Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
76561/104451 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen Paula sanoi aamuyöllä Op lle et jää taloon 60-40 Äänin, ja nyt asia oli kääntynyt ja sanoi elinalle et veikkaa menee ihan tasan äänet 50-50

!!! Et ei kyl osaa yhtää sanoo mut veikkaa nyt 50-50!! Lol.

Sanoiko tosiaan jäävänsä itse? Kuuntelin sen, kun selosti, että 40-60, mutta ei sano, kumman arvelee jäävän. Siinä vaiheessa sekavasta selostuksesta tuli enemmän kuva, että arveli itse lähtevänsä, mutta Paula oli niin jurrissa, että tulkinta jäi kuulijalle. 

Vierailija
76562/104451 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö Eetulle ole löytynyt edes miesten vaatteita lähetykseen? Hävettää varmasti jos joutuu naisten vaatteissa poistumaan ihmisten ilmoille.

Ei noi mitään naistenvaatteita ole, vaan dragvaatteita.

Harva nainen on ton pituinen ja mallinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
76563/104451 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä keskustelua ekaa kertaa lukiessani on pakko sanoa, että oon pöyristynyt siitä kuinka inhottavia aikuiset ihmiset voikaan olla. Se, että joku talossa käyttäytyy huonosti ei anna kenellekään muulle erivapautta toimia samoin suojautuen anonymiteetin taakse. Katsokaa ihmiset peiliin ennen kuin vaaditte muiden päitä pölkylle.

Voi herranduudeli sentään. Nuo ihmiset ovat itse menneet tuonne ja ihan itse puhuvat ja käyttäytyvät tuolla huonosti. Hyvin käyttäytyvistä, kivoista asukkaista ei puhuta pahaa. On päivänselvää, että asukkaista puhutaan ja heitä arvostellaan, välillä kovin sanankäänteinkin. Jos tuonne menee, pitää ymmärtää oman käyttäytymisensä syy-seuraussuhde, se on näköjään sekä sinulle että esim. Ellalle mahdotonta ymmärtää.

Ihan sama se on, että onko itse astunut julkisuuteen, kiusaaminen ei silti ole ikinä ok. Jos jollain on tarve lynkata kuka tahansa täysin netissä, on sillä henkilöllä jotain omia henkilökohtaisia ongelmia, joita yrittää kiusaamisellaan purkaa.

No mutta sehän on huumoria. Miksi kaikesta pitää aina pahoittaa mieli? 

Jonkun yksittäisen ihminen haukkuminen ja kiusaaminen ei ole huumoria ja se ei ole edes mielipidekysymys.

Ellan mielestähän se on - siis silloin kun hän itse tekee sitä.

Niin, mutta ei se oikeuta muita käyttäytymään samalla tavalla.

Eli Ellalla on erivapauksia ja omat säännöt?

Vierailija
76564/104451 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla isoimmat prosenttierot sitten Tiian ja Minnan äänestyksen.

Pysyis vaan nyt samana.

Vierailija
76565/104451 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä keskustelua ekaa kertaa lukiessani on pakko sanoa, että oon pöyristynyt siitä kuinka inhottavia aikuiset ihmiset voikaan olla. Se, että joku talossa käyttäytyy huonosti ei anna kenellekään muulle erivapautta toimia samoin suojautuen anonymiteetin taakse. Katsokaa ihmiset peiliin ennen kuin vaaditte muiden päitä pölkylle.

Voi herranduudeli sentään. Nuo ihmiset ovat itse menneet tuonne ja ihan itse puhuvat ja käyttäytyvät tuolla huonosti. Hyvin käyttäytyvistä, kivoista asukkaista ei puhuta pahaa. On päivänselvää, että asukkaista puhutaan ja heitä arvostellaan, välillä kovin sanankäänteinkin. Jos tuonne menee, pitää ymmärtää oman käyttäytymisensä syy-seuraussuhde, se on näköjään sekä sinulle että esim. Ellalle mahdotonta ymmärtää.

Ihan sama se on, että onko itse astunut julkisuuteen, kiusaaminen ei silti ole ikinä ok. Jos jollain on tarve lynkata kuka tahansa täysin netissä, on sillä henkilöllä jotain omia henkilökohtaisia ongelmia, joita yrittää kiusaamisellaan purkaa.

No mutta sehän on huumoria. Miksi kaikesta pitää aina pahoittaa mieli? 

Jonkun yksittäisen ihminen haukkuminen ja kiusaaminen ei ole huumoria ja se ei ole edes mielipidekysymys.

Ai nytkö se onkin niin? Eli myönnätkö, että Ellankaan jutut eivät ole huumoria? 

No todellakin myönnän! Ellan käytös ei ole ok ja toivon hänen lähtevän tänään. MUTTA hänen käytöksensä ei silti oikeuta anonyymeja lynkkaamaan häntä netissä. Tekemällä niin alentuu vain samalle tasolle Ellan käytöksen kanssa.

Mikä järki on realitysarjalla, jos sen osallistujista ei saa puhua mitään? Jos joku on telkkarissa ilkeä, miksi ihmeessä sitä ei saisi netissä sanoa? 

On edelleenkin lievästi sanottuna hieman eri asia kritisoida jonkun sanomisia ja tekemisiä kuin haukkua lyttyyn.

Niin onkin. Siksi onkin naurettavaa valittaa lyttyy haukkumisesta, kun suurin osa on ihan aiheellista kritisointia. MInä voin ainakin käsi sydämellä sanoa, että en ole sanallakaan haukkunut esim Ellan ulkonäköä, ääntä, sukupuolta, meikkejä tms. Kaikki kommenttini ovat liittyneet hänen omiin tekemisiinsä ja sanomisiinsa. 

Vierailija
76566/104451 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen tarra Kristiinalla on välillä nenässä?

ihan samaa miettinyt.

Vierailija
76567/104451 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten toi Marko on noin onnellinen? Yhtä hymyä. En oo viikkoon kattonu.

Vierailija
76568/104451 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joel Aki Tykki lisäkiloilla.

Vierailija
76569/104451 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas Krisse vastas vaikka Paulalle ja Ellalle oli osoitettu tuo kysymys.

Krisse pää kiinni.

Vierailija
76570/104451 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla isoimmat prosenttierot sitten Tiian ja Minnan äänestyksen.

Pysyis vaan nyt samana.

Paulalle riittävästi ääniä vaan. Ellan fanit äänestää viime hetkellä, viimeisellä mainoskatkolla... 

76571/104451 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joel ja Krisse haaveilee Afrikan matkasta kuunnellen Timon tarinoita.  Arttuhan on myös lähdössä reissuun, reppuselässään Ella. Mukava kuunnella, toivottavasti ymmärtävät että se joka voittaa 30 000 voi hyvinkin lähteä, mutta onko muilla miten paljon sukan varressa niin kalliiseen matkaan ?

Ohos, mutta Krisse ainakin on työssäkäyvä ihminen, elää vielä parisuhteessa, niin rahaa yhteen Afrikan matkaan kyllä taskusta löytynee. Toki koronan takia tuskin hetkeen reissuun pääsevät...

Ja joku aiemman kauden kisaajahn joskus lipsautti että kaikki klpailijat talossa saavat X euroa palkkaa/kotavausta (millä nimellä kulkeekaaan) joka viikosta minkä ovat talossa.

Krisse on näistä varmaan suurituloisin. En tosin tiedä mikä Joel on ammatiltaan.

No ei varmasti ole.

Kyllä mäkin lähtisin Krissee veikkaamaan kova tulosimmaksi, nyt talossa olevista.

Esim jäteauton kuljettajilla on parempi keskipalkka kuin sähköasentajilla.

Todista väitteesi. Jos et voi todistaa niin miksi laitat näitä perättömiä viestejä

Johan tuolla oli aiemmin noi keskipalkat lueteltu.

Vierailija
76572/104451 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krisse tyypillinen venakko.

Tulevaisuudessa pyylevä maatuska.

Vierailija
76573/104451 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

VAROKAA NYT ELLAN IG fanit ja Tuure Boelius äänestää sitä ! NYT ON AIKA AKTIVOITUA AV MAMMAT ja antaa ääni Paulalle!

Vierailija
76574/104451 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krissellä aina sama hölmö hymyilme päällä

Leuhka kakara, katsokaa nyt sitä.😩

Ja Arttu kusipää luulee taas tietävänsä jotain politiikasta, taitaa olla pahalla päällä, angstinen mammanpoika.😂

Vierailija
76575/104451 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas Krisse vastas vaikka Paulalle ja Ellalle oli osoitettu tuo kysymys.

Joo, outo tapa sillä mennä etuileen. Paljon tekee sitä tuolla makkarissakin tai vaikka missä talon sisällä.

Itsekäs kakara.

Vierailija
76576/104451 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vili on varma puhuja. Nuo muut jännittävät ja laukovat mitä sattuu. Kristiinalla lisäksi aina joku ihme rooli päällä näissä suorissa.

Vierailija
76577/104451 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha. Asteliko Paula talon lyhyessä tylliunelmassa?! Oikeasti?!

Ei, vaan Ella. Paula sovitti mekkoa jossain välissä ja teki "sisääntulon". 

Okei. Kiitos infosta, en nähnyt taloontulojaksoa. Ja olin hämmentynyt tuosta epä-paulamaisesta lookista. Totta kai se oli Eetun pinkki sifonkimini. Tuo mies Jumalan armosta.

Vierailija
76578/104451 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen tarra Kristiinalla on välillä nenässä?

Se pelkää, että iso maatuskanenä kasvaa takaisin.

Vierailija
76579/104451 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timo on kyllä sanavalmis noissa haastatteluissa.

Vierailija
76580/104451 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokos tilanne ääääärrrriimmmäääiisseeenn tiukka?

Ketju on lukittu.