Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Marko on miehistä heti Ellan jälkeen talon suurin läyhäri.
Vierailija kirjoitti:
Katotaan antaako 2 pist Ellalle ? Joppe siis.
Jos ei anna Ellalle ääniä niin joppe voikin lähteä luiskaan. Tippuu välittömästi suosikkilistalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noi äänestivät jo asiasta niin Krisse vaan jankkaa. Julia ainut joka uskaltaa sanoa asiasta.
Taitaa Kristiina antaa Julialle ja Markolle häätöpisteet kostoksi.
Antoi pisteen viimeksi ja toivottavasti sama linja jatkuu ja Ellalle 2 pist.
Julia vaikuttaa jollain tapaa epäaidolta. Ei oikein tiedä miten päin olisi, jokaista vuorollaan yrittää miellyttää. Ihan mukava sinänsä muuten.
Artun nauru: myh myh myh myh myh myh myh.
No olipa pahoja nuo Markon läyhäämiset, pääasiassa ärsyyntymistä ja spekulaatioita tilanteista ja tapahtumista. Ja ärsyyntymistä jostai sotkuista. Onhan nuo sellasia asioita mitä vois sanoa päin naamaa, mutta ei todellakaan mitään pahoja. Jopa OPllakin ois pahempia juttuja näytettäväksi
Vierailija kirjoitti:
Ellan esittelyssä sanotaan: ” Ellalle tärkeää on toisten ihmisten kunnioittaminen” ... :D
Toki. Mutta vain niin päin että kaikki muut kunnioittavat häntä, Ellaa.
Välillä oli jo ihan mukava tunnelma talossa ja yhteishenkeä. Tämä on jakanut taas porukkaa ja vihamielisyys on noussut vallitsevaksi tunnelmaksi. Nyt pskajengillä (lähinnä Ella ja Paula) on taas itsetunto noussut leijailu-asteelle, ja he kuvittelevat olevansa jo finaalissa ja että heillä on kaikki langat käsissä. Ja sen mukana on taas alkanut tuo yhä näkyvämpi joittenkin asukkaiden halveksunta ja piikkittely ja huonon ilmapiirin levittäminen. Se omaan hoviin kutsuminen, oman hengen luonti Ellalle ja Paulalle tarkoittaa sitä, että nälvitään ja haukutaan ja irvaillaan toisia asukkaita, tällä nostatetaan yhteishenkeä sen oman pienen kuppikunnan kohdalla. Muuta he eivät osaa.
Ja jos Joel ja OP menee tuohon mukaan, niin siihen loppui teidän kannatus. SItten ei jää kuin TImo tai Krisse, jotka kumpikaan ei ole ollut mun suosikkeja, vaan enemmän blaa blaa. Mut mieluummin niille, kuin selkärangattomille vätyksille, jotka nuolevat tuon pskajengin persausta yrittäessään voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arttu varmaan pelkää että hänen sanomisia Ellasta näytetään :)
Mitä esimerkiksi?
Varmaan sitä, että homma kaduttaa ja on anteeksipyydettävää ulkomaailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noi äänestivät jo asiasta niin Krisse vaan jankkaa. Julia ainut joka uskaltaa sanoa asiasta.
Markollehan se jo aikaisemmin on luvannut antaa. Tuskin tuosta olisi Julialle kostamassa.
Ihan samanlaista itkua se meidänkin hallituksessa, kaikki 5 puoluetta vänkää omiensa asioita läpi, vaikka rahaa ei olisikaan. Ja heillä on vielä mahdollisuus kiristää hallituksen hajoittamisella, jos asioihin ei suostuta.
Krissellehän ei tuon budjetin suuruudesta ole paljon iloa, joutuu niillä bb:n eväillä tulemaan toimeen. Hyvä kun taisteli ja hyvä kun luopui sitten, eikä hajoittanut hallitusta.
Saihan ne toiset sitten hyvän tekosyyn nimeämiseen. Vaikka joka tapauksessahan Krisse on häädössä, tekipä mitä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Krisse länkyttää p........a ! Haluaa niin kovasti meikit takaisin että vääntää kaikki asiat.
Mutta osoitti kuitenkin lopulta hyvää yhteishenkeä, koska suostui kosmetiikkakieltoon. Krisselle voiteet oli tärkeitä, mutta teki myönnytyksen. Eli oli loppujen lopuksi porukan epäitsekkäin.
Itse ainakin koin, että Krissen itku tuli siitä, kun muut tuli tsemppaamaan, taputtelemaan ja alkoivat lohdutuksena tarjoamaan tupakoitaan jne. Minä ainakin alan herkästi itkeä, jos joku osoittaa minua kohtaan empatiaa. Minut kerran ryöstettiin ulkomailla. Minua ei itkettänyt kohtaamani epäonni (kyse oli hyvin pienestä summasta), vaan aloin itkeä siksi, että paikalliset auttoivat minua. Myötätunnon osoitus herkistää aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun on lihakielto, pitäisi myös tasapuolisuuden takia olla vegaanikielto. Timokin saattaisi sanoa jotain, eikä vain mielistellä. On niin tyytyväinen kaikkiin tupakka ja liharajoituksiin, kun ei koske itseä.
Timo on jo sanonu et sitä syödään mitä on. Ei kuulostanut olevan suurta ongelmaa.
Timo mukautuu. Vegaani muttei vakaumuksellinen tuolla. Kaupassa mukautuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Lopulta muut halusivat ne takaisin, Timo varsinkin alkoi puhumaan että hammastahna olisi kiva ja Markon kävi sääli ja Julia sanoi että joo tahtoo meikit, ainakin sunnuntaina. Krisse sanoi että pidetään kiinni mitä sovittiin. Kävi vessassa kokoamassa itsensä ja onneksi oli sitten aikuismaisempi. Enempi tuolla sitten Marko on tupakassaan kiinni ja Joel sipseissään.
t. Krisseä haukkunut kun yritti vänkää vastoin äänestystä. Se oli typerää.
Julian käytös muuttunut, alun yliviedyn flirttailun, silmienräpyttelyn ja hihittelyn jälkeen muuttunut piikikkääksi ja silmissä välkkyy ilkeys. Eli feikkasi ihan tosissaan eka viikon. Mutta ei se haittaa, hyvä että on Vilin lisäksi joku muukin haastamassa vanhoja valtarakenteita eli Eetun ja Artun ylivoimaa asukkaiden keskuudessa.
Ellan läyhäykset ja Jopen Psykopaatti Vilistä. Mitähän Arttu läyhännyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisse länkyttää p........a ! Haluaa niin kovasti meikit takaisin että vääntää kaikki asiat.
Mutta osoitti kuitenkin lopulta hyvää yhteishenkeä, koska suostui kosmetiikkakieltoon. Krisselle voiteet oli tärkeitä, mutta teki myönnytyksen. Eli oli loppujen lopuksi porukan epäitsekkäin.
Itse ainakin koin, että Krissen itku tuli siitä, kun muut tuli tsemppaamaan, taputtelemaan ja alkoivat lohdutuksena tarjoamaan tupakoitaan jne. Minä ainakin alan herkästi itkeä, jos joku osoittaa minua kohtaan empatiaa. Minut kerran ryöstettiin ulkomailla. Minua ei itkettänyt kohtaamani epäonni (kyse oli hyvin pienestä summasta), vaan aloin itkeä siksi, että paikalliset auttoivat minua. Myötätunnon osoitus herkistää aina.
Joo oot oikeassa. Ja itku tuli varmaan tuosta. Kun ensin ei saanut mieltään läpi ja sitten muut tsemppasivat niin tunteet pinnassa.
Vierailija kirjoitti:
Arttu poika meni hiljaseks ton Marko skandaalin jälkeen
Se tajusi että ihan samaa ne kaverit siellä kotopuolessakin ajattelevat ja naureksivat, taisi kettu käydä jo peräsuolessa.
Olisivat voineet kilpailla kuka saa ekana 10000 askelta täyteen. Ja voittajalle joku palkinto. Mutta ei sitten.
Mitä esimerkiksi?