Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Milloin Joppe kertoo valitulleen että yöllä naatitaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä jotenkin kestän sen, että euroviistuista on tullut lähinnä homokarnevaali, mutta voisiko bb:n nyt pitää ihan koko kansan ohjelmana. Nyt on mielestäni ihan liikaa Cristalin poppoot esillä.
Samaa mieltä! Tämä liiallinen homojen ynnä muiden esiintuonti ja suosiminen kääntyy jo Cristalin agendaa vastaan, eli ei auta tekemään ihmisistä suvaitsevaisempia.
Ongelmahan ei välttämättä ole ollenkaan se "liiallinen" homojen ynnä muiden esiintuonti, vaan ehkä lähinnä se, että suositaan aina näitä stereotyypillisimpiä, neitimäisimpiä homoja, joilla on "isot persoonallisuudet".
Homojen suosimista en kyllä ole nähnyt.
On esimerkiksi Ellaa suosittu (en tiedä onko homo vai ei, ainakin seksuaalivähemmistössä), kutsumalla studiovieraiksi jatkuvasti ihmisiä, jotka fanittaa Ellaa.
Vierailija kirjoitti:
Hieno toi villapaita.
Ja Vili siis keksi että tekee miesnukelle sortsit ja toivoi että saa ne itselleen kun viikkotehtävä on päättynyt ja nuket lähteneet kävelylle kauppakeskukseen siveellisissä vaatteissaan. Vili ei osannut aluksi kutoa ja aloitti vasta eilen illalla kun sai krisseltä apua. Löysi motivaation niistä sortseista.
Ai. Tajusin niin, että Vili haluaa kutoa vaan itselleen sortsit, eikä antaa palasta ollenkaan viikkotehtävään. :D Nyt ymmärrän häntä vähän paremmin. Mutta vain vähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vili halusi että valmiiksi ommelusta hameesta irrotetaaan hänen tekemä kappale jotta se saadan housuihin koska hän haluaa tehdä itse jotta saisin ne itselleen kun viikkotehtävä loppuu
On se kieltämättä outo tyyppi. Joustamaton ja pakko-oireinen persoonallisuus.
Öyhöttäjä/länkyttäjä. Vili veks!!!
Pöödeli kirjoitti:
Kyllä minä olisin samalla lailla toiminut kuin Timo "tappelussa" Vilin kanssa, ois sen verran vituttanu että en ois nätisti pystyny puhumaan ku toinen niin idiootti kuin Vili. Jos joku käyttäytyy kuin pikku penikka ja alkaa kiukutteleen ja uhkaileen "Palasen paree olla huomiseen klo 12 mennessä valmis tai ei hyvä heilu." niinku mikä sinä olet vaatimuksia esittään? Kaikki on samassa veneessä ja yhteiseen hiileen pitäis puhaltaa. Ei tuossa mitään vahinkoa tapahtunu, nopeesti kudotaan uus palanen tilalle. Ihme hommaa että tämän perusteella "Timolla häätyy olla vihanhallintaongelmia." Asiakaspalvelutyössä välillä käy niin kusipäisiä asiakkaita että heidän lähdön jälkeen kädetki tärisee kun vituttaa niin paljon ja naama punottaa. Ihan Timon puolella olen kyllä tässä ViliTimo casessa. Vili ulos.
Joo siis kyllä minäki olen todellakin Timon puolella tuossa itse asiassa ja mullaki saattas ottaa päähän jos joku ei tajua yksinkertaista asiaa.
Mut se että Timo jatkoi sovinnon jälkeen hermostuneen ihmisen ärsyttämistä, on mun mielestä ihan yhtä typerää kuin tuo Vilin vänkääminen aikaisemmin.
Onko Krisse kipeä, kun on niin surkean näköinen?
Siis minusta on tietenkin ok, että BB:ssä on kaikenlaista seurakuntaa ja kaikki suuntautumiset mukana, MUTTA, tää kausi on ollut niin räikeää Cristalin kavereiden suosiimista, että tässä ei ole mitään järkeä. Jonkinlaista puoluettomuutta odottaisin Cristaliltakin, mutta näköjään hän saa tehdä tuolla mitä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Alman hihitystä ei vaan jaksa.
Mun mielestä Alma on hyvä juontaja verrattuna Kimmoon, antaa vastata loppuun eikä puhu päälle. Ja osaa tiivistää asiat paremmin. Kimmo puhuu päälle ja hirvee kiire koko ajan. Tulee itsellekkin kiireinen olo kun kimmolla niin hätä päällä ja jo menossa jo seuraavaan aiheeseen ennen kun edellinen edes alkanut.
Tuohan on sama kuin Vili olisi ominut lentäjän nahkatakin, "koska saa siitä motivaatiota". Onko hän nyt ihan tosissaan? Että neulominen alkoi kiinnostaa vasta, kun ajattelee tekevänsä jotain vain itselleen?
Vierailija kirjoitti:
Milloin Joppe kertoo valitulleen että yöllä naatitaan?
Sitten kun illallinen on katettu ja kaikki on valmista. Toivottavastu ei valitse Timoa. Uskaltaako tuollaista herättää kesken unien?
Onko tämä joku seksuaalivähemmistöjen oma reality-tv? Kaikki tuotannon "hyväksymät" ja tukemat mielipiteet ovat tulleet homojen suusta. Alma Hätösen kikerrys ja mielistely hihittelyn lomassa on jotain käsittämättömän vastenmielistä.
Ellan käytöstäkin puolustellaan ja nostetaan taas näiden kahden kesken oikein urakalla. Ja Arttuakin kehutaan olan takaa. On kuulemma "humaani ja kiva ihminen". Ja Alma komppaa: "Hyvää analyysia"...Huoh...
Vili yrittää päälliköidä..
Vierailija kirjoitti:
Outoa, että studioon kutsutut sateenkaarivieraat aina ovat Ella-faneja. Miksi he haluavat sellaisen ihmisen edustavan heitä tv-ohjelmassa? En voisi kuvitella paljon huonompaa persoonaa edustamaan vähemmistöjä ohjelmaan, jossa ihmisiä kytätään 24/7.
Esim. viime vuoden Kevin oli aivan toista maata, ei ollut mikään ilkeä seläntakana läyhäävä pinnallinen bi mbo. Hänkään ei ollut täydellinen, mutta kuka olisi. Häneltä ei kuitenkaan voisi kuvitellakaan tulevan jotain "köyhät veks" ja "kuuteista tulis kivat tohvelit" juttuja. Keviniä kiinnosti muutkin asiat kuin pinnallisuus ja oma pärstä.
Mutta Ella se edelleen jatkaa kuplassa elämistään, jossa hän haalii ympärilleen ihmisiä jotka eivät anna hänelle rakentavaa kritiikkiä joka auttaisi häntä kasvamaan ihmisenä. Nyt olisi peiliinkatsomisen paikka, sympatiaa on turha odottaa ennen kuin osaa suoraselkäisesti myöntää omat virheensä.
Kevin oli ihmisenä ihan best
Vierailija kirjoitti:
O-Pkin sano et Krisse vaan istuu tossa ja pyörittelee noita paloja.
Se on todella vakavasti sairas, oikein säälittää. Voi muuten olla, että hiusten haromisesta on se JTT tullut. Käsi kummasti taipuu siihen hommaan,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks Vili ylipäätään oletti saavansa noi shortsit itelleen? Nehän on osa vkotehtävän rekvisiittaa, mitkä aina palautetaan varastohuoneeseen tehtävän päätyttyä.
Hyvin tuo kuitenkin säpinää taloon, muuten tuolla olis 24/7 joojoo - meininki.
Koska sillä ei oo kaikki inkkarit kanootissa.
Vilin täytyy olla joku tuotannon palkkaama trolli, joka on tehnyt diilin tietystä ajasta talossa. Ei kukaan haun kautta mukaan päässyt voi olla niin ylimielinen, että luulee voivansa tehdä tuolla ihan mitä itse haluaa ja jättää tekemättä, jos ei kiinnosta.
Joel sai salatehtävän. Pakko kattoo 24/7 yöllä et näkee koko shown
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alman hihitystä ei vaan jaksa.
Mun mielestä Alma on hyvä juontaja verrattuna Kimmoon, antaa vastata loppuun eikä puhu päälle. Ja osaa tiivistää asiat paremmin. Kimmo puhuu päälle ja hirvee kiire koko ajan. Tulee itsellekkin kiireinen olo kun kimmolla niin hätä päällä ja jo menossa jo seuraavaan aiheeseen ennen kun edellinen edes alkanut.
Ei niistä kumpikaan osaa tuota hommaa televisiossa. Radiojuontajina ihan ok.
Paulakin vähän rauhoittunut talossa
Timo-käärmettä potuttaa kun talossa komea sporttinen mies muttei olekkaan homppelipoika eikä pysty pokaamaan. Lisäksi kyy on pelottavan agressiivinen ja ärsyttää tuo niin niih niih. Jatkuva Jopen seuraaminen ja hokemat: vai mitä joppe, joppe tuleppas jne, änkeää heti jopen viereen. Lisäksi on mustis kun Joppe tykästynyt Juliaan.
Sama Elinalla.