Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Kristiina ihana ku oli innoissaan Julian jäämisestä. Kiva kun Krisse sai tyttöpuolisen kaverin 🥰 hyvä Krisse ja Julle!
Jullepulle joutaa kotiin. Se vielä puukottaa Krisseä selkään.
Arttu höylää kohta ruskeaa reikää koosteessa.
Vili koitetaan esittää riidankylväjänä, vaikka oikeasti hän yritti kuunnella ja keskustella asiallisesti Timon kanssa. Timo kuitenkin keskeytti hänet koko ajan ja Timo siis yritti haastaa riitaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi helvevata miten pihalla noi on Ellan suhteen noi Marjatta ja Noona.
Nytkö ne on enemmän pihalla kuin ne jotka näkevät häntä päivästä toiseen?
Ihanaa kun puolustivat ja kehuivat eniten haukuttua asukasta.
Tarkoitin että telkun katsojako tietää paremmin kuin nuo jotka asuvat yhdessä 24/7 ?
Juuri joku kirjoitti että marjatalle ja nonalle asukkaana jäi varmaakin eri kuva ”ellasta”koska Ella kohteli heitä erilailla ei syrjinyt. Eikä
Varmaan kokenut uhaksi yli 70v mummoa ja tuota nonaa. Julialla varmaa eri kokemus
En aina kato koosteita, mutta kun katoin eilen koosteen totesin vaan sen mistä on jo puhuttu vuosikaudet: jos ei oo kaksneljäseiskaa, niin ei saa oikeeta kuvaa siitä mitä on tapahtunu. Esim. Timon ja Vilin riita. Ja ne kaikki otsikotkin siitä, kuinka Vili kutsui Timoa tyhmäksi. Sehän oli ihan propagandaa, psykologista manipulaatiota. Ja Paulan haukkumismaratoni Juliaa kohtaan oli tiivistetty muutamaan sekuntiin. Et silleen. Joo, oon ollu vähän naiivi.
Vierailija kirjoitti:
Vili koitetaan esittää riidankylväjänä, vaikka oikeasti hän yritti kuunnella ja keskustella asiallisesti Timon kanssa. Timo kuitenkin keskeytti hänet koko ajan ja Timo siis yritti haastaa riitaa!
Olin samaa mieltä.
Käyttäjä34428 kirjoitti:
Miksi, oi miksi Alma Hätönen sanoo talossa olevan jo 3 romanssinpoikasta, kun EI OLE 🤮
Häh mitkä kolme? Arttu Ella tietenki.
Joel ja Julia?
Mikä kolmas, Paula ja Vili?
Arttu aikoo myöntää rehellisesti että pani miestä peppuun joka yö, mut kai se nainen antaa anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi helvevata miten pihalla noi on Ellan suhteen noi Marjatta ja Noona.
Kyllä ne asiaa puhuu. Itselle tullut samanlainen kuva viimeaikoina Ellasta. Aluksi oli inhokki mutta olen alkanut ymmärtää häntä.
Myös ihan asiaa sanoivat Jopesta ja Timosta. Aika epäkohteliaasti ottivat uudet vastaan, paitsi Joel tietenkin Julian otti hyvin vastaan.
Asia minkä olen huomannut on sama kuin Marjatta sanoi, rivoista puheista huolimatta hyvin kasvatettu. Tuolla osalla on vaikeuksia pelkästään syödä veitsellä ja haarukalla kuten ihmisen kuuluu.
Ja Joel tosiaan taaperoi vaappuen menemään pelkkä uusi sipsipussi mielessä.
Miettikääs jo nuorena persereiän sulkijan pilanneita ja huulensa täytteillä pilanneita vuonna 2040 kun ovat vasta 40.
Tai 2070, kun ovat Marjatan iässä.
Valinta sekin, olla hetken kaunis vääristelemällä itseään tai sitten hoitaa luomusti kauneuttaan ja olla kaunis kaiken ikää.
Ei taida Arttua enää kukaan odottaa talon ulkopuolella tuon jälkeen...
No nyt tippui Nonan pisteet: vieläpä talon ulkopuolella. Vai niin ihana tyyppi oli Ella.
Marjatalta hyvää havainnointia Paulan feikkiydestä!
Kristian on kyllä loistava lisä näissä jaksoissa.
Vierailija kirjoitti:
Arttu höylää kohta ruskeaa reikää koosteessa.
Laskikohan lastit suoleen?
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä34428 kirjoitti:
Miksi, oi miksi Alma Hätönen sanoo talossa olevan jo 3 romanssinpoikasta, kun EI OLE 🤮
Häh mitkä kolme? Arttu Ella tietenki.
Joel ja Julia?
Mikä kolmas, Paula ja Vili?
Eiks muut muka nähny bileissä?
Vierailija kirjoitti:
Tuo Alma on ihan sekaisin. Puhui kolmesta romanssista talossa. Ihan pimee tyyppi.
itse olet
Vierailija kirjoitti:
En aina kato koosteita, mutta kun katoin eilen koosteen totesin vaan sen mistä on jo puhuttu vuosikaudet: jos ei oo kaksneljäseiskaa, niin ei saa oikeeta kuvaa siitä mitä on tapahtunu. Esim. Timon ja Vilin riita. Ja ne kaikki otsikotkin siitä, kuinka Vili kutsui Timoa tyhmäksi. Sehän oli ihan propagandaa, psykologista manipulaatiota. Ja Paulan haukkumismaratoni Juliaa kohtaan oli tiivistetty muutamaan sekuntiin. Et silleen. Joo, oon ollu vähän naiivi.
Jep ja olen mäkin sanonut ihmistä tyhmäksi tai en sanonut mutta että ajattelen että olet tyhmä jos et pysty keskustelemaan järkevästi, tuo vilihän ei haukkunut tyhmäksi vaan timo tulkitsisi et ”sanotko sä mua tyhmäksi ”Niin Vili sanoi että no ”musta et sillon kauheen järkeväkin ole jos ei pysty keskustelemaan eri mielipiteistä”
Sit meni vartti Timo meni juoruaan muille vähän maustetulla tarinalla kuinka Vili oli sanonut häntä tyhmäksi
Litinä ja Lotina taas koosteen pääosassa, voi luoja miten oksettavaa kuunneltavaa noille asukkaille.
Op on aidoin. Sanoo suoraa ku ärsyttää