Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Missä Krisse, OP ja Vili nukkuu yönsä? Sohvalla, tehtävähuoneessa, mökillä?
Vierailija kirjoitti:
Julia ja Vili ihanan innoissaan päiväkirjahuoneessa.
Pitkästä aikaa jotain iloista katsottavaa tämän kauden ankeuden ja negatiivisuuden keskellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julia ja Vili kutsuttiin pk huoneeseen yhdes nyt!!!!!
Toivottavasti kerrotaan vain noille, muttei muille asukkaille
Ja sitten wanhat innoissaan jakelee pisteitä Vilille ja Julialle. Paulahan sanoi jo, että häneltä Julia 2p, Vili 1p. Nämä pisteet menevät ihan hukkaan ja häätöäänestykseen valikoituu sitten pari ihan randomtyyppiä!
Kertokaa mitä sie tapahtuu ennenko palsta menee kiinni😁 tai tänää tapahtunut
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuotanto sallii asukkaiden kiusaamisen Artun ja Ellan taholta. Ellaja Arttu tahallaan pussailevat kovaäänisesti ja sekstaavat yöllä. Miksi tuotanto puuttuu vain jos muut asukkaat valittavat. Onko Joelista valittajaksi kun himoaa voittoa ja pelkää käärmekaksikon nimeämisiskuja.
Tällä kaudella on vaan liian nössöä porukkaa, kukaan ei uskalla sanoa suoraan juuri mistään. Laitan korttini likoon Vilin puolesta, elättelen toivetta että uskaltaisi sanoa muutoinkin, kuin kännissä Timolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolle Hätöselle on tullut pakkomielle tuosta Ellan ja Artun "romanssista". Ei kertaakaan jätä mainitsematta tätä ihanuutta. Missä Kimmo? Kaipaan jo häntä, en jaksa tuota lässytystä.
Almalla on jotenkin häiriitynyt suhtautuminen parisuhteisiin. Näkee olemattomia romansseja ja menee ihan tiloihin kun pääsee niistä lässyttämään.
Tää on kyllä uskomatonta. Mielestäni Alma on ihan ok muuten, mua ei haittaa sen kihertelyt.. mutta nää romanssihehkutukset tekee hänestä kyllä hieman naivin. Lisäksi hänestä kuulee, että on itse niistä ihan tohkeissaan, ei puhu pelkästään tuotannon sanelemana.
Alman suurin vika on näkyvä puolueellisuus.
Ei osaa olla hehkuttamatta jotain, minkä itse näkee mielenkiintoisena ja hokee tätä jonain totuutena, vaikka pitäisi pysyä asiassa.
Anteeksi, mutta tyypillinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Muut arvaa ellei noille ole annettu joku tehtävä hämäyksesksi kun palaavat muiden luo?
Vilillä kihahtaa tuo nyt hattuun ja alkaa kukkoilemaan, mistä muut arvaa, että se tietää olevansa turvassa. Tästä tulee seuraava gate, jota talossa jankataan tämä viikko.
Vierailija kirjoitti:
Kristiinan puhe on sellasta lätinää ja lotinaa, taitaa olla myös r ja s vika sekä hoono soomi.
Mumisevaa honotusta jossa ässä falskaa.
Onko sillä muuten alahampaita ollenkaan? Suu menee kuin vanhalla mummolla syödessä, mutta ylähampaat on näkyneet joskus, vai onkohan tekarit nekin.🙁
Tää oli kyllä päivän paras ja nìin osuva. Nauroin maha kippurassa, kiitos.
Vili se vaan vetää norttia XD
Eikö noiden kahden toiminta ole seksuaalista häirintää?
"Miten voi tällanen lastenleikki mennä tunteisiin?" Kysyy Arttu, joka sunnuntaina mökötti kuin pikkuvauva koko illan kun kulmakarvat oli vähän liian tummat.
Mitä jos bb tekeekin niin, että antaa asukkaiden antaa äänensä niin, että vanhat äänestävät uusia, mutta sitten vasta myöhemmin ilmoitetaan, että uusille annetut äänet mitätöidään koska heillä on immuniteetti ja näin olleen ne vanhat asukkaat, jotka ovat saaneet ääniä joutuvat häätöön.
tulispa sohvilla nukkuville skandaaliuutiset, joita muut ei kuule.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julia ja Vili kutsuttiin pk huoneeseen yhdes nyt!!!!!
Toivottavasti kerrotaan vain noille, muttei muille asukkaille
Ja sitten wanhat innoissaan jakelee pisteitä Vilille ja Julialle. Paulahan sanoi jo, että häneltä Julia 2p, Vili 1p. Nämä pisteet menevät ihan hukkaan ja häätöäänestykseen valikoituu sitten pari ihan randomtyyppiä!
Häätöön menee ne asukkaat jotka Vili ja Julia nimeävät, eli Ella ja Arttu.
Olisi Krisse voinut päästää OP:n tuohon sohvan leveämpään päätyyn ja mennyt itse pienempänä tuohon kapeampaan päätyyn.
Ella jo laskelmoi että kun ärsyttää tarpeeksi jää ihmisten mieleen ja sit yx tietty lehti saattaa maksaa silkkarit.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa mitä sie tapahtuu ennenko palsta menee kiinni😁 tai tänää tapahtunut
Tapahtunut vaikka mitä. Ella Arttu Joel ja Paula juonitteli ja Joel taka alalla. Päättivät ketkä nimeävät. Sit näytettiin TV stä läyhäämistä toisillensa. Ja immuniteetti tuli äsken julialle ja vilille,muut eivät sitä viel tiedä
Vierailija kirjoitti:
[quot7e=Vierailija]
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolle Hätöselle on tullut pakkomielle tuosta Ellan ja Artun "romanssista". Ei kertaakaan jätä mainitsematta tätä ihanuutta. Missä Kimmo? Kaipaan jo häntä, en jaksa tuota lässytystä.
Almalla on jotenkin häiriitynyt suhtautuminen parisuhteisiin. Näkee olemattomia romansseja ja menee ihan tiloihin kun pääsee niistä lässyttämään.
Tää on kyllä uskomatonta. Mielestäni Alma on ihan ok muuten, mua ei haittaa sen kihertelyt.. mutta nää romanssihehkutukset tekee hänestä kyllä hieman naivin. Lisäksi hänestä kuulee, että on itse niistä ihan tohkeissaan, ei puhu pelkästään tuotannon sanelemana.
Alman suurin vika on näkyvä puolueellisuus.
Ei osaa olla hehkuttamatta jotain, minkä itse näkee mielenkiintoisena ja hokee tätä jonain totuutena, vaikka pitäisi pysyä asiassa.
Anteeksi, mutta tyypillinen nainen.
Onko kenelläkään sisäpiiritietoa ylipäätään tv-juontotöistä, että käsikirjoittaako nää juttunsa täysin itse vai saako suuntaviivat ja aiheet kuitenkin jostakin? Ihan paperistahan nuo ei tule, mutta tuskin ne nyt mitä sattuukaan saa höpöttää? Eikö niitä radiokanavien aamuohjelmiakin tee myös muut kuin ne juontajat?
Ihme selityksiä tuntui olevan miksi ei voi puuttua ja miksi eivät puutu. Viime vuonna taisi olla eri ääni kellossa että piti puuttua vaikka meininki oli ihan samaa. Kameran eteen laitettiin liekkiä.