Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Joko Krisse on saanut mysteeriviestin?
OP kyllä koittaa alottaa tuota läyhäämistä joka käänteessä nykyään
Oon huomannu että Marko taas yrittää väistellä parhaansa mukaan näitä OPn läyhäysyrityksiä
Tällä viikolla OP on tippunut pois mun suosikeista, harmi sinänsä ku pidän kuitenki hänen huumorista ja pidin lähes voittajasuosikkina tähän asti.
Nyt Marko ja Joppe on suosikkeja
Arttu käyttää korvikehoitoa kun Ella lähti talosta. Lutkuttaa makkaraa suureen kitaansa. Lips läps.
Kukahan Ellan oksenteluja tänä yönä vahtii?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ellakin näytti helpottuneelta lähdöstään. Hyvä näin, ei olisi kuitenkaan voittanut ja talossa olo selvästi alkoi olla vaikeaa.
Ella itse asiassa vaikutti jopa hitusen hauskalta tuossa Elinan tenttauksessa vaikka toki myös hermostuneelta. Kunpa olisimme nähneet talossa sellaista aitoa, rentoa ja hauskaa Ellaa.
Kyllä munkin mielestä Ellalla on ”sana hallussa” eli osaa heittää hauskoja vastauksia. Ongelmahan oli hänen ilkeys ja muiden pilkkaaminen sekä samojen vitsien jatkuva jankutus vrt köyhät kyykkyyn, mä voitan tän kisan jne, jolloin vitsi ei ole enää hauska.
Ensin ajattelin, että Ella tuskin menee itseensö, mutta noiden nimeämisvideoiden jälkeen siellä näkyi pilkahdus, että mahdollinen itsetutkistelu voisi tapahtua ja Ella mennä itseensä (kuten Roope).
Vierailija kirjoitti:
OP menetti kyllä karismansa nyt minun silmissäni. Letkeästä kaverista kuoriutui todella katkera läyhääjä.
Hyvin sanottu.
Olenkin miettinyt, mikä OPssa vetoaa, mutta sinä sen sanoit: jonkinlainen karisma.
Nyt se kyllä todellakin katosi kokonaan. Eipä oikein enää arvostaa suoraselkäisenä ja rehellisenä, erilaisena tyyppinä.
Samanlainen p*skanpuhuja kuin niin moni muukin tuolla.
Arttu haki maggaraa, kun alkoi tehdä mieli
Joku sunnuntai lähtee kaksi ennen finaalia.
En saanut ellasta sydämmellistä kuvaa talossa. Vili sanoi lähetyksessä joutuu olemaan varpaillaan hänen aikana. Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Näkyykö muilla ruudussa tämän päivän lähetystä?
Valitse kanava Nelonen ja kelaa taaksepäin oikeaan kellonaikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenelle luulette viikkotehtävän olevan vaikein? Minä veikkaan, että Krisselle.
Krisse ja Julia. Heille vaikein.
Varmaan myös Vilille, koska muut tekevät hänen mielestään typeriä päätöksiä siitä, mitä tavaroita hankitaan ensin takaisin ja millä hinnalla.
Vai onkohan kyseessä yksilökilpailu, eli jokainen joutuu voittamaan itselleen omat hyödykkeet?
Arttu nappasi punaisen takin taskusta tupakan.
Ihanaa, että päästiin eroon tuosta kaikkien aikojen oksettavimmsta asukkaasta! Ella on täyttä paskaa alusta loppuun.
Tekeekö tuolla enää kukaan muu keittiöhommia ku Marko?
Aina ku avaa streamin nii Marko tiskaa tai laittaa ruokaa ja muut istuu pöydän ääressä kattelemassa Markon touhuiluja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälittävää tämä parin henkilön harrastama Krissen mustamaalaaminen täällä.
Yhtä säälittävää kuin Ellan haukkuminen? Niin sun mielestä se on kyllä ok.
Nyt kun Ella läks, niin haukutaan vaan Krisseä ja paljon!
Miksi haukutaan? Krissehän on mukava ja ihana ihminen.
HIRVEÄ SE ON.
Krisse inhoaa Markoa ja Viliä. Eikös siinä ole hyvät putoajat seuraavalle viikolle.
Miksi OP on ilkeä ja kiero Krisseä kohtaan ?
Miksi Julialla on valtaisat jalat?
Onko Markolla keuhkoissa tulehdus?
Kävikö Arttu ladyboyn takaosastossa?
Eikö se Arttu luvannut lähteä Ellan kanssa? Täällä jo odotellaan että pääsee tuostakin juntista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arttua ehkä lukuunottamatta asukkaat eivät jääneet Ellan lähtöä juurikaan "murehtimaan". Päinvastoin. Tunnelma vaikuttaa suorastaan kepeältä kun myrkynkylväjästä vihdoin päästiin eroon.
Niinhän tuo OP sanoikin, että nyt voi talossa hengittää ja tulee rauhallinen yö. Jotenkin sellainen fiilis, että toi OP rupeaa Paulan kans suolaamaan Krisseä ulos.
Ja hyvä, että tuo Ella tippui, hyvin sanoi Vilikin, että hänen lähellään ei voinut olla rentona, Kyllähän se Viliäkin haukkui homoksi. Ja tuo mitä Ella ja Arttukin toisteli, että heidän mustaa huumoria ei ymmärretty. Ei kaikki ollut tosiaankaan huumoria, se käytös mitä esim Kati ja Ella esittivät Krisseä kohtaan oli törkeää. Suosittelisin Ellan katsomaan peiliin.
Jeps.. mitä mustaa huumoria siinäkin muka oli kun puhuivat Katin kanssa krissestä?
Niinpä. Pelkään, että taas tulee sellainen samanlainen kuin pyykkitehtäväkin, että asukkaat eivät voi tehdä yhtään mitään tehtävän etenemiseksi, vaan odotellaan vain tuntitolkulla, josko sieltä saataisiin kattila, että päästään tekemään ruokaa.