Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
66821/104451 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis missä tynnyrissä tuo Julia on asunut, jos ei tiedä edes Sinkkuelämää -sarjaa eikä ole kuullutkaan Bodomjärvestä? 

Liian nuori tietääkseen.

Liian nuori tietääkseen ikonisesti tv-sarjasta ja legendaarisesta murhamysteeristä? Ei kyllä se on vain jälkeenjäänyt. Elänyt ehkä huu...elämän tms.

Olen itse 50+ ja Sinkkuelämää oli (ja on) lempisarjani. Mutta itse en oleta 30 vuotta nuoremman ihmisen tietävän OMAn sukupolveni ikoneista mitään. Face the fact, se mikä on itselle tärkeää, on seuraavalle sukupolvelle vanhentunutta.

...ja Bodomin murhista: kaikkien elämä ei pyöri murhien ja henkirikosten ympärillä, ja se on oikeastaan aika tervettä.

Vierailija
66822/104451 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eetu väittää että daniel craig muka näyttää itäeurooppalaiselta, totta kai väittää kun on itse itäeurooppalainen.

daniel on komea, eikä todellakaan slaavin näköinen. 

No onpas, pohjois-venäjällä, ukrainassa ja valkovenäjällä on paljon juuri tuollaisia miehiä - vaaleat hiukset, vaaleat silmät, usein harmaat tai siniset tai vihertävät.

ai sinulle jonkun kansan ulkonäkö merkitsee vain silmien ja tukan värejä, minä kyllä huomioin ennemminkin silmien, nenän , korvien muotoja. Eli kasvonpiirteet ovat se joka merkitsee, ja Craig näyttää aivan tyypilliseltä irkulta tai englantilaiselta. Venäläisillä/slaaveilla on aivan erilainen nenän mallikin, pitkä ja ohut ja terävä, esim.

Venäläisten kanssa työni kautta tekemisissä paljon olleena täytyy todeta, että monet miehet muistuttivat Daniel Graicia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
66823/104451 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krissellä ois palanu käämit jos ois joutunut tuohon Artun ja O-P:n herjaan tai siinä ois pitäny olla sellanen kaveri, joka sit ois tehny varmaan suurimman osan kaikista hommista.

Vierailija
66824/104451 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nona antaa häädetynherjan varmaan Krisselle (vaikka Vili luulee että hänelle) ja Jatta Paulalle. 

Vierailija
66825/104451 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä Artun silmiä vaivaa? 

Varmaan omaa yöllistä mälliä niissä.

Vierailija
66826/104451 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa, taas mediassa juttua bb:sta, ja yllätys yllätys, pääroolissa lemmenpari A&E. Onko iltapäivälehdistö tosiaan sitä mieltä, että ihmisiä kiinnostaa bb:ssa vain  transseksuaalinen akti/"rolmanssi" :D koska muita asukkaita ei lehdistö juttuihinsa valitse.

Vierailija
66827/104451 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tack o adjö! 😂

Vierailija
66828/104451 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ella ja Paula pääsee läyhäämään, ai että

Nauran vaan ku nehän kuvittelee että ne voi äänestää uudet pihalle :'D

Niinhän ne kaikki luulee et naura vaan vapaasti.

Vierailija
66829/104451 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ilmeisesti puheääni-allergikko. Ensin ärsytti Tiian puheääni, sitten Minnan, Roopen, Katin, Marjatan, nyt Krissen. Raskasta.

Krissellä verrattuna miellyttävä ääni, ei narise eikä kimitä.

Sössöttää ja honottaa nenän kautta, järkyttävää kuunnella, ihan kuin ois muussia suussa kun puhuu.

Yäk yäk yääääääääääööööäääk.[/quote

Edelleen se oikomishoito meneillään. Yritäpä itse puhua selkeästi, kun suussasi on sekä ylhäällä että alhaalla purentakiskon tapaiset kalvot suussa koko ajan, paitsi syödessä.

Vierailija
66830/104451 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marko on vaan koittanut ottaa uudet mahdollisimman hyvin vastaan, juttelee paljon molemmille uusille. Varmasti häntä kaivaa oma taloon saapuminen, kun hänet otettiin niin nihkeästi vastaan. Suurinosa asukkaista on aika nuivia uusille asukkaille.

Nyt osa katsojistakin näkee Markon ja Julian välillä jotain, koska Paula ja Ella pakottaa kokoajan tuota ajatusta. Marko ja Julia ei voi edes jutella kahdestaan, kun nämä kaksi vetävät jotain johtopäätöksiä.

Molemmat sais lähteä menemään sunnuntaina ja Arttu perässä.

Minulla nuo ajatukset Juliasta ja Markosta lähtivät heti ensimmäisestä maanantaista kun Julia seurasi Markoa kaikkialle ja päätyi hänen viereensä sohvalle ja siitä alkoi se flirttailu. Julia alkoi yhtäkki hipelöidä Markon käsivartta ihan randomisti ja heidä katseensa kohtasivat. Julia katsoi ripsiensä alta hyvin viettelevästi ja Marko meni hämilleen eikä tiennyt mitä tehdä. Julia hipelöi uudelleen ja loi paljon puhuvia katseita taas Markoon. Marko hieman ehkä pelästyi tunteitaan ja pomppasi ylös sohvalta, ikäänkuin paeten tilanteesta.

Ei mennyt kauan kun Paula esitteli teoriansa että nämä kaksi ovat pari. Siinä yhteydessä jotkut asukkaat mainitsivatkin niistä katseista mitä J&M toisilleen loivat. Kyllä heidän seksuaalisen kemiansa ovat huomanneet sekä asukkaat että osa 24/7 katsojista. Ei sitä aina tarvita mitään pussailuja tai halailuja todisteeksi että ahden henkilön välillä on jotain tekeillä.

Paulalla on jäänyt ikävästi levy päälle tuon salaliittoteorian kanssa, mutta Joelhan tuon koko jutun aloitti ja myönsi sen eilisessä livessä.

Vierailija
66831/104451 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ihana krisse näyttää vanhalta mummolta kun pureskelee ruokaa. ei taida tekarit olla suussa, kun suu menee tollalailla.

Krisse kyllä näyttää ihan lapselta, vaikea uskoa häntä ikäisekseen. Yrittää varmaan kompensoida ikäänsä tatuoinneilla ja uravalinnalla, ns. kovalla lookilla.

no joo mutta myös useat mummot näyttävät lapsilta. tosi vanhat ihmiset ovat kuin lapsia.

sen suu meni aivan sillälailla kun todella vanhalla mummolla jolla ei ole tekarit suussa. ja ne silmät tapittivat siinä suun yläpuolella mustina, kuin vanhalla pienen pienellä mummolla.

Vierailija
66832/104451 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ilmeisesti puheääni-allergikko. Ensin ärsytti Tiian puheääni, sitten Minnan, Roopen, Katin, Marjatan, nyt Krissen. Raskasta.

Joo, mulla sama 😀 Ensin Tiia, sitten Minna, sitten Sasa, sitten Kati, sitten Marjatta ja nyt Ella. Krissen äänestä tykkään. Se ei ärsytä yhtään. Eikä Paulakaan ärsytä.

Unohdin tuosta listastani Julian. Sen kimeähkö ääni (ei juuri sisältöäkään) on alkanut myös ärsyttää. Veikkaan, että ärsytys pahenee ajan myötä.

Vierailija
66833/104451 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julialla ihanan seksikkäät hieman pulleat reidet näkyi hyvin kun hänellä oli lyhyt hame päällä.

Vierailija
66834/104451 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää kun koosteen tunnari on sama kuin viimevuonna.

En saa selvää Vilin puheesta ellei tv äänet ole lujalla.

Vierailija
66835/104451 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan kuullut miten Julia pieree? Kiinnostaa Julian pierut. Päästääkö suhautuksia vai sellaisia lörtsyjä joista ei tiedä tuliko varren kanssa?

Minä luulen ettei Julia piere muiden kuullen, siinä särkyisi muun muassa Marko-boyn unelmat siitä etteivät naiset piere. Julia menee vessakoppiin, laskee housunsa, levittää perskannikkansa siten että ne eivät pärise pierun voimasta ja antaa tuhnun tulla. Sillä lailla Julia äänettömästi pieree. Sitten piertyään menee peilin eteen ja sipaisee hieman punaa huuliinsa.

Vierailija
66836/104451 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi krisse selittää aina MUKAMAS asiantuntijana m u r ha-ym.tapauksista, ja kertoo ne aivan päin perccettä. Alkaa pännimään toi idiootti, tai on pänninyt kyllä alusta asti.

Nytkin sössötti hiljakkoin kiinni jääneestä s arja mur ha  aj asta golden state killeristä joka teki tekojaan 70-luvulta lähtien, ja kertoo täysin päin peetä tarinan. "Jotain kymmenen vuotta teki... ei tappanut aina.. öö öö öö".

Pidä nyt kakara pääsi jo kiinni, draamanhakuinen tenava. Kerrot päin peetä juttusi. Ei ole äitiskään vielä syntynyt kun golden state killer alotti. "jotai kymmenen vuadda"..

Toimi vuosina 1973-1986 (= 14 vuotta), tappamisen aloitti 1978 ja lopetti 1986, eli tappoi 9 vuotta. Voi hyvin sanoa, että noin 10 vuotta. Myös se piti paikkansa, ettei tappanut aina. Endimmäisinä vuosina vain r a iskasi, myöhemmin siirtyi murhiin, jotkut uhrit pakeni tai sai vain potkun päähän. Ihan oikein siis kertoi tuon perusteella mitä kirjoitit Krissen sanoneen.

Niin, miten tämä liittyy ihanan krissen sekavaan sepustukseen, jossa käytti enemmän omaa mielikuvitusta kuin faktoja, kunhan vähän sinne päin, krissen täytyy olla räväkkä nuori, hän luulee että muut pitävät häntä kovana tyyppinä kun hän suoltaa murhajuttuja vähän sinne päin, kun raukka kuvittelee etteivät häntä vanhemmat ihmiset ole niistä koskaan kuulleet.

Kirjoitit Krissen "Jotain kymmenen vuotta teki... ei tappanut aina.." olleen väärin.

Tarkistin asian ja oikeinhan tuo meni. Jotain kymmenen vuotta teki eikä tappanut aina.

Vierailija
66837/104451 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis missä tynnyrissä tuo Julia on asunut, jos ei tiedä edes Sinkkuelämää -sarjaa eikä ole kuullutkaan Bodomjärvestä? 

Liian nuori tietääkseen.

Liian nuori tietääkseen ikonisesti tv-sarjasta ja legendaarisesta murhamysteeristä? Ei kyllä se on vain jälkeenjäänyt. Elänyt ehkä huu...elämän tms.

Olen itse 50+ ja Sinkkuelämää oli (ja on) lempisarjani. Mutta itse en oleta 30 vuotta nuoremman ihmisen tietävän OMAn sukupolveni ikoneista mitään. Face the fact, se mikä on itselle tärkeää, on seuraavalle sukupolvelle vanhentunutta.

...ja Bodomin murhista: kaikkien elämä ei pyöri murhien ja henkirikosten ympärillä, ja se on oikeastaan aika tervettä.

Hohhoijaa. Sinkkuelämää on pyörinyt telkkarissa vielä ihan viime vuosina ja elokuviakin on esim tänä syksynä vielä näytetty telkkarissa. Ja jos on kuullut Suomen kuuluisimmista murhamysteereistä edes jossain yhteydessä, ei vielä tarkoita, että elämä pyörii murhien ja henkirikosten ympärillä. 

Vierailija
66838/104451 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Krissellä verrattuna miellyttävä ääni, ei narise eikä kimitä.

Sössöttää ja honottaa nenän kautta, järkyttävää kuunnella, ihan kuin ois muussia suussa kun puhuu.

Yäk yäk yääääääääääööööäääk.[/quote

Edelleen se oikomishoito meneillään. Yritäpä itse puhua selkeästi, kun suussasi on sekä ylhäällä että alhaalla purentakiskon tapaiset kalvot suussa koko ajan, paitsi syödessä.

Mikä on pointtisi? Pitäisikö sen äänestä tykätä tämän vuoksi.

Olisi jäänyt kotiin oikomaan raihnaista itseään, ei jaksa tommosta sössöttävää taaperoa.

Vierailija
66839/104451 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makkarissa kaikki makaa

Vierailija
66840/104451 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ihana krisse näyttää vanhalta mummolta kun pureskelee ruokaa. ei taida tekarit olla suussa, kun suu menee tollalailla.

Invisalign-hoito liikuttaa hampaita ja aina, kun uusi kalvo vaihdetaan, (kerran viikossa tai kahdessa, hoidon pituudesta ym riippuen), hampaat ovat aluksi todella kipeät ja esim kovan leivän tai sitkeän tortilla syöminen on hankalaa ja kivuliasta. T: invisalign-potilaan äiti ❤️

Aijaa, kovimpa nopeaan tuo 4 tortillaa veti naamaansa eikä näyttänyt hankalalta muutakuin syöntitapa pää vinossa. Taidat olla Krissen äiti.

Ketju on lukittu.