Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Miten mahtaa arttu toimia, jos ella nyt lähtee🤔.. Voi hyvin sanoo et nyt riitti ja poistuu omaehtosesti.. Koska muuten kaikelta uhoomiselta menee se vähänenkin pohja ja olettaa olevansa kova äijä kun poistuu itte haistatellen kaikille.. Mikä sinänsä olis katsojille win win😃👍
Vierailija kirjoitti:
Tätä huutoa ja komentelua Paula piti OPlle koko illan ja yön, voi OP rukka :P
Seuradin 247. Yhteisymmärryksessä olivat. Paula lisäksi aika hauskuuttaja.
Vierailija kirjoitti:
Jos/kun Ella tänään lähtee, niin kenet otatte seuraavaksi hampaisiinne? Kamalaa, asiatonta haukkumista päivästä toiseen. Onko paha olo vai millä perustelette käytöksenne?
Ei ole paha olo ainakaan täällä, enemmänkin ärsyttää tälläiset ihmiset kun ella ja olen oikeanmulaisuuden puolella. En siedä kiusaamista enkä paha puhumista. Kaikkea ei tarvitse sanoa ääneen eikä varmaankaan seläntakana.
Vierailija kirjoitti:
Sanoja tai sanontoja joita olen oppinut vihaamaan BB:n myötä:
Kontentti
Läyhääminen
Nice
Niiku/niinku
BIBIKSET
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
op on vähämielinen jankkas kännissä eilen artulle että mitä jos ella lähtee eikä voinut millään ymmärtää että artusta se ei ois mukavaa. tyhmä mies tuo op.
OP puhui Krissestä ettei tämä ole mitään ja on kuin zompie. Sanoi myös ettei Joppekaan ole mitään vaika ihan ok kaveri on. Ilkeän sävyistä juttelua eilen Paulan kanssa. Meni vähän maku OP:sta.
Op oli ihan oikeassa, olen samaa mieltä, tylsiä makoilijoita molemmat.
Kannatais alkaa olemaan Krissen ja Jopen pystyasennossa, jotta ei tule vaikeuksia. Kuntoillakin ehkä molempien pitäis, muuten ei hyvältä näytä.
Omituista että tämmöisiä makoilijoita halutaan pitää talossa finaaliin saakka. Varmaan jos ei olisi päiväunikieltoa, niin nukkuisivat päivät pitkät. On todella tylsiä seurattavia.
Vierailija kirjoitti:
Mulle yks hailee onko joku homo vai hetero vai jotain siltä väliltä mutta seksin harrastaminen kameroiden/talon asukkaiden edessä on pelkästään tökeröä.
Sain kyllä vähän traumoja ja Ellakin oksensi jälkeenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Seliseliseliseli!!! Olis jo klo 22.30, ei ikinä enää tarvii nähdä noista haaskoista edes toista! Paha homma tässä on se, että toinen väistämättä jää. Miten sen kanssa sitten eletään vielä viikko, jää nähtäväksi.
Sinäkö luulet päättäväsi kuka sieltä ensi viikolla lähtee...
Onneksi päästään tänään ellasta eroon. Mä olen inhonnut sitä ihan koko kauden ajan.
Olisi saanut ella lähteä jo ensimmäisessä äänestyksessä.
Paulasta todellakin tykkään, toivottavasti on myös finaalissa. Paulalle pojoja.
Marko kuitenkin voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt voisi antaa BB:n tuotantotiimille pyyhkeitä.
Miten 23-vuotias ja 3 vuotta sitten kaapista tullut syömishäiriöinen ja identiteettiään etsivä nuori ihminen on lukuisten hakijoitten joukosta läpäissyt psykologinkin seulan? Viihdearvoa kaiketi haettu...
Ella vaikuttaa olevan psyykkisesti rikki. Ylikompensaationa kova ulkokuori, jolla ei mitään tekemistä naisellisuuden kanssa. Glamouria haluaa ja saa haluta, mutta käytös ja ilmeet kuin hukassa olevalla teinillä nyrpeine ilmeineen, suun mutristeluineen, ylimielisine käytöksineen jne...
Sosiaalista taitavuutta on valita esim. vitsit oikein kulloisessakin kohderyhmässsä. Ellan "vitsit" ovat olleet pääosin törkeitä, kun yleisönä muutaman viikon asuinkaverit ja television kautta julkinen levitys.
Ellan käytös on ollut narsistisen itsekästä. Hän on mielestään paras ja haalii kannattajahovia nasistien tapaan. Ei näe mitään vikaa omasssa toiminnassaan ja loukkaantuu pienimmästäkin itseensä kohdistuvasta kritiikistä.
Toivon ja äänestän Ellaa ulos talosta. Toivottavasti hakeutuu pitkään psykoterapiaan. Talossa en häntä enää halua nähdä, mutta toivon hänelle parempaa jatkossa. Niin ja minulle heteronaisena on ihan sama, mikä kenenkin seksuaalinen identiteetti on.
Ella kotiin!
Totta kai ihminen pistää parastaan psykologille, kun hakee BB-taloon. Ellan käyttäytyminen oli ihan OK ekat viikot. Tai näin muistelen. Ei Ella kuitenkaan oo mikään - en viitti ees sanoa, koulusurmaaja. Ei tonne haeta normaaleja, keskivertoihmisiä. Ella on asukas joka tullaan muistamaan.
Alkuperäisen postauksen tekijänä vielä kommentoin. Juurikin tuota tarkoitin, että tiimi hakenut vain viihdearvoa - ja Ellan kohdalla rikkinäisen ihmisen kustannuksella.
Nyt muuten nettiä lueskelevana taustalla äänenä pyörii Ruutu+. Ella hakee koko ajan narsistiseen käyttäytymiseen sopien sääliä marttyyriasenteellaan: "Kukaan ei tykkää" ym.. Edelleenkään ei tajua ylimielistä käytöstään. Montaakohan asukasta hän itse on dissanut? Aina on löytynyt kannattajahovi, josta porukkaa pudonnut pois. Nyt on Ellankin aika lähteä kotiin. Itsekin kertoo sitä toivovansa.
Vilpittömästi toivon Ellalle kaikkea hyvää jatkossa! Mutta ei talossa. Nuori ihminen, jolla elämä edessä. Toivottavasti vastassa välittäviä ihmisiä - ja psykoterapia.
Ella on kertonut, että hänet pyydettiin taloon, jos pitää paikkansa aika raakaa peliä.
Muutama viikko koosteessa hoettiin ettei Ellaa saa päästää pois, laskettiin siis että tuo vielä rahaa, siis viihdearvo.
Nyt sitten pääpomo tavallaan ilmoitti, että Ella on tehtävänsä tehnyt Ella saa mennä. Pitää olla vahva ihminen, että kaiken tuon kestää. Toivon että Ellalla on tukijoita, läheisiä jotka eivät häntä jätä.
Ella kokee, että on toiminut hyvin, että talossa ei vain häntä ymmärretty, että syy on muissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en usko että Arttu on håmå. Hän on liian tyhmä tajutakseen että Ella ei ole nainen.
Luulis, että siinä kun lähetyssaarnaajassa painaa kakkoseen, ei vois olla huomaamatta.
Ei onnistunut.
Hänen ylhäisyytensä ei halua enää olla talossa, jossa kaikki vihaavat eivätkä ymmärrä häntä ja hänen huumoriansa, arvostelevat häntä, hänen luonnettaan ja ulkonäköään. Juu, näinhän se on koko kauden mennyt.
Nim. 24/7:n katsoja
Vierailija kirjoitti:
Vaikka en ole mielestäni tiukkkapipo, niin tuo Artun ja Ellan puuhastelu on tyhmää heiltä. Tietävät, että kaikki näkyy ulospäin.
Ei ole mitenkään mukavaa mennä ulkomaailmaan tämän jälkeen.
Jokaisella luulisi olevan sukulaisia, ystäviä tai työkavereita ym.
Jos yhtään päässä jotain liikkuu, niin itse miettisin miltä tuo toiminta heille telkkarista näytettynä näyttää ja tuntuu.
No, se on myöhästä nyt enää miettiä...Lipsahti jo.
Vierailija kirjoitti:
Paula on niin paljon paremmassa hapessa kuin Ealla jatkamaan. Ella on jo luovuttanut, pitää jo loppupuheenvuorojaan. Paula jatkaa samaa hölmöilyä kuin ennenkin. Annetaan Paulan jäädä. Hauska meininki palatkoon taloon! Pariskuntakuteminen on niin nähty!
Ella Ok marttyyri. Jos näistä kahdesta pitäisi valkata, kummatkin kiusanhenkiä mutta annettavaa 100 x enemmän on paikalla kuin ellalla. Ja löytyy jtn mielenkiintoista hänestä.
Eihän tää Ella anna yhtää mitään, meikkaa,
Ei keskustele mitään mielenkiintoisia juttuja ja valittaa ettei talossa ole hänelle tarpeeksi mielenkiintoisia ihmisiä, on epäystävällinen joillekkin varsinkin Paulan tai artun seurassa mutta yksin ei uskalla sanoa mitään, makaa ja lätisee artun kanssa. Ei tee oikeen mitään mikä itselleni olisi jäänyt mieleen. Tuo ei ole mikään
parinrakennus ja hiljaa löhöämis laitos vaan bb. Olisi onnellinen että on taloon päässyt sisälle näyttään tätä mielenkiintoista ellaa. Puheistaan huolimatta en tälläistä mielenkiintoisuutta ja innostusta hänessä ole
Nähnyt. Joten mitä tuola talossa edes tekee? Vieläpä tällä käyttäytymisellään.
Vierailija kirjoitti:
Oma homoveljeni itsekin sanoi, ettei Arttu voi muuta ollakaan kuin homo tai bi kun kerta miesnainen tuo hänelle erektion.
Niin ja mitä sitten jos on homo tai bi?
Jos Ella lähtee niin harmittaa siltä osin että jatkossa joutuu katsomaan pelkkiä mustia vaatteita, Paulan yöpaitaa ja yhtä Nirvana-paitaa.
Mieluimmin katsoo makoilijoita, kuin naimahommia tekeviä. Tiedätte mitä tarkoitin.
Nyt on Ella neidon aika poistua. Sviitissä oli heikossa hapessa ja putos sängyltä ja oksenteli. Arttu siivosi oksennukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelin Markon ja Paulan keskustelua, mikä myötähäpeä Paulaa kohtaan. Sanoi että Roope ja Marko olivat talon voittajasuosikit. Yöllä Paula meuhkasi ja raivosi kuinka kostaa Markolle 2p antamisesta. Nyt lässytti ja räkätti kuinka ihana tyyppi Marko on, onneksi Marko fiksuna näkee ton nuolemisen. Paula ens viikolla VEKS Artun kanssa.
Yöllä sitä Paulan avautumista OPlle yritin kuunnella. Paulallahan on nousut kusihattuun. Miten se puhu Kristiinasta, ettei sitä ole mitään uhkaa hänelle.
Kun saivat tietää, että Paula ja Ella ovat häädössä, niin siltähän pääsi samantien: "nyt on kaksi isoa nimetty". Korjasi toki samantien, mutta olipa BB historian törkein luulottelu itsestään.
Oikeastiko nuo arvottaa itsensä/toisensa tuolla johonkin kiinnostavuusarvojärjestykeen? :D Siltähän se vaikuttaa, jo miten Roope puhui seinäruusuista ja itsestään... ja oho, niin vaan lähti, seinäruusut vielä porskuttaa monin eri tavoin.
Sillä toivoisin, että Paula lähtis tänään. Sehän saa uutta pontta, kun olisi voittanut Ellan äänestyksessä. Siitähän tulee entistä sietämättömämpi kusisuudessaan.
Sitä herkullisempaa se on ensi viikolla, kun Paula lähtee...
Vierailija kirjoitti:
Vaikka en ole mielestäni tiukkkapipo, niin tuo Artun ja Ellan puuhastelu on tyhmää heiltä. Tietävät, että kaikki näkyy ulospäin.
Ei ole mitenkään mukavaa mennä ulkomaailmaan tämän jälkeen.
Jokaisella luulisi olevan sukulaisia, ystäviä tai työkavereita ym.
Jos yhtään päässä jotain liikkuu, niin itse miettisin miltä tuo toiminta heille telkkarista näytettynä näyttää ja tuntuu.
Mä taas luulen et Arttu on sen verran juntti että ei muista tai luulee ettei kuvata kun pimeässä nuolee..tai sitten Nivalan taso on sitä että siellä vaan miehiä...
Kyllä. Jankutetaan kiusaajista, vaikka pahimmat kiusaajat tällä palstalla. Myös hyvin epävakaata porukkaa henkisesti.