Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
eetu väittää että daniel craig muka näyttää itäeurooppalaiselta, totta kai väittää kun on itse itäeurooppalainen.
daniel on komea, eikä todellakaan slaavin näköinen.
No nyt kun sanoit, niin ihan totta, Craigissa on tosiaan jotain slaavilaista. Mutta komea mies on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eetu väittää että daniel craig muka näyttää itäeurooppalaiselta, totta kai väittää kun on itse itäeurooppalainen.
Mun miekestä D.C. muistuttaa Putinia (ja muita slaavilaisia), mutta on silti komea (Putin ei). Googlesta löytyy kuvavertailuja, jos et usko ;)
No minusta Craig näyttää tyypilliseltä irlantilaiselta.
Toki on totta, että venäläisistä ja englantilaisista löytyy jotain samaa.
Olenkin joskus lukenut, että muinaiset englantilaiset, sillon tuhansia vuosia sitten, olisivat olleet juuri nykyiseltä venäjältä sinne lipuneita heimoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi krisse selittää aina MUKAMAS asiantuntijana m u r ha-ym.tapauksista, ja kertoo ne aivan päin perccettä. Alkaa pännimään toi idiootti, tai on pänninyt kyllä alusta asti.
Nytkin sössötti hiljakkoin kiinni jääneestä s arja mur ha aj asta golden state killeristä joka teki tekojaan 70-luvulta lähtien, ja kertoo täysin päin peetä tarinan. "Jotain kymmenen vuotta teki... ei tappanut aina.. öö öö öö".
Pidä nyt kakara pääsi jo kiinni, draamanhakuinen tenava. Kerrot päin peetä juttusi. Ei ole äitiskään vielä syntynyt kun golden state killer alotti. "jotai kymmenen vuadda"..
Toimi vuosina 1973-1986 (= 14 vuotta), tappamisen aloitti 1978 ja lopetti 1986, eli tappoi 9 vuotta. Voi hyvin sanoa, että noin 10 vuotta. Myös se piti paikkansa, ettei tappanut aina. Endimmäisinä vuosina vain r a iskasi, myöhemmin siirtyi murhiin, jotkut uhrit pakeni tai sai vain potkun päähän. Ihan oikein siis kertoi tuon perusteella mitä kirjoitit Krissen sanoneen.
Niin, miten tämä liittyy ihanan krissen sekavaan sepustukseen, jossa käytti enemmän omaa mielikuvitusta kuin faktoja, kunhan vähän sinne päin, krissen täytyy olla räväkkä nuori, hän luulee että muut pitävät häntä kovana tyyppinä kun hän suoltaa murhajuttuja vähän sinne päin, kun raukka kuvittelee etteivät häntä vanhemmat ihmiset ole niistä koskaan kuulleet.
Ethän sinä itsekään pysty kertomaan mitään faktoja, jotka mielestäsi menivät pieleen, vaikka sinulla on google käytössäsi. Hirveä valitus vääristä tiedoista, mutta yhtäkään sellaista et osaa mainita.
Vierailija kirjoitti:
Daniel Craig kieltämättä näyttää menestyvältä venäläiseltä, vaikka komea onkin.
Vierailija kirjoitti:
ihana krisse näyttää vanhalta mummolta kun pureskelee ruokaa. ei taida tekarit olla suussa, kun suu menee tollalailla.
Krisse kyllä näyttää ihan lapselta, vaikea uskoa häntä ikäisekseen. Yrittää varmaan kompensoida ikäänsä tatuoinneilla ja uravalinnalla, ns. kovalla lookilla.
Onko kukaan kuullut miten Julia pieree? Kiinnostaa Julian pierut. Päästääkö suhautuksia vai sellaisia lörtsyjä joista ei tiedä tuliko varren kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onpas, pohjois-venäjällä, ukrainassa ja valkovenäjällä on paljon juuri tuollaisia miehiä - vaaleat hiukset, vaaleat silmät, usein harmaat tai siniset tai vihertävät.
ai sinulle jonkun kansan ulkonäkö merkitsee vain silmien ja tukan värejä, minä kyllä huomioin ennemminkin silmien, nenän , korvien muotoja. Eli kasvonpiirteet ovat se joka merkitsee, ja Craig näyttää aivan tyypilliseltä irkulta tai englantilaiselta. Venäläisillä/slaaveilla on aivan erilainen nenän mallikin, pitkä ja ohut ja terävä, esim.
Vierailija kirjoitti:
Ella on kyllä oikeassa. Mulle tulee Craigista aina mieleen Putin.
Nuo odottaa jo nukkumaan pääsyä. Oivoi kun on hyvä viikkotehtävä. Ai niin tämä on parasta viihdettä.
Vierailija kirjoitti:
Olen ilmeisesti puheääni-allergikko. Ensin ärsytti Tiian puheääni, sitten Minnan, Roopen, Katin, Marjatan, nyt Krissen. Raskasta.
Joo, mulla sama 😀 Ensin Tiia, sitten Minna, sitten Sasa, sitten Kati, sitten Marjatta ja nyt Ella. Krissen äänestä tykkään. Se ei ärsytä yhtään. Eikä Paulakaan ärsytä.
Teini Krisse kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisse peilailee ? Eiköhän se ole talon Ella joka on useimmin peilin edessä kun Kristiina.Nyt vaan Ella ulos talosta ja muistoksi hänelle peili käteen.Saavat asukkaat nukkua yöt.
Krisse istuu jatkuvasti peili kädessä sängyllään itseään ihailemassa. Ella peilaa vain meikatessa.
Älä viitsi valehdella, meillä on silmät päässä ja moni katsoo 24/7. Ella peilaa itseään jokaisesta heijastavasta pinnasta aina kun kävelee jonnekin. Uskomattoman itsekeskeinen ja omahyväinen ihminen.
Krisse ei voi nu tuoda ees lautastansa lähelle keittiöö, muut toivat ja kiittivätkin ruuasta. Timo tuossa nyt eniten yrittää auttaa sen minkä voi. Vaikka se onkin Artun ja O-P:n tehtävä, niin voi sitä nyt vähän jelpata.
Daniel craigin kasvonpiirteissä ei ole mitään venäläistä, tollasia neniä ei ole venäläisillä, niillä on kapeat pitkät nenät. Craigillä on paksu nenä jossa on pyöreä leveä pää.
Tyhmä eetu tuijottaa hiusten väriä, ja timo komppasi.
Alkaako tuolla ne kabinettijutut taas vasta suoran lähetyksen jälkeen vai mikä hitto tässä tehtävässä taas on ideana?
Sen mitä olen ehtinyt katsoa ja nähnyt/kuullut asukkaiden puhumisia, niin Joel on mielestäni ainoa jonka puheesta en saa selvää. Onko hänellä kielikoru? näin jonkun suussa (kielen päällä) mustan möykyn, mutta en muista kenen. Kielikoru aiheuttaa usein henkilön puheeseen sössötyksen kaltaista epäselvyyttä. Tämä kommentti liittyy siihen aloitteeseen jossa arvosteltiin asukkaiden puheisiin liittyviä ärsytyksiä. Minua ärsyttää ohjelman koosteissa jatkuvasti välkkyvä ohjelman BB-loko. Miksi sitä välkytellään? käy silmiin ja saattaa aiheuttaa päänsärkyä jopa migreeniä. Ystävällinen vetoomus tuotannolle 🐶 voisiko sitä vähentää (lokoa pienentää). Teillä on valta, mutta onko tahtoa?.
Vierailija kirjoitti:
ihana krisse näyttää vanhalta mummolta kun pureskelee ruokaa. ei taida tekarit olla suussa, kun suu menee tollalailla.
Invisalign-hoito liikuttaa hampaita ja aina, kun uusi kalvo vaihdetaan, (kerran viikossa tai kahdessa, hoidon pituudesta ym riippuen), hampaat ovat aluksi todella kipeät ja esim kovan leivän tai sitkeän tortilla syöminen on hankalaa ja kivuliasta. T: invisalign-potilaan äiti ❤️
Paskimmat uusista jäi taloon, noh toivottavasti tapetti Julia tuo ees jtn actionia, kaunis naama ei tyhmää päätä pelasta.
Vierailija kirjoitti:
Olen ilmeisesti puheääni-allergikko. Ensin ärsytti Tiian puheääni, sitten Minnan, Roopen, Katin, Marjatan, nyt Krissen. Raskasta.
Minua on ärsyttänyt nämä talon äänet:
Tiia (kova ääni), Sini (kova, terävä, vihainen ääni ja ruma kielenkäyttö), Sasa (kova ääni, tiäks-hokeminen, teennäinen nauru), Arttu (teennäinen hekotusnauru), Kati (kova ääni, narina, lespaava s, Herra Siilen ääni, tiäkkö, tiäks, tavallaan -hokeminen), Niko (vain silloin kun kiihtyi, muuten ei ärsyttänyt), Minna (vain silloin kun lauseet ei loppunut ajallaan ja tietyt mmm-hyminät), Marko (rään ryystäminen ja räkäyskä), Ella (ankea, ylpeä, metallinen ääni), Niko (kova, tyly ääni).
Muiden äänet ei ole ärsyttänyt. Paitsi liiallinen kiroilu ihan yleisesti.
Vierailija kirjoitti:
eetu. "Mä näin miten artun silmät sytty kun margetta käveli taloon, niin tuli vähän uhattu olo."
arttu: "Mä tykkään niistä vanhemmista naisista"
eetu: "mä oon oikeesti 48."Eetu kuvittelee taas itsensä naiseksi..
No sitähän se transsukupuolisuus vähän niinku tarkottaa...
Olisi kiva päästä kuulemaan niitä juonitteluja. Toivottavasti BB ei paljasta että uusilla on immuniteetti (ainakaan vanhoille asukkaille). Olisi kyllä taas senkertainen dramaturginen antikliimaksi ettei mitään rajaa.