Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Yrittääköhän Joel pelata Markon ja Timon ulos, että saisi voittopaikan itse. Siinä on puolensa. Kyllä kannattaisi luottaa vaan reiluun peliin.
Mä oon alkanu tykkään Juliasta, vaikka välillä. vähä hönö onkin. On kuitenki mukava ja ystävällinen kaikille, eikä ainakaa vielä ole ketään alkanut selän takana haukkumaan.
Uskaltaa myös sanoa Ellalle vastaan ja Paulalle sillon bile yönä.
Ella ei vain juoruile vaan puhuu sontaa muista ja nostattaa itseään ja puhuu tosi törkeesti muista
Krisse siellä taas peilaa.................
Miten toi alma on valittu juontamaan? Ei osaa puhua, sönköttää vaan, tosi ärsyttävää. Toinen idi... on elina joka töksäyttelee ja keskeyttää, ja ärsyttävällä äänensävyllä kyselee tyhmiä asenteella "mä tiedän teistä kaiken ja nolaan teidät täysin"
Vierailija kirjoitti:
Miksi Alma puhuu niin nopeasti ja tauotta, että omatkin sanat menee sekaisin?
Välillä sillä menee ajatuksetkin sekaisin.Onko se ite vain radiosta perinyt tv:n puolelle tuon?
Vai onko käsketty ja haluaako bb tahallaan tauotonta pälpätystä??
Kysykää tätä ohjaajalta.
Tätä on ihmetelty sankoin joukoin. Miksei tuotanto puutu asiaan??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ella höröttää taas sängyssä Paulalle, että juutalaisvitsit naurattaa aina.
Tuotanto vois jo kohta puuttua tuohon.
Ai miksi naurattaa juutalaisvitsit? Musta ei. Musta toi on rasistista
Ellan mielestä on ilmeisesti hauskaa, että viattomia ihmisiä on poltettu elävinä, mutta pride-viikolla kauhisteli Minnalle sitä, että seksuaalivähemmistön edustajia voidaan tappaa joissakin maissa. Hieman ristiriitaista. Tuskin olisi niistä vitsaillut.
Ei taida tietää historiasta sen enempää kuin mistään muustakaan asiasta. Vain alapääjutut kiinnostavat tätä aina niin tyylikästä ladya.
Ella sano kabinetissa et sil on kyl ainakin ihmisiä ketkä joutais veks, ois kiva tietää miks, ketkä ja perusteet? Onko hänelle joku tehnyt jtn pahaa ? Vai eikö henkilökemiat kohtaa? Vai kateusko iski?
Onko juonittelu sallittua vain hallituspuolue ja kabinetissa vain.
Ellan koko elämä pyörii vaan viinan, baarien, panemisen, vaatteiden ja rahan ympärillä. Puheenaiheet koskee vain baarireissuja ja mikä asu oli päällä. Tosi ontto maailma.
Pitäisi tapahtua jotain tosi radikaalia että syntyisi kohua.
Rakastan Ellaa taas vielä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon alkanu tykkään Juliasta, vaikka välillä. vähä hönö onkin. On kuitenki mukava ja ystävällinen kaikille, eikä ainakaa vielä ole ketään alkanut selän takana haukkumaan.
Uskaltaa myös sanoa Ellalle vastaan ja Paulalle sillon bile yönä.
Jep eikä trollaa
tijazzz kirjoitti:
Rakastan Ellaa taas vielä enemmän.[/quote
Hyvä! Eli Ella äkkiä pois niin pääsette tutustumaan paremmin
Tuolle Hätöselle on tullut pakkomielle tuosta Ellan ja Artun "romanssista". Ei kertaakaan jätä mainitsematta tätä ihanuutta. Missä Kimmo? Kaipaan jo häntä, en jaksa tuota lässytystä.
Mitä virkaa tuolla terapeutin haastattelussa oli. Krisukin ous kyselly paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Hyi helvetti nuo Arttu ja Ella on oksettavia. Molemmat vaan naureskelee tuolla toisten vieressä makuuhuoneessa lääppiessään. Joppe katsoo kyrsiintyneenä vieressä. Koosteessa siis.
Miksei Joppe joskus "vahingossa" nukahtaisi sohvalle. Eihän se ole kiellettyä. Ei tarvitsisi olla mukana aktissa.
Vierailija kirjoitti:
Ellan koko elämä pyörii vaan viinan, baarien, panemisen, vaatteiden ja rahan ympärillä. Puheenaiheet koskee vain baarireissuja ja mikä asu oli päällä. Tosi ontto maailma.
Perus teini. Tällä ellalla on 17vuotiaiden jutut vaikka jo hyvin yli 20v..
Itselläni oli muutakin elämässä kuin kynsien väri ja mekit sekä juominen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei inhota Arttua ja Ellaa. Tai ehkä inhotaan mutta voi kuulkaas heillä on myös kannattajia. Eivät ehkä melskaa päiviä pitkiä täällä palstoilla. Itsekin pääosin pidän heistä. No kyllä Ellan jutut välillä ärsyttää mutta sanonpa vaan, että talossa ei ole tällä hetkellä YHTÄKÄÄN asukasta jossa ei olisi jotain ärsyttävää. Kaikissa on puolensa...
Samaa mieltä. Ja ihmettelen miten niin moni ottaa täysin tosissaan sen huumorin. Täällä vaan eriävät mielipiteet lytätään porukalla niin ei kiinnosta niitä usein kirjoittaa. Sekin vääristää mielipiteet yhdeksi ja samaksi.
Ymmärrän kyllä Ellan puhuvan huumorilla, se on vain usein tosi pashaa huumoria. Lisäksi verhoilee piikittelyjä muka huumoriksi, mutta kun jatkuvasti jauhaa samaa vitsiä naama norsunveellä, niin paistaahan sieltä läpi pikkumainen ilkeys. "Ei sellaista vitsiä, ettei totta toinen puoli", sanoo vanha viisaus.
"Maksimipuolue" on itsekkäitä. Noloja.
Miksi se sauna oli muuten päällä aiemmin? En tajunnut vaikka asukkaat muka tajus.