Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Huomasitteko Timon puhuvan seläntakana ja usuttavan muut tekemään piloja puolestaan?
Ja, että on nyrpeä?
Siis mitä tuo Krisse sutii tuota tukkaansa toiselle puolelle koko ajan ottais tyvi kohotuksen!!
Vierailija kirjoitti:
Miten Ella sai ottaa vaatteita makkarista kun muut ei ole saanu?
Koska luulee olevansa nyt jo prinsessa
Talon vahvamiestä ylistetään juuri kilpaa: "EI OLLU MITTÄÄ!" EI MITTÄÄN.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin tulee skandaaliuutiset Ellasta ?
Ai uudet?
Tuli jo vai? Viitsiikö joku pistää kellonajan?
"V.. mä oon komia" itserakas Arttu.. Markokin tietää että Arttu on puhunut pahempaa ja pääsi kuin koira veräjästä.
Vierailija kirjoitti:
Miten Ella sai ottaa vaatteita makkarista kun muut ei ole saanu?
Saihan Krissekin tyynyn.
Vierailija kirjoitti:
Aika pliisu oli Artunkin video. Varsinkin alku, yleistä settiä ja huonosti leikattuja lyhytklippejä. Ella ja Arttua saattavat pelastua jälleen kerran kaikelta tulevalta.
Jep! Bb tuotannon tarkoitus antaa heistä muille hyvä kuva, näin eivät ikinä päädy häätöäänestykseen..
Op sta annettiin oikein paska kuva vaikka ei voi edes verrata ellaan!!
Ärsyttää kun Arttu ei saanut mitään lokaa niskaan.
Mistä Ella nyt veti herneet, sanoiko Arttu jotain väärin videolla?
Vierailija kirjoitti:
Artun skandaali tuli. Kaikkien eka kommentti:”ei tos ollu mittäää!” Ja kaikki komppaa mukana
Eihän siinä ollut mitään. Ois ollu mahdollisuus laittaa materiaalia, mut jätetty pois.
Säälittää vähän Vili kun on kovin yksinäinen talossa. Krissekin sanoi että tuollaisten "Vili veks" kommenttien jälkeen tuntuu varmaan entistä ulkopuolisemmalta. Nytkin istuu yksin keittiössä syömässä, sitä ennen yritti puuhastella huonolla menestyksellä pullataikinaa.
Alkaako Paula nyt tajuamaan, että kaikki ei läyhääkään? Ihan kuin sillä liikkuisi vihdoinkin jotain päässä.
Vierailija kirjoitti:
"V.. mä oon komia" itserakas Arttu.. Markokin tietää että Arttu on puhunut pahempaa ja pääsi kuin koira veräjästä.
Markolle se on läyhänny muista. Ei näytetty kun vaan jtn ärsyyntymistä.
Nyt Arttu on oikein helpottunut. Raivostuttavaa :D
Olispa tuplahäätö ja Ella ja Paula lähtis. Ei jaksa enää kattoa kumpaakaan. Tosin Ella on viihdyttävämpi. Paula on Ellan palvelija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä helkkaria toi Ella selitti aiemmin oplle että jos jtn ärsyttää jonkun pussailun ääni et siit vois sit sanookiin suoraanpäin naamaa, op vastas Ellalle et niinhän siittä on sanottukkin teille että se häiritsee?! Ja sit Ella selitti jtn et niin kyl me sit siks illaks sit joo.. ja op et nii i. Kyl siit on sanottu!!!
Niinpä! Ja todella noloa selittelyä Ellalta myös, että ei ole annettu kuin iltapusut eikä mitään muuta. Normaalit iltapusut ei kestä kuin kaksi sekuntia eikä niistä kukaan häiriinny tai menetä yöuniaan. taivasteli myös, miten ketään aikuista ihmistä voi häiritä, jos joku pussaa vieressä, kun pitäisi olla valmis ymmärtämään tuollaista käytöstä taloon mennessään eikä nillittää joka asiasta. No mitäpä jos itse olisit välillä aikuinen ja lopettaisit sen nillittämisen! Aikuinen ihminen pärjää hyvin ilman tunnin lotinoita joka ilta.
Juuri tuota mietin, kun nuo toisetkin on nuoria ihmisiä ja pärjäävät ilman seksiä kuukausia, niin Ella ei selivä yhtä iltaa ilman.
Kauheat noi Krissen puolikatkenneet. epäterveen näköiset hiukset. Luuleeko se niitä näteiksi, kun aina peilaa ja haroo vai mikä toi addikti on. Jos on noin itseään täynnä oleva persoona, ei hyvin mee talon ulkopuolellakaan. Johan siinä kaverit vierellä tympääntyisivät ainaiseen sukimiseen ja peilaamiseen tai sitten ne on samanlaisia.
Hyvinhän tuo onnistui, Timo ja Paula kehuivat kovin ja Joppe itsekin oli todella tyytyväinen.