Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
68621/104451 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

OP voittoon, mitäs ottivat sen finaaliin. Pesee niin ton porukan, jopa Joelin.

Vierailija
68622/104451 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 UINTITEHTÄVÄÄ

Männään makkoomaan 

Männään vuan. Haestatettaan paskat kahtojille ja muille asukkaille. 

Niin haestatettaanniin. Semmosia selän takana länkyttäjiä ja kieroelijoita ovat nuo muut.

Niin ovatkii. Markokkii semmonen päällepäsmäri ja kaekkitietävä. Minä sanon sille siitä jo huomena.

Niin sanotkii. Ja tuo Sasa saes irrottautua tuosta kylestä, kun ahistaa, kun se vaekeutta kylen kiäntämistä. Minä sanon sille siitä heti uamulla.

Niin sanotkii. Ja tuo Sami se on stan esittäjä, että pistää vihaksi. Minä kyllä sanon sille! Heti ens tilassa. En oo vielä keksiny että mistä, mutta jostaen sanon.

Niin sanotkii. Ja tuo hvtin hippi, OP, yrittää manipuleerata ja mustamaalata millon ketähhii. Minä kyllä näätän sille vielä närhen munat. Kenen närhen, en tiiä vielä.

Niin näätätkii ja et tiiäkkään. Ja Kristiinalle ja Roopelle pittää olla kaekelaesia erikoisjuttuja, myö pistettään ne yöllä ommin nappoihimme.

Niinhän myö pistettiin. Ja suorraan selän takana. Toisin kuin nämä kieroilijat tiällä. 

Männäänkä myö uimmaan? Alasti ja yöllä ja tupakka suussa, niin eivät sekota kahtojat meetä ennee norppalivveen. Kehtootko pummata tupakan?

Kehtoon ja männäään. Uimmaan, ee makkoomaan altaan pohjalle.

Montako oot jo uinna?

Yhen.

Mulla on jo kaks. Pitäskö vetäistä voikkaleippää saran päässä vai vasta kierroksen lopuksi?

Sasaaa! Kehtootko heettee meitä toastilla?

Khiihihihiihiihiiii, ai kun te sit ootte nii kauheit 

Kyllä nyt maestuu, puol tuntia ruuvatta, ihan kaaheta. Onko kahenlaesta juustoa?

On ja yhenlaista jyystöö. Eiköhän vetäistä taas kierros.

Mulla hiastoo vähän vaahtia nämä sohvanrihmat selässä.

Niin hiastaakin. 

Mutta vielä yks ja piästään makkoomaan.

Niin piästäänki.

4 AHDISTUSTA

Makkootko sinä?

Hysss...makkoon minä, mutta piä nyt pienempee suuta tae Ella tullee ja ripustautuu kalluun eiku kaulaan

Reekä on reekä ja käs on käs

Juu-juu, jätkät tullee kämpillä jauhhaa tästä valovuosia mulle, ee tarvinna mennä Thaimmaaseeen.

Seon Thaimaahan, pölöjä. Mulla se on tuo siid'erivalas kylessä, meitäkkii ne varmaan jo tituleeraa tuolla ulkona Rummukaisiksi tai Nälkäkurjiksi. Ootko sinä aatellu sammaa kun minä?

Oon minä. Ni Mittee sinä oot aatellu?

Että oes ollut niin paljo parempi piästä mökkiläesten ryhmään jo alunperinnii.

Se on justiinsa näin. Meiän peli meni jo heti alakuusa puihin tai akkoihin, kun minä en ossaa sannoo ei, ja sinä et ossaa sannoo kyllä.

Vae ollaako myö kumpikkiin vaen ehkiä?

Tiiä. Mökillä ois ollut Krisset ja Nikot ja OP:t. Toesaalta siellä ois ollut tuo st'anan Roope. Mutta se sentään antaa Markon nukkua rauhasa, toisin kuin tämä minun leidiboi. Hel'evetti kun hirvittää ens yö, mutta pittää yrittää pittää pokka kirreenä. Voi tulla heikit houssuun. Hikkee pukkaa jo nyt.

Ei mittää järrkee, minä mänen uittammaan Kessua. Sitten myö tullaan Kessun kanssa makkoomaan. Vierekkäin. 

Elä jätä minua iha yksin! Tuntuu niin kylymältä jo, vettääkö täällä? Ja silti soijaa pukkaa.

Tsempit siitä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
68623/104451 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin vaan Arttu ja Joppe heitti Krissen pois comfy cornerista? Ottivat finalistiin viidenneksi Op:n. Toivottavasti Joel ei pidä lupaustaan Ellalle, Artulle ja Paulalle.

No ei Joel ainakaan ole tuossa mukana ollenkaan. Miksi ihmeessä hän haluaisi Paulan ja Ellan kanssa finaaliin? 

Vierailija
68624/104451 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsispä Krisse Timon puolueeseen.

Vierailija
68625/104451 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Krisse ei varmasti voita, niin ihan sama jos on meidän parhaiden joukossa finaalissa" Hahahhaha, ei helvetti,

Juonimassa Paula, Arttu, Joel ja Ella, tosin Joel ei puhu mitään.

Joelhan sen sanoi, että Krisse ei varmasti voita.

En itse nähnyt tillannetta, mutta Joel voi olla myös niin juoni, että haluaa pitää Krissen talossa ja yritti siksi myydä noille muille ajatuksen siitä, että Krisse kannattaa pitää talossa, koska ei voi voittaa. Joelilla tuntuu olevan hyvä ihmistuntemus ja arvaisi varmaan, että Paula ja Ella ainakin pitävät Krisseä täysin mitättömänä ja voisivat siksi ostaa ajatuksen. Joel itse on kuitenkin koko ajan pitänyt Krissestä.

Toivottavasti Joel ei ole tosissaan tuon porukan kanssa juoniessaan. Tuohon porukkaan liittyminen pilaisi Joelin oman tilanteen ja mahdollisuudet.

Vierailija
68626/104451 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Krisse ei varmasti voita, niin ihan sama jos on meidän parhaiden joukossa finaalissa" Hahahhaha, ei helvetti,

Hah, Joelhan vie noita ihan 6-0! Uskotteli noille, että Krisse ei ainakaan voita, joten on turvallinen valinta finaaliin. :D 

Ella ei halua naisia finaaliin joten vaihtoivat sen OPseen

Ketä nuo luulevat olevansa , noista kukaan ole finaalissa

Vierailija
68627/104451 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisse jäi tahalleen tonne höpiseenkun tietää että kamerat seuraa ja onpa teennäistä olemista. Paljonkohan kynsistä taas lähtee. Pennun pitäs päästä nukkuun lelunsa kanssa.

Vierailija
68628/104451 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joel ei halua Timoa finaaliin. Pelkää että voittaa. Ai jai Joel. Paljastit liikaa.

Vierailija
68629/104451 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timo ja Marko on kyllä niin pihalla noista juonimisista ku eivät ole kertaakaan olleet juonimassa

Vierailija
68630/104451 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ella käy paskal....noilla kynsillä pyyhkii hyvin😱

Jos Saksikäsi-Eetuwartti saksii pyyhkiessään oikein huolella niin hyvässä lykyssä ei tarvitse tulevaisuudessa edes pistäytyä siellä Thaikuissa kalliissa operaatiossa koska *nips-naps* BB-talon tehtävähuoneen porsliinilla istuessa?

Ihan tedoksi vaan että käsisuihku/pimppipuhelin/bidee on kesitty. Suihuttelu riittää, siinä ei tarvita pyyhkimistä.

Vierailija
68631/104451 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 HEIJASTINKAMPANJAN IDEOITA

Makkootko sinä Joel?

Makkoon.

Ootko keksinnä mittään.

Oon.

Mitä?

Pistettään Ella täyvessä tällingissä tulemaan kohti kameroo, avvaamaan haaransa, ja sannoo mörreellä iänellään että Onko nyt sopiva hetki näyttää muna? ja sitten se avvoo huaransa ja sieltä tulloo essiin nippu heijastimia.

Jatka makkoomista, Joel.

6 OMATUNTO JÄLLEEN SOIMAA

Makkootko sinä?

Myöhän ollaan kaikki tässä makkoomassa, nääthän tuon?

Luetaanko toistemme ajatuksia?

Luetaan vaan, niin ei tartte jakkaa niitä muitten kanssa, ee ees Krissen.

....

...

No, kumman kanssa oeset mielluummin - mehtäkonneenkulettajan kansa vae kaevinkonneenkulettajan kansa?

Mehtäkonneenkulettajan.

Miks?

Sille mahtuu paremmat evväät sinne ohjaamoon.

Hyvä perustelu. Onnii näläkä. 

Kumman kansa olisit mielluummin, dobermanninkusettajan kansa vae cockerspanielinkusettajan kansa?

Cockerspanielinkusettajan kansa, mutta minähän tavallaen oon sitä ite. Aenakkii kahtojien mielestä varmmaan. Pahis.

Mittee sinä ite tuumaat?

Lähti ryhävalas kylestä ja syämmeltä. Ee tarte kannatella ennee kun ommaa ruhhoo. Siinähhii on liikoo.

Ehken sinä jo tännään pystyt sittä seisommaan suorasa, eikä tarvii aena hakkee sitä tasapainoo jalalta toiselle.

Ee kun minä oon harjotellu.

Mitä?

Kopin ottoo. Jos joku vaekka heettää lentosuukon. Tae heittää veivin. Ne on vaehtoehot minun tappauksessa,

Vierailija
68632/104451 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paulan ilme kun välähtää, että makuuhuoneesta poishäätäminen  ei välttämättä tarkoitakkaan sohvalla nukkumista.

Vierailija
68633/104451 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei Joel ainakaan ole tuossa mukana ollenkaan. Miksi ihmeessä hän haluaisi Paulan ja Ellan kanssa finaaliin? 

Samasta syystä kuin ei halua Timoa finaaliin: Ajattelee, että Timo voittaisi hänet finaalissa. Ajattelee, että hän voittaa varmasti Ellan ja Paulan finaalissa, siispä heidät kannattaa ottaa mukaan.

Vierailija
68634/104451 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan juonittelijoista kyseenalaistanut että jos noilla kahdella onkin immuuni?

ARTTU Ylläri kyllä. Joppe ei uskonu eikä Paula

Vierailija
68635/104451 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joel ei halua Timoa finaaliin. Pelkää että voittaa. Ai jai Joel. Paljastit liikaa.

Siinä juoni missä muutkin. Eilen sano että ei halua Timoa äänestää. Markon haluu.

Vierailija
68636/104451 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 PARAS JEKKU IKINÄ

Makkootko sinä?

En makkoo.

Mikset makkoo? 

Minä kostan Katille, kun se piilotti minun makkuualustan ja minä en ennee makkoo millonkaa. Minä istun koko yön peiton alla. Saapi Kati kärsiä. 

Vai niin. Minä se makkoon ihanasti Ellan persauksessa kiinni. 

On huomattu, paska haisoo tänne asti ja balalaikka soep. Sinä oot häpässy kuulemma koko Nivalan ja minä norppien maineen. Meni ihan vituiks tämä meiän reissu. Ja Krisselle minä en ennee puhu mittää.

Oon huomannu. Mikset?

Mäni varastammaan minun iskulauseen livessä. Se uskalti sannoo sen suorassa lähetyksessä, minä en uskalla sannoo sitä kun hilijoo makkarissa. Ja minä nään vielläen painajaissia, että Isovelj kuuluttaa, että varastohuone on auki, nouda Joel tilaamasi Sasa. En oo tilanna. Tulj yllättäen ja pyytämätä. 

Minä painan ja sinä näät painajaisia.  Monellakkii tappaa. Mennee se niinki.

8 PILLEET

Makkootko sinä?

Hmmphhh.

Ja pussi päässä, miten meni pilleet?

Sain kolome kertaa kuulutuksen Isoveikalta männä nukkummaan, vonkasin jottain v'tun Paulaa,  kutuin talon parasta tyyppiä h'raksi ja jäin sen eessä käsi housuissa kyrvän ympärillä kiinni ite teossa, muuten mäni kyllä pilleet hvtin hyvin.

Siis mittee? Run.kkasitko sinä Krissen nähen?

Se tulj vielä selän taakse kysymään, että mittee sinä tiet Joppe? Mittee helevettiä siihennii ois pitännä vastata? Että matkin Elloo ja työnnän k'yrpee perspeilliin tässä vuan joutessain?  Miel tekis vajota muan alle, mutta Isoveikka on kieltännä sen, kun ei saa kätkeytyä. Pussin vaan antoi.

Mullakaan sitä ei ole ennee Nivalaa eikä vissin Ouluunkaa menemistä.

Niin tuonko Ellatus, Ellatuksen takijako?

Eeekä kun sammuin s'tnana ku saunalyhty noppeemmin ku teinityttö. Larppaa tässä nyt mahtavvaa viikinkiä. Toisaalta: harva pyssyy sammuneenakin seisomassa. Last man standing you know tydymtydym tsägätsägä..

Sulla seiso järki, mulla mulukku. Panetti niin, että oisin nylkyttäny Sassaakin. 

Minut haluttiin kolomantena ulos talosta ja sinua ee vissiin vieläkkään oo huomattu, kun olit kakkospaikalla talon vanahuksen jälkeen. Nyt oot varmaan käressä ykköstilalla, mutta siellä toisessa päässä.

Toevottavasti. Päässee kottiin häppeemään. Ja makkoomaan.

9 HYVÄSTIT

Sinäkään et oo makkoomassa?

En. Ahistaa niin s'tanasti koko makkoominen ja makkari. 

Mullahhi ahistaa. Näkökenttäki kutistuu koko ajan ja ennee näkkyy vaa horisontissa joku pien valopilikku 

Se on se mahtava viikinkilaeve joka jätti sinut justiinsa rannalle ruikuttammaan Ella kainalossa

SInulla itelläs ei oo ees sitä. 

Joo, mulla ne on rehvit oman käden kanssa, sulla oottaa rehvit nivalalaisen oman käden oikeuden kansa. Voep olla iho herkillä. 

Hyvästi. Meiän välliin ei yhtään eukkoo mahtunna, eikä ystäviä voe muijat erottaa. Ikinä.

Ee niin. K'yrvät lähtee ky'rpien takia. Minä lähen voeton jälkeen Afrikkaan ehtimmään omaa juliaani. Timon ja Krissen kansa. Hyvästi. 

Vierailija
68637/104451 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah, Joelhan vie noita ihan 6-0! Uskotteli noille, että Krisse ei ainakaan voita, joten on turvallinen valinta finaaliin. :D 

Mistä päättelet, että Joel vetää noita 6-0- Ehkä Joel onkin oikeasti sitä mieltä, että Krisse ei voita. 

Joelhan on viikkotolkulla höpöttänyt, että Krisse on paras. Eikä hän ole yhtä tyhmä kuin nuo muut ja osaa laskea 1+1 ja ymmärtää, että Krisse on selvinnyt monesta äänestyksestä. 

Vierailija
68638/104451 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten toi Ella kehtaa höpistä, että Juliasta "tulee väärät energiat", kun kyse on siitä että kahdehtii itse tätä vihamielisesti, paljasti sen viime yönä Artun kanssa jutellessaan. Kas, kun ei Arttukaan tajua mistä on kyse.

Vierailija
68639/104451 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN kestä jos Joppe ei anna Ellalle nimeämisääniä!  

Vierailija
68640/104451 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt voisi olla kunnon källi asukkaille ja tosiaan lauantaina kerrotaan ,että uusien ääniä ei lasketa.Oi sitä Ellan ilmettä.

Ketju on lukittu.