Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Krisse sai podcast-kuuntelutuokion ja valitsi kaverikseen Julian. Jäivät makuuhuoneeseen herkuttelemaan.
Hyvä että nyt ei tarvitse nähdä eikä kuunnella kumpaakaan kun katsoo toista kameraa. Ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
No, se selvis illalla, että Ellalla ei ihan oikeesti oo ymmärrystä siitä miten sen käyttäytyminen vaikuttaa muihin (no nyt on). Artun kanssa olivat sitä mieltä, että Ella vaan heittää läppää, niinku Arttukin. No eihän Arttukaan hauskemmasta päästä oo, mutta ei ainakaan ota asioita yhtä tosissaan, kun Ella. Ja Ellan seurassa jutut huononee.
Tuli mieleen Ellasta yks entinen tuttu joka sanoi, että kun kukaan ei oo koskaan sanonu asioista. No, oli sanonu, mutta kun on aina puolustuskannalla, eikä realistista itseanalyysiä löydy.
Eetu on narsisti ja narskujen "huumorintaju" on todella ilkeätä ja pahantahtoista. Itse naureskelevat "vitseilleen" kun muut tuijottavat epäuskoisina.
Kerran narsisti ystävätär, entinen poikaystävä ja minä juteltiin. Eksällä ja minulla oli tapana vitsailla toisistamme, aina saaden toisemme nauramaan koska vitsejä ei koskaan sanottu pahantahtoisesti.
Tämä narsku kuunteli meitä ja hetken päästä "vitsaili" minusta todella ilkeästi. Todella ilkeästi. Hän oli ainoa joka nauroi.
Ei se ole talolaisten vika jos Eetu ei osaa vitsailla. Se on Eetun oma moka eikä se ole talolaisten tehtävä ojentaa häntä.
Eetu ulos myrkyttämästä ilmapiiriä. Kuka jaksaa katsella Eetun "voi kyynel" esitystä, koska mikään Eetussa ei ole aitoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Ellalla on hyvä huumori.Nykyään vaan on sellasta, ettei mitään saa sanoa ettei joku pahoita mieltään.Jokainen, jolla on yhtään itseironiaa, tajuaa, että noi heitot on ihan ironisia.Ei siis yhtään totuusperää esim sillä köyhät pois- kommentilla. Mä näen Ellassa herkän naisen , joka on ehkä ollut väärinymmärretty eikä hyväksytty.Siihen nähden hän on musta erittäin jalat maassa ja sydämellinen.
Kerro jotain Ellan sydämellisiä tekoja tai puhumisia?
miten näki jatan ruskea reiän
Voi Luoja tuota Eetun meikkiä!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Ellalla on hyvä huumori.Nykyään vaan on sellasta, ettei mitään saa sanoa ettei joku pahoita mieltään.Jokainen, jolla on yhtään itseironiaa, tajuaa, että noi heitot on ihan ironisia.Ei siis yhtään totuusperää esim sillä köyhät pois- kommentilla. Mä näen Ellassa herkän naisen , joka on ehkä ollut väärinymmärretty eikä hyväksytty.Siihen nähden hän on musta erittäin jalat maassa ja sydämellinen.
Mikä juttu tää oli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä juttu tää oli?
Tää oli se kun Paula halusi kertoa bibiksissä paljastuksia (hänen ja Roopen temppari ilta), mutta vaati että joku muu paljastaa myös ensin jotain.
Tuo oli se minkä Ella kertoi.
kertoi kaikille miten näki jatan pyllyreiän kun tämä oli suihkussa . ellan sanoi ruskean,,, ainut joka nauroi oli ella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas Krisse kauniina. Hieno meikki! Kiva, kun on kavereita Julian kanssa.
Liikaa meikkiä. Kristiinalle sopisi vähempi meikki. Hän näyttää suttuiselta.
Vai jopa jo suttuiselta ;-D Ei parempaa ihoa ole niin vaikea saada suttuista. Tähän astisista paras meikki mitä ollut. Jos kaipailet suttuista meikkiä niin katsopas Nunua kun oli talossa.
Noin voimakas silmämeikki ja huulipuna tuohon kiiltävään ihoon tekee suttuisen vaikutuksen.
Nyt kun ollaan BB-kauden loppupuolella ja täällä puhutaan ihmisten henkisestä kehityksestä - haluan sanoa, että kadun joitain kommenttejani tällä palstalla. Ne on kommentit Juliasta, kun tuli taloon (ärsytti) ja sitten olen Timoa joskus kommentoinnut rankasti (se "sosiopaattipiirteinen"-kommentti oli ihan liikaa). Että otan vastuun ja pyydän anteeksi näitä kommentteja. Kadun myös, kun olen tykännyt viesteistä, joissa Ellaa on sanottu Eetuksi. Vaikka tykkäykseni liittyi viestin yleiseen pointtiin, niin en silti hyväksy niitä Eetu-kommentteja.
Hyvä et itserakas Krisse on tuolla makkarissa haromassa tukkaansa, ettei oo kimittämässä tuossa muiden kansa. Julia vois olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OP hoki koko illan perusteluista: "Krissellä oli paha! Paha!" Krisse hymyili hämmästellen ja sanoi, että ihan ihan yhtä kuin muillakin. OP:n yllätti Krissen kommentti pelaamisesta, vaikka pelaahan tuolla myös OP, Paula ja moni muu.
Oon iloinen, että Joppe ei mennyt Vihreän kabinetin päätöksen mukaan vaan äänesti mitä itse halusi: Paulaa ja Ellaa. Hyvä Joppe!
Minä luulen että syy tuohon Op n ylettömään Kristiinan perustelujen hokemiseen ja toisteleminen oli saada Paulan huomio pois itsensä antamasta pisteestä, pelkäsi tilannetta kun oli vielä palattava Paulan kanssa sviittiin herkkujen äärelle ja tietää millainen röökimuija Paulasta alkoa saatuaan kuoriutuu.
Ja kyllähän se Paaala melkoinen pubiruusu olikin käytökseltään, irvaili, mollasi ja vähätteli Kristiinaa olan takaa.Op on kyllä kiero kettu, jos Op voittaa on tämä kausi ensimmäinen Suomen bbhistoriassa joka on viety puhtaalla kieroudella ja oveluudella.
Op teki eilen saman kuin mökilläkin punoi juonen sai osan asukkaista siihen mukaan ja heitti sitten syyt Kristiinan niskaan.
Siksi OP:n ei pitäisikään voittaa. Käsittämätöntä, jos hän saa vastaavan kieroilun läpi toistamiseen.
OP noista on kaikkein pahin selän takana läyhääjä ja riidankylväjä, sellainen, joka heittää porukkaa bussin alle sekä pelin vuoksi että huvikseen. En arvosta.
OP on selvästi tajunnut, että noista Krisse on hänelle oikeasti paha uhka. Siksi jaskanpauhanta ja valehtelu ampaisi eilen toiseen potenssiin.
Seuraavaksi OP yrittää kieroilla Krissen häätöön, todennäköisesti myös Jopen.
Te loukkaatte Timon tunteita kun sanotte Ellaa käärmeeksi. Käärmeet eivät ole ansainneet tulla verratuksi Ellaan :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arttu ja O-P tekemässä ruokaa. Arttu imuroi. Joppe tajus jo lähteä keittiöön, miettii varmaan et vois alkaa tekemään jotain kun Arttukin alkoi. Matkii aika paljon Arttua. Krisse aloitti jo meikkaamisen,
Siivooko Krisse muuten koskaan talossa? Rn muista, että olisin koskaan nähnyt.
Siivoaako Paula koskaan talossa? En muista, että olisin koskaan nähnyt.
Eilen ainoo joka aloitti siivouksen oma-aloitteisesti muuten,imuroi olohuoneen,
Kauhaa ei ole kyllä koskaan tainnut käyttää keittiössä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ellan tekemisiä ja sanomisia ei voi yksinkertaistaa pelkiksi ironisiksi läpiksi. Siihen myös sekottuu niin paljon muuta (esim. ihmisten haukkumista).
Ja ellän tekemisissä ne köyhät kyykkyyn läpät ovat vain jäävuoren huippu, eikä edes se syy miksi joku haluaisi hänet äänestää tuolta pois.
Tässä Ellan ystävät ja muut häntä sympatiseeraavat narsistit yrittävät viedä keskustelua pois niistä alkuperäisistä oikeista syistä miksi Ellasta ei kukaan pidä.
Ja ne syyt ovat:
Seläntakana muista pahan puhuminen.
Seläntakana juonitteleminen.
Artun "voittorahojen" kärkkyminen ja niiden käytöstä päättäminen.Muistakaa että Arttu EI aloittanut nipsnaps-leikkauksista puhumista, vaan se oli Ella, joka pari viikkoa sitten ilmoitti Artulle että "kun (Arttu) voitat, niin sitten mennään Thaikkuihin ja nips naps vaan"!)
Tuo Ellan julistus tapahtui sen jälkeen kun Ella oli nähnyt sen että hän on viimeisenä suosikkilistalla ja kun talosta oli pudonnut kolmanneksi viimeisellä sijalla ollut asukki.
Sen lisäksi hän on haukkunut Artun ystäviä. Näihin kuuluu mm. Kristiinan pituuden mollaaminen (mm. Hukkapätkä), sekä Jopen painon mollaaminen (mm. Norppa (Pullervo)). Sekä kaikkien muidenkin asukkaiden haukkuminen heidän selkiensä takana.
Nuo köyhät kyykkyyn heitot eivät todellakaan ole se pahin mitä tuo narsistinen kyykäärme on sanonut, vaikka kaikessa kuvottavuudessaan tuovatkin hyvin esille sen millainen kylmä ja julma verenimijä hän on.
Eikö politiikassa sanota että köyhät kyykkyyn jota joku puolue ajaa jonkun puolueen mielestä. Eipä kolahda tuo.
Ella toistanut liikaa tuolla. Vaikeat ajat on nyt korona jyllää. Yt"t ja lomautukset.suuri työttömyys jne.
Erikoista ettei kukaan kaipaa vihanneksia eikä hedelmiä talossa. Ja saako ne jotain vitamiineja sitte? Ruokaa harva tekee tai edes ideoita. Broitsuu ja kalaa ei oo ollu (kananjauhelihaa ei lasketa) eikä keittoja..
Paula, Vili, op ja joppe/marko finaaliin.
Toivon että Paula lähtee tänään. On rauhoittunut kun kuuli mitä muut on mieltä. Paulan rumat ruokatavat, tuijotus ja huutaminen on vain nyt nähty. Ella ei kisaa voita niin hänestä ei juuri ole pelkoa. Kehityskaarta viitsisi kumma kyllä tämän päivän perusteella katsoa.
Paula pakkaa Majoneesi-paitasi ja poistu talosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arttu ja O-P tekemässä ruokaa. Arttu imuroi. Joppe tajus jo lähteä keittiöön, miettii varmaan et vois alkaa tekemään jotain kun Arttukin alkoi. Matkii aika paljon Arttua. Krisse aloitti jo meikkaamisen,
Siivooko Krisse muuten koskaan talossa? Rn muista, että olisin koskaan nähnyt.
Siivoaako Paula koskaan talossa? En muista, että olisin koskaan nähnyt.
Eilen ainoo joka aloitti siivouksen oma-aloitteisesti muuten,imuroi olohuoneen,
Kauhaa ei ole kyllä koskaan tainnut käyttää keittiössä!
Ei vaikuta. Elka on näytöt antanut. U l o s
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, miten tuolla Ellalla kestää tuossa meikkaamisessa noin jumalattoman kauan. ja miksi laittaa nuo valkoiset töhnät nenälleen ja siinä välillä alkaa tekemään kulmahighlighteja? Miksei tee yhtä kohtaa tai kerrosta kerrallaan alusta loppuun?
Pitääkö hänen meikkauksestaankin valittaa? En tykkää Ellasta ja toivon että lähtee luiskaan tänään, mutta tuo nyt menee jo vähän yli. Miksi pitäisi meikata samalla lailla kuin muut? Hän tekee meikkinsä niin kuin itse parhaaksi näkee. Jos hänen meikkauksensa häiritsee niin katso vaikka toista kameraa tai jos et voi, niin laita silmät kiinni tai sulje kamera.
Tämän illan jälkeen ei varmaan tarvitse enää kauhistella Ellan meikkausta. Koita jaksaa sinne asti.
Vierailija kirjoitti:
Toivon että Paula lähtee tänään. On rauhoittunut kun kuuli mitä muut on mieltä. Paulan rumat ruokatavat, tuijotus ja huutaminen on vain nyt nähty. Ella ei kisaa voita niin hänestä ei juuri ole pelkoa. Kehityskaarta viitsisi kumma kyllä tämän päivän perusteella katsoa.
Paula pakkaa Majoneesi-paitasi ja poistu talosta.
Puuttui sana Ella tuolta välistä. Ella siis rauhoittunut. Selkeesti halunnut vähän hauskuutta ja tajusi epäonnistuneensa.
Ella on niin nega että ulos tänään. Ellan paikka ei oo tuolla talossa enää. Eihän tuolla voi pitää bibiksiä kun Ella ottaa liikaa alkoa ja meinaa tukehtua oksennukseen.
Reippaasti Paulakin ottaa mutta eilunen meni hienosti.