Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Meikit menee.hukkaan Ella pojan naamassa ei vaan parane ulkonäkö. Ilkeys tulee meikin läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole taaskaan gluteenitonta lasagnea. Marko ei ikinä muista Kristiinan ruokavaliota, Timolta kyllä kyseli mitä haluaa.
Marko kyllä on usein keittämässä myös Krisselle pastaa, en menis sanomaan ettei ikinä muistais
No miten tuosta tietää ku Krisse välillä vetää tavallista leipää ja muuta ruokaa joka ei ole gluteenitonta. En oikein ota selväå että mikä tuo Krissen ruokavalio oikeasti on
Se ei olekaan gluteeniton vaan joku ärtyvä suoli, uunissa olleet pastat voi hyvinkin sopia, tuore leipä paljon pahempaa.
Vierailija kirjoitti:
Taas läyhäporukan argumentteja.
Ella: "en mä varmaan ala ees instagramissa seuraamaan kaikkia, ikävää jos ihmisillä on musta sellainen kuva, että oo kylmä tunteeton, pinnallinen ja ärsyttävä"
Paula: "mitä väliä"
Arttu: "meitä kolmee yhdistää se, että meillä on sellainen kova kuori ja uskalletaan heittää vähän rankempaa, mutta kyllä me kaikki ollaan kuitenkin sellaisia hyviä tyyppejä"
Ella: "joo, se on se mun huumori, jotkut tajuu, jotkut ei, turha siitä on yöuniaan menettää"
Arttu: "joo, sitä ei kannata miettiä, mitä muut aattelee"
Nämä siis kokevat olevansa hyviä ja tunteellisia ja huomioivia ihmisiä?
Ai niin ja lopuksi Arttu vielä sanoo, että anteeksi ei tarvitse pyytää mitään. Mitä hittoa noiden päässä liikkuu? Millä mittapuulla nuo ajattelevat olevansa hyviä ja ystävällisiä tyyppejä
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa joku hyviä puolia Ellan luonteesta. Siis pelkästään luonteesta.
Eilisten nimeämisten näytön jälkeen näiden kahden, Eilan ja Paulan, suhtautuminen Asiaan paljasti heidän luonteestaan paljon. Paula uhosi ja haukkui, Ella kyseli, onko hän tosiaan tuollainen ihmishirviö. Asiaan tietysti vaikutti, että Paula oli humalassa ja Ella selvä, mutta voin kyllä kuvitella että Paula ei selvinpäinkään olisi mennyt itseensä kuten Ella kuitenkin mielestäni teki.
Pidän Ellaa oikeudenmukaisempana ja rehellisempänä kuin Paulaa, vaikka hän viljeleekin noita typeriä jankkauksiaan ja tahallisia kärjistyksiään. Mutta pitää muistaa että hän on vielä nuori. Paula on jo sen ikäinen, että elämän olisi luullut opettaneen hänelle ettei kierous ole mikään ihailtava ominaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Ellalla on hyvä huumori.Nykyään vaan on sellasta, ettei mitään saa sanoa ettei joku pahoita mieltään.Jokainen, jolla on yhtään itseironiaa, tajuaa, että noi heitot on ihan ironisia.Ei siis yhtään totuusperää esim sillä köyhät pois- kommentilla. Mä näen Ellassa herkän naisen , joka on ehkä ollut väärinymmärretty eikä hyväksytty.Siihen nähden hän on musta erittäin jalat maassa ja sydämellinen.
Ella on mies. Sillä on miehen anatomia. Ei meikki, huulitäytteet ja pitkä tukka tee naiseksi.
Vierailija kirjoitti:
En tykkää sanonnoista. Mutta 'hyville tapahtuu hyviä asioita, pahoille pahoja' -sanonnan syvällisempi merkitys on alkanut tässä valkenemaan. Senhän voi ottaa niin, että positiivisella ja avoimella asenteella luo jopa introvertimpi ja varovaisempi tyyppi ympärilleen iloa ja viihtymistä (Jope) ja negatiivisuudella ja kilpailumentaliteetilla pskaa fiilistä ja pahaa oloa (Ella & Paula).
Toisaalta tuon sanonnan katalampi puoli on se, että ilmeisen rakkaudellisessa ja hyvässä ympäristössä lapsuutensa ja nuoruutensa viettänyt Joel on sannut hyvät eväät maailmaansa (ja sanoo näin itsekin: 'myöhemmät traumani olen ihan itse aiheuttanut') ja ne eväät on paras lahja minkä vanhemmat elämän lisäksi voiva lapselleen antaa. Kaikki eivät tällaista saa. En tiedä Ellan lapsuudesta mitään, mutta Krissen ja etenkin OP:n lapsuus ei ole sieltä helpoimmasta päästä, kumpikaan ei kuitenkaan vaikuta katkeralta tai kaikille kateellisilta. OP on peluri, mut ei tuo ole hänelle kuin peliä, ei hänellä ole tarvetta todistaa koko maailmalle, että kaikki haluu olla niin kuin OP. Pliiis, olkaa vaihteeksi mulle kateelllisia.
Monella meistä on ollut äiti kuten ketjussa 70-luvun äidit kuvataan. Myrkyllistä kohtelua ja hylkimistä, mutta niin hienovaraisesti että lapsi itse eikä ulkopuoliset tajua.
Jos koti on ollut huostaanoton arvoinen, tai riitaisa erokoti, on ollut aina selvää että lähtökohdat eivät ole suotuisat. Näissä tilanteissa lapsi on saanut välittömästi ulkopuolisten vahvistuksen tunteilleen sekä kokenut heiltä vilpittömän toiveen että tilanne paranisi.
Myrkyllistä kohtelua saanut ei ole maistanut aitoa rakkautta eikä pysty itsekään sitä antamaan, kiehuu vain liemissään.
Vierailija kirjoitti:
Onpas Krisse kauniina. Hieno meikki! Kiva, kun on kavereita Julian kanssa.
Liikaa meikkiä. Kristiinalle sopisi vähempi meikki. Hän näyttää suttuiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Ellalla on hyvä huumori.Nykyään vaan on sellasta, ettei mitään saa sanoa ettei joku pahoita mieltään.Jokainen, jolla on yhtään itseironiaa, tajuaa, että noi heitot on ihan ironisia.Ei siis yhtään totuusperää esim sillä köyhät pois- kommentilla. Mä näen Ellassa herkän naisen , joka on ehkä ollut väärinymmärretty eikä hyväksytty.Siihen nähden hän on musta erittäin jalat maassa ja sydämellinen.
Ellan tekemisiä ja sanomisia ei voi yksinkertaistaa pelkiksi ironisiksi läpiksi. Siihen myös sekottuu niin paljon muuta (esim. ihmisten haukkumista).
Niinpä. On järjen köyhyyttä jankuttaa, että vitsi vitsi ihan joka paikkaan. Juu, mikä tahansa voi olla läppää, mutta lopulta konteksti määrittelee sen, onko se oikeasti hauskaa ja onko se edes tarkoitettu vitsiksi, vai onko se vain naamioitua ilkeyttä. Ellan kontekstit ovat todella pahasti pielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa joku hyviä puolia Ellan luonteesta. Siis pelkästään luonteesta.
Eilisten nimeämisten näytön jälkeen näiden kahden, Eilan ja Paulan, suhtautuminen Asiaan paljasti heidän luonteestaan paljon. Paula uhosi ja haukkui, Ella kyseli, onko hän tosiaan tuollainen ihmishirviö. Asiaan tietysti vaikutti, että Paula oli humalassa ja Ella selvä, mutta voin kyllä kuvitella että Paula ei selvinpäinkään olisi mennyt itseensä kuten Ella kuitenkin mielestäni teki.
Pidän Ellaa oikeudenmukaisempana ja rehellisempänä kuin Paulaa, vaikka hän viljeleekin noita typeriä jankkauksiaan ja tahallisia kärjistyksiään. Mutta pitää muistaa että hän on vielä nuori. Paula on jo sen ikäinen, että elämän olisi luullut opettaneen hänelle ettei kierous ole mikään ihailtava ominaisuus.
Höpö höpö. Ella ei tajunnut yhtään mitään. Koko päivän on katkerana selitellyt tekemisiään ja haukkunut muita, miten tyhmiä ovat, kun eivät ymmärrä huumoria. Illalla kysyi Artulta, onko hän oikeasti tuollainen ihmishirviö ja se oli pelkkää säälin kerjäämistä.
Artulla ei oo kyllä käytöstapoja. Viimenen niitti on toi lakki päässä syöminen. Hyi mikä sika! Ho*opoika.
On noilla kovat kuvitelmat itsestään. Luulevat oikeasti, että heillä on paparazzit perässä ja kadulla tullaan monen vuoden päästä kysymään, olivatko 2020 vuonna bb:ssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paula on kyllä sillä tavalla luonnollinen, ettei meikillä paljoo prassaile.
Eihän meikit kuulu kiroileville, tatuoiduille, tupakoiville ja olutta juoville äijille!
Menee kyllä OT:ksi, mutta miksei kuulu siinä kuin kaikille muillekin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas Krisse kauniina. Hieno meikki! Kiva, kun on kavereita Julian kanssa.
Liikaa meikkiä. Kristiinalle sopisi vähempi meikki. Hän näyttää suttuiselta.
Vai jopa jo suttuiselta ;-D Ei parempaa ihoa ole niin vaikea saada suttuista. Tähän astisista paras meikki mitä ollut. Jos kaipailet suttuista meikkiä niin katsopas Nunua kun oli talossa.
Paula kertoo että on onnellinen kun sai Hesburgerin paidat =) Jopa Ella naurahti vahingossa.
Vierailija kirjoitti:
Krisse ei varmaan nimennyt Ellaa vain siitä syystä kun Ella on Artun naikkonen ja Krisse arvasi, että nimeämiset joskus näytetään. Ei hän tietenkään haluaisi Artun vihoja niskaan.
Eli mielisteli Arttua.
Vierailija kirjoitti:
Kerro jotain Ellan sydämellisiä tekoja tai puhumisia?
Jännittävä tulosilta.
Paula uskoo jäävänsä , näyttivät ne palkit silloin ja Ellahan melkein tippui, Paula oli yksi vähiten häätöääniä saaneista.
Viime vuoden Villeltä hyvää pohdintaa ja asukkaiden analysointia tälle päivälle you tubessa.
Taas läyhäporukan argumentteja.
Ella: "en mä varmaan ala ees instagramissa seuraamaan kaikkia, ikävää jos ihmisillä on musta sellainen kuva, että oo kylmä tunteeton, pinnallinen ja ärsyttävä"
Paula: "mitä väliä"
Arttu: "meitä kolmee yhdistää se, että meillä on sellainen kova kuori ja uskalletaan heittää vähän rankempaa, mutta kyllä me kaikki ollaan kuitenkin sellaisia hyviä tyyppejä"
Ella: "joo, se on se mun huumori, jotkut tajuu, jotkut ei, turha siitä on yöuniaan menettää"
Arttu: "joo, sitä ei kannata miettiä, mitä muut aattelee"
Nämä siis kokevat olevansa hyviä ja tunteellisia ja huomioivia ihmisiä?