Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
En kestä kun tuo kutova OP on niin lutunen! Ihana mussukka, jonka into aina oikein loistaa silmistä. Vaikuttaa olevan kiitollinen ja onnellinen aina pienistäkin jutuista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisse käyttäisi voiton tatuointeihin ja matkusteluun 💰
Kun muut puhuivat että jos he voittaisi pitäisivät kaikille kunnon juhlat josta tarjoilua ei puuttuisi. Krisse oli ainoa pöydän äärellä hiljaa...
Ei varmasti laittaisi penniäkään kenenkään muun iloksi.Ei tietenkään, johan se tuolla on nähty millanen itsekäs ja ahne sika on luonteeltaan.
hän laittaa rahat tatuointeihin ja naamaansa. On varmaan hauska näky vuoden päästä jos voittaa.
Krisse sanoi aikaisemmin Ellalle, että ottaa silikonirinnat, mikäli voittaa BB:n. Ennen kauden alkua kävi jo nenäleikkauksessa.
Krisse lempiasennossaan sohvalla
Vierailija kirjoitti:
Itse tekisin kyllä oikea-nurja-oikea-nurja. ELi toinen puoli pelkkää oikeaa ja toinen nurjaa, koska muuten se tilkku vetää itseään kasaan ja näin ollen pinta-ala jää pienemmäksi. Tietty on helpompi vetää vaan pelkää oikeaa koko ajan.
Minä kun kudon niin oikeeta molemmin tehdessä ei mee kippuraan. Mut jos tekee joka toisen kerroksen oikein ja joka toisen nurjaa niin takuulla menee kippuraan.
maatuskalla pieni rivi tehtynä, mutristelee tuolla nyt vaakatasossa, kun tajunnut että op ja julia on paljon parempia tekijöitä.
Tai en tiedä tajuaako, vaikuttaa niin itseriittoselta että voi oikeasti kuvitella olevansa kutojien aatelia.
OP selvästi on innostunut, löysi tästä ehkä uuden harrastuksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä tilassa olisitte itse, jos että olis syöneet ettekä juoneet kuin vettä vaan koko päivänä? Itse en olisi enää pystyssä, tod.
Mä oon juonut kahvia vaan tänään. Kohta puoliin alkaa ruoka maistumaan.
Kaksi kuppia kahvia ja vettä muutama lasillinen. Kohta käyn kaupassa ja teen salaatin.
Joutuuhan esim verikokeitakin varten paastoamaan ja ihan hyvin jaksaa.
Siksihän verikokeet ja paastoa vaativat toimenpiteet tehdäänkin yleensä aamulla eikä esim viideltä iltapäivällä.
Eikä kaikki mene ilta 10:ltä nukkumaan. Moni menee 3 jälkeenkin vasta nukkumaan.
Jätän tämän keskustelupalstan ihan siitä syystä, että tuo Krisse-hullu riehuu päivittäin täällä. Milloin laittaa provosoivia ylistysviestejä, milloin ihan sairaita herjausviestejä. Ja niitä viestejä tulee viisi 10 minuutissa.
Yrittäkää saada sille bannit. Tack och adjö ❤
Onko Arttu nyt kolme tuntia siirtänyt silmukoita puikolta toiselle.
Nyt sen huomaa miten jäätävän tylsiä nuo ihmiset tuolla onkaan kun kaikki tavarat viety... Eikä jututkaan oo enää niin hauskoja näin 8 viikon jälkeen, ja kaikki on jo puhuttu tai siltä ainakin tuntuu. Taitaa loppua bb:n katsominen tältä vuodelta pikkuhiljaa.
Toivottavasti Kristiina taai Arttu voittaa. Muut suosikkini tippuneet jo.
Vierailija kirjoitti:
Tulin just katsomaan kuinka paljon noi on saanut aikaan. Miten Op on ainoa joka näyttäs saaneen edes jonkun rievun tehtyä? Kyllähän parissa tunnissa pitäisi olla jo vaikka kuinka paljon materiaalia? Mitä noi muut oikeen tekee?
Eiköhän ne keskity suunnitteluun tuolla tupakkaringissä. Kohta onkin kaikki tupakat poltettu, että Kristiinalla on kovat paineet seuraavan oston kanssa, että väki saisi lisää sitä elintärkeää tupakkaa.
Nikotiinituotteet ei ole yksi esine.
Olis pitänyt olla niin, että yks rahna vastaa yhtä tupakkia tai nuuskaa. Ois saatu vähän jännitystä elämään.
Vierailija kirjoitti:
Artun hajoilua on mukava seurata, lähteekö se päiväkirjahuoneen vai parvekkeen kautta.
Ellahan on siinä huuteetäisyyden päässä, aikoi jossakin vaiheessa huhuilla.
Romeo ja Julia.
OP tekee vaivatta ja parantaa kuin sika juoksuaan. Huomenna saa jo jonkun nuken peittoon.
OP ON VOITTAJA-AINESTA. OP on aito ja kiva, eikä töitä pelkää.
Myös terävä ja tarkkanäköinen kuin partaveitsi, vaikkei sellaista itse käytäkään.
Vierailija kirjoitti:
Jätän tämän keskustelupalstan ihan siitä syystä, että tuo Krisse-hullu riehuu päivittäin täällä. Milloin laittaa provosoivia ylistysviestejä, milloin ihan sairaita herjausviestejä. Ja niitä viestejä tulee viisi 10 minuutissa.
Yrittäkää saada sille bannit. Tack och adjö ❤
Eikös se nyt olisi aivan liian julmaa, että ensin heitetään pihalle talosta ja sitten olisi vielä tännekin porttikielto?
Tuo Olli-Pekka on harvinaisen rasittava ihminen. Toivottavasti häädetään seuraavaksi.
OP tuntuu saavan voimaa muiden päiden hajoamisesta. Tosin luulisi häntäkin pikkuhiljaa alkavan ärsyttää toisten asenne ja saamattomuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaisitko sitten asiallisesti millä rahoilla se sen huulirasvan aikoo saada, ellei kyse ole viikkobudjetista?
Viikkobudjetti määräytyy tuon neulomistehtävän onnistumisen mukaan. Se on viikkotehtävä. Rahnat ei liity siihen mitenkään.
Se kuule osti rasvansa aamulla sillä rahnallansa. Miten voi olla noin vaikea ymmärtää???? Kun muut osti yhteistä hyvää. Tämä siis ekaan kommentiin.
Miksi pitää kommentoida jos ei tiedä mistään mitään. Kaikki sai yhden rahnan aamulla ja jokainen päätti yksin Pk-huoneessa minkä asian haluaa sillä ostaa. Ostoista ei saanut etukäteen puhua. Puolet porukasta osti röökiä/sytkärin. Vain Joel ja Timo osti yhteiseen käyttöön jotain, eli kattilan ja sohvan.
Eli vielä kerran, rahna ei ole sama kuin viikkobudjetti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse tekisin kyllä oikea-nurja-oikea-nurja. ELi toinen puoli pelkkää oikeaa ja toinen nurjaa, koska muuten se tilkku vetää itseään kasaan ja näin ollen pinta-ala jää pienemmäksi. Tietty on helpompi vetää vaan pelkää oikeaa koko ajan.
Minä kun kudon niin oikeeta molemmin tehdessä ei mee kippuraan. Mut jos tekee joka toisen kerroksen oikein ja joka toisen nurjaa niin takuulla menee kippuraan. Alottelijoiden kannattaa muutenkin opetella tekemään vain oukeeta koska helpompi ja nopeempi. Eikä tossa tapauksessa oo ees väliä vaikka olis kuinka löysää.
Vierailija kirjoitti:
Onko Arttu nyt kolme tuntia siirtänyt silmukoita puikolta toiselle.
Apua! Siltä tosiaan näyttää! Tai sitten tekee vain joka silmukan väliin uuden silmukan.
Kaikki siellä pelaa. Arvaa mitä? Toi on peli, jossa voittaa 30k