Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
71701/104451 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Timolla on häiritsevä hyökkäävä ja piiloaggressiivinen tapa olla eri mieltä ja yrittää siten tukahduttaa toisen mielipide. Katsokaa klippi BB-sivuilta, jossa OP, Julia ja Marko yrittää rakentevasti puhua Ellalle siitä että hyölliset äänet häiritsevät. Niin Timo käy naama punaisena, silmät palaen, puolustamaan Ellaa ja Arttua, että minua ei ole se häirinnyt! Argumentoi vihamielelisin ilmein ja elein. Juliakin yrittää sanoa Timolle että ihmiset ovat erilaisia, toisia ärsyttää ja toisia ei, mutta enemmistöä pitäisi kuunnella. Timon on vaikea hyväksyä vastakantoja. Siksi en laittaisi häntä finaaliin. On takakireä.

Mä oon hämmästellyt tätä samaa, kun tuli vähän puskista. Tänäänkin kävi kuumana hallitusneuvotteluissa ja tuntuu, että aggressiivinen tapa hyökätä "vääriä" mielipiteitä vastaan kohdistuu etenkin Julian ja Vilin sanomisiin. Myös Marko sai tänään osansa, mutta Ellalle tai Artulle ei taas sano mitään. Jännä piirre Timossa, jonka perusteella voittajasuosikkini pisteet laskussa.

Ellalle lähtee piste tai pari Timolta jos sanansa pitää.

Vierailija
71702/104451 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Timo on niin tyytyväinen. Ottiko se muujauhiksen lisäksi jotain kallistakin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
71703/104451 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä törkeämmin talossa käyttäytyy, sitä negatiivisemmin talokokemus tulee vaikuttamaan tulevaisuuteen.

Vierailija
71704/104451 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan noista ei ansaitse voittoa. 

Arttu, Paula, Kristiina ja Ella, Joel myös, vois kaikki laittaa kotiin kun aina sanovat että haluavat kotiin. Ja ne jotka ei hoe koko ajan sitä että haluavat kotiin niin niistä ei kukaan ole voittaja-ainesta, etenkään uudet tai OP. Timon on kai sit voitettava... Muuten tässä ei ole järjen hiventäkään.

Vierailija
71705/104451 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tunnen Julian henk. koht. ja moni asia mitä siitä tääl puhutaan on kyl ihan oikeesti totisinta totta. 

Bileissä ollu sen kans useesti ja kyl mua ainakin on välillä suoraan sanottuna jopa pelottanu toi sen mies...

Varsinki se, et mihin suuntaan Julian elämä on kääntyny ku ne kaks rupes tapaileen.

Nii et jos Joel vokottelee Juliaa talos niin voi sen läski alkaa tummuu aika huolel talon ulkopuolel?

Julian olis syytä tuoda kaikille selkeästi ilmi että hänellä on ulkopuolella kundi, eikä halua läheisyyttä muiden miesten kanssa. Jos koittaa reittä pitkin edetä niin toivon ettei tietämättömien ihot tummu.

Markon puolesta hieman jo huolestuttaa koska nukkui Julian kanssa bileyönä. Se Julian kriminaali mörssäri tuskin katteli sitä tyytyväisenä. Muutenkin nuo kaksi roikkuvat toisissaan 24/7 ja tekevät kaiken yhdessä.

Kukahan mahtaa olla vastuussa jos se kriminaali hermostuu ja jotain sattuu.

Vierailija
71706/104451 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Timo on kyllä jotenki vähä jännä persoona, siinä on joitain sellasia erikoisia piirteitä mistä en tykkää yhtään.

Vaikka päällisin puolin vaikuttaa sympsattiselta tyypiltä ja hänellä on kyllä tosi hyviä heittoja ja hyvää huumoria.

Hän ei kestä yhtään kritisointia, eikä jotenki kykene tarkastelemaan toisten mielipiteitä heidän kannaltaan. Tuntuu että hänellä on tietyt ulkoaopitut jutut ja menetelmät, jotka on hänelle tärkeitä, ja joita hän osaa puolustaa tosi hyvin.

Mutta jossain asioissa tuntuu olevan vaikea nähdä muiden näkemyksiä. Esimerkiksi tuo litinä lotina homma.

Samaten tulee yhdeltä päivältä yksi tapahtuma mieleen, ku Marko alko putsaamaan hämähäkin seittejä makkarista. Timo oli heti jyrkästi sitä vastaan että ei missään nimennä niitä siivota, mitä ne ketään haittaa. Minä ymmärrän toki tämän Timonki näkökulman, mun mielestä myös hämähäkit saa elää rauhassa. Sitte osa porukasta sano et mun sängyn päältä saa ja pitää ainaki ottaa ne pois. Timo oli jälleen tosi passiivisagressiivinen Markoa kohtaan, ku meni siivoamaan toisten sänkyjen yläpuolelta seittejä pois. Heittipä jotai nimeämispisteistäki Markolle, ja en osannut tulkita että oliko ihan puhdasta läppää vai oliko totuutta mukana. Tässä just tämä, että ihan kuin Timo ei osaisi asettua muiden asemaan, että jotakin voi häiritä ne hämähäkin seitit.

Jotenki tulee mielikuva että ne on vaan oikeita tapoja mitä ja miten Timo tekee. Timolle on ok seistä 6 tuntia pitämässä kylttiä, mutta ei ymmärrä että kaikille se ei välttämättä ole niin helppo keissi. Taas joku toinen asia voi olla Timolle vaikea ja jolleki OPlle helppo nakki.

Ylistää niitä ihmisiä, jotka ei kritisoi hänen tekemisiään ja sanomisiaan millään tapaa. Kuten Arttua ja Joelia. Arttukin on suoraan sanonut että ei halua suututtaa Timoa, ku varmasti pelottava suuttuessaan. Vilistä taas ei tykkää yhtään, kun Vili kritisoi Timon tekemisiä tai puhumisia.

Tää varmaan kuulostaa kamalalta, mutta mä näen Timossa sosiopaattisia piirteitä (siis en kutsu sosiopaatiksi, vaan näen niitä piirteitä). Sosiopaatit voi olla tosi hurmaavia. Timo välittää eläimistä, mutta muuten on kuitenkin suht itsekeskeinen. Vähän sellanen niinku poikakodin kasvatti-mentaliteetti - "kukaan ei musta pitäny huolta, ei tartte edelleenkään pitää huolta, kyllä mä pärjään". Timo muistuttaa ihmistä, jonka tunsin. Sellanen nukkuva tulivuori. Turistit tykkää, mutta aina on vaara, että räjähtää. 

Et oo tosissas. Ihan rauhallisestihan se on ollut kun sille on esim. haastettu riitaa tuolla. Ärsyttää tämmöinen asioiden väkisin paisuttelu ja mustamaalaus.

Muuten vaan hiiltyi täysin Vilille kun Vili vihjasi, että Timo ei oo aito ja että häntä ei oo haastettu kun hän vaan makaa ja puhuu käärmeistä. Punehtui niin naamaltaan ja vaikutti siltä, että käy Viliin käsiksi kohta, oli todella kiihtynyt.

Ootko vajaa? Ihan rauhallinen oli vaikka Vili haukku varkaaks, tyhmäks jne...

Timo ei lähteny siihen mukaan. Olis Timo voinu kuunnella loppuun et toki ois voinu hoitaa paremminkin mutta että meinas käydä päälle. Ei hitto olisit käynyt Specsaversissa 🤣🤣Trolli oot

Taidat itse olla vajaa tai trolli? Tsi sitten et ole edes nähnyt koko tilannetta kokonaan? Timohan pillastui heti Vilin ihan rauhallisesta toteamuksesta että Timo on vain maannut ja puhunut käärmeistä kenenkään kyseenalaistamatta. Kehonkieli ja naaman punoitus kertoivat, että oli vaikeuksia hillitä itseään. Ei myöskään keskustellut, vaan keskeytti Vilin jatkuvasti ja intti päälle.

Joo tiedän, suosikistaan ei haluaisi uskoa mitään pahaa.

Hah. Markolla ja OP:lla naamat punottaa myös, onko nekin sosiopaatteja?? Ja jos ihminen ärsyyntyy helposti,onko hän silloin sosiopaatti? Olet nolo.

En ole kertaakaan nähnyt, että Marko tai OP riitelisivät kenenkään kanssa naamat punaisina tai että heidän kehonkielensä paljastaisi, että käsiksikäynti on lähellä. Minä en ole puhunut sosiopatiasta yhtään mitään, olen eri kirjoittaja kuin siitä puhunut henkilö. Jos tässä joku on nolo, niin se olet kyllä SINÄ.

Vierailija
71707/104451 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perunankuori ei ole maailmalla hyvässä huudossa, sillä peruna suojaa itseään kehittämällä kuorikerrokseen solaniinia ja kakoniinia. Solaniini on se myrkky, jota kehittyy myös perunan alkaessa vihertää. Nämä ihmiselle haitalliset glykoalkaloidit suojaavat perunaa tuholaisilta ja taudeilta silloin, kun se on vielä maan alla.

Kyllä se riittää, kun katsoo, ettei perunoissa ole vihreää, eikä syö ihan pieniä perunoita. Suomalaiset ovat 100 vuotta syöneet melkein pelkkää perunaa, ja aika terveitä ollaan. Solaniinia tai vastaavaa on myös raaoissa tomaateissa, mutta keitettäessä se häviää.

Vanhoihin perunalaijikkeisiin tuli sellaiset tomaatin näköiset marjat, ne ovat erityisen myrkyllisiä.

Aika monen olen nähnyt keittävän huoletta osittain vihertyneitä perunoita ja hengissä ovat vieläkin. Tietenkään sitä ei suositella. Myrkyn määristähän se vaiva on varmaan kiinni.

Vierailija
71708/104451 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talossa käynnissä nimeämiset paraikaa.

Tulokset kerrotaan tänään "reality"-lähetyksessä.

Vierailija
71709/104451 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostivatko kahvia kaupasta. Onko entisiä kahvipaketteja jäljellä.

Vierailija
71710/104451 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen valmis laittamaan reippaasti rahaa siihen, että Eetu saadaan ulos tänä sunnuntaina jos/kun on häädössä. Rahaa on ;)

Vierailija
71711/104451 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Timo on kyllä jotenki vähä jännä persoona, siinä on joitain sellasia erikoisia piirteitä mistä en tykkää yhtään.

Vaikka päällisin puolin vaikuttaa sympsattiselta tyypiltä ja hänellä on kyllä tosi hyviä heittoja ja hyvää huumoria.

Hän ei kestä yhtään kritisointia, eikä jotenki kykene tarkastelemaan toisten mielipiteitä heidän kannaltaan. Tuntuu että hänellä on tietyt ulkoaopitut jutut ja menetelmät, jotka on hänelle tärkeitä, ja joita hän osaa puolustaa tosi hyvin.

Mutta jossain asioissa tuntuu olevan vaikea nähdä muiden näkemyksiä. Esimerkiksi tuo litinä lotina homma.

Samaten tulee yhdeltä päivältä yksi tapahtuma mieleen, ku Marko alko putsaamaan hämähäkin seittejä makkarista. Timo oli heti jyrkästi sitä vastaan että ei missään nimennä niitä siivota, mitä ne ketään haittaa. Minä ymmärrän toki tämän Timonki näkökulman, mun mielestä myös hämähäkit saa elää rauhassa. Sitte osa porukasta sano et mun sängyn päältä saa ja pitää ainaki ottaa ne pois. Timo oli jälleen tosi passiivisagressiivinen Markoa kohtaan, ku meni siivoamaan toisten sänkyjen yläpuolelta seittejä pois. Heittipä jotai nimeämispisteistäki Markolle, ja en osannut tulkita että oliko ihan puhdasta läppää vai oliko totuutta mukana. Tässä just tämä, että ihan kuin Timo ei osaisi asettua muiden asemaan, että jotakin voi häiritä ne hämähäkin seitit.

Jotenki tulee mielikuva että ne on vaan oikeita tapoja mitä ja miten Timo tekee. Timolle on ok seistä 6 tuntia pitämässä kylttiä, mutta ei ymmärrä että kaikille se ei välttämättä ole niin helppo keissi. Taas joku toinen asia voi olla Timolle vaikea ja jolleki OPlle helppo nakki.

Ylistää niitä ihmisiä, jotka ei kritisoi hänen tekemisiään ja sanomisiaan millään tapaa. Kuten Arttua ja Joelia. Arttukin on suoraan sanonut että ei halua suututtaa Timoa, ku varmasti pelottava suuttuessaan. Vilistä taas ei tykkää yhtään, kun Vili kritisoi Timon tekemisiä tai puhumisia.

Tää varmaan kuulostaa kamalalta, mutta mä näen Timossa sosiopaattisia piirteitä (siis en kutsu sosiopaatiksi, vaan näen niitä piirteitä). Sosiopaatit voi olla tosi hurmaavia. Timo välittää eläimistä, mutta muuten on kuitenkin suht itsekeskeinen. Vähän sellanen niinku poikakodin kasvatti-mentaliteetti - "kukaan ei musta pitäny huolta, ei tartte edelleenkään pitää huolta, kyllä mä pärjään". Timo muistuttaa ihmistä, jonka tunsin. Sellanen nukkuva tulivuori. Turistit tykkää, mutta aina on vaara, että räjähtää. 

Et oo tosissas. Ihan rauhallisestihan se on ollut kun sille on esim. haastettu riitaa tuolla. Ärsyttää tämmöinen asioiden väkisin paisuttelu ja mustamaalaus.

Ei ollu tarkotus vettää arviota överiksi. Mutta Timossahan on kaksi puolta. Timo itte puhui tappeluista - sillon kun oli nuorempi. Psykologiassa asiat ei oo kauheen mustavalkoisia - on paljon harmaata. Ollaan kaikki siellä jossain janalla. Timo osaa olla mukava, mutta on kuitenkin aika rajoittunu kanssakäymisissä ihmisten kanssa. 

Menneet on menneitä. Päihteet muuttaa ihmistä, silloin kun on päihteiden vaikutuksen alaisena, ei ole lainkaan sama ihminen. Varsinkin kun sekakäyttöä. Tiiän mistä puhun ja oon nyt ite töissä psykiatrisella osastolla. Mikään ei oo mustavalkoista. Jokainen on myös yksilö. Tuolla ei vaan oo kauheen saman henkistä ihmistä hänelle, jolle oikeesti vois avautua. Timo on kuitenkin avoin ja herkkä, tuo talossa kökkiminen ja toksisessa porukassa oleminen tuskin tekee hyvää, ja ei oo niitä voimaannuttavia eläimiä ja luontoa. Ymmärrän kyl Timoa.. Kunpa sen dogit tulis vierailulle Varmasti ikävä ystäviään ja lemmikkejä

Tykkäsin siitä mitä kirjoitit (kirjotin ton alkuperäisen kommentin). Oon samaa ja eri mieltä. Musta tuntuu, että meillä ei oo aavistustakaan siitä miten paljon Timo tsemppaa itseänsä esim, juomisen suhteen. Ehkäpä? Mutta en tykkää siitä miten helposti se ärähtää muille, esim. tänään Markolle sanoi, älä huuda. Mua ärsyttää se tietynlainen empatian puute. Ja fanit hehkuttaa, että Timo on niin ihana. No, mä taas puolustan Ellaa, kun mä näen sen esityksen taakse. Musta tuntuu, että se miten me nähdään ihmiset liittyy meidän omiin kokemuksiin. Mä en myös tykkää siitä, että ihmisestä tehdään pyhimys, eikä oikeesti analysoida asioita. No, sanoinpa mitä oli mielessä. En inhoo Timoa. Mutta vähän käy ihon alle. 

Vierailija
71712/104451 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulossa TAAS lits ja läts iltayö, porsastelijat veks.

Vierailija
71713/104451 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

BB-talossa tainnu siirtyä kellot vähän reilummalla kädellä talviaikaan, kun seitsemältä ollaan jo hampaanpesulla ja menossa sänkyyn. On tää viihdettä!

Vierailija
71714/104451 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paula liian teatraalinen ollakseen aito, saanut oppinsa teatterikoulusta josta kertonutkin.

Vierailija
71715/104451 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

'Tänään tulee vaan kooste klo 22. tunnin verran, ei muuta.

Vierailija
71716/104451 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta jossain asioissa tuntuu olevan vaikea nähdä muiden näkemyksiä. Esimerkiksi tuo

litinä lotina homma.

Niinpä!!! Noi jotka epäilee aina jotain pahaa toisesta niin on ite niitä pahimpia. Käsittämätöntä mitä tyyppejä. Timo on ihana. Piste ❤️

Ei ole. Piste.

Vierailija
71717/104451 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Ei lukenut missään.

Vierailija
71718/104451 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

BB-talossa tainnu siirtyä kellot vähän reilummalla kädellä talviaikaan, kun seitsemältä ollaan jo hampaanpesulla ja menossa sänkyyn. On tää viihdettä!

Joo. Ne on aika väsyneitä.

Vierailija
71719/104451 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ollu masenta viikko bb:ssä. Vois jo loppua. Vaikka tuskin enää kovin tarkasti seuraan viimesinä viikkoina, into aina loppuu kun yleensä finaaliin rynnii ne epämiellyttävimmät ihmiset.

Vierailija
71720/104451 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollu tarkotus vettää arviota överiksi. Mutta Timossahan on kaksi puolta. Timo itte puhui tappeluista - sillon kun oli nuorempi. Psykologiassa asiat ei oo kauheen mustavalkoisia - on paljon harmaata. Ollaan kaikki siellä jossain janalla. Timo osaa olla mukava, mutta on kuitenkin aika rajoittunu kanssakäymisissä ihmisten kanssa. 

Timo vaikuttaa sellaiselta, joka dokaa syrjäytyneiden kanssa ja aamulla kun porukka herää darrassa niin joku makaa olohuoneen lattialla puukotettuna. Eikä illasta muisteta mitään.

Ketju on lukittu.