Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Kukahan noista luovuttaa? Esim. tunnin, kahden päästä? Veikkaan Markoa, koska ei voi olla pitkään ilman tupakkaa, mutta haluaa varmasti tsempata Julian vuoksi. OP on anarkisti-koomikko, eli voi tehdä mitä vaan.
Mikä homman nimi nyt?
Punaset nyt pitelee kylttiä ku eilinen hallitus p*sko kaikki rahat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tämä ella luulee olevansa, tuskin omilla tuloillaan itsekään mikään rikas. Todella lapsellista vitsailla köyhistä jne, itse on myös henkisesti tosi köyhä. Ei tiedä elämästä yhtään mitään, toivon hartaasti että lentää pihalle sunnuntaina.
Ehkä on sit varakkaasta perheestä. Kertoihan hän, että äitinsä on luvannut kaikella tavalla häntä tukea tässä sukupuoliasiassa.
mä kuulin sellaisen keskustelun joskus kauden alussa että äitinsä ei kehtaa edes kävellä hänen kanssaan kadulla, vai oliko se isä. äitinsä kanssa kuitenkin mm matkustelee (=äiti maksaa).
Äiti terveyden alan ammattilainen
Vierailija kirjoitti:
Onkohan OP nyt tyytyväinen kun vaihtoi puoluetta aamulla...
On.
Sunnuntaina Op saa kauan haluamansa palkinnon kun Ella tai Paula häädetään tuolta määräilemästä ja negaamasta.
Tuon palkinnon takia Op nukkui olohuoneen kynnyksellä koko yön, niin eihän sitä nyt pieni seisominen hetkauta.
Sitäpaitsi Op on sen verran oman tiensä kulkija että kun Opstä tuntuu että nyt riittää niin sitten riittää.312
Timo purkaa ketuksen Markoon :D
Meinaako punaiset pitää kylttiä 6 tuntia? Hassuja.
Oli kyllä hyvät keskustelut Jopella ja Krissellä kävelysessiossa. Kertoivat toisen vahvuudet ja heikkoudet. Ja kyllähän ne tuntuivat olevan ne samat, mitä on ko. henkilöistä täältä katsomon puolelta myös ajatellut. Hauska pari: onnellisen ja traumattoman lapsuuden viettänyt lempeä mies keski-Suomesta ja jo nuorena vastuuta ottamaan joutunut nainen etelä-Suomesta. 'Esitätte tunteetonta ja että mikään ei tunnu missään, mutta olen aistinut että välillä sisällänne kiehuu. Olen itse samanlainen.' Kaurismäkeä ja teitittelyä.
Ella toi pitsaa mutta ei auta . Pisteitä ropisee jos sanoissaan pysyvät.
Naurattiko optä kun Ella joutuu syöttämään Juliaa.
Saa nähdä onko kenelläkään noista kyltinkannattajista pokkaa kusta housuun jos tulee hätä.
Timo olisi paremmalla tuulella jos Joppe olisi vieressä.
Vierailija kirjoitti:
Ella toi pitsaa mutta ei auta . Pisteitä ropisee jos sanoissaan pysyvät.
Hyvin punaset esittää. Marko Ellalle: "We love you."
Herranjestas tuota Arttua, kehtaa vielä uhota ja kettuilla, kun omien typerien kabinettipäätösten seurauksena punaiset seisoo ulkona seuraavat 6 tuntia. Jos soillain olisi syytä kiroilla, niin noilla kun ovat koko viikkotehtävän ajan kannatelleet muuta porukkaa ja sitten tulee Artun hallitus ja perseilee kaiken. Joppea ja Krisseä sentään hävettää typeryys, mutta ei tätä yhtä "suoraselkäistä pohjalaista, joka ei teitittele ketään". Päinvastoin, kokee pelanneensa kortit hyvin kun ei ole kantamassa kylttiä ulkona.
Timo on niin takakireä; sanoo Markolle älä huuda mun korvaan. Huudat jatkuvasti🗣😃
En ymmärrä miten tuotanto suojaa Ellan kaltaista ihmistä.Oliko se Sainio vai kuka kun sanoi jännitystä taloon ? Varmasti jännitystä kun 23 v haukkuu ihmiset eläimet ihan kaikki.Hän on vaan se joka on hyvä.En ymmärrä.
Arttu jos ois ollut nyt hallituksessa sanoi Joelille että hän ei olisi kantanut kylttiä vaan nolla budjetti. Ja lisäsi etukäteen hyödyt vasemmiston mukaan. Kunhan vaan oma napa täys ja omat säännöt, oikeudet.
Minua on alkanut ihan huolella ärsyttämään Arttu. Ulkonäkö ei miellytä yhtään, pikemminkin naurattaa. Ei sovi wannabeviikinki-tyyli tuohon naamaan. Eniten ihmettelen hääräämstä Ellan kanssa, siis käytännössä miehen kanssa. Mitenhän mahtaa selittää asian ulkomaailmassa? Tykkään murteista, mutta Artun puhumana se kuulostaa ihan "hirviältä". Sannoin, tullee tapahtummaan jne., argggh. Arttu veks.
Siis ettekö te hyvänen aina näe, että Marko mielistelee kaikkia. Kuinka pitkälle tätä ohjelmaa pitää mennä eteenpäin että alkaa silmät aukeamaan?!
Marko on huomannut, että se suosio on ollut laskussa talossa jonkin aikaa ja nyt pyörii kaikkien ympärillä ”ole mun kaveri jooko, voitko olla” ja kehittelee pas*kaa läppää mikä ei edes naurata ketään, ei edes katsojaa.
Marko tajusi juonittelussa, että sen naama ei miellytä ja silti mielistelee ”voitko olla”-ilmeellä kaikkia.
Marko on säälittävä ja tupakan orja joka voisi lähteä räkimään kotiin.
Siivoaa ja nostaa itsensä jalustalle kuinka HÄN imuroi ja kuinka HÄN vie roskat.
Ei niitä kukaan pysty edes tekemään kun se aina itse huseraa ja valittaa sitten takana kuinka se ja se ja se ei tee. Säälittävä tekonauraja.
Ollako vai eikö olla