Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
69561/104451 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilin ja Julian pitää nyt panna parasta vervaali tasolla jos kanttia riittää. Verbaali

Vierailija
69562/104451 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisen viikon sisään Arttu ja Paula on onnistuneet hankkiutumaan mun ykkösinhokin paikalle. Sinin lähdön jälkeen Ella onkin pitänyt sitä suvereenisti hallussaan, mutta tällä hetkellä soisin kisan voiton mieluummin vaikka Ellalle, kunhan kumpikaan noista ykköstampioista ei sitä vie.

Paras tietysti, jos kaikki kolme saataisiin ulos seuraavaksi. Sitten Vili ja Julia veks, niin olis hyvä finaaliviisikko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
69563/104451 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arttu varmaan pelkää että hänen sanomisia Ellasta näytetään :)

Mitä esimerkiksi?

Varmaan sitä, että homma kaduttaa ja on anteeksipyydettävää ulkomaailmassa.

tuotannon lellikeistä ei tuollaista voida näyttää

Vierailija
69564/104451 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marko on miehistä heti Ellan jälkeen talon suurin läyhäri.

No ei ole vaan OP

oP sekoitti soppaa ja sai monta kertaa läyhäämään Markon ja Roopen.

Ainakin häädössä Marko.

Vierailija
69565/104451 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Krisse länkyttää p........a ! Haluaa niin kovasti meikit takaisin että vääntää kaikki asiat.

Mutta osoitti kuitenkin lopulta hyvää yhteishenkeä, koska suostui kosmetiikkakieltoon. Krisselle voiteet oli tärkeitä, mutta teki myönnytyksen. Eli oli loppujen lopuksi porukan epäitsekkäin.

Itse ainakin koin, että Krissen itku tuli siitä, kun muut tuli tsemppaamaan, taputtelemaan ja alkoivat lohdutuksena tarjoamaan tupakoitaan jne. Minä ainakin alan herkästi itkeä, jos joku osoittaa minua kohtaan empatiaa. Minut kerran ryöstettiin ulkomailla. Minua ei itkettänyt kohtaamani epäonni (kyse oli hyvin pienestä summasta), vaan aloin itkeä siksi, että paikalliset auttoivat minua. Myötätunnon osoitus herkistää aina.

Porukan epäitsekkäin? Miten saitkin taas käännettyä  tosiasiat ruusunpunaisten lasiesi takaa oman tavoitteesi mukaaniseksi. Kyllä tässä ryhmässä Julia osoitti epäitsekkyyttä. Marko oli sovitteleva. 

Krisse on tässä kauden aikana osoittanut jatkuvasti erilaisissa tilanteissa olevansa vätys, joka ajattelee omaa etuaan itsekkäästi.

Vierailija
69566/104451 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Krisse länkyttää p........a ! Haluaa niin kovasti meikit takaisin että vääntää kaikki asiat.

Mutta osoitti kuitenkin lopulta hyvää yhteishenkeä, koska suostui kosmetiikkakieltoon. Krisselle voiteet oli tärkeitä, mutta teki myönnytyksen. Eli oli loppujen lopuksi porukan epäitsekkäin.

Itse ainakin koin, että Krissen itku tuli siitä, kun muut tuli tsemppaamaan, taputtelemaan ja alkoivat lohdutuksena tarjoamaan tupakoitaan jne. Minä ainakin alan herkästi itkeä, jos joku osoittaa minua kohtaan empatiaa. Minut kerran ryöstettiin ulkomailla. Minua ei itkettänyt kohtaamani epäonni (kyse oli hyvin pienestä summasta), vaan aloin itkeä siksi, että paikalliset auttoivat minua. Myötätunnon osoitus herkistää aina.

Minäkin itken joskus aika herkästi, kun on tiukka paikka, niin pysyn kyllä kasassa. Nyt olen yhtä valokuvaa katsomassa käydessäni pillittänyt. Jo ajattelu siitä kuvast saa silmät kostumaan. Aika kummallista. Varmaan tätä maailmatilanteen stressiäkin.

Vierailija
69567/104451 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Markollehan se jo aikaisemmin on luvannut antaa. Tuskin tuosta olisi Julialle kostamassa.

Krisse kertoi kylläkin nyt, että on ihan sama mitä kabinetissa sanoo, aikoo nimetä jatkossakin oman päänsä mukaan. Kuvaili ensimmäisen budjettiriihen kokouksen tunnelmaa painostavaksi, siellähän Ella ja Paula pakotti Krisseä ja Joppea valitsemaan ketä nimeävät. Eli ei ole luvannut aidosti niille nimeävänsä Markoa. Se oli pakotettu tilanne. Aikoo nimetä ihan omilla ehdoillaan.

Eli aivan kuten tällä palstalla eilen tilannetta analysoitiin, Ella ja Paula painostivat muut mukaansa.

Vierailija
69568/104451 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krisse tuli päättäväisesti vessassa ja toiset olisi jo kenties taipuneey mutta sanoi jotenkin etyä kokous on loppu.

Markulle tupakka Tärkeä. Ei siitä voi luopua samaten Julialle.

Markulle? Kenelle Markulle? Eihän talossa ole edes Ketään Markkua!!!??? En tajua.

;-P

Vierailija
69569/104451 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehuvat juuri Katia, kuinka aito hän oli ja joka päivästä kiitollinen.

Vierailija
69570/104451 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä esimerkiksi?

Esimerkiksi se, kun kehui, että oli luvannut kavereilleen paneskella talossa ja Marko heitti siihen, että reikä se on jollakin jäätyneellä oravallakin ja Arttu nauroi räkäisesti. 

Ainiin tuon olin unohtanut että oli luvannut paneskella talossa. Ella on vaan pakollinen suoritusväline. Poikien kanssa sitten kotona naureskellaan.

Vierailija
69571/104451 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suhteessa tuo Markon video oli paljon pahempi ku Paulan, vaikka ei Markollakaan edes paha ollut mutta siinä oli kuitenki varmaan kaikki Markon pahimmat läyhäykset, Pisa-Liisa, munagate, Krissen tekemättömät kotityöt ym.

Paulalla oli lähinnä tuota Julia-Marko länkytystä, vaikka Paula on niin paljon jauhanu esim. Ellan ja Katin kans siitä kenen kuuluis voittaa, ihan suoraan haukkunut Krisseä ja Juliaa jne.

No mutta tästä voisi olettaa että näemme niitä sitten Ellan videossa jossa näkyy paulakin

Vierailija
69572/104451 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ellan läyhäykset ja Jopen Psykopaatti Vilistä. Mitähän Arttu läyhännyt?

Ellan kanssa lähes kaikista jotain, ja nimenomaan ei tekemisistä vaan persoonasta kuten Ellan tyyli on.

Vierailija
69573/104451 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaako kukaan, ketkä kaikki olivat kuulolla silloin, kun Marjatta paljasti sen, että hybridi-tv:n käyttäjät olivat antaneet Krisselle pelastuspisteitä? Että kuinka moni sen tietää tuolla?

Meinaan vaan, että se tieto voi myös muuttaa sitä, kelle pojoja vanhat asukit antaa. Että jos miettii, että haluaisi antaa Krisselle, mutta epäilee, että katsojat kuitenkin pelastaa, niin menee hukkaan tavallaan oma häätöääni. 

Vierailija
69574/104451 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että ei tule läyhäyksiä Ellasta eikä sitä Artun että panis vaikka jalatonta oravaa. 😂😂

Vierailija
69575/104451 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Julian käytös muuttunut, alun yliviedyn flirttailun, silmienräpyttelyn ja hihittelyn jälkeen muuttunut piikikkääksi ja silmissä välkkyy ilkeys. Eli feikkasi ihan tosissaan eka viikon. Mutta ei se haittaa, hyvä että on Vilin lisäksi joku muukin haastamassa vanhoja valtarakenteita eli Eetun ja Artun ylivoimaa asukkaiden keskuudessa. 

Aina kun Julia pelastuu häädöltä loppuu mielistely sitten kun taas lähenee mielistely alkaa yöpartioon liittyminen. Huomioin jo alusta tämän. Silti haluisin että Ella, Arttu, Vili lähtisi ennen häntä.

Täällä alettiin läyhäämään Juliasta, jotta unohdettaisiin, että Kristiina on vain itsekäs pissis.

Vierailija
69576/104451 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä esimerkiksi?

Esimerkiksi se, kun kehui, että oli luvannut kavereilleen paneskella talossa ja Marko heitti siihen, että reikä se on jollakin jäätyneellä oravallakin ja Arttu nauroi räkäisesti. 

Ainiin tuon olin unohtanut että oli luvannut paneskella talossa. Ella on vaan pakollinen suoritusväline. Poikien kanssa sitten kotona naureskellaan.

Mitä jos artulla on joku Veto kavereiden kanssa ja isot rahasummat pelissä?

Vierailija
69577/104451 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan älytön päätös 10 000 askelta per henkilö. Se on lähemmäs 7 km. Ei se tuolla tule onnistumaan. Ja kehtasivat vielä valittaa nikotiiniverosta, kun sitä on iisimpi kuitenkin kontrolloida jos vaan yrittää.723

Vierailija
69578/104451 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä myös mietin että tajuaakohan Krisse myös tuossa kohtaa että se juoniminen saattaa osua omaan nilkkaan, ku muut rupes sitä miettimään

Vierailija
69579/104451 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistaako kukaan, ketkä kaikki olivat kuulolla silloin, kun Marjatta paljasti sen, että hybridi-tv:n käyttäjät olivat antaneet Krisselle pelastuspisteitä? Että kuinka moni sen tietää tuolla?

Meinaan vaan, että se tieto voi myös muuttaa sitä, kelle pojoja vanhat asukit antaa. Että jos miettii, että haluaisi antaa Krisselle, mutta epäilee, että katsojat kuitenkin pelastaa, niin menee hukkaan tavallaan oma häätöääni. 

Multa on mennyt täysin ohi, että tällainen tapahtui. Sanoiko vain ohimennen vai alkoiko muut kysellä? Vaikka eihän tuosta olisi saanut kysellä, joten tuliko kuulutus, että rikkoo sääntöjä?

Jos on sanonut vain ohimennen, niin kuulijat on voineet sivuuttaa, että mitä se Marjatta höpisee...

Vierailija
69580/104451 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei saanut kertoa talon tapahtumista. Tuskin Jatta oli niin hölosuu ja ei siltä vaikuttanut.

Painoin sinistä nappia Krisselle.

Ketju on lukittu.