Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
71901/104451 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timo taas katkerana, ei pääse yli Vilin sanoista.

Vierailija
71902/104451 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuo Timo on alkanut läyhätä. Vili päässyt sen iholle. Tänään jo toinen kerta, kun menee hovin luokse jauhamaan Vilistä.

Kyllä.

Ja esittää, ettei mennyt ihon alle mutta jauhaa tota samaa koko ajan.

Alkanut ärsyttää koko ukko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
71903/104451 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Krissen besserwisseröinti on kyllä aika ärsyttävää kuunneltavaa... 🙄

Jos nuo muut ei tuollaista tiedä, niin saa besserwisseröidä ihan luvan kanssa.

Ihan samoja juttuja tuolla jauhoi muutkin...

Vierailija
71904/104451 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä Paulalle oli tehty silmiin. Yläluomi leikkaus vai kaihikeikkaus

Laserleikkaus. 

No ei ole tainnut oikein onnistua, kun noin räpyttelee ja siristelee silmiään. Onhan tuolla kyllä aika kirkkaat valot, niin kannattaisi käyttää jotain silmälaseja.

Sanoikin hetki sitten että hälle jäi vaivaksi kuivat silmät, siksi räpyttelee ja tuolla ilmastointi pahentaa tilannetta.

Täytyy laittaa tipat. Eikö oo varautunut? Ts hänellä kuivat silmät ja ilmanvaihto kuivattaa.

Vierailija
71905/104451 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toihan oli Vilin ja Krissen välinen väittely.Miksi tuollainen härdelli pikkuasiasta. Timo oli pitkään suosikkini, nyt ärsyttää koko ajan enemmän.Siellä läyhäjengi tupakkapaikalla.

Vierailija
71906/104451 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olkoonkin, että Ella on pahansuopa ja ilkeä, ja jutut usein ala-arvoisia , hänestä tulee läpi erittäin onneton ja sisäisesti rikkinäinen ihminen.

Tuon kaltainen käyttäytyminen kumpuaa suuresta pahoinvoinnista.

Hän on todella traaginen persoona, joka kaipaa hyväksyntää, mutta omalla käyttäytymisellään saa ihmiset inhoamaan itseään.

Kyllähän tuo Ellan haukkuminen on kuin maassa makaavan potkimista.

Ja sen Ella myös hyödyntää. 

Tuskin edes ymmärtää omaa tilannettaan. Se on vaikeaa pienemmissäkin ongelmissa.

En näe mitään mieltä hyökätä verbaalisesti ihmisen kimppuun, joka selkeästi on psyykeltään rikkinäinen ja ongelmainen.

Sama asia kuin hyökkäisi fyysisesti liikuntavammaisen kimppuun.

Olen tästä samaa mieltä, mutta samalla on pakko kyseenalaistaa mikä oikeus rikkinäisellä ihmisellä on hyökätä muiden ihmisten kimppuun? Eihän voi olla niin, että oma paha olo oikeuttaa repimään kappaleiksi kanssaelävien fyysiset ominaisuudet. Ellahan on tuonut tämän selvästi esille, koska kadehtii Julian ja Kristiinan luonnollisuutta ja sitä, että ovat syntyneet naisiksi. He eivät ole tuolla asialla mitenkään rehvastelleet Ellalle, vaan hyvin ymmärtäväisenä kuunnelleet Ellan kertomusta naiseksi tulemisesta (ajattelen Ellaa naisena, koska tuohon sukupuoleen haluaa samaistua enkä arvostele hänessä tätä ominaisuutta vaan ikävää käytöstä). Sama moraalinen dilemma piilee "läppäläpän" taakse piiloutumisessa, kun muille voidaan heittää läpän varjolla mitä tahansa. Esim. Joelia on koko päivä nimitelty makaavaksi norpaksi perustuen tämän ulkonäköön (Paula itse sanoi näin) ja skandaalivideoiden läyhäykset, pissaliisaksi ja neiti näppäräksi haukkumiset vähäteltiin vitsiksi. Missä vaiheessa tulee vastaan Ellan vastuu sanomisistaan, koska hänelle eikä hänestä voi sanoa mitään? En halua hänelle mitään lynkkausta kenenkään toimesta, mutta toivoisin pientä itsetutkiskelua ja vastuun ottamista omasta käytöksestään.

Vierailija
71907/104451 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ni!

Joo!

Hmm!

Vierailija
71908/104451 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää bb on saanut mut haluamaan muuttumaan transseksuaaliksi. Olen siis mies. Jotenkin alkanut kiehtoa ajatus siitä, että voisin muuntua naiseksi. Käytöksessänikin annettaisiin paljon enemmän anteeksi, sen kun vaan vetoaisin aina transfobiaan, kun natkuttaisin vähän narisevalla murrosikäisen pojan äänellä ennen kuin aataminomenan höyläyksen ja estrogeenihoidon jälkeen ääneni olisi suloinen kun Edith Piafilla. Muutenkin olisi kiehtovaa, jopa vähän kiihottavaa imeä pillillä kirkkaanväristä drinksua Teatterin vipin puolella. Taidan aloittaa transmuuttumiseni jo tulevana viikonloppuna. 

Minä olen ajatellut bb:n innoittamana vaihtaa alaa ja ryhtyä roskakuskiksi. Tällä palstallakin on ylistetty että OP on hyväpalkkaisessa hommassa. Näköni on vähän heikko, mutta eipä tuo näytä haitanneen OP:nkään kuskitaitoja. Paljonko muuten on roskakuskin alkupalkka?

Ei se alkupalkka, mutta siihen tulee likaisen työn lisä.

Vierailija
71909/104451 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krisse ja OP tietävät 👍

Op tiesi, Krisse myötäilee ja päsmäröi.

Vierailija
71910/104451 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Marko myötäilee kaikkia riippuen siitä kenen kanssa juttelee.

Vierailija
71911/104451 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli kyllä hyvä, kun Timollekin sopi juonittelu, kun mainittiin Paulan nimi. Ei tykkää, kun Paula huutaa, että hänen 30 000 e jne.

Vierailija
71912/104451 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hel... nyt kaikki mun kommentit yhtäkkii menee eka johonki "tarkistukseen" eikä niitä julkasta koskaan???

Ja mä oon kokoajan ollu se, joka kirjoittaa asiallisia viestejä.. Ei kiroilua, ei spämmiä, ei trollailua, ei haukkumista...

Vierailija
71913/104451 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ella sano että eikse oo totta että naisilla on aina kuukautiset täyskuun aikaan. Toivottavasti tuo oli vitsi, mutta en ihmettele vaikkei olisikaan kun ei tuo edes tiedä missä g-piste naisella sijaitsee. Ei tiennyt sitäkään että kun naiselle tehdään "nips naps" (eli sterilisaatio) niin kuukautiset tulee silti. Että semmonen nainen meillä sitten siinä. Luulisi tietävän naisen anatomiasta ja biologiasta vähän paremmin ja enemmän jos kerran kokee niin syvästi olevansa nainen. Tietämys on kuin teini-ikäisellä pojalla, mutta sinnehän hän on henkisellä tasolla jäänyt. 

Ella kyllä näköjään ihan tosissaan kysyi eikös menkat tule aina täydenkuun aikaan. Apua! 

71914/104451 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja mua ärsyttää ton OP:n naamakin jo. Toivottavasti toi ei oo tuolla loppuun asti.

Minua ei ärsytä Op yhtään. Seuraan mielelläni sitä tuolla talossa.

Vierailija
71915/104451 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Timolla on häiritsevä hyökkäävä ja piiloaggressiivinen tapa olla eri mieltä ja yrittää siten tukahduttaa toisen mielipide. Katsokaa klippi BB-sivuilta, jossa OP, Julia ja Marko yrittää rakentevasti puhua Ellalle siitä että hyölliset äänet häiritsevät. Niin Timo käy naama punaisena, silmät palaen, puolustamaan Ellaa ja Arttua, että minua ei ole se häirinnyt! Argumentoi vihamielelisin ilmein ja elein. Juliakin yrittää sanoa Timolle että ihmiset ovat erilaisia, toisia ärsyttää ja toisia ei, mutta enemmistöä pitäisi kuunnella. Timon on vaikea hyväksyä vastakantoja. Siksi en laittaisi häntä finaaliin. On takakireä.

Mä oon hämmästellyt tätä samaa, kun tuli vähän puskista. Tänäänkin kävi kuumana hallitusneuvotteluissa ja tuntuu, että aggressiivinen tapa hyökätä "vääriä" mielipiteitä vastaan kohdistuu etenkin Julian ja Vilin sanomisiin. Myös Marko sai tänään osansa, mutta Ellalle tai Artulle ei taas sano mitään. Jännä piirre Timossa, jonka perusteella voittajasuosikkini pisteet laskussa.

Timo taitaa pitää kiinni alkuperäisestä talojengistä. Mietin myös, että lieköhän oikeasti aikoo äänestää kabinetissa juonitun mukaisesti Paulaa ja Ellaa, vai oliko se vain vanhan ketun omaa juonittelua vrt. Kessun valinta bileisiin. Samoin pohdin Markon kohdalla, että nytkö muka uskoo OP:ta ja lähtee sen kelkkaan nimeämisissä? Marko on kuitenkin ääneen puhunut huomanneensa OP:n kieroilevan tavan hämmentää eri porukoiden välillä ja lietsoa riitaa.

Timo on usein aikaisemminkin ainoana talossa äänestänyt Ellaa, niin luulen että nytkin tekee niin.

Vierailija
71916/104451 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vili jankkaa edelleen tupakkapaikalla.

Vierailija
71917/104451 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Einsteinit tupakilla.

Vierailija
71918/104451 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi apua! Sanokaa nyt Vilille, että sitä pimeää aikaa kutsutaan yöksi! :D

Vierailija
71919/104451 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillekin ihmisille on epäselvää miksi kuu näkyy taivaalla?

No joo ei tää viel mitään. Ella sanoi että aurinko valaisee kaikki tähdet. Jollain ei ole tietoa mikä on tähti. Ehkä se kuvittelee et ne on kuin joulukuusen tähtejä, en oikeataan muuten ymärrä Ellan kommentteja. Lol :DDDDDDD

Vierailija
71920/104451 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ellalla puuttuu monta hammasta alhaalta . Kusen keltaiset .Oisin kyllä laittanut hampaisiin rahaa mielummin kun venäläisten vankien hiuksikiinnityksiin.

Ella tainnut periä niiltä hiuksilta myös venäläisen naisvangin luonteen.

Ellan äiti on oikeasti Venäjältä tullut venäläinen syntyperältään.

Se selittääkin Ellan käytöksestä paljon.

Tunnen venäläisiä naisia. Ovat hillittyjä, hyväkäytöksisiä, ahkeria ja ystävällisiä ihmisiä.

Marjattahan sanoi ulkona jo ollessaan, että mielipiteensä Ellasta muuttui talossa. Sanoi että "Ella on hyvin kasvatettu, sen huomasi". Ihmettelen, mitten? Onko 24/7-katsojilla ensikäden havaintoja hyväkäytöksisestä Ellasta?

Ei kai tarkoita vain tuota ruokailuvälineiden käyttöä....

Ketju on lukittu.