Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi krisse selittää aina MUKAMAS asiantuntijana m u r ha-ym.tapauksista, ja kertoo ne aivan päin perccettä. Alkaa pännimään toi idiootti, tai on pänninyt kyllä alusta asti.
Nytkin sössötti hiljakkoin kiinni jääneestä s arja mur ha aj asta golden state killeristä joka teki tekojaan 70-luvulta lähtien, ja kertoo täysin päin peetä tarinan. "Jotain kymmenen vuotta teki... ei tappanut aina.. öö öö öö".
Pidä nyt kakara pääsi jo kiinni, draamanhakuinen tenava. Kerrot päin peetä juttusi. Ei ole äitiskään vielä syntynyt kun golden state killer alotti. "jotai kymmenen vuadda"..
Toimi vuosina 1973-1986 (= 14 vuotta), tappamisen aloitti 1978 ja lopetti 1986, eli tappoi 9 vuotta. Voi hyvin sanoa, että noin 10 vuotta. Myös se piti paikkansa, ettei tappanut aina. Endimmäisinä vuosina vain r a iskasi, myöhemmin siirtyi murhiin, jotkut uhrit pakeni tai sai vain potkun päähän. Ihan oikein siis kertoi tuon perusteella mitä kirjoitit Krissen sanoneen.
Niin, miten tämä liittyy ihanan krissen sekavaan sepustukseen, jossa käytti enemmän omaa mielikuvitusta kuin faktoja, kunhan vähän sinne päin, krissen täytyy olla räväkkä nuori, hän luulee että muut pitävät häntä kovana tyyppinä kun hän suoltaa murhajuttuja vähän sinne päin, kun raukka kuvittelee etteivät häntä vanhemmat ihmiset ole niistä koskaan kuulleet.
Kirjoitit Krissen "Jotain kymmenen vuotta teki... ei tappanut aina.." olleen väärin.
Tarkistin asian ja oikeinhan tuo meni. Jotain kymmenen vuotta teki eikä tappanut aina.
Päin vttua selitti koko homman, ei saanut mitään selkoa sen sönkötyksestä.
Sitäpaitsi uhrien oikeaa lukumäärää ei edes tiedetä.
Eihän Krisse edes väittänyt, että oikea lukumäärä tiedettäisiin. Kertoi vain niistä, joista tiedetään.
Jos sinä et ymmärtänyt Krissen selityksistä mitään, mutta palstalla monella muulla ei ollut mitään vaikeuksia, olisikohan vika jossain muualla kuin selittäjässä..
Vaaleanharmaat muodottomat olohousut pitäs kieltää lailla ja nuo siniset valkoisilla sivuraidoilla.
Vierailija kirjoitti:
Siis missä tynnyrissä tuo Julia on asunut, jos ei tiedä edes Sinkkuelämää -sarjaa eikä ole kuullutkaan Bodomjärvestä?
Edelleenkin: se on Hyvinkäältä.
Vierailija kirjoitti:
Paris Hilton täyttää helmikuussa 40, ja toi idioottieetu jankuttaa että on korkeintaan 35.
Hänen idolinsa vissiin tämä Paris. Äxdee.
Päivällä Ella toi esiin rumasti ettei ole tyytyväinen edes silmiensä väriin. Jeesus sentään, kuinka ihminen voi ylipäätään elää, kun itse inhoaa itseään eniten.
Kuinka tuohon on tultu.
Tämä puoluejuttu olisi sopinut paremmin päivätehtäväksi mottoineen, puolueohjelmineen ja tietovisoineen. Miten tästä aiheesta riittää ammennettavaa vielä 3-4 päiväksi?
Mä en voi mitään sille, että tuo Julian kiherrys riipii mua. Se kaikuu tyhjyyttä ja merkityksettömyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Jos tulee vielä uusi kausi ensi syksynä niin ensimmäisenä parannuksena nykyiseen taloon tulee laittaa suihkukaapit ja enemmän wc-pönttöjä. Toki moni muukin asia kaipaa parannusta.
Tää on jo edistyksellinen talon. Sainio-Räsäsen valtakaudella oli vain yksi pönttö ja kaksi suihkua. Rajaton tirkistely mahdollisuus.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tänään tule enää mitään viikkotehtävään liittyen? Tietäis katsoa jotain muuta. Hälyttäkää, jos jotain tapahtuu.
Ok. Mä soittelen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi taas makaamassa. Kuntoilisivat, siellähän on kunto-ohjaajakin. Ulkonakin voi kävellä.
Mitä kontenttia se kuntoilu teille antaisi? Olen ennenkin kysynyt, mutten vastausta saanut. Kun makoilevat, tulevat välillä jutelleeksi ja joskus mielenkiintoisista aiheista, vieläpä ilman hälyääniä, kun pysyvät paikallaan. Mutta kuuntelisit mieluummin huohotusta ja kenkien läpsettä lenkillä? Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Paris Hilton vois vierailla tuolla ja kertoa ikänsä.
No se tietohan Hiltonin iästähän tuli jossain postissa BB:ltä- ovatko jo unohtaneet.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan mietitty, mitä tapahtuu, jos usealle asukkaalle iskee samaan aikaan mm. noro tai vastaava? Talossa on vain 2 vessaa. Toki kaikki asukkaat on testattu ennen taloa koronan varalta ja olleet eristyksistä, mutta kyllähän se noro voi levitä koronan varotoimenpiteistä huolimatta varsinkin kun talossa on sotkuista ja huono hygienia.
Kuvitteletko sä, että noro kehittyy sotkuun ihan tyhjästä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ilmeisesti puheääni-allergikko. Ensin ärsytti Tiian puheääni, sitten Minnan, Roopen, Katin, Marjatan, nyt Krissen. Raskasta.
Krissellä verrattuna miellyttävä ääni, ei narise eikä kimitä.
Sössöttää ja honottaa nenän kautta, järkyttävää kuunnella, ihan kuin ois muussia suussa kun puhuu.
Yäk yäk yääääääääääööööäääk.
Kuunteletko mieluummin Ella pojan kärinää?
Vierailija kirjoitti:
Tämä puoluejuttu olisi sopinut paremmin päivätehtäväksi mottoineen, puolueohjelmineen ja tietovisoineen. Miten tästä aiheesta riittää ammennettavaa vielä 3-4 päiväksi?
Ei kauheasti näytä riittävän.
Vierailija kirjoitti:
Mä en voi mitään sille, että tuo Julian kiherrys riipii mua. Se kaikuu tyhjyyttä ja merkityksettömyyttä.
Kun Julia pieraisee, sen sielu ilmaan vilahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan kuullut miten Julia pieree? Kiinnostaa Julian pierut. Päästääkö suhautuksia vai sellaisia lörtsyjä joista ei tiedä tuliko varren kanssa?
Minä luulen ettei Julia piere muiden kuullen, siinä särkyisi muun muassa Marko-boyn unelmat siitä etteivät naiset piere. Julia menee vessakoppiin, laskee housunsa, levittää perskannikkansa siten että ne eivät pärise pierun voimasta ja antaa tuhnun tulla. Sillä lailla Julia äänettömästi pieree. Sitten piertyään menee peilin eteen ja sipaisee hieman punaa huuliinsa.
Pakko myöntää huono huumorintajuni, mutta repesin tälle kuvaukselle. 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paris Hilton täyttää helmikuussa 40, ja toi idioottieetu jankuttaa että on korkeintaan 35.
Hänen idolinsa vissiin tämä Paris. Äxdee.
Päivällä Ella toi esiin rumasti ettei ole tyytyväinen edes silmiensä väriin. Jeesus sentään, kuinka ihminen voi ylipäätään elää, kun itse inhoaa itseään eniten.
Kuinka tuohon on tultu.
Ihme ettei ole hommannut värillisiä piilareita.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka vaikeaa voikaan olla pitää housut jalassa sen aikaa kun kukin kilpailija tuolla on. Sinne lähdetään tavoittelemaan isohkoa rahasummaa ja jos on yhtään edellisiä kausia seurannut, niin pitäisi tietää ettei petipuuhista ole tainnut kertaakaan seurata mitään hyvää.
Katsojat eivät ole tykänneet pariskuntien jatkuvista lemmenleikeistä ja vielä vähemmän niitä ovat arvostaneet kanssa-asukit. Lähes poikkeuksetta muut asukkaat ovat kokeneet puuhat kiusallisiksi tai vähintäänkin omia yöuniaan häiritseviksi. Pariskunnilla taas ei ole löytynyt sen vertaa itsehillintää, että puuhia olisi lopetettu muiden asukkaiden toistuvista pyynnöistäkään.
Kaikkia kausia en muista, mutta tällainen mielikuva on pariskunnista jäänyt. Ja nyt siellä on sitten taas pari, jota ei yhtään kiinnosta se kuinka inhottavalta muista tuntuu, kun toiset litisevät, lotisevat ja puuhailevat, kun he yrittävät nukkua ihan vieressä. Äärimmäisen itsekästä ja lyhytnäköistä touhua.
Self-confessed seksiaddikti ei voi mitään libidolleen.
Tuo Vili on 70-vuotias naisvihamielinen jäärä nätin pojan ruumiissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paris Hilton vois vierailla tuolla ja kertoa ikänsä.
No se tietohan Hiltonin iästähän tuli jossain postissa BB:ltä- ovatko jo unohtaneet.
Eikä tullut, kirjeen lukija lisäsi omasta päästään loppuun.
No eihän täälläkään muusta puhuta kuin heistä. Ellaa ja Arttua täynnä koko ketju. Miksi muualla mediassa olisi toisin?