Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Mä oon alkanu tykkään Juliasta, vaikka välillä. vähä hönö onkin. On kuitenki mukava ja ystävällinen kaikille, eikä ainakaa vielä ole ketään alkanut selän takana haukkumaan.
Uskaltaa myös sanoa Ellalle vastaan ja Paulalle sillon bile yönä.
Joo, sama. Mun mielestä Julialla on sellasta tavallista perusjärkeä ja tunneälyä.
Vierailija kirjoitti:
Julia ja Vili kutsuttiin pk huoneeseen yhdes nyt!!!!!
Ok ehkä se immuniteettti kerrotaan vain heille. Se on hyvä
”Jos joku järkyttyy seksipuuhista” siksi ei puututa artun ja ellan puuhiin vaikka katsojia kuin kanssa asujia se haittaa
Vierailija kirjoitti:
Kristiinan puhe on sellasta lätinää ja lotinaa, taitaa olla myös r ja s vika sekä hoono soomi.
Mumisevaa honotusta jossa ässä falskaa.
Onko sillä muuten alahampaita ollenkaan? Suu menee kuin vanhalla mummolla syödessä, mutta ylähampaat on näkyneet joskus, vai onkohan tekarit nekin.🙁
Menepä itse peilin eteen ja sano peilikuvallesi: minulla ei ole oikeutta arvostella muiden ulkonäköä negatiiviseen sävyyn!
Vierailija kirjoitti:
Tuolle Hätöselle on tullut pakkomielle tuosta Ellan ja Artun "romanssista". Ei kertaakaan jätä mainitsematta tätä ihanuutta. Missä Kimmo? Kaipaan jo häntä, en jaksa tuota lässytystä.
Almalla on jotenkin häiriitynyt suhtautuminen parisuhteisiin. Näkee olemattomia romansseja ja menee ihan tiloihin kun pääsee niistä lässyttämään.
Vierailija kirjoitti:
Onko se litinä ja lotina selvinnyt, mikä toimi sen aiheuttaa?
Kristiinan tekarit ja lussutus.
Vierailija kirjoitti:
”Jos joku järkyttyy seksipuuhista” siksi ei puututa artun ja ellan puuhiin vaikka katsojia kuin kanssa asujia se haittaa
”Emme puutu siihen jos nyt joku järkyttyy sänky puuhista” tuottaja sanoi?!!öö
Ovatkohan Julia ja Vili ainoat jotka kuulevat immuniteetista?
Vain Vili ja Julia saavat tietää immuniteetistaan??? JES jos näin on! HYVÄ!
Ihan tylsää ettei päiväkirjahuoneen juttuja näytetä enää.
HYVÄ! Muiden juonittelut menevät siis edelleen pieleen hahaaa.
Jeee :) Hyvä etteivät saa kertoa muille!
Julia ja Vili ihanan innoissaan päiväkirjahuoneessa.
Julialle ja vilille saatii tieto immuniteeteista, muut eivät tätä saa tietää
Onneks muut ei tiedä tota immuniteetti juttua. Mitäs tuotanto nyt keksii että a e ja P eivät joudu äänestykseen?
Hätönen näyttää lihavalta noissa farkuissaan.
Alma aina hypettää " lähettäkää kysymyksia, Janne Virtanen huomenna studiossa vastaamassa kysymyksiin" . Sitten ehtii aina kysyä sen max 3 kysymystä niin joo, Alma tuu pois sieltä sähläämästä, siellä tehdään ohjelmaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
”Emme puutu siihen jos nyt joku järkyttyy sänky puuhista” tuottaja sanoi?!!öö
Ja viime vuonna kyllä rajattiin katsojilta kun eevis ja Jukka sähläs ja sillon kyllä puututtiin. Musta kaikilla on oikeus jos jonkun uskontoa vaikka loukkaa talossa julkinen s*ksi ym tai arvoja ja hänen pitäisi tollasta katsella?
Katson paljon mielummin Op:n persikansyöntiä Joelin ja Krissen kanssa keittiössä kuin makkaria.