Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
79821/104451 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on sama kuin Vili olisi ominut lentäjän nahkatakin, "koska saa siitä motivaatiota". Onko hän nyt ihan tosissaan? Että neulominen alkoi kiinnostaa vasta, kun ajattelee tekevänsä jotain vain itselleen?

Ja haluaako joku oikeasti noin paljon saada neulotut sortsit? Siis neulotut sortsit. Missä niitä voi edes pitää? Kesällä liian kuumat ja talvella liian lyhyet. Eikä edes tyylikkäät.

Vierailija
79822/104451 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon ollut aina team Timo, mutta nyt Timon pisteet laski jonkin verran. Vili oli oikeassa analyysissään. Sanoi muutamille olkkariin jääneille, että tuossahan oli kyse siitä, että Timo pääsi purkamaan patoumiaan Viliä kohtaan. Olen aistinnut tismalleen saman. Timo kantaa edelleen Vilille kaunaa siitä bileriidasta. Timo on monena päivänä tiuskinut Vilille kireällä äänellä. Jotenkin pelottavaa pitkävihaisuutta. Timosta on huokunut, että hän on oikein odottanut tilaisuutta milloin pääsisi ojentamaan Viliä.

Tuo lahjekeissi oli alussa ihan kepeä. Vili tapansa mukaan heittäytyi lapselliseksi ja hermostui. Muut nauroi hyväntahtoisesti Vilin pulteille. Timo pilasi tunnelman kun alkoi aivan liian tosikkomaisesti väittelemään Vilin kanssa. Vilihän hyväksyi jo sen, että joku muu tekee korvaavan lahkeen, mutta Timo jatkoi vääntämistä.

Harmillista, että Timossa on tällainen tosikkopuoli tiettyjä ihmisiä kohtaan. Minusta Vilin skitsoilut on superviihdyttävää seurattavaa. Ei niitä kannata ottaa niin tosissaan, Vili on Vili. Timon mukaantulo teki hauskasta tilanteesta hieman ahdistavan.

Vanha katkera Timo ulos talosta ennen kun käy jonkun kimppuun, tai Joeliin käsiksi sopimattomasti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
79823/104451 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

pojat jo tupakalla epäili krisse salatehtävää ettei saa neuloa, siksi veti sen jännetupentulehduksen

Vierailija
79824/104451 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joel: onko neulominen ja kutominen sama asia?

Timo: on

Jep..

Minusta kutominen tapahtuu kangaspuilla ainoastaan, mutta jossain päin Suomea myös neulomisesta käytetään sanontaa kutominen. Minun korvaan se kuulostaa niin väärälle, mutta kyllä ne on sama asia jossain päin Suomea. 

Vierailija
79825/104451 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin Joppe kertoo valitulleen että yöllä naatitaan?

Sitten kun illallinen on katettu ja kaikki on valmista. Toivottavastu ei valitse Timoa. Uskaltaako tuollaista herättää kesken unien?

Toivottavasti ei valitse myöskään Juliaa, koska silloin salatehtävä epäonnistuu. Markohan pamahtaa paikalle saman tien, jos Joppe ja Julia ovat jossain kahdestaan.

Apua joo ei toivottavasti ei ota Juliaa koska sit marko herää aivan salee kans?!

Vierailija
79826/104451 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan tavannut tollasta naista kun Paula, ihmettelen studiovieraan mielipidettä että se on perusnainen ja kaikki tuntee tollasen. OK ymmärrän tietyn reippaan asenteen, mutta muuten hän on mulle ollut virkistävä erilainen nainen, josta mielellään otan kannustustakin tiettyyn rohkeuteen. Mut noo juomatavat ym, en ole koskaan tuntenut ketään tollasta.

Siinä ehkä korostui se että oli homomiehen mielipide. Paulassa on kyllä paljon perisuomalaista, mutta toisaalta on hyvin rohkea suomalaiseksi. Paitsi kun pieree niin häpeää koko loppupäivän.

Vierailija
79827/104451 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella Paula ei ole mikään suomalainen perusnainen

Korkeintaan 1 hlö 20.stä.

Vierailija
79828/104451 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timo 52 vee. Ei kande kovin suuttua. Voi tulla infvarkti.

Vierailija
79829/104451 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

24/7 kummatkin kamerat kuvaa samaa tapahtumaa. Missä Arttu? Ja Marko?

Tupakilla

Vierailija
79830/104451 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Timo-käärmettä potuttaa kun talossa komea sporttinen mies muttei olekkaan homppelipoika eikä pysty pokaamaan. Lisäksi kyy on pelottavan agressiivinen ja ärsyttää tuo niin niih niih.  Jatkuva Jopen seuraaminen ja hokemat: vai mitä joppe,  joppe tuleppas jne, änkeää heti jopen viereen. Lisäksi on mustis kun Joppe tykästynyt Juliaan.

Se on juurikin näin!!

Vierailija
79831/104451 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alma vs Kimmo vehviläinen kumpi parempi juontaja. Almalle peukku ylös (jos kannatat) ja Kimmo alas jos kannatat.

Vierailija
79832/104451 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joel voittoon

Vierailija
79833/104451 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsispa Joppe Kristiinan yhteiselle yöpalalle..

Heidän ystävyyttä on kiva seurata  :)

Vierailija
79834/104451 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on sama kuin Vili olisi ominut lentäjän nahkatakin, "koska saa siitä motivaatiota". Onko hän nyt ihan tosissaan? Että neulominen alkoi kiinnostaa vasta, kun ajattelee tekevänsä jotain vain itselleen?

Ja haluaako joku oikeasti noin paljon saada neulotut sortsit? Siis neulotut sortsit. Missä niitä voi edes pitää? Kesällä liian kuumat ja talvella liian lyhyet. Eikä edes tyylikkäät.

ja sen verran reikäset että varmisti vilkkuu

Vierailija
79835/104451 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vili on sosiopaatti.

Vierailija
79836/104451 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pöödeli kirjoitti:

Kyllä minä olisin samalla lailla toiminut kuin Timo "tappelussa" Vilin kanssa, ois sen verran vituttanu että en ois nätisti pystyny puhumaan ku toinen niin idiootti kuin Vili. Jos joku käyttäytyy kuin pikku penikka ja alkaa kiukutteleen ja uhkaileen "Palasen paree olla huomiseen klo 12 mennessä valmis tai ei hyvä heilu." niinku mikä sinä olet vaatimuksia esittään? Kaikki on samassa veneessä ja yhteiseen hiileen pitäis puhaltaa. Ei tuossa mitään vahinkoa tapahtunu, nopeesti kudotaan uus palanen tilalle. Ihme hommaa että tämän perusteella "Timolla häätyy olla vihanhallintaongelmia." Asiakaspalvelutyössä välillä käy niin kusipäisiä asiakkaita että heidän lähdön jälkeen kädetki tärisee kun vituttaa niin paljon ja naama punottaa. Ihan Timon puolella olen kyllä tässä ViliTimo casessa. Vili ulos.

Joo siis kyllä minäki olen todellakin Timon puolella tuossa itse asiassa ja mullaki saattas ottaa päähän jos joku ei tajua yksinkertaista asiaa.

Mut se että Timo jatkoi sovinnon jälkeen hermostuneen ihmisen ärsyttämistä, on mun mielestä ihan yhtä typerää kuin tuo Vilin vänkääminen aikaisemmin.

Vili oli aivan oikeassa tuossa. Ei mitään järkeä että noita paloja ommellaan minne sattuu. Vili oli suunnitellut sortsit valmiiksi ja teki niitä pala kerrallaan. Mutta ei Säkylän korsteeni pystynyt olemaan parsimatta palasta johonkin witun hameeseen.

Joo oli pointti kyllä, mutta jos tilkku on samassa läjässä muiden parsittavien palojen joukossa niin mistä se ois pitänyt päätellä että ovat johonki housuihin menossa.

Niin se oli jäänyt siihen koska Markon oli vaan määrä päättää ja solmua työ.

Vierailija
79837/104451 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä jotenkin kestän sen, että euroviistuista on tullut lähinnä homokarnevaali, mutta voisiko bb:n nyt pitää ihan koko kansan ohjelmana. Nyt on mielestäni ihan liikaa Cristalin poppoot esillä.

Samaa mieltä! Tämä liiallinen homojen ynnä muiden esiintuonti ja suosiminen kääntyy jo Cristalin agendaa vastaan, eli ei auta tekemään ihmisistä suvaitsevaisempia.

Niin, siis minä olin tuon alkuperäisen tekstin kirjoittaja ja olen itsekin seksuaalivähemmistöön kuuluva nainen, mutta minusta tässä kaudessa suositaan liikaa vähemmistöjä. Kaikkien pitäisi olla samassa asemassa, ja jotenkin ihmetyttää että seksuaalivähemmistöistä on tullut bb:ssä enemmistö jotka saa tehdä mitä vaan ja kaikki annetaan anteeksi. Tuo todellakin kääntyy kohta seksuaalivähemmistöjä vastaan.

Samaa mieltä. Kirjoitin jo koosteen alkupuolella tänne että koosteessa suositaan selkeästi tiettyä ihmisryhmää, joka ei ole seksuaalivähemmistöt, vaan ääliöt seksuaalivähemmistön edustajat jotka saavat kaiken anteeksi, jopa kaikkein pahimmat sääntörikkomukset, eli juonittelut!

Ja minä olen myös ihan pesunkestävä miespuolinen homoseksuaali ja alkaa mennä oikeasti hermo tuohon suosimiseen, koska se kääntyy meitä vastaan! Tänään jo kumppanilleni sanoin itsekin, että en halua nähdä enää ikinä yhtään neitihomoa.

Vierailija
79838/104451 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vili halusi että valmiiksi ommelusta hameesta irrotetaaan hänen tekemä kappale jotta se saadan housuihin koska hän haluaa tehdä itse jotta saisin ne itselleen kun viikkotehtävä loppuu

On se kieltämättä outo tyyppi. Joustamaton ja pakko-oireinen persoonallisuus.

Öyhöttäjä/länkyttäjä. Vili veks!!!

Olkoon talossa. Kaikilla meillä on omat outoutemme. Tuli vaan mieleen, kun kertoi siitä musiikin valitsemisen vaikeudesta.

Timo vois sen sijaan lähteä. Tuohon ikään mennessä ei ole oppinut selvittämään erimielisyyksiä paremmin eikä edes osaa tavallista keskustelua.

Vierailija
79839/104451 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuossa mun mielestä oli Timon puolelta sellasta näyttämisen ja uhittelun tarvetta, Vili käyttäytyy välillä tosi lapsellisesti mutta helpommin tilanteen saa selvitettyä rauhassa ja sovittelevasti, mitä tuollasella "laitetaan juipille luu kurkkuun" asenteella.

Tuossakin Vilillä oli jo hyvä ja sovitteleva keskustelu Markon kans menossa, ku Marko ehdotti että jos joku muu neuloo samanlaisen tilkun tilalle. Timo vaan halusi puuttua tähän ja päästä sanomaan viimeinen sana.

Vierailija
79840/104451 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alma vs Kimmo vehviläinen kumpi parempi juontaja. Almalle peukku ylös (jos kannatat) ja Kimmo alas jos kannatat.

Molemmat yhtä huonoi, ni tää kommentti ei tuu saamaan yhtää peukkui. 

Peukku ylös jos molemmat ihan susia. :D

Ketju on lukittu.