Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Pitääköhän tuon Jopen alkaa ainakin mahdollisissa bileissä oikeasti vähän varomaan tuota TImoa? Tuntuu siltä, että Timon ihastus on mennyt jotenkin yli: ensin se toissapäivänen Jopelle ärhentely niin, että Joppe säikähtäneenä perääntyi sängyltään - läppä, läppä se vain oli. Ja sit nyt tuo aamuinen kurkusta kiinni ottaminen ja seinälle nosto, jossa näki että Joppe oli hetken todella säikähtynyt, että wtf. Itse kuitenkin meni leikillä Timolle huutamaan, että 'älä länkytä'. Mut Timon vastaukset alkaa olla aika fyysisiä.
Kummallisesti Joppe tuntuu ajautuvan talossa ihmissuhteissa tällaisiin ahdistaviin tapauksiin. Mut lempee ei Julialta saa, vaikka kuinka vonkaisi.
Saan Artusta vähän samanlaisia viboja Ellan suhteen kuin Joelista kun Sasa oli jatkuvasti kimpussa. Ei oikein kiinnostaisi, mutta kun on vähän niinkuin pakko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiinnostavaa, jos joku kysyisi suoraan Artulta, eikö tätä yhtään haittaa että Ella kuitenkin on vielä fyysisesti nuori mies. Haluaisin kuulla, mitä Arttu sanoo. Voihan se olla ettei haittaa, ja sillä selvä. Mut ihme tabu tuo asia tuolla on, kukaan ei kehtaa nostaa kissaa pöydälle vaan kaikki teeskentelee ja näyttelee tätä samaa näytelmää ikään kuin Ella olisi jo fyysisesti nainen. Silloin kun Ella makasi kännissä vessan lattialla ja niitä vaatteita jouduttiin vaihtamaan, näki tosi selvästi sen "pojan vartalon" ja myös rinnattomuuden (toki nainenkin voi olla lauta, ei sillä). Siinähän oli Marko, Paula ja Krisse auttamassa. Arttu itse maksasi sammuneena sängyssä, eikä ollut todistamassa tätä näkyä.
Miksi sun mielestä ilmiselvästä asiasta pitää vielä puhuakin erikseen ääneen? Vaikka onhan asiasta vitsiä väännetty.
Arttu tietää kyllä Ellan ja tämän tilanteen. Olishan Arttu tyydyttänyt Ellaakin, jos tämä olisi suostunut. Arttua ei selkeesti nakkaa paskankaan vertaa, että Ella on pojan kroppainen.
Mä en oo varma, onko Arttu niin sinut tuon asian kanssa, koska touhuilee peiton alla pimeässä ikään kuin eläisi näin eristyskuplan takia. Olisi vaan kiinnostavaa kuulla suora kanta. Siksi. En ole mikään psykologi, mutta tuli mieleen, mahtaako kaksoslapsilla olla synnynnäisesti tavallista voimakkaampi läheisyydentarve. Artullahan on kaksosveli, on tottunut olemaan toisessa kiinni jo raskausaikana. Vaikuttaa henkilöltä, joka ei osaa nukkua yksin ja tarvitsee koko ajan toisen kehon lähelleen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää esittää epäinhimillistä olentoa, naiset lähinnä vieroksuu sellaista. Naiseus on minusta kuitenkin aika maanläheistä ja luonnollista. Ja tuo että haukkuu Krisseä neiti näpsäkäksi, kaivaa omaa kuoppaansa.
Ella vois miettiä mikä itse on. Jos Krisse on neiti näpsäkkä.. eihän tuo Ella uskalla edes näitä päin naamaa sanoa
Vaan naureskelee seläntakana.. krissenkin mielestä varmaan tosi haukkua haukkumanimi. Ella on itse rouva käärme
Vierailija kirjoitti:
Olisi kyllä mielenkiintoista tietää millaiset testit asukkaille tehdään ennenkuin pääsevät taloon.Ella ei todellakaan voi hyvin.Ihan sairas ajatusmaailma.Kaikille ollaan kateellisia.Törkeä suustaan.Välillä kun on Artun kainalossa ja tuijottaa vaan toista.Ahdistavan oloista.Sitten miksi pitää kulkea puolalasti viikosta toiseen talossa.Sitten tuotano saa jotain mielihyvää kaikesta tuollaisesta.
Varmaan joku perus tasoinen, ja valkkaavat tarpeeksi outoja taloon eri ryhmistä. Varmaan testi on pohjaa selviätkö toisten ihmisten kanssa 3kk ja menetätkö usein hermosi.
Kun ei enää jaksa olla suu auki tyrmistyksestä tai nauraa hysteerisesti noille Eetun ja Paulun harhoille, ei kai jää enää muuta vaihtoehtoa kuin alkaa itkeä jo epätoivosta =D Kaikki maailman typeryys ja ylimielisyys tiivistettynä tuossa kaksikossa!
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiinnostavaa, jos joku kysyisi suoraan Artulta, eikö tätä yhtään haittaa että Ella kuitenkin on vielä fyysisesti nuori mies. Haluaisin kuulla, mitä Arttu sanoo. Voihan se olla ettei haittaa, ja sillä selvä. Mut ihme tabu tuo asia tuolla on, kukaan ei kehtaa nostaa kissaa pöydälle vaan kaikki teeskentelee ja näyttelee tätä samaa näytelmää ikään kuin Ella olisi jo fyysisesti nainen. Silloin kun Ella makasi kännissä vessan lattialla ja niitä vaatteita jouduttiin vaihtamaan, näki tosi selvästi sen "pojan vartalon" ja myös rinnattomuuden (toki nainenkin voi olla lauta, ei sillä). Siinähän oli Marko, Paula ja Krisse auttamassa. Arttu itse maksasi sammuneena sängyssä, eikä ollut todistamassa tätä näkyä.
Eihän se ole mikään ihme "näky" vaan todellisuus. Eetu on poika ja tuolla ne tosiaan kaikki antavat sen pitää näytöstään ja iskeä heteromiestä joka puhuu siitä naisena. Vai onko Arttu sitten aidosti homo, sitähän ei ole keskusteltu.
Tuossa esimerkkiä Ellalle, Timo kertoo magnusteista joelille ja julialle. Eivät hekään tokaise et niistä sais tehtyä hyvät tohvelit ja paistinpannulle vaan heh heh.
Niin kyllähän Krisse halusi olla Ellan kaveri. Ella itse juoni ja käänsi selkänsä. Se paljastui keskiviikkona kaikessa komeudessaan.
Kuka muistaisi, milloin oli se edellinen huutokauppatilaisuus? Tuntuu kuin olisi iäisyys, vaikka onko siitä vielä kuukauttakaan.
Miksi tuo Vili otti kastikkeesta puolet(2pv vanhaa jauhelihaa)Ja uhkas ottaa vielä santsikierroksen. Huh mikä ahmatti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas puhutaan Ellan prinsessahäistä ja hääpuvusta, voi ressukkaa, en näe tuota ihan heti pariutumassa. Kuuntelemassa/nuolemassa Paula, kokemusasiantuntija...
Ja neiti näpsäkkä ei kuulemma jaksanut kuunnella heitä, EI IHME, ei mekään täällä ruudun toisella puolella :D toi 'eukko' on niin tyhjää täynnä.
Kyllä Kristiina välistä toisten puhuessa näyttää ylimieliseltä. Hänen suunsa mutristelee, katse harhailee ym, En tiedä, onko hänellä jotain pakkoliikkeitä, mistä tuo ilmehtiminen johtuu. Mutta ei se varmaan puhujasta mukavalta tunnu.
Vierailija kirjoitti:
Katsojia on arvosteltu Sinin toimesta,kuinka paljon Ellaa vastaan on hyökätty eri some-kanavissa. Mutta eikö metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan. Ella omalla käytöksellään/puheillaan on vienyt itseltään voittomahdollisuudet. Nyt vetää tai on jo vetänyt Paulan samaan suohon.
Ankeuttaja-Ella tuhnuaa kaiken ympäriltään rumaksi ja tylsäksi ja ilkeäksi. Tuottaa hovilleen huonoa onnea.
Kun vertaa talon toiseen keskipisteeseen, Joppeen, huh huh, onhan siinä eroa - Jopen kaverit esim. Timo, Krisse saavat palkintoja ja loistavat tehtävissä, he saavat olla Jopen seurassa mitä ovat, heitä ei alisteta hoviksi ja pelkäksi kuulijakunnaksi. Arttu muuttuu hauskaksi hepuksi ja OP:n leikkisyys korostuu, kun se pääsee Jopen kanssa huseraamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekisi mieli ravistella Ellaa ja kysyä että kuka olet oikeasti ilman tuota kuorta.
Tuskinpa se ravistelemalla löytyy. Ella on vielä nuori ja todella alkuvaiheessa tuon muutoksensa kanssa, ettei itsekään varmasti tiedä oikeastaan yhtään mitään itsestään.
Jos on vasta puolitoista vuotta sitten tullut homona kaapista ulos ja nyt jo on transpolilla käynyt. Turhan nopeeta touhua sanon mä.
Varmasti on päänsä sisällä asioita käynyt paljon läpi, mutta silti todella eksyksissä on.
Itsellä tuli mieleen, että Ella on vasta stadiin muuttaessaan tutustunut muihin homoihin ja transihmisiin ja sitä kautta alkanut ymmärtämään itseään. Eli pari vuotta sitten.
Ellan käytös huokuu täydellistä epävarmuutta ja itseinhoa.
Olen edellinen. En usko että Ella on pohjimmiltaan paha. Vain erittäin hukassa ja nuori. Turhan kova ulkokuori jolla suojelee itseään.
Samaa mietin. Mutta samalla ärsyttää se, kun puolustaa ihmistä ja voi olla, että se puolustaminen vaan kannustaa sitä ihmistä jatkamaan samalla tavalla. Mä aiemmin spekuloin, kysyin, jos muista tuntuu, että Ellalla vois olla narsistinen persoonallisuushäiriö. Lopputulos oli, että sillä on narsistisia piirteitä, mutta ei ihan sitä persoonallisuushäiriötä. Mutta hemmetti, kyllä toi narsistinen käyttäytyminen on niiiiiiiin äärimmäisyyteen vedettyä. Voi vitsi, kun mua ei enää kiinnostais. Kevin viimevuonna oli niin hyvä ihminen. Kai sitten piti hommata Ella taloon ja näyttää se varjoversio. Pää hajoo!
Vierailija kirjoitti:
Katsojia on arvosteltu Sinin toimesta,kuinka paljon Ellaa vastaan on hyökätty eri some-kanavissa. Mutta eikö metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan. Ella omalla käytöksellään/puheillaan on vienyt itseltään voittomahdollisuudet. Nyt vetää tai on jo vetänyt Paulan samaan suohon.
Ihan syystä Sini näin on sanonut, onhan tämä Ellaan liittyvä kommentointi täysin ala-arvoista. Itsekään en jaksa enää keskusteluita lukea kuin korkeintaan kerran viikkoon. Menee päivä pilalle. Arvelen, että monella Ellan kannattajalla on sama tilanne, minkä vuoksi kommentointi jää yksipuoliseksi.
Lmao, Vili kuvittelee olevansa joku master of the game ja tietävänsä kaiken.
Julialle sopii toi punainen huulipuna ihan älyttömän hyvin 😍
Tykkäsin Markon hahmosta eniten. Mutta en aio äänestää :D
Vierailija kirjoitti:
Ella ja Paula veskissä vaille 4. Juoruvat Krissestä. Ella sanoo Krissellä mua vastaan, Paula vastaa muakin. Ella sanoo ei mulla kyl oo sille mitään sanottavaakaan johon Paula juu juu. Ennen sitä Ella sanoo Paulalle ei huvita olkkariin meno kun Krisse ja Julia kattoi oudosti. Paula kehuu Ellan asua ja Ella siihen ettei kukaan ois pystyny jos rehellinen. Sitten sanoo seksi myy, jos on mitä näyttää. Siis mitähän Ellalla on seksikästä joka myisi. Kuvitteleekohan Ella oikeasti olevansa seksikäs ja kaunis.
Siis sori nyt vaan mut mitä tällä ellalla omasta mielestään on sit näyttää? Pitkiä sääriä? Tekohiuksia? Siis nyt en ihan ymmärrä hänen logiikkaansa, eihän tossa ole mitään katsottavaa muuta kun et hieman hassu yliampuva tyyli, ja aika feikki korkeintaan ajattelisin jos vastaan tulisi.....
Äänestin Krisseä, vaikka piti olla pelottava hahmo eikä tehtävänanto oikein toteutunut, koska uskaltaa olla oma originelli itsensä ja osoittaa näin monipuolisuuttaan. Monella muulla oli suoraan pöllitty taustatarina joltain jo olemassa olevalta hahmolta eikä näin ollen ollut havaittavissa sitä luovuutta, mitä tällä tehtävällä haettiin. Krisse osaa ja haluaa heittäytyä, kun on sen paikka. Thumbs up!
Krisselle rahnat ja huutokauppakeisaruus ;)