Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Fani kirjoitti:
OP on just paras,hyvöntuulinen,symppis,reilu,ei ärsytä,entiset asukit tykkää.
Mulla 24/7 ja katson tosi paljon yöllökin ja Op ollut alumetreiltä lähtien suosikkini.Ihana eikä ole naisten kainalossa nyhjäämässä ja ovat Paulan kanssa samalla aaltopituudella.Op on vaan paljon kivempi kuin Paula.
OP on tylsä kun ei aiheuta kontenttia ei ärsytystä ei mitään.
Niillä kynsillä on vaan saatu mällit lakanoille ja hetken helpotus
Vierailija kirjoitti:
Arttu ja Ella söivät yöllä sanoivat avataan uusi pussi, dibbailivat ja molemmat sanoi jätetään sotkut pöydälle muiden kiusaksi. Jättivät. aamulla Krisse söi shipsejä ja korjasi sotkunsa.
Se on ihan sama ketkä on yöllä syöneet, krisse tyhjensi aamulla yhden sipsipussin jota dippaili, siihen vain jätti tyhjän pussin, ei vaivautunut laittamaan roskikseen. Vähän ajan päästä tuli rouskuttamaan toisesta pussista.
Siihen jätti edelleen sen tyhjänkin lähtiessään, katsoi vain nenän päätään pitkin tyhjää pussia kun ison perceensä raahasi senverran jääkaapille että sai dipin laitettua sinne (IHME!!!).
Onko se liikaa vaadittu että olisi rypistänyt tyhjän pussin roskikseen.
Ehkä se on tuo hänen taustansa.
Vierailija kirjoitti:
Kristiina ei tiennyt Aki Sirkesaloa eikä sitä että Aki kuoli tsunamissa. Ei tiennyt Estoniasta mitään jne. Olematon yleissivistys on Kristiinalla.
Ei pidä paikkaansa.
Nyt jo väsyttää kun Julia ei ymmärrä.
Joel on ihan että voi h*lvetti, just kun pääs eroon Ellasta niin taas on samassa puolueessa. Ja kaiken lisäksi joutuu nukkumaan olohuoneessa jossa Arttu ja Ella. Lievät ahdistukset varmaan päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö Ellan kynnen liimailu liittynyt kosmetiikkaan eikös ne just kielletty??
Tuotannon lellikillä on eri säännöt, tietenkin HÄN nyt saa liimailla korppikotkan kynsiään.
Olispa kiva tietää minkälainen korppikotka tällaisenkin nätin kommentin taustalla on. Oot TODELLA kaunis sielu. :DDDD
Mitä tuossa kommentissa nyt oli niin kamalaa, korpin kynsiltähän ne näyttää? Ne muoviset kynnet ovat aivan järkyttävän näköiset, ja todella epähygieniset sen lisäksi. Omat pitkät kynnet voi näyttää kauniilta kun niistä pitää huolta, tuollaiset näyttää poikkeuksetta rumilta.
Överiys on mautonta.
Vierailija kirjoitti:
Joel Krisselle keittiössä: ”sulla on syömisongelma, syöt enemmän ku mä” ..siis mitä?? Miksi miehet kuvittelee, että niillä on oikeus puuttua naisen syömisiin ja kehoihin? Mitä hittoa oikeasti? Toi on sairasta ja perverssiä vallankäyttöä.
Niin se on edelleen vuonna 2020: miehet ajattelee, että naisen pituudesta huolimatta pitää painaa alle 50kg (Krissen pitusen alle 40kg) eli Krisse on jo miesten mielestä liian iso. Ja Joel-plösö kokee oikeudekseen arvostella Krissen syömisiä, vaikka itsellään on montakymmentä kiloa liikaa.
Lisäksi: Kristiinalla on IBS ja ei, se ei ole varsinaisesti sairaus, mutta hän todennäköisesti ripuloi niin usein, että siksi ei liho ja siksi ylipäätänsä on usein nälkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Markon jutut ilmoille! Puhuu kaikista selän takana kuka vaan sattuu olemaan puheenaiheena. Alkaisi porukka heräilemään miten paljon Marko pelaa ja mielistelee sen takia ettei sitä nimetä. Markon kaksinaamaisuus on hyvä alkaa tulla esille, ettei todellakaan ole sitä miltä vaikuttaa.
Mä mietin samaa! Mut nyt ku aloin miettii nii onko se Marko kuitenkaa paljo muuta pahaa tehny tai puhunu ku kritisoinut jotai Krissen tekemisiä?? Jotai kommentteja OPsta tyyliin: OP on sellanen mastermind
Mut mulla ei nyt ihan hirveenä edes tule muuta mieleen, nuista Krisse jutuista on vaan tehty niin iso numeroMä en edes ymmärrä miks Markosta on tehty joku läyhäämiseen ja kaksnaamaisuuden mestari...
Oikestaan nuo Krisseen liittyvät tekemiset tai oikestaan tekemättä jättämiset on ainoat,
mitä äkkiseltään muistan Markon läyhäämisestä. Toki onhan siinäkin juttua pitkän videon verran, mutta on tuolla paljon pahempiakin läyhääjiä ku Marko.
Myös Kristiinan halveksivat heitot muista asukkaista näkyviin, niitäkin meinaan löytyy vaikka sen hullut fanit muuta väittää.
Vierailija kirjoitti:
Kristiina ei tiennyt Aki Sirkesaloa eikä sitä että Aki kuoli tsunamissa. Ei tiennyt Estoniasta mitään jne. Olematon yleissivistys on Kristiinalla.
Mua huvitti ehkä eniten, että Nirvana-paitaan lähes päivittäin pukeutuvana ei tiennyt, että Kurt Cobain on kuollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa.
Ei tiennyt että Estonian uppoamisessa kuoli ihmisiä. Kysyi että kuoliks siinä ihmisiä? Ei tiennyt kuka Aki oli ja miten kuoli. Eilen ja tänään selvisi nämä asiat.
Vierailija kirjoitti:
Arttu sanoi keittiössä muille että ihan näki että lähtivät makkariin juonittelemaan kun Julia ja Krisse lähtivät makkariin. Eivät juonittele, lepposta juttelevat. Arttu on sika.
Huumori on ilmeisesti vaikea laji?
Fani kirjoitti:
OP on just paras,hyvöntuulinen,symppis,reilu,ei ärsytä,entiset asukit tykkää.
Mulla 24/7 ja katson tosi paljon yöllökin ja Op ollut alumetreiltä lähtien suosikkini.Ihana eikä ole naisten kainalossa nyhjäämässä ja ovat Paulan kanssa samalla aaltopituudella.Op on vaan paljon kivempi kuin Paula.
No juurihan tuo ihana op videolla takanapäin suolasi kaikki muut asukkaat. HÄn on ollut koko ajan kaikkein kieroin takanapäin läyhääjä ja provosoinut toisiakin sanomaan jotain, joska on sitten mennyt kertomaan sille toiselle, että sejase sanoi sinusta noin.
Vierailija kirjoitti:
Joel on ihan että voi h*lvetti, just kun pääs eroon Ellasta niin taas on samassa puolueessa. Ja kaiken lisäksi joutuu nukkumaan olohuoneessa jossa Arttu ja Ella. Lievät ahdistukset varmaan päällä.
Onko mahdollista että kello soisi vielä tänään?
OP on just paras tuo sopivasti säpinää ja eläytyy hyvin sekä hyvin on lastenkodista mies kasvanut hyvällä itsetunnolla oleva tervejärkinen mies. Ihana ja symppis. Osaa kyllä yllättää... odottaakaan ja hankkikaa 24/7 niin tiedätte.Sekä eihän tuolla voi olla monta diivaa.. Ella,Arttu,Marko,Paula(kännissä) Vili,Timo( kukaan ei uskalla sanoa mitään kun hermostuu kuten Vilillekkin)
Vierailija kirjoitti:
Joel on ihan että voi h*lvetti, just kun pääs eroon Ellasta niin taas on samassa puolueessa. Ja kaiken lisäksi joutuu nukkumaan olohuoneessa jossa Arttu ja Ella. Lievät ahdistukset varmaan päällä
Ella pääsee hallituspuolueena päättämään ja menevät makkariin. Ella olis muuten pitänyt hylätä koska ei kääntänyt paitaansa heti kellon soiton jälkeen, mutta eihän tuotanto sitä voi tehdä. Oletteko huomanneet että Ellalla on oma kamera joka seuraa häntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joel Krisselle keittiössä: ”sulla on syömisongelma, syöt enemmän ku mä” ..siis mitä?? Miksi miehet kuvittelee, että niillä on oikeus puuttua naisen syömisiin ja kehoihin? Mitä hittoa oikeasti? Toi on sairasta ja perverssiä vallankäyttöä.
No musta Krisse syö kyl tosi paljon, itsekin ihmettelen
Tuollaisesta kommentista muistuu mieleen kaikki ylipainoiset äidit, jotka ovat jatkuvasti "dieetillä" ilman mitään tulosta.
Heidän tyttäret muistaa vielä aikuisiässä kuinka oma äiti oli jatkuvasti vahtimassa jokaikistä suupalaa, toruen tytärtä että tulee lihoamaan jos jatkaa samaan tyyliin.
Kun tulivat kotiin äiti aina katsoi arvostelevasti onko tytär lihonut vai ei. Ja tietenkin käskivät punnitsemaan itsensä päivittäin.
Heidän aikuisilla tyttärillään oli yksi yhteinen asia: järkyttävä syömishäiriö ja jatkuvasti "dieetillä" vaikkei siihen ollut edes tarvetta.
Kun siskon kuusivuotias tytär tuli hoitoon ja alkoi heti aamusta tehdä vatsaliikkeitä, koska äiti oli opettanut että pääsee sillä eroon "läskeistä", silloin räjähdin! Sanoin että minun kodissani kukaan ei tee mitään vatsaliikkeitä tai vartioi mitä syövät. Täällä syödään joko paljon tai vähän, riippuen mitä maha haluaa.
Poikani on pienestä pitäen syönyt kuin hevonen, aivan kuten äitinsä, joka ei ole koskaan "laihduttanut". Meillä on terve suhde syömiseen eikä meillä ole koskaan ollut vaakaa - eikä tule olemaankaan.
Huvittavinta oli kuulla kun poika oli käynyt luokalla olevien tyttöjen kanssa ostoksilla. Poika etsi mahdollisimman lihottavia ruokia itselleen, koska oli niin laiha. Ja pienet tytöt tutkivat innokkaasti jokaikisen paketin kalorimääriä, koska eivät halunneet ostaa mitään "lihottavaa".
Joka täällä alkaa osoittelemaan Krisseä sormellaan ja kauhistelemaan kuinka paljon tyttö syö, hänen olisi parasta katsoa peiliin ja katsoa onko projisointi meneillään. Ja äidit: antakaa tyttärienne kasvaa niin että heillä on terve suhtautuminen ruokaan. Kuten Kristiinalla on!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin se on edelleen vuonna 2020: miehet ajattelee, että naisen pituudesta huolimatta pitää painaa alle 50kg (Krissen pitusen alle 40kg) eli Krisse on jo miesten mielestä liian iso. Ja Joel-plösö kokee oikeudekseen arvostella Krissen syömisiä, vaikka itsellään on montakymmentä kiloa liikaa.
Lisäksi: Kristiinalla on IBS ja ei, se ei ole varsinaisesti sairaus, mutta hän todennäköisesti ripuloi niin usein, että siksi ei liho ja siksi ylipäätänsä on usein nälkä.
Hohhoijja taas mennään, tuo oli noiden toisistaan tukea hakevien bestiksien inside-läppää taas.
-Taaaaaas sinä olet täällä syömässä, Sinä syöt stana enemmän kuin minä ja silti minä olen tällainen ja sinä painat jotain 40 kiloo
-Tasan ei mee nallekarkit. Sitä paitsi minä oon 50 senttiä sinua lyhyempi.
-Sekin vielä.
Kunpa Joel ehtis seuraavaan kellonsoittoon, että pääsis litinöistä ja Paulasta eroon.
Mitä tuossa kommentissa nyt oli niin kamalaa, korpin kynsiltähän ne näyttää? Ne muoviset kynnet ovat aivan järkyttävän näköiset, ja todella epähygieniset sen lisäksi. Omat pitkät kynnet voi näyttää kauniilta kun niistä pitää huolta, tuollaiset näyttää poikkeuksetta rumilta.