Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
76481/104451 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ella veks. Eiks Ella sanonut Vili veks.

Vierailija
76482/104451 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei Paula ole laittautunut yhtään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
76483/104451 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä keskustelua ekaa kertaa lukiessani on pakko sanoa, että oon pöyristynyt siitä kuinka inhottavia aikuiset ihmiset voikaan olla. Se, että joku talossa käyttäytyy huonosti ei anna kenellekään muulle erivapautta toimia samoin suojautuen anonymiteetin taakse. Katsokaa ihmiset peiliin ennen kuin vaaditte muiden päitä pölkylle.

Voi herranduudeli sentään. Nuo ihmiset ovat itse menneet tuonne ja ihan itse puhuvat ja käyttäytyvät tuolla huonosti. Hyvin käyttäytyvistä, kivoista asukkaista ei puhuta pahaa. On päivänselvää, että asukkaista puhutaan ja heitä arvostellaan, välillä kovin sanankäänteinkin. Jos tuonne menee, pitää ymmärtää oman käyttäytymisensä syy-seuraussuhde, se on näköjään sekä sinulle että esim. Ellalle mahdotonta ymmärtää.

Ihan sama se on, että onko itse astunut julkisuuteen, kiusaaminen ei silti ole ikinä ok. Jos jollain on tarve lynkata kuka tahansa täysin netissä, on sillä henkilöllä jotain omia henkilökohtaisia ongelmia, joita yrittää kiusaamisellaan purkaa.

No mutta sehän on huumoria. Miksi kaikesta pitää aina pahoittaa mieli? 

Jonkun yksittäisen ihminen haukkuminen ja kiusaaminen ei ole huumoria ja se ei ole edes mielipidekysymys.

Vierailija
76484/104451 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä toi Ella näkee artussa ???? Tsemppiä ellalle. Ei näyttänyt parhaita puoliaan talossa.

Vierailija
76485/104451 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä unohtui äkkiä Paulan katkeruus Markoa kohtaan kun pääsi Säkylän ukon kainaloon pötköttään, mää uskon oikeasti että tuo ei edes ollut mitään mielistelyä Paulalta, vaan on niin miehenkipeä että kaikki katkeruus unohtuu kun saa vähän huomiota ja läheisyyttä

Paula haukkui yöllä Markon ihan maanrakoon OP:lle ja nyt mielistelee niin että hunaja valuu suupielestä. Uskon, että nimeää Markon jos jää taloon. Hitto kun on nolo akka!

Sanohan se, että nyt alkaa Markon nuoleskelu ja samalla kosto.

Juu, sehän ihan avoimesti eilen mietti, että kumman kimppuun 'iskee', Markon vai Jopen ja kostaa. OP sanoi siihen, että kummatkin ovat nyt yksin. Että ovat helppoja kohteita. Ja että Joppea OP ei 'pidä minään'. Paula ehti vielä puhua 'Lievestuoreen Norpasta, joka ..' ja sitten tuli Isoveikan kuulutus. Mutta hetihän Paula on Markoa lämmittelemässä. Jopella on kuitenkin aina perässään Timo, Krisse - eikä Arttukaan näytä häntä sen kummemmin eilisen haistvittu-kommentin jälkeen hylkivän. Ja sen enempää Timo kuin Krissekään ei Paulaa diggaa, joten helpompi se on yrittää ensin Markoa.

Vierailija
76486/104451 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oonko mä jotenki seonnut kun nyt haluan mielummin paulan ulos, vaikka viimeiset viikot oon toivonut että ella häipyy asap.

Sit täällä on toinen seonnu 😅🤣🤣

Joo mutta ite ainaki haluisin nähä sen miten Arttu suhtautuu kun Ella lähtee. Ei toi meininki muutu yhtään tuolla jos Ella jää ja lotinat vaan jatkuu. Ei vaan jaksa sitä enää.

Vierailija
76487/104451 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija239019302193012 kirjoitti:

Voisko BB lähettää molemmat kotiin, jos äänestys menis 50,0% ja 50,0%? Tai itseasiassa lähettäis molemmat vaikka olis 80-20. Sen jälkeen vaan "sori, bb voi muuttaa sääntöjä, koska haluaa". 

Tai sitten Paula kännissä yksin tonne sviittiin viikoks. 

Markolle yskänlääkettä ja röökikielto viikoks.

Tai sitten Krisse yksin sviittiin viikoksi mässyttämään niitä sipsejään.

Huomaisiko kukaan edes?

Vierailija
76488/104451 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää, et paula ja ella ylipäänsä on vielä tuolla.. Katsojathan ois aikapäiviä jo äänestänyt pois.. Mut ei oo ollu mahdollista..

Nyt varmaan kuvittelevat, että koetaan uhkana🤩🙄

Vierailija
76489/104451 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän noiden suhde jatkuu jos Ella lähtee talosta? En jaksaisi sitä että jos Ella lähtee niin Paula jatkaa talossa.. ja ajattelee olevansa voittamaton ja talon voittaja

Vierailija
76490/104451 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä keskustelua ekaa kertaa lukiessani on pakko sanoa, että oon pöyristynyt siitä kuinka inhottavia aikuiset ihmiset voikaan olla. Se, että joku talossa käyttäytyy huonosti ei anna kenellekään muulle erivapautta toimia samoin suojautuen anonymiteetin taakse. Katsokaa ihmiset peiliin ennen kuin vaaditte muiden päitä pölkylle.

Voi herranduudeli sentään. Nuo ihmiset ovat itse menneet tuonne ja ihan itse puhuvat ja käyttäytyvät tuolla huonosti. Hyvin käyttäytyvistä, kivoista asukkaista ei puhuta pahaa. On päivänselvää, että asukkaista puhutaan ja heitä arvostellaan, välillä kovin sanankäänteinkin. Jos tuonne menee, pitää ymmärtää oman käyttäytymisensä syy-seuraussuhde, se on näköjään sekä sinulle että esim. Ellalle mahdotonta ymmärtää.

Ihan sama se on, että onko itse astunut julkisuuteen, kiusaaminen ei silti ole ikinä ok. Jos jollain on tarve lynkata kuka tahansa täysin netissä, on sillä henkilöllä jotain omia henkilökohtaisia ongelmia, joita yrittää kiusaamisellaan purkaa.

Jos ihminen itse käyttäytyy täysin ala-arvoisesti talossa 24/7, pitäisi vain silitellä päätä eikä kritisoida yhtään? Omalla käytöksellään voi vaikuttaa siihen, mitä henkilöstä kirjoitellaan palstoilla.

En ole missään vaiheessa sanonut ettei saisi kritisoida. Kritisoimisen ja täydellisen lyttäämisen välillä on aika iso ero. Ihan sama, mitä esimerkiksi Ella tekee talossa, ei hänen nimeään tai sukupuoltaan tarvitse silti alkaa täällä vääntelemään tai haukkumaan ulkonäköä, joka ei asiaan kuulu millään tavalla. 

Sukupuoltaan vääntelemään? Eihän sitä täällä kukaan ole tehnytkään. Ella sensijaan itse yrittää vääntää tseään miehestä naiseksi mikä ei tule onnistumaan. Hän on mies ja miehenä pysyy vaikka kuinka larppaisi naista. Hänen oikea , virallinen nimensä on muuten Eetu, on itse kertonut, samoin hetu on tietysti miehen. Miksi miestä pitäisi kutsua naisen nimellä (joo, Suomessa on muutama Ella-nimen kasteessa saanut mies, ei tarvitse taas tuoda tuota samaa pointtia esille taas kerran):

Oon surullinen sun puolesta. Olit sitten tosissaan kommenttisi kanssa tai et, sulla ei selkeästi ole kaikki hyvin itses kanssa. Jaksamisia!

Mulla on kaikki ihan hyvin, kiitos vain. Sinä et näytä kestävän totuutta vaan hyökkäät persoonaani vastaan, kovin lapsellinen defenssi. Kerro nyt, miten Ellan nimeä tai sukupuolta on väännelty muuten kuin hänen itsensä toimesta? Hän on mies ja hänellä on miehen nimi ja hetu, tämä on hänen itsensä kertoma faktaa. Miehen vehkeetkin näyttää omaavan. Miksi häntä pitäisi siis kutsua naiseksi?

Sun käsitys sukupuolesta on vanhanaikainen, suppea ja ei enää tässä yhteiskunnassa pitävä. Sukupuoli on ensisijaisesti jotain ihan muuta kuin sitä, mitä roikkuu tai on roikkumatta jalkojen välissä.

Vierailija
76491/104451 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin NuoriMies, viimeistä tuntia viedään!!!

Vierailija
76492/104451 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jonkun yksittäisen ihminen haukkuminen ja kiusaaminen ei ole huumoria ja se ei ole edes mielipidekysymys.

Ai nytkö se onkin niin? Eli myönnätkö, että Ellankaan jutut eivät ole huumoria? 

Vierailija
76493/104451 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö Eetulla on vatsatauti? Eetu on useasti ollut talossa vatsataudissa. Onko syönyt jotain epäsopivaa?

Kuka osaa sanoa?

Eikö kukaan seuraaja tiedä? Eetulla on ollut muutaman kerran todella paha oksennustauti. Mistähän on sen saanut? Toivottavasti ei tartuta muihin miehiin talossa.

76494/104451 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mansikkamustikka smoothieta, köyhiä ritareita, kuningatarhilloa, kahvia. Mitä teillä herkkuja kun katsotte kohta bb lähetyksen.

Keittojuureksia ja pannukasviksia öljykastikkeessa uunitettu, paljon papua, pari paistettua kananmunaa ja uunijuustoa. Vettä. Kahvia. Tupakkaa. Syön samalla illallista siis. Kaveri syö myös uunitettuja grillimakkaroita ja juo mehua. Tuoresalaattia kastikkeella lisukkeeksi. Jälkiruoaksi on vaniljakeksejä ja lisää kahvia.

Vierailija
76495/104451 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei Paula ole laittautunut yhtään?

Laittautunut? Mitä tarkoitat? Tuo on yksi asia, mitä todella arvostan Paulassa: hän on rehellisesti ja reilusti mitä on. Ei yritä tekeytyä muuksi.

Mites muuten esim. OP ja Timo ovat laittautuneet?

Vierailija
76496/104451 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joel ja Krisse haaveilee Afrikan matkasta kuunnellen Timon tarinoita.  Arttuhan on myös lähdössä reissuun, reppuselässään Ella. Mukava kuunnella, toivottavasti ymmärtävät että se joka voittaa 30 000 voi hyvinkin lähteä, mutta onko muilla miten paljon sukan varressa niin kalliiseen matkaan ?

Ohos, mutta Krisse ainakin on työssäkäyvä ihminen, elää vielä parisuhteessa, niin rahaa yhteen Afrikan matkaan kyllä taskusta löytynee. Toki koronan takia tuskin hetkeen reissuun pääsevät...

Ja joku aiemman kauden kisaajahn joskus lipsautti että kaikki klpailijat talossa saavat X euroa palkkaa/kotavausta (millä nimellä kulkeekaaan) joka viikosta minkä ovat talossa.

Krisse on näistä varmaan suurituloisin. En tosin tiedä mikä Joel on ammatiltaan.

No ei varmasti ole.

Kyllä mäkin lähtisin Krissee veikkaamaan kova tulosimmaksi, nyt talossa olevista.

Esim jäteauton kuljettajilla on parempi keskipalkka kuin sähköasentajilla.

Todista väitteesi. Jos et voi todistaa niin miksi laitat näitä perättömiä viestejä

Palkat ovat ihan julkisia ja niistä löytyy tilastoitua tietoa. Sähköasentajan keskipalkka on 2770 €. Jäteautonkuljettajan keskipalkka on 3150 €.

Vierailija
76497/104451 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka op auttoi tota ellan ulos saamista niin op ulos

Jep, Op on nyt onnensa kukkuloilla palkkio olohuoneen oven edessä nukutusta yöstä tulossa.

Vierailija
76498/104451 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No todellakin myönnän! Ellan käytös ei ole ok ja toivon hänen lähtevän tänään. MUTTA hänen käytöksensä ei silti oikeuta anonyymeja lynkkaamaan häntä netissä. Tekemällä niin alentuu vain samalle tasolle Ellan käytöksen kanssa.

Vierailija
76499/104451 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ella sanoi itse että haluaa lähteä.

Defenssi

Vierailija
76500/104451 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi sua. Tuntuuko elämä tyhjältä, jos Ella tänään putoaa. Ketä rupeat seuraavaksi haukkumaan.

Ketju on lukittu.