Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
79801/104451 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saapa nähdä millaiset kuteet saavat aikaiseksi.

Olisipa ollut virkkuukoukkuja joilla neuloa ehkä olisi ollut helpompaa

Ei virkkuukoukulla neulota.

Virkataan toope.

Vierailija
79802/104451 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joel: onko neulominen ja kutominen sama asia?

Timo: on

Jep..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
79803/104451 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vili on varmasti näyttelemässä tuolla. Miettikää nyt kaikkea mitä se on tehnyt...

Vierailija
79804/104451 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on sama kuin Vili olisi ominut lentäjän nahkatakin, "koska saa siitä motivaatiota". Onko hän nyt ihan tosissaan? Että neulominen alkoi kiinnostaa vasta, kun ajattelee tekevänsä jotain vain itselleen?

Vilillä on kyl pointti. Olen koko ajan ihmetellyt miksi nuo ei suunnittele noita vaatteita yhtään. Tehdään vain älyvapaita kaistaleita.

Vierailija
79805/104451 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myötähäpeä tuosta Timon raivarista. Viime viikolla ei valittanut tai raivonnut Artulle ja Krisselle, jotka hävittivät viikkobudjetin nolliin. Vilille kyllä uskaltaa raivota ja ottaa vielä jengin tuekseen.

Vierailija
79806/104451 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä Arttu on????

Vierailija
79807/104451 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä jotenkin kestän sen, että euroviistuista on tullut lähinnä homokarnevaali, mutta voisiko bb:n nyt pitää ihan koko kansan ohjelmana. Nyt on mielestäni ihan liikaa Cristalin poppoot esillä.

Samaa mieltä! Tämä liiallinen homojen ynnä muiden esiintuonti ja suosiminen kääntyy jo Cristalin agendaa vastaan, eli ei auta tekemään ihmisistä suvaitsevaisempia.

Niin, siis minä olin tuon alkuperäisen tekstin kirjoittaja ja olen itsekin seksuaalivähemmistöön kuuluva nainen, mutta minusta tässä kaudessa suositaan liikaa vähemmistöjä. Kaikkien pitäisi olla samassa asemassa, ja jotenkin ihmetyttää että seksuaalivähemmistöistä on tullut bb:ssä enemmistö jotka saa tehdä mitä vaan ja kaikki annetaan anteeksi. Tuo todellakin kääntyy kohta seksuaalivähemmistöjä vastaan.

Vierailija
79808/104451 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän on reikäistä tuo Paulan kutoma tilkku.

Vierailija
79809/104451 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virkkuukoukulla olisi voinut virkata mummoruutuja ja yhdistää niitä.

Vierailija
79810/104451 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon ollut aina team Timo, mutta nyt Timon pisteet laski jonkin verran. Vili oli oikeassa analyysissään. Sanoi muutamille olkkariin jääneille, että tuossahan oli kyse siitä, että Timo pääsi purkamaan patoumiaan Viliä kohtaan. Olen aistinnut tismalleen saman. Timo kantaa edelleen Vilille kaunaa siitä bileriidasta. Timo on monena päivänä tiuskinut Vilille kireällä äänellä. Jotenkin pelottavaa pitkävihaisuutta. Timosta on huokunut, että hän on oikein odottanut tilaisuutta milloin pääsisi ojentamaan Viliä.

Tuo lahjekeissi oli alussa ihan kepeä. Vili tapansa mukaan heittäytyi lapselliseksi ja hermostui. Muut nauroi hyväntahtoisesti Vilin pulteille. Timo pilasi tunnelman kun alkoi aivan liian tosikkomaisesti väittelemään Vilin kanssa. Vilihän hyväksyi jo sen, että joku muu tekee korvaavan lahkeen, mutta Timo jatkoi vääntämistä.

Harmillista, että Timossa on tällainen tosikkopuoli tiettyjä ihmisiä kohtaan. Minusta Vilin skitsoilut on superviihdyttävää seurattavaa. Ei niitä kannata ottaa niin tosissaan, Vili on Vili. Timon mukaantulo teki hauskasta tilanteesta hieman ahdistavan.

Samaa mieltä, Timo jatkoi Vilin piikittelyä ja nokittelua vielä rauhan jälkeen ja lopetti vasta ku Marko sanoi että Nyt Timo ja Vili lopettakaa. Ja ymmärsin että tämä Markonki kommentti oli nimenomaan Timolle, jonka piti päästä vielä niskan päälle ja jatkaa provosointia.

Vierailija
79811/104451 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

24/7 kummatkin kamerat kuvaa samaa tapahtumaa. Missä Arttu? Ja Marko?

Vierailija
79812/104451 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin Joppe kertoo valitulleen että yöllä naatitaan?

Sitten kun illallinen on katettu ja kaikki on valmista. Toivottavastu ei valitse Timoa. Uskaltaako tuollaista herättää kesken unien?

Toivottavasti ei valitse myöskään Juliaa, koska silloin salatehtävä epäonnistuu. Markohan pamahtaa paikalle saman tien, jos Joppe ja Julia ovat jossain kahdestaan.

Vierailija
79813/104451 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Op taisi nyt alkaa kutomaan niitä Vilin sortseja :)

Vierailija
79814/104451 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt läyhätään tupakkipaikalla.

Kuka? Kun 24/7 ei näytä 1 ja 2 kamera

Vierailija
79815/104451 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen alun alkaen ihmetelly porukan Timo- hypetystä; mielestäni on kuin keskenkasvuinen pikkupoika, joka jauhaa samaa levyä aamusta iltaan, eikä pääse ikinä loppuun. Jotenkin ne jutut on niin kuultu🤮 Ja kun joku uskaltaa kyseenalaistaa niitä, saa pikkuhipistä ikuisen vihamiehen, vaikka esittääkin, että asiat on sovittu. Tosin Viliki oli asiaton ja jäärä, mutta osaa lopettaa paremmin kuin Timo.

Vierailija
79816/104451 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän on reikäistä tuo Paulan kutoma tilkku.

ohut lanka , paksut puikot

Vierailija
79817/104451 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tavannut tollasta naista kun Paula, ihmettelen studiovieraan mielipidettä että se on perusnainen ja kaikki tuntee tollasen. OK ymmärrän tietyn reippaan asenteen, mutta muuten hän on mulle ollut virkistävä erilainen nainen, josta mielellään otan kannustustakin tiettyyn rohkeuteen. Mut noo juomatavat ym, en ole koskaan tuntenut ketään tollasta.

Vierailija
79818/104451 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

21:59  katsokaahan ihmeessä! haha ihan parasta viihdettä! 

Vierailija
79819/104451 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään MITÄÄN, ei yhtään MITÄÄN toistaa alma kuin papukaija

Vierailija
79820/104451 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pöödeli kirjoitti:

Kyllä minä olisin samalla lailla toiminut kuin Timo "tappelussa" Vilin kanssa, ois sen verran vituttanu että en ois nätisti pystyny puhumaan ku toinen niin idiootti kuin Vili. Jos joku käyttäytyy kuin pikku penikka ja alkaa kiukutteleen ja uhkaileen "Palasen paree olla huomiseen klo 12 mennessä valmis tai ei hyvä heilu." niinku mikä sinä olet vaatimuksia esittään? Kaikki on samassa veneessä ja yhteiseen hiileen pitäis puhaltaa. Ei tuossa mitään vahinkoa tapahtunu, nopeesti kudotaan uus palanen tilalle. Ihme hommaa että tämän perusteella "Timolla häätyy olla vihanhallintaongelmia." Asiakaspalvelutyössä välillä käy niin kusipäisiä asiakkaita että heidän lähdön jälkeen kädetki tärisee kun vituttaa niin paljon ja naama punottaa. Ihan Timon puolella olen kyllä tässä ViliTimo casessa. Vili ulos.

Joo siis kyllä minäki olen todellakin Timon puolella tuossa itse asiassa ja mullaki saattas ottaa päähän jos joku ei tajua yksinkertaista asiaa.

Mut se että Timo jatkoi sovinnon jälkeen hermostuneen ihmisen ärsyttämistä, on mun mielestä ihan yhtä typerää kuin tuo Vilin vänkääminen aikaisemmin.

Vili oli aivan oikeassa tuossa. Ei mitään järkeä että noita paloja ommellaan minne sattuu. Vili oli suunnitellut sortsit valmiiksi ja teki niitä pala kerrallaan. Mutta ei Säkylän korsteeni pystynyt olemaan parsimatta palasta johonkin witun hameeseen.

Joo oli pointti kyllä, mutta jos tilkku on samassa läjässä muiden parsittavien palojen joukossa niin mistä se ois pitänyt päätellä että ovat johonki housuihin menossa.

Ketju on lukittu.