Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Eetu ja Arttu ei touhunneet yöllä kun ei tarvinnut harrastaa seksiä että Krisse olisi ollut kuulemassa. Piti näyttää muille että kuulevat litinät, lotinat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julian käytös muuttunut, alun yliviedyn flirttailun, silmienräpyttelyn ja hihittelyn jälkeen muuttunut piikikkääksi ja silmissä välkkyy ilkeys. Eli feikkasi ihan tosissaan eka viikon. Mutta ei se haittaa, hyvä että on Vilin lisäksi joku muukin haastamassa vanhoja valtarakenteita eli Eetun ja Artun ylivoimaa asukkaiden keskuudessa.
Aina kun Julia pelastuu häädöltä loppuu mielistely sitten kun taas lähenee mielistely alkaa yöpartioon liittyminen. Huomioin jo alusta tämän. Silti haluisin että Ella, Arttu, Vili lähtisi ennen häntä.
Täällä alettiin läyhäämään Juliasta, jotta unohdettaisiin, että Kristiina on vain itsekäs pissis.
On täällä Juliasta läyhätty ennenkin. Itse en pidä kummastkaan. Krisse on ulkonäkökeskeinen tapetti joka ei anna 100% tehtävissä eikä lähellekään sitä. Julia taas on varatun miehen perään kuolaava typerys joka feikkaa ettei ole katsonut kaksneljäseiskaa vaikka tietää kaiken mitä on talossa tapahtunut.
Ois kiva jos Kessu laitettaisiin hiippailemaan taloon ja tekemään jekkuja. Joku viikkotehtävä siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisse länkyttää p........a ! Haluaa niin kovasti meikit takaisin että vääntää kaikki asiat.
Mutta osoitti kuitenkin lopulta hyvää yhteishenkeä, koska suostui kosmetiikkakieltoon. Krisselle voiteet oli tärkeitä, mutta teki myönnytyksen. Eli oli loppujen lopuksi porukan epäitsekkäin.
Itse ainakin koin, että Krissen itku tuli siitä, kun muut tuli tsemppaamaan, taputtelemaan ja alkoivat lohdutuksena tarjoamaan tupakoitaan jne. Minä ainakin alan herkästi itkeä, jos joku osoittaa minua kohtaan empatiaa. Minut kerran ryöstettiin ulkomailla. Minua ei itkettänyt kohtaamani epäonni (kyse oli hyvin pienestä summasta), vaan aloin itkeä siksi, että paikalliset auttoivat minua. Myötätunnon osoitus herkistää aina.
Mä myös mietin että tajuaakohan Krisse myös tuossa kohtaa että se juoniminen saattaa osua omaan nilkkaan, ku muut rupes sitä miettimään
Millä tavalla omaan nilkkaan? Lähes ainahan se on ollut häätöäänestyksessä, ja on varmaan joka tapauksessa jatkossakin. Ihan sama, vaikka pistäisi kaikki läskiksi.
Vierailija kirjoitti:
Olikohan Markon skandaalivideo niin kesy siksi, että suurin osa läyhäyksistä kohdistui Kessuun ja ne on karsittu pois?
Myös Paulan video jäi tosi kesyksi.
Veikkaan, että Ellan videossa ei ole juuri mitään negatiivista, koska Cristal ja Alma on sanonut, ettei saa näyttää Ellaa ikävässä valossa.
Markon video oli aika kesy, ku aika kesyä settiä Marko kuitenki on lopen päästänyt suustaan. Ei ne Kessusta läyhäämisetkaan kovin kummosia olleet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän Kristiinaa kosmetiikka-asiassa. Itsellä olisi 3 päivän jälkeen mm. suomumaisen kuiva iho, couperosan pahenemista, suunympärysihottumaa ym mukavaa. Ihmiset ei edes ymmärrä kuinka nopeasti ihon ongelmat lehahtaa ja joillakin on vuosien työn jälkeen löytynyt rutiini, jonka ansiosta suun ympärille ei muodostu esimerkiksi kipeää ja märkivää ihottumaa.
Ootte saanu aikaan ihonne riippuuvuuden kemikaaleihin. Bad.
Tosiasia on, että Kristiina on kateellinen Julian kauneudesta. Itse on epäsiisti olemukseltaan ja ulkonäkö on sitä mitä on. Pienet siansilmät ja näyttää rotalta. Vielä haluaa selän täyteen tatuointeja.Krisse osoitti, että on jopa pinnallisempi itsekkyydestä puhumattakaan, kuin Julia. Tuo Markon pissaliisa nimitys on niin totta.
Vierailija kirjoitti:
Tosta Markon skandaalivideosta: Kun Ella kommentoi Krisse kiusaamisjuttua niin Krisse näytti yllättyneeltä. Eli taitaa olla aivan tietämätön Ellan käärmeilystä.
Eihän Ella juuri kenellekään päin kasvoja mitään tee tai sano (mitä nyt viime bileissä humalassa liittoutui Paulan kanssa siihen Julia-jankkaukseen). Ellan MO on ihan toinen, kiukutellaan selän takana ja istutetaan muiden ihmisten mieleen, mihin silmätikussa pitää kiinnittää huomio: "taas Marko on jääkaapilla", "taas Krisse peilaa", "Julian hymy on tekohymyä". Sitten saadaan polttoainetta näistä aiheista jauhaa selän takana vaikka ja kuinka. Silmien pyörittelyä ja tietäväisten katseiden vaihtoa, kun toinen ei huomaa.
Paljastavimmillaan Ellan peli oli silloin, kun Sasa ja Krisse olivat leiponeet yhdessä, ja Ella kysyi Sasalta jälkeen päin, mistä heille oli tullut kiistaa Krissen kanssa. Sasa oli aivan hämmästynyt, että ei mistään...
Vierailija kirjoitti:
Ihan älytön päätös 10 000 askelta per henkilö. Se on lähemmäs 7 km. Ei se tuolla tule onnistumaan. Ja kehtasivat vielä valittaa nikotiiniverosta, kun sitä on iisimpi kuitenkin kontrolloida jos vaan yrittää.723
Varmasti onnistuu. Mulle tulee normi työpäivänä jo 5500 askelta vaikka teen istumatyötä. Työmatkat teen kahdella bussilla ja junalla, vaihtojen välit eivät ole edes pitkät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän Kristiinaa kosmetiikka-asiassa. Itsellä olisi 3 päivän jälkeen mm. suomumaisen kuiva iho, couperosan pahenemista, suunympärysihottumaa ym mukavaa. Ihmiset ei edes ymmärrä kuinka nopeasti ihon ongelmat lehahtaa ja joillakin on vuosien työn jälkeen löytynyt rutiini, jonka ansiosta suun ympärille ei muodostu esimerkiksi kipeää ja märkivää ihottumaa.
Tosiasia on, että Kristiina on kateellinen Julian kauneudesta. Itse on epäsiisti olemukseltaan ja ulkonäkö on sitä mitä on. Pienet siansilmät ja näyttää rotalta. Vielä haluaa selän täyteen tatuointeja.Krisse osoitti, että on jopa pinnallisempi itsekkyydestä puhumattakaan, kuin Julia. Tuo Markon pissaliisa nimitys on niin totta.
Höpö höpö. Krisse on todella suloinen ja kaunis varsinkin kun meikkaa. Hän ei vaan ole niin ulkonäkökeskeinen ihminen tai turhan hihittelijä.
Tuosta Kristiinan rasvapakkomielteestä tuli mieleen, että kun esimerkiksi minulla on ihan kamalan herkkä iho, ja jos en rasvaa sitä päivään tai pariin niin siitä tulee kiristävä korppu, ja minulla kuivuu silloin myös huulet ja nenän limakalvot ja tulee pieniä haavaumia limakalvoille myös ja verta niistäessä. Mietin vaan, että voisiko Kristiinalla olla sama juttu ja kun on vielä se nenäleikkaus niin tuore asia, niin haluaisiko suojella nokkaansa tuolla rasvauksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outojen lasien läpi katselet tai sitten olet täysin trolli. Eilen Krisse pyysi erikseen Julian kanssaan juttelemaan ja heillä oli iloiset ja lämminhenkiset keskustelut. Aamulla kun Krisse teki takinkäännön punaiseen joukkueeseen, Julia oli aivan innoissaan. Selvästi ovat ystävystyneet enkä ole mitään negatiivista huomannut väleissään.
Ei sillä Juliallakaan tuollaisia räpsyripsiä ole luonnostaan.
Jumalauta miten raskasta kuunneltavaa on Arttu!
Tsiisus mikä Urpo!
Arttu kirjoitti:
Jumalauta miten raskasta kuunneltavaa on Arttu!
Tsiisus mikä Urpo!
Ollut aina, päivästä 1 alkaen. Juntti, urpo, moukka.
Itselläni tulee töissä 17000 askelta per päivä. Jännä miten nuo jotkut puuskuttaa tuolla.. Eivät ole tainneet tottua liikkumiseen, esim. Joel.
Vierailija kirjoitti:
Olikohan Markon skandaalivideo niin kesy siksi, että suurin osa läyhäyksistä kohdistui Kessuun ja ne on karsittu pois?
Veikkaan, että Ellan videossa ei ole juuri mitään negatiivista, koska Cristal ja Alma on sanonut, ettei saa näyttää Ellaa ikävässä valossa.
Ei ne pahimpia juttuja näytä keneltäkään, se vaikuttaisi liikaa peliin. Pikkuisen kuumotetaan vain.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni tulee töissä 17000 askelta per päivä. Jännä miten nuo jotkut puuskuttaa tuolla.. Eivät ole tainneet tottua liikkumiseen, esim. Joel.
Näyttääkö Joel sun mielestä siltä että kävelisi päivittäin 10 000 askelta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne pahimpia juttuja näytä keneltäkään, se vaikuttaisi liikaa peliin. Pikkuisen kuumotetaan vain.
Ja läyhäykset täytyy olla nykyisistä asukkaista, ei jo häädetyistä. No Ellalla materiaalia riittää mutta ssa nähdä mitä näytetään.
Varmaan korjasivat ääntä, kun asukkaatkin luulivat, että on tahalteen huonolaatusta 😂