Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
7681/104451 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En varmaan pysty enää kattomaan taloa jos Minna lähtee. Itseskeiset kanat juhlii ja kaakattaa, kaikki nuolevat sinin p.tä yhdessä.

Pystyn kuvittelemaan, että ne tekisi tota vielä ihan kirjaimellisesti.

Vierailija
7682/104451 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sini artulle: "kehu mua suoras lähetykses kauniiks milffiks"

yrjistä.

Eikä?! Hyiiiiiiii, mikä ihminen! :O Eihän toi ole edes läppänä hauska!

Arttu parka taas vaan tuijottanut sukkiaan, kun ei halua antaa mitään reaktiota takaisin. :D Onhan tuo nyt todella myötähäpeä hetki, varsinainen facepalm.

Eikö juristi, varatuomari edes asianajaja tiedä, että milfiksi pitää olla äiti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7683/104451 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko nuo Ellan koivet seksikkäät miesten mielestä?

Muilta foorumeilta luetun perusteella ovat. 

Ja ovat minunkin mielestäni, vaikka olen nainen. 

Se mikä ei ole seksikästä, on huulitäytteet. Ellan omat huulet olivat kauniit, täytetyt ovat keinotekoisen ja liioitellun näköiset. 

Kaikista vähiten seksikästä on kuitenkin se, että Ella lähti Sinin hoviin mukaan. 

Toivon, että ymmärtäisi erkaantua siitä, mutta totta on sekin, että vaikeaa se on. 

Jos ei ole puolella, niin helposti tulkitaan, että on vastaan ja kukapa haluaisi kiusaajaa kimppuunsa.

Vierailija
7684/104451 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ella on meikannu jo ainakin 2 tuntia silmiään mustiksi.

Vierailija
7685/104451 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisia viikkotehtäviä haluaisitte nähdä?

Mä haluaisin nähdä mahdollisimman erilaisia joka viikko. Tällä viikolla oli hamsteripyörä, joten ei ehkä ihan heti uutta urheilutehtävää. Voisi olla joku älykkyyttä vaativa. Tai roolihahmotehtävä (joku fantasiamaailma). Myös sellainen eläinviikko olisi kiva, pitäisi kouluttaa koiraa tms. Kunhan eläin ei stressaantuisi. Timo tykkäisi tehtävästä. Kessun käsiin en eläimiä kyllä antaisi... Jollain kaudella treenasivat Thrilleri-tanssiesitystä (olikohan Halloween-viikko?), sellainen olisi myös hauska tehtävä. Tai että viikon ajan joka päivä treenaisivat eri tanssityyliä. Tai opettelisivat soittamaan ja laulamaan yhdessä kappaleen, josta kuvaisivat musiikkivideon. Sellainen bänditehtävä tainnut joskus ollakin.

Ehdottomasti joku rikosten ratkominen tms. Joutuis käyttää vähän aivojaan.

Vierailija
7686/104451 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sini sanoo joka kerta käskevällä sävyllä kirjeen lukijalle, että lue kirje ääneen meille heti äläkä lue sitä ensin itse. No kuinkas kävikään kun Sini pääsi itse ensimmäistä kertaa avaamaan kuoren? Luki tietysti itse etukäteen, hihitteli ja vasta sitten luki ääneen muille.

Ja tuo, että pyytää/käskee Arttua kehumaan suorassa lähetystä häntä kauniiksi.....tsiisus.

Kannattaa lukea etukäteen jos on lukihäiriö

Sinilläkö on lukihäiriökin adhd:sa lisäksi?

Sinikö on ihan itse kertonut nämä faktat?

Vierailija
7687/104451 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis onko ollut käsipeliä vai miksi toi kysely

Vierailija
7688/104451 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Sini on niin huolissaan, miltä hänen "halailut ja silittelyt peiton alla" on näyttäneet ulospäin, jos mitään ei ole tapahtunut..?! Outo juttu.

Vierailija
7689/104451 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai nyt näkee jos käsi käy alapäässä, tai jos silittelee  ylhäältä

Vierailija
7690/104451 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

BB-plazan häätöäänestyksessä Minnan jäämistä taloon kannattaa 93% ja Tiian 7%.

Vierailija
7691/104451 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinin kannattaisi miettiä, että kuinka hyvä veto uran kannalta oli lähteä mukaan tähän formaattiin.

Vierailija
7692/104451 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Sini on niin huolissaan, miltä hänen "halailut ja silittelyt peiton alla" on näyttäneet ulospäin, jos mitään ei ole tapahtunut..?! Outo juttu.

Niinpä. Miksi ne kädet ylipäätään on pitänyt laittaa peiton alle? Miksi vieraan ihmisen kanssa edes mennään saman peiton alle? Ihan varmasti vetänyt tumppuun siellä.

En käsitä, mitä noi näkee toisissaan. Onko niillä muka mitään yhteistä? Arttu tykkää ilmeisesti jutella oikeista asioista, mutta en oo ite kuullut Siniltä juuri muuta kuin jankkaamista hiivasesta toosastaan.

Vierailija
7693/104451 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

yrjistä.

Arttu parka taas vaan tuijottanut sukkiaan, kun ei halua antaa mitään reaktiota takaisin. :D Onhan tuo nyt todella myötähäpeä hetki, varsinainen facepalm.

Ja sitten myöhemmin vielä klo 17:43 kertasi "jos kottosen elina kysyy jotain musta niin mitä pitää sanoo?" 

Pojat vastaa lähes kuorossa pienen huokauksen kera "kuuma miliffi" 

Johon Sini : "JEs JES" "tosta" ja heittää fist pumpit artun kanssa. 

"hah! ei mitenkää maksettua"

"joo ei" Arttu.

Sini jatkaa kysymällä Artulta: "mitä sä haluat että mä sanon susta" 

Arttu: "mmm fresh meat"

Tässä kohtaa toisella puolella sänkyä makoilevan Katin ilme on aivan priceless, vaikka läppää onkin olevinaan.

Seuraavaksi Joel toteaa: "Mä sanon kyllä ihan rehellisen mielipiteen teistä molemmista. Mielistelyn aika on nyt ohi"

*naurua*

Vierailija
7694/104451 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli tää Ellako siellä kiusaa joka itse kovaan ääneen vaatii että häntä on suvaittava.

Hän juuri yhdessä Sinin kanssa.

Vierailija
7695/104451 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä mähän mietinkin, kun pk-huoneessakin asiaa pui. Viime yönä ei enää nukkunut Artun sylissä.. Sitä ennen kyllä kävi rintakarvoja haromassa ja oli erittäin läheisissäkin väleissä.

Minna kun häntä "nuhteli", että aviossa oleva nainen on tuollai toisen miehen kanssa.. Ei sovi hänen pirtaansa, ellei heillä ole sitten näin sovittu. Siihen Sini sanoi, että heillä tulee olemaan kotona pitkät ja rankat keskustelut aiheen tiimoilta.

Siksi se Sini korostaa sitä, että on aviomiehensä itse valinnut loppu elämäkseen. Se on viesti omalle miehelle, että älä hötkyile hän on vaan erityisesti nyt läheisyyttä vailla.

Mies on kuitenkin monesti epäillyt, että Sini vielä vaihtaa hänet nuorempaan. Sitten Sini menee taloon ja alkaa rapustella itseään seitsemän vuotta nuorempaa miestä. Onko kylmempää kyytiä aviomiehen itsetunnolle?

Vierailija
7696/104451 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liljeqvistin sivut on edelleen alhaalla. Kuinka kauan jo olleet? On kyllä hänen miehensä varmaan kiva kuunnella tutuilta tai asiakkailta veetuilua muijansa käytöksestä talossa.

Vierailija
7697/104451 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ella on meikannu jo ainakin 2 tuntia silmiään mustiksi.

Joo tää yks laittautuu tuntikaupalla ja mökissä kukaan ei vissiin tee mitään illan liveä varten :D

Vierailija
7698/104451 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sini sanoo joka kerta käskevällä sävyllä kirjeen lukijalle, että lue kirje ääneen meille heti äläkä lue sitä ensin itse. No kuinkas kävikään kun Sini pääsi itse ensimmäistä kertaa avaamaan kuoren? Luki tietysti itse etukäteen, hihitteli ja vasta sitten luki ääneen muille.

Ja tuo, että pyytää/käskee Arttua kehumaan suorassa lähetystä häntä kauniiksi.....tsiisus.

Kannattaa lukea etukäteen jos on lukihäiriö

Sinilläkö on lukihäiriökin adhd:sa lisäksi?

Sinikö on ihan itse kertonut nämä faktat?

Kyllä, on maininnut ADHD:n ja lukihäiriön itse. Eri

Vierailija
7699/104451 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

yrjistä.

Ja sitten myöhemmin vielä klo 17:43 kertasi "jos kottosen elina kysyy jotain musta niin mitä pitää sanoo?" 

Pojat vastaa lähes kuorossa pienen huokauksen kera "kuuma miliffi" 

Johon Sini : "JEs JES" "tosta" ja heittää fist pumpit artun kanssa. 

"hah! ei mitenkää maksettua"

"joo ei" Arttu.

Sini jatkaa kysymällä Artulta: "mitä sä haluat että mä sanon susta" 

Arttu: "mmm fresh meat"

Tässä kohtaa toisella puolella sänkyä makoilevan Katin ilme on aivan priceless, vaikka läppää onkin olevinaan.

Seuraavaksi Joel toteaa: "Mä sanon kyllä ihan rehellisen mielipiteen teistä molemmista. Mielistelyn aika on nyt ohi"

*naurua*

Ai ettien että Joel on mahtava. Olipa hyvä, jos illalla Elina kysyy Joelilta mielipidettä Sinistä ja se annattais tulla oikeen kunnolla.

Vierailija
7700/104451 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sopiikin vähän miettiä, siihen tyyliin oli tyrkyttäytymässä ja persustaan työntämässä vieraaseen mieheen kiinni peiton alla. :D 

Ketju on lukittu.