsärky kun OP:n takia jouduin valvoman niin pitkään.

Joel on kyllä ihme lällykkä. Miksi tunkee BB-taloon, jossa lauma erilaisia ihmisiä makaa melkein päällekkäin. Uikutti jo Sasan kanssa ja nyt sitten haluaa yksityisyyttä, menisi kotiin.

Taloa on näytetty jo monta kautta, jos ei ole muka katsonut,  eiköhän miehelle tarkkaan kerrottu mitä tuleman pitää, kun taloon tunki.

Samaa mieltä sinänsä, nauroin kovaan ääneen tätä kommenttiasi, mutta samaan aikaan ittessäkin on just tää vaihde, että sentään yks ainoista, kellä aivot toimii. Ihmeellisen pitkämielinen mies. Tykkään.

Vierailija
80171/104451 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä35721 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä35721 kirjoitti:

Minua on ruvennut ärsyttämään tuo Krisse todella. Yrittää päteä tuossa tehtävässä, mutta kun ei onnistu. Naama kurtussa istuu, vaikka on saanut nukkua pehmeällä sängyllä ja tyynyllä. Valittelee kättään, vaikka toiset tuolla neuloneet urakalla.

Miksi valehtelet että "On alkanut ärsyttämään"? Kirjaimellisesti kuukausi sitten kirjoitit ettet pidä Kristiinasta yhtään ja että hänen pisteensä ovat laskussa.

Jos katsoisit 247:aa tietäisit että Krisu sai eilen BB:ltä kiellon olla käyttämättä käsiään!

Ja sinäkö päätät kestä saan pitää talossa. Ei vain iske mulla Kristiina ja et saa kääntämään päätäni siinä suhteessa. Mielestäni talossa on paljon kiinnostavampia asukkaita. Ja katson 24/ 7 ahkerasti.

Ei. Minä en sinua käske pitämään kenestäkään talossa koska OP näyttää olevan sinulle Jumalasta seuraava. Minä vain osoitin että valehtelet ja yrität manipuloida ihmisiä että Kristiinalta olisi nyt muka yksi fani vähemmän. Ehkä katsot 247:aa, mutta jos näin on, silloin sinä tahallaan vääristelet talon tapahtumia.

Vierailija
80172/104451 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä35721 kirjoitti:

Miksi valehtelet että "On alkanut ärsyttämään"? Kirjaimellisesti kuukausi sitten kirjoitit ettet pidä Kristiinasta yhtään ja että hänen pisteensä ovat laskussa.

Jos katsoisit 247:aa tietäisit että Krisu sai eilen BB:ltä kiellon olla käyttämättä käsiään!

Krisu sai kiellon olla käyttämättä käsiään? Eli Kristian käskettiin käyttämään käsiään?

Vierailija
80173/104451 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa kilpailijoilla pienet tulot.

Sellaista elämä on. Minulta jäi maisteriopinnoista gradu puuttumaan, enkä ehtinyt valmistunut ennen opinto-oikeuden päättymistä. Tienaan siis vain 1200e/kk nettona enkä usko, että palkkani tästä nousee, koska teen muun alan töitä. Itkisin ilosta, jos palkkani olisi edes 2000e, tuntisin oloni ihan rikkaaksi silloin.

Vierailija
80174/104451 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä35721 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä35721 kirjoitti:

Marko valitti peukaloaan jo maanantaina ja on sen jälkeen kunnostautunut lähinnä siinä, että ravaa tupakka- ja kahvitauoilla sekä ompelee paloja yhteen, vaikka sitäkin on tainneet Julia ja Krisse tehdä enemmän. Hyvä, ettei Marko haittaa sua yhtään.

Uintitehtävässähän Markolla tuli eka päivänä hartia kipeäksi eikä voinut enää uida, mutta silloinkaan se ei haitannut ketään. Kun on joviaali ja mies, niin annetaan kaikki lusmuilut anteeksi.

En kyllä ole nähnyt Krisseä ompelemassa noita paloja yhteen.

Minä taas olen nähnyt ja aika useinkin.

Ai siellä 257:ssa?

Vierailija
80175/104451 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilen lueskelin täältä Vilin ja Timon shortsikärhämästä ja useampi täällä oli sitä mieltä, että Timo käyttäytyi jotenkin pelottavasti tuossa riidassa. Illalla sitten kelailin siihen kohtaan ja Timohan oli ihan asiallinen, vaikkakin varma sanoissaan. Vilille oli pakko pistää jauhot suuhun, kun hänen juttunsa olivat niin päättömiä. Timohan vain ojensi Viliä ja palautti hänet maanpinnalle. Muut siellä olivat ihan tossukoita. Sehän nyt oli tietenkin selvää, että koko homma oli Vilin moka, kun oli palasen laittanut yhteiseen kasaan. 

Itse en siis ole Timo-fani, koska hän on mielestäni äärettömän tylsä tuolla talossa. Mutta ei hän nyt kyllä mitenkään asiattomasti suuttunut. Vili oli asiaton. Ja muut tossukoita ja lapasia viikkotehtävän henkeen sopivasti. Julia sentään vähän uskalsi sanoa vastaan. Juliallakin oli enemmän munaa kuin vaikkapa Artulla, joka vain seisoskeli taka-alalla.

No mä en ylipäänsä tykkää sellasesta asenteesta että jollekin pitää laittaa jauhot suuhun, mihin sillä päästään? Siihen että Timo näyttää asemansa olevansa ylempänä arvoasteikossa kuin Vili?

Mun mielestä Timo sano siinä ihan hyvin ja jämerästi että me tehdään nyt näin koska viikkotehtävä. Mutta se mikä oli mun mielestä asiatonta niin se että vielä rauhan jälkeen käy provosoimaan Viliä tahalleen.

Ai mihin sillä päästään? No esimerkiksi juuri tuohon, että kaikki osallistuvat viikkotehtävään parhaansa mukaan eikä yksi sabotoi sitä vain siksi, että joku asia nyt ei mennyt ihan niin kuin itse ajatteli. 

Olihan ne päässyt jo yhteisymmärrykseen ilman Timon puuttumista. Vili suostui siihen että joku toinen neuloo shortseihin sen toisen lahkeen.

Puhummekohan samasta tilanteesta? Minä näin tilanteen, että Vili käski irrottamaan sen hänen tekemänsä lahkeen siitä hameesta ja muut sanoivat, ettei siinä ole mitään järkeä ja eikö voi vain tehdä uutta samanlaista palaa. Vili ei suostunut, koska hän ei kuulemma voinut tehdä shortseja siitä sillä hetkellä kesken olevasta palasta, koska ei ole sitä toista palaa enää ja suostuu ainoastaan sillä ehdolla, että klo 12 on valmiina vastaava pala ja hän ei sitten tee enää mitään ennen kuin se on valmis. Siihen Timo ärähti, että Vili ei voi asettaa tuollaisia ehtoja ja hidastaa viikkotehtävää vain sillä perusteella, että juuri sillä hetkellä ei satu olemaan oikeaa palaa, kun sillä aikaa voi tehdä vaikka mitä muutakin. 

Timo sai hylätyn teemassa roolin viikkotehtävän koutsina. Totta kai hän haluaa pitää huolen, että kaikki suorittavat viikkotehtävää, eivätkä perseile omiaan ja samalla tuhlaa aikaa sekä materiaalia.

Vierailija
80176/104451 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paula jo sunnuntain mainitsi, hyeena alkoi nuolemisen. Julialle mielisteli jo, nyt juntille ja Vilille. Ihme hyeena. Timo oli ehdoton suosikkini alkuviikot, nyt inhoan sen riidanhakuisuutta eikä päässyt VIELÄKÄÄN yli ekasta sanasodasta, agressiivinen tyyppi paljastui käärmeen nahan alta.

Mä luulen, että Timo on alkanut kyseenalaistaa päätöstään lähteä tuonne, varmaan oli ajatus tuoda esille eläinten asiaa.

Itse olen samanikäinen kuin Timo, ja voin kertoa, että olisi pinna palanut jo monta kertaa tuolla ollessa. Ihminen ikääntyessään menettää joustavuutensa ja hänen on yhä vaikeampi sopeutua outoihin oloihin. Onhan se nähty näissä aikaisemmissa osissa, miten vanhemmat ihmiset käyttäytyvät itsekkäästi ja eivät muutenkaan ole kovin ymmärtäväisiä toisenlaisesti käyttäytyville.

Puhumattakaan siitä, että Timo vaikuttaa kauniisti sanottuna "special"-ihmiseltä.

Kyllä mielelläni ottaisin Timon ystäväkseni. Toki joitakuita muitakin tuolta.

Vierailija
80177/104451 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se kyllä siltä näyttänyt, sillä Vilin öykkäröinti alkoi laimeta vasta Timon sanoessa asiasta. Ja eikös se nyt ole selvää, että ei Vilillä ole mitään oikeutta edes vaatia jotakin toista neulomaan lahjetta. Koko homma oli hänen oma vikansa, kun oli laittanut palasen muiden palasten joukkoon. Jos hänellä oli sille erityinen käyttötarkoitus, olisi hänen pitänyt pitää sitä itsellään. Oma moka siis ja Vilin pitäisi itse neuloa se puuttuva palanenkin.

Vili oli antanut palan Markolle päättämistä varten. Marko oli palan ommellut hameeseen.

Miksi Markon piti päätellä Vilin henkilökohtaiseen käyttöön tuleva tilkku?

Vierailija
80178/104451 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sini 60 613 Riia 44 169 OP 34 772

Tiia ei Riia ei Piia.

Paula 31 664 Kati 31 734 Niko koti isä 7 929

Sasa 11 559 Minna 22 627 Nona 25 124

Sami 22 277 Roope 15 636

Timo 25 412 Arttu 22 186 Ella 9 281

Joel 11554 Julia 24 950

Marjatta 27 038 Marko 27 901

Kristiina 21 v mukavasti 29 511 Vili 21 525

Mikä ihmeen koti-isä Niko muka on? 

Juu ei ole isä. Kotivaimo tai kotimies korkeintaan.

Vierailija
80179/104451 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arttuhan kehuskeli tuolla tuloillaan. Ei näköjään puheet ja todellisuus oikein kohtaa.

Taisi aloittaa esimiestehtävissä vasta keväällä. Eikä ole vielä valmis insinööri.

Silti ihmettelen miten Arttu saisi maksettua Ellan kalliit leikkaukset, lupaamansa merkkilaukut, Louboutin-korkkarit, turkin sekä Afrikan matkan vielä päälle.

Vierailija
80180/104451 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhummekohan samasta tilanteesta? Minä näin tilanteen, että Vili käski irrottamaan sen hänen tekemänsä lahkeen siitä hameesta ja muut sanoivat, ettei siinä ole mitään järkeä ja eikö voi vain tehdä uutta samanlaista palaa. Vili ei suostunut, koska hän ei kuulemma voinut tehdä shortseja siitä sillä hetkellä kesken olevasta palasta, koska ei ole sitä toista palaa enää ja suostuu ainoastaan sillä ehdolla, että klo 12 on valmiina vastaava pala ja hän ei sitten tee enää mitään ennen kuin se on valmis. Siihen Timo ärähti, että Vili ei voi asettaa tuollaisia ehtoja ja hidastaa viikkotehtävää vain sillä perusteella, että juuri sillä hetkellä ei satu olemaan oikeaa palaa, kun sillä aikaa voi tehdä vaikka mitä muutakin. 

Timo sai hylätyn teemassa roolin viikkotehtävän koutsina. Totta kai hän haluaa pitää huolen, että kaikki suorittavat viikkotehtävää, eivätkä perseile omiaan ja samalla tuhlaa aikaa sekä materiaalia.

Niin, sitähän juuri selitinkin, kun joku tuossa väitti, että olisivat päässeet yhteisymmärrykseen ilman Timon puuttumista.

Ketju on lukittu.