Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
No jopa oli lälly skandaalivideo Artusta.
Ei näytetty läyhäämisistä vaikka läyhää Ellan kanssa jatkuvasti.
OP oivaltaa juuri, että hänestä itsestään tuli mm. päiväkirjahuonekuvaa jne ulos. Ella ja Arttu ovat selvinneet todella vähillä näissä leikatuissa klipeissä.
Skandaalissa Arttu: ”sanokse muka noin. Nyt se äijä sano kyl väärät sanat” .. kenestä Äijästä puhuu?
mä kanssa säälin viliä tosi yksinäinen tuolla
Vierailija kirjoitti:
Skandaalissa Arttu: ”sanokse muka noin. Nyt se äijä sano kyl väärät sanat” .. kenestä Äijästä puhuu?
Olikohan litinästä ja lätinästä joku valittanu?
Vierailija kirjoitti:
Se liitty Viliin, Vilin ja Timon riitaan miks Arttu sano noin
Käveleekö toi Krisse nyt ton Jopen perässä koko ajan. Näköjään.
Artun hekotus ja käkätys on vammasen kuulosta ja näköstä.
Vierailija kirjoitti:
Mistä Ella nyt veti herneet, sanoiko Arttu jotain väärin videolla?
Musta tuntuu, että Ellaa ärsyttää jopa se, että Artun video sai niin positiivisen vastaanoton, toisin kun hänen.
Vierailija kirjoitti:
Vilistä. Kun riiteli Timon kaa.
Miksi näin epäreilua. Op:sta tehdään oikein kunnon läyhävideo ja ella/Artulta siloteltua sheissea. Pitäisiköhän lopettaa bb:n katsominen, kun on näin epäreilua tuotannon puolelta.
Tähän asti oon sietäny Ellaa, mut nyt toi sen puolustelu "pusuttelusta" ja täysi sokeus omalle ärsyttävälle käytökselleen riittää... Ella ja Arttu aiheuttaa järkyttävää melusaatetta makkarissa, mut hänen mielestään muiden tulis vaan sietää sitä... juu näin on. Saa lähtee sunnuntaina kotiin ja ihan pelkästään Ellalle kostoks Kristiina voittoon, vaikken oo Krissen fani ees ollu!
Vierailija kirjoitti:
Mistä Ella nyt veti herneet, sanoiko Arttu jotain väärin videolla?
Prinsessa Ella oli niin järjestämässä Krisseä ja Juliaa sohvalle yöksi mutta joutuikin sinne itse kun Krisse ennätti soittamaan kelloa vaikka Ella oli taas suureen ääneen varannut kellon itselleen.
Op tykkää järjestää draamaa xD kunnon liero
Vierailija kirjoitti:
Tähän asti oon sietäny Ellaa, mut nyt toi sen puolustelu "pusuttelusta" ja täysi sokeus omalle ärsyttävälle käytökselleen riittää... Ella ja Arttu aiheuttaa järkyttävää melusaatetta makkarissa, mut hänen mielestään muiden tulis vaan sietää sitä... juu näin on. Saa lähtee sunnuntaina kotiin ja ihan pelkästään Ellalle kostoks Kristiina voittoon, vaikken oo Krissen fani ees ollu!
Joo muita pitäis myös miettiä. Kuten op Ellalle sano
Siis marko paistoi munan itselleen ja Paulalle ja sitten huusi Vilille, että Vili, täällä on nyt pannu. Miksi Marko ei paistanut Vilille munaa? Vili ressu paistaa nyt itse munansa. Kyllä on itsekäs tuo Marko.
Arttu ei anna Ellalle tähtiporttia.
Ella ollut "jengissä" koko bb:n ajan ja läyhännyt pahaa Krissestä ja kumppaineista. On hengannut kavereidensa kanssa "onnellisena", samalla kun Krisse on ollut ilman samanlaista tukiverkostoa. On ollut Krissen "yläpuolella" kokoajan. Nyt näkee kuinka Krisse silti on iloisena ja nauravaisena talossa ja tuo poikaraunio v**tuuntuneena nyyhkyttää surkeeta oloaan. Miettii varmaan päänsä puhki miksi Krissellä pyyhkii hyvin vaikka Ella tehnyt kaikkensa sen eteen ettei näin ole. Oppiikohan koskaan että oma onnellisuus ei tule muiden haukkumisesta ja itse ei nouse ylös sillä että lyttää muita alas? Ei varmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vilistä. Timon ja Vilin sanaharkka oli, ja Vili oli päiväkirjahuoneessa kun Timo sanoi että Vili sanoi häntä tyhmäksi. Siihen Arttu sanoi noin. Bileiltana.
Ja yllätys, yllätys artusta siloteltu video. Tuotannon suosikit on hyvinkin selvät. Saisiko Sainion & co takaisin.