Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vilin ongelma on se että meni taloon niin myöhään. Ihan fiksu ja mukava tyyppi varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taispa tosiaan noista haukuista saada Kristiina jotain paukkuja, ei enää tykkää ihan sokeasti kaikista. Go Krisse go!!!
Kaikki ovat syyllisiä siihen, että Krisse yhtäkkiä sulki kaikki tunteet pois ja esiin astui Jääkuningatar, Soturi, joka ei pelkää sivaltaa. Se tulee sisimmästä, ja sen tarkoitus on suojella Krisseä.
Jos olisin asukas BB-talossa niin olisin peloissani, koska Krisseen ei voi enää vaikuttaa millään tavalla, siellä on Soturi/ Jääkungatar tullut esiin ja kaapannut Krissen turvaan.
Tämän on moni kiusattu kokenut, kuinka yhtäkkiä muuttuu soturiksi ja viedään turvaan. Go Krisse!!!!!
Onkohan tämä BB sulle hieman liikaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Ella "homottelee" Viliä kaiken aikaa? Taas sanoi pisteliäästi Viliin viitaten että "homoilla on usein kätevät kädet." Vili kyllä kuuli, mutta ei vaivautunut provosoitumaan.
kosto, kun vili puhui kaverinsa muistaa kanssa ellan parin vuoden takaa....eli onko ella pannut eetuna tmv vilin tuttuja
Ei se ollut mikään kaveri, vaan Vili itse. Vili oli kysynyt Ellalta reittiä johonkin pizzeriaan ja kiitokseksi avusta halusi ostaa myös Ellalle pizzan. Sitä tarina ei kerro, kuinka ilta tuosta jatkui...
Turha vihjailla. Ella sanoi yksi ilta, että "Mä oon nyt seurannut sua ja tehnyt analyysin eli oletsä homo?" Vili vastaisi, että "En mä kyllä oo. Pitäiskö olla?"
Vierailija kirjoitti:
Paula veikkaa että Krissellä tulee pahin video? Mitä? Noiden todellisuudentaju on kyllä jossain kadoksissa.
Ei, kun kaikki kauheushan on muiden syy, etenkin Kristiinan. Ellaa on kohdeltu tänään niin ikävästi, että makaa marttyyrina loppuillan Artun syleilyssä ja heittää myrkkyä muiden niskaan. Toivottavasti asukkaat älyävät tehdä Ellalle palvelus ja päästävät se tuolta kotiin kun on niin vaikeaa!
Onko Ellan skandaalivideo jo tullut? Jos, niin kumpi kamera ja mihin aikaan?
Vierailija kirjoitti:
Pikkuisen kieltämättä harmittaa se, ettei Kati ole enää tällä viikolla mukana, koska olisin halunnut nähdä muiden reaktiot Katin skandaaliuutisiin. Nuohan pitää edelleen Katia reiluna ja kilttinä ihmisenä, suorastaan pyhimyksenä. Olis totuus paljastunut. Ja olisin halunnut nähdä myös Katin oman reaktion. Olisi tullut niin paljon selittelyä.
Kati ekoilla viikoilla myös puhui, ettei tiedä politiikasta mitään. Hän ei ymmärrä puolueita. Äänestämässäkin käy satunnaisesti.
Kati olisi ollut aivan huippu tässä tehtävässä.
Olipa kokous Arttu Joppe Krisse ja Paula. Arttu oli niin hauska. Tilannekomiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taispa tosiaan noista haukuista saada Kristiina jotain paukkuja, ei enää tykkää ihan sokeasti kaikista. Go Krisse go!!!
Kaikki ovat syyllisiä siihen, että Krisse yhtäkkiä sulki kaikki tunteet pois ja esiin astui Jääkuningatar, Soturi, joka ei pelkää sivaltaa. Se tulee sisimmästä, ja sen tarkoitus on suojella Krisseä.
Jos olisin asukas BB-talossa niin olisin peloissani, koska Krisseen ei voi enää vaikuttaa millään tavalla, siellä on Soturi/ Jääkungatar tullut esiin ja kaapannut Krissen turvaan.
Tämän on moni kiusattu kokenut, kuinka yhtäkkiä muuttuu soturiksi ja viedään turvaan. Go Krisse!!!!!
Oletko ollut yhteydessä tuotantoon? Kyllähän tuosta täytyy varoittaa muita asukkaita. Hyvänen aika sentään.
Vierailija kirjoitti:
Kummatkin kamerat, klo 16:32.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kristiina laittoi tuossa äsken huulirasvaa kiellon aikana.
Nehän kerättiin pois. Rankkua, kun on salaa jättänyt itselleen sen.
Tosissasiko ajattelit että yhdestä HUULIRASVASTA paukahtaisi nyt (tai olisi edes kohtuullista paukahtaa) rangaistus, kun YHTÄÄN MISTÄÄN muustakaan ei niitä ole ropissut?
Rangaistukseksi otetaan 50 euroa budjetista pois ja Krisseltä voiteet pois.
Vierailija kirjoitti:
miksi heitti pullataikinan menee ?
Ei muka jauhot riittäneet vaikka käytti kaikki talon jauhot, loput maidot, viimeiset voit.
Sinne män jäteastiaan.
Mut eiköpä tuokin saada jotenkin Krissen syyksi, kuten äskeinen hallituksen päätös jonka Arttu painosti tekemään ja Krisse siihen ensin suostui, Joppe ja Paulakin hetken nikoteltuaan, Paula pelkäsi Ellan reaktiota eniten.
Noniin, Joelkin sitä mieltä, että kabinetin päätökset toi hyvää säpinää taloon. Itse olin alussa kyllä sitä mieltä, että ihme pelleilyä, mutta olen nyt samoilla linjoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marko ja Julia finaaliin. Vilikin voisi olla mukana. Nuo loput ovat enemmän tai vähemmän v*ttumaisia sekopäitä.
Julia ei ansaitse finaalipaikkaa. On saanut etua kun tietää mitä mieltä katsojat on kenestäkin ja lyöttäytynyt suosittujen seuraan. Tietää muten käyttäytyä, ei vahingossakaan puhu selän takana mitään. Ei ole aito.
Se ei ole Julian vika, jos muut eivät tiedät miten tulee käyttäytyä. Aikuisia ihmisiä ovat.
Jos Julia olisi ollut alusta asti mukana hän varmasti käyttäytyisi aivan samalla lailla kuin muutkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisse on niin epäaito kuin voi olla. Peesaa kaikkia muita asukkaita ja käyttää vain muiden kommentteja mitä talossa on koko kaudella kerrottu. Ulos tollainen luuseri!
Jatka uniasi. Aidossa ihmisessä on kaksi puolta, maskuliininen ja feminiinen. Krisse on uskaltanut esittää haavoittunutta ja naisellista puoltaan, johon käärmeet ovat heti käyneet kiinni.
Kun Krisse sulkee tunnepuolen tulee maskuliininen "suojelija" esiin. Krissen ympärillä on nyt "danger zone", koska joka uskaltaa lähestyä Krisseä saa välittömästi kyytiä.
Kannattaisi lukea psykologiaa ja etenkin narsistien uhrien erilaisia toimintatapoja. Kun Krissestä tulee tunteeton Jääkuningatar, on aivan sama mitä hyeenat yrittää. Siellä ne hiipivät Krissen ympärillä uskaltamatta hyökätä kimppuun.
BB-tuotantoa ei voi taaskaan kiittää mistään avusta. Krisse sai itse hoitaa koko homman ja aivan yksin.
Hävetköön ja pärjätköön päänsä kanssa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikkuisen kieltämättä harmittaa se, ettei Kati ole enää tällä viikolla mukana, koska olisin halunnut nähdä muiden reaktiot Katin skandaaliuutisiin. Nuohan pitää edelleen Katia reiluna ja kilttinä ihmisenä, suorastaan pyhimyksenä. Olis totuus paljastunut. Ja olisin halunnut nähdä myös Katin oman reaktion. Olisi tullut niin paljon selittelyä.
Kati ekoilla viikoilla myös puhui, ettei tiedä politiikasta mitään. Hän ei ymmärrä puolueita. Äänestämässäkin käy satunnaisesti.
Kati olisi ollut aivan huippu tässä tehtävässä.
Oikeasti parempi olisikin, että sellaiset ihmiset, jotka eivät tiedä politiikasta mitään, jättäisivät äänestämättä.
Vilillä meni pullan paisto tunteisiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tuntuu, että Julia esittää tyhmempää mitä se oikeasti on.
Se on merkonomi Hyvinkäältä, ei esitä.
Etpä itse ole mikään järjen jättiläinen kun arvotat ihmisen ammatin ja asuinpaikan perusteella. Ja tuon ikäiselle merkonominkoulutus on hyvä, ehtii lukea itsensä vaikka kauppatieteiden maisteriksi jos haluaa. Et taida itse olla muuta kuin typerä ja lapsellinen kiusaaja.
Hyvinkäältä, ei väkisin👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Ella "homottelee" Viliä kaiken aikaa? Taas sanoi pisteliäästi Viliin viitaten että "homoilla on usein kätevät kädet." Vili kyllä kuuli, mutta ei vaivautunut provosoitumaan.
kosto, kun vili puhui kaverinsa muistaa kanssa ellan parin vuoden takaa....eli onko ella pannut eetuna tmv vilin tuttuja
Ei se ollut mikään kaveri, vaan Vili itse. Vili oli kysynyt Ellalta reittiä johonkin pizzeriaan ja kiitokseksi avusta halusi ostaa myös Ellalle pizzan. Sitä tarina ei kerro, kuinka ilta tuosta jatkui...
Ellalla joku yliote Viliin. Toisaalta Eihän miehinen mies tuollaisen huuhkajan juttuja hiljaa kuuntelisi. Ellan puheisiinkaan ei ole luottamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummatkin kamerat, klo 16:32.
Nää näkyy bb sivuilla ja ruutu + koosteena ja varmaan näytetään tänää TV ssä illalla....
Eniten mua harmittaa kun ellan skandaali videon jälkeen Krisse ja Julia jutteli.. mietin että eihän heille näytetty kunnon kamaa kun tokasivat että olisi luullut Ella puhunut pahemmin (Ja niinhän hän onkin). Ja että oli vaan perus asioista ärsyyntymistä ei ollu mitään kunnon haukkumista.. nii in.. tai sit heille ei vain näytetty. Näkevät sitten joskus
Kuvailit juuri Markon.
Marko se vasta tykkääkin toistella toisten juttuja. Yleensä vielä samantien, kun joku toinen on jotain päästänyt suustaan.