Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on paras tehtävä. Tässä näkee paljon jos osaa katsoa ja kuulla.
mitä tässä nyt pitäisi nähdä. Ykköskamerassa kaksi täysin mykkää miestä, kakkoskamerassa puhutaan asioista, joita ei saisi viikkotehtävässä puhua.
Sepä se. Kaikki ei osaa kuulla ja katsoa samallalailla. Hyvin mielenkiintoista mulle.
Eli et osannut vastata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odottaako Krisse Arttua tuolla sohvalla jo?
Yön tunteina karvainen perse pumppaa tuhman koulutytön pygmimäisten pikku jalkojen välissä.
Sama sairas naispedofiili viihtyy valitettavasti tällä palstalla. Voisitko häipyä omien perverssien ystäviesi pariin.
Halveeraat todella törkeästi Kristiinaa, joka sattuu olemaan lyhytkasvuinen, teetkö aina samaa lyhytkasvuisten ihmisten kyseessä ollen? Mikä sinä olet arvostelemaan, seksualisoimaan ja halveeraamaan lyhytkasvuisia ihmisiä? Olet ilmeisesti nykyinen keski- ikäinen alkoholisoitunut entinen koulukiusaaja pedari , joka suoltaa tänne pahaa oloaan, kun tiedät että lyhytkasvuiset(kin) ihmiset ovat pärjänneet kaikesta kiusaamisesta huolimatta sinua paremmin elämässä. Hyi helvetti mikä tyyppi ! Kiero ja täysin mätä samassa persoonassa.
t. Yksi itsestään ylpeä lyhyt ihminen.
Kristiina on vain lyhyt, ei lyhytkasvuinen, mikä taas on perinnöllinen sairaus. He ovat yleensä maks 120 senttiä pitkiä.
Vierailija kirjoitti:
Tää on mun mielestä vähän sadistista tuotannolta. Ansaitsivat viikkobudjetilla ruokaa viime viikolla ja nyt mielivaltaisesti otetaan pois. Tuolla on esim. Krisse semmonen joka ei kestä nälkää vaan siitä tulee todella vihainen, jos ei saa ruokaa. Isot miehetkin tarvitsevat energiaa, jotta jaksavat viihdyttää meitä. Tää ei oo kovin hyvää telkkaria katsoa kun jengi puoliteholla makaa lattialla. Ei kiinnosta. Huono idea.
Voi hellanduudelis sentään, prinsessa Krisse tulee todella vihaiseksi jos ei saa mättää naamaansa sipsejä. Voi kauhistus, nyt äkkiä viikkotehtävä seis, eihän sellaistanyt voi antaa tapahtua. 🙄
Voi tsiisus näitä uusia BB:n katsojia jotka luulevat että formaatin on tarkoitus olla piirileikkejä ja yltäkylläisyyttä.
Tämä viikkotehtävä vaikuttaa ihan sellaiselta kuin silloin vanhaan hyvään aikaan kun asukkaiden piti todellakin ansaita ne voittorahat ja heidät laitettiin koville viikkotehtävissä.
Vaikka Timo meneekin ihan hyvällä asenteella, nii en tykkää siitä että miten ei yhtään osaa asettua toisten asemaan.
Itseä ei ärsytä, mutta haluaisi että ketään muutakaan ei ärsytä. Marko ja Vili sen sijaan yrittää myötätuntoisesti tsempata noita joilla meinaa pää hajota.
HYVÄ VIIKKOTEHTÄVÄ! Kiitos tuotanto vihdoin. Katsotaan kuka murtuu. Veikkauksia ?
Vili on kuin sotavanki suihkussaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko se ok heittää muista vitsiä tai mustaa huumoria? EI OLE.
Tietenkin on OK, mutta pitää miettä, missä seurassa se ymmärretään huumoriksi.
Artulla on vieläkin vähän meikkiä silmissä, eikö se pese naamaansa?
Vierailija kirjoitti:
Täällä ei kyllä olla mihinkään tyytyväisiä. Oli viikkotehtävä millanen tahansa niin aina valitetaan. Tehän ootte toivonu rankkaa ja koettelevaa viikkotehtävää, tässä nyt ois.
Minä en ainakaan ole toivonut rankkaa ja koettelevaa viikkotehtävää vaan sellaista, missä on jotain muutakin nähtävää kuin makaamista ja mykkää möllöttämistä ja joku viiden minuutin pituinen päivätehtävä.
Nyt alkaa olla talossa sitä oikeaa alkuperäistä BB:n henkeä vihdoinkin.
Vierailija kirjoitti:
Sainio on mielenkiintoisin kommentoija. Pitäkää jatkossakin mukana ohjelmassa. Juontajille ehdoton ohje: Jos kysytte, niin antakaa kommentoijan vastata, vaikka ymmärrän, että rakkain ääni on omanne.
Sainio on hyvä komentoija, mutta ei ymmärrä, että sotahan siitä tulisi, jos kaikki asukkaat sellaistaä rähjäävää kontenttia harrastaisivat. Kyllä täytyy olla vastapainoa, että kontentit erottuvat joukosta. Lopulta vaadittaisiin murhia tehtäväksi, että olisi tarpeeksi extreemiä.
Onko Krisse jo pkhuoneessa`ostoksilla?
Jotkut tähän keskusteluun kommentoineista on aivan sairaita. Olette paljon enemmän kiusaajia kuin Ella. Ellahan ei edes kiusannut oikeasti ketään. Valitti kyllä Kristiinasta, mutta ei se ollut kiusaamista. Mutta te itse olette, että oiskohan nyt peiliin katsomisen paikka osalla teistä.
Minkä ottaisitte itse ensimmäisenä tavaraksi? Mä ottaisin peiton.
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo Julia nyt jo hajosi?
Mikä on niin tärkeä asia ettei pärjää vähää aikaa ilman.
No esimerkiksi vaatteet ja ruoka? Kyllä minulla ainakin menisi hermo, jos heti aamulla revitään peitto päältä ja koko päivän pitäisi hytistä yövaatteissa eikä edes tiedä, milloin saa vaatteet päälleen. Kaikki eivät ole sellaisia, että tarkenevat pyllyshortseissa ja pitsitopissa koko päivän.
Kuvotti katsoa OP:n ilakointia eilen häädön jälkeen, en oikein ymmärtänyt mikä hänellä oli hampaankolossa niin pahasti Ellaa vastaan. Siis sekö Artun kanssa pussailu sitä NIIN paljon otti päähän? Koska Ella ainakin oli OP:lle aina ihan mukava ja tulivat toimeen, niin sitten OP:n yhtäkkinen Ellan dissaus vaikutti todella todella oudolta. Enpä kyllä muutenkaan OP:sta pidä, saisi jo lähteä. Naama ja jutut kyllästyttää, suorastaan ärsyttää. Lapsellinen ihminen, ja kiero pelaaja.
Joel antoi Julialle hupparinsa.
Tämmöstähän BB:n pitäs just olla, haastavaa ja yllätyksellistä. Ja ihan vapaaehtoisesti nuo tuolla on koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut tähän keskusteluun kommentoineista on aivan sairaita. Olette paljon enemmän kiusaajia kuin Ella. Ellahan ei edes kiusannut oikeasti ketään. Valitti kyllä Kristiinasta, mutta ei se ollut kiusaamista. Mutta te itse olette, että oiskohan nyt peiliin katsomisen paikka osalla teistä.
Mikähän sinusta mahtaa olla kiusaamista, jos tuo ei ollut? Jatkuvaa haukkumista, selän takana juoruamista ja valittamista, silmien pyörittelyä, valehtelua, vääristelyä, vähättelyä, nimittelyä, naureskelua ja pilkkaamista.
Miten tuo Julia nyt jo hajosi?
Mikä on niin tärkeä asia ettei pärjää vähää aikaa ilman.