Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Nonalla oikein taikinantekokynnet. Kynsilakkaakin.
🤢🤮
Eikö olisi voinut antaa tuon vaivaamisen jollekin muulle... Yök.
Vierailija kirjoitti:
Törkeä eukko kaiken kaikkiaan. Liioittelee juttujaan ja nyt yrittää mollata Op:ta. Sanoi äsken sohvalla, että Op olisi ollut muka hänen kimpussaan ja ei ole nähnyt Op: ta noin villinä ennen. Itse hilasi itsensä Op: n viereen ja nyt yrittää saada Op:n näyttämään syylliseltä koko iltaan ja yrittää saada huomion, että itse pääsisi pälkähästä, kun mokasi itsensä täysin. Toivottavasti ei nyt porukka kuuntelisi tuota Paulaa ja laittaisi Op:ta tuon jutun takia häätöön.
Paula meni Ollipekan viereen. Kyllä noi huomasi ja nauroivat Paulalle sisällä että ulkona.
Nona viimeksi tehnyt pizzaa viimeksi lapsena, Krisse tehnyt aina itse. Hyvä Krisse🙃
Vierailija kirjoitti:
Käsittääkseni Ellassa on jotain mikä ei välity tänne ruudun toiselle puolelle katsojille. Hänestä suurimmalla osalla huono ja ylimielinen kuva, mutta talossa olijat ja talosta lähteneetkin hänestä pitävät.
No ainakin Kessu on nyt haastatteluissa sanonut, että Ellan "diivamainen käytös" on jotain sellaista mitä hän ei voi ymmärtää eikä hyväksyä, sen paremmin talossa kuin ulkomaailmassakaan.
Vierailija kirjoitti:
Nanna otti köökin haltuun. Ei tainneet kaikki tykätä.
Ai onko Karalahden vaimokin mennyt jossain vaiheessa taloon?
Vierailija kirjoitti:
Eikö noi tollot nyt voi katsoa pitsapohjan ohjetta vaikka jauhopussin kyljestä tai pyytäisivät isoveljeltä ohjeen... kiva syödä jotain hiivan makuista taikinaa.
Isoveli voisi näihin räikeimpiin juttuihin puuttua. Nunnuka ei tainnut ymmärtää että kuivahiivaa laitetaan monin verroin vähemmän kuin tuorehiivaa. Ällöttävää ruoan pilaamista.
Vierailija kirjoitti:
Voiko talossa olla ketään turhempaa ihmistä kuin O-P??? Kertokaa yksikin asia mistä OP muistetaan. No eipä tule mieleen. Onko OP:n taktiikka olla täysin tapetti vai onko luonteeltaan tuollainen, että ei itse pysty tuottamaan mitään kontenttia, mukana kyllä läyhäämisissä mutta sillai hyvin kierolla tavalla, pystyy aina kiemustelemaan ulos tilanteista ja esittämään kaikille, että ihan sivustaseuraajana täs vaan vähän kommentoin enkä mä susta mitään pahaa puhunut. Uskoisin että tässä on oikeasti talon kieroin pelaaja.
Kaikkihan tuolla läyhää ja on läyhännyt, jopa Krissekin. Yhdessä tuolla eristyksissä niin rupeaa ärsyttämään kaikkia aina joku päivästä riippuen. Niin viime vuonnakin tuntojaan purettiin sikarikerhossa toisilleen. Minun suosikki oli Krisu viime vuonna ja sitä ärsytti Tarina viime vuonna. Sai kertoa tuntojaan niin tänä vuonnakin saa kertoa toisille, kuka ärsyttää. Kun ei mene nimeämisistä puhumaan. Ja Op on minun suosikkilistoillani nyt.
Vierailija kirjoitti:
Miksi nona tekee itselleen tuollaiset paskan väriset rannut poskiin?
Nykyajan vitsaus ja kamalin asia meikissä, Contour. Sitähän ennen käytettiin vain teatterimeikissä ja Drag Queenien meikeissä. Highlightit menee samaan satsiin, näyttää siltä kuin olisi räkää poskilla, luonnotonta.
Vierailija kirjoitti:
Krisse on niiiiin söpö!!! Ja kilttikin kaikenlisäksi <3<3<3
Hanki silimät tai ainakin lasit. Taas neuvomassa tuolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi krisse vatkaa kuivahiivan veteen??
eikö se pidä sekoittaa lämpöseen nesteeseen että alkaa käymään?
Mutta ei sitä vatkaimella tarvitse sekoittaa.
Julia vei keittiössä taidottomuuden uusille ulottuvuuksille. Ihan onneton. Järjettömän kokoisia tomaattisiivuja. Ei osaa edes leikata kysymättä ensin Markolta apua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nona tekee itselleen tuollaiset paskan väriset rannut poskiin?
Nykyajan vitsaus ja kamalin asia meikissä, Contour. Sitähän ennen käytettiin vain teatterimeikissä ja Drag Queenien meikeissä. Highlightit menee samaan satsiin, näyttää siltä kuin olisi räkää poskilla, luonnotonta.
Saahan se sen kauniimmaksi. Olisitpa nähnyt nunnukan aamulla ilman meikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisse on niiiiin söpö!!! Ja kilttikin kaikenlisäksi <3<3<3
Hanki silimät tai ainakin lasit. Taas neuvomassa tuolla.
niinpä, miksei nyt mee makkariin makoileen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Törkeä eukko kaiken kaikkiaan. Liioittelee juttujaan ja nyt yrittää mollata Op:ta. Sanoi äsken sohvalla, että Op olisi ollut muka hänen kimpussaan ja ei ole nähnyt Op: ta noin villinä ennen. Itse hilasi itsensä Op: n viereen ja nyt yrittää saada Op:n näyttämään syylliseltä koko iltaan ja yrittää saada huomion, että itse pääsisi pälkähästä, kun mokasi itsensä täysin. Toivottavasti ei nyt porukka kuuntelisi tuota Paulaa ja laittaisi Op:ta tuon jutun takia häätöön.
Paula meni Olli Pekan viereen. Kyllä noi huomasi ja nauroivat Paulalle sisällä että ulkona.
Paula ei todellakaan muista oliko OP villinä tms. OP nukahti melkein heti ,nosti peittoa ja Paula sammui, Vili lähti olkkariin ja Paula meni niin OP:n viereen että OP oli ihan reunalla. Paula yrittää sotkea OP:n ja Markon liittoja. Itse kun ei pysty pitämään yhtään liittoaan kasassa
Kyllä Julian pitää ehdottomasti jäädä taloon. Sekä Paula että Ella kyräilee ja vilkuilee sitä pahalla silmällä. Riittää kun istuu Artun kanssa saman pöydän ääressä pilkkomassa vihanneksi, niin jo Ellan vahtiva katse vaanii. Julia ja Vili synnyttää draamaa.
Vierailija kirjoitti:
Nona viimeksi tehnyt pizzaa viimeksi lapsena, Krisse tehnyt aina itse. Hyvä Krisse🙃
Krisse on monitoiminainen. Saa miehensä olla ylpeä hänestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä oli bileyö Vili-ja Julia-show. Ja ehdottomasti Paula-show myös mutta muut jäivät seinäruusuiksi, jopa Ella. Ja sitten vielä kysellään, ketkä uusista toisivat sisältöä taloon. Tarviiko tätä edes kysyä.
.
Jos haluaa Ellalle häätöääniä, pitäisi taloon jäädä Vili ja Marjatta.
Ei vaan Vili ja Julia. Miksi Marjatta antaisi Ellalle ääniä, kun suitsuttaa tämän upeutta?
.
Ajattelet kaiketi sitten, että Marjatta on sokea ja kuuro vanhus?
Kyllä Marjatta on nähnyt, että Ella ei ole ystävällinen, toiset huomioonottavava,ja empaattinen, vaan aivan päinvastoin kaikkia vauvasta vaariin haukkuva, kieroileva, valehteleva onneton ihminen.
Sanoi kääntäneensä täysin takkinsa Ellan suhteen kun tuli taloon. Uskon hänen puhuvan totta. Jos pelaisi olisi sanonut päiväkirjahuoneessa, että hän leikkii Ellan ystävää vaikka todellisuudessa ei pidä tästä. Samoin olisi sanonut Nona. Kyllä nämä naiset ovat menneet Ellan pauloihin varauksetta.
Ei kyllä ollut Marjatta joka tuosta "takin käännöstä" tjsp puhui, vaan Nona.
Marjatta kyllä puhui Ellalle kauniisti, koska osaa käytöstavat (toisin kuin tämä itse), ja varmaan tarkoittikin sitä mitä sanoi. Eli että tällä on ollut hyvä kotikasvatus, että kuorensa alla tämä on varmaan herkkä - tuo Jatan peräreiästä puhuminenkin näyttäytyy hänen silmissään varmaan juuri tuollaisena uhittelevana koviskäytöksenä - ja että tämä näyttää upealta, eli yrittää tätä myös kauniisti kannustaa.
Mutta ei mikään silti tarkoita että Jatan mielestään Ellan oikea paikka juuri nyt olisi tuo talo. Voisin hyvin kuvitella hänet pk-huoneeseen perustelemaan ystävällisesti että Ellan voi olla vaikeaa kohdata kaikki se kritiikki minkä Marjatta tietää ulkomaailmassa häntä odottavan, että parempi hänelle olisi vain mahdollisimman pian päästä omien läheistensä pariin. Ja antamassa ne 2 pistettä yhä kauniisti Ellaa kannustaen.
Nona sitä vastoin on jo moneen kertaan kertonut, miten vielä taloon astellessaan uskoi Ellan olevan se asukas jonka kanssa tulisi huonoimmin toimeen. Mutta kuinka jo sormenpäiden ensi kosketus (!) sai jonkin sävähdylsen kulkemaan hänen kehonsa läpi, ja että siitä hetkestä tunsi jonkin "yhteisen auran" (tai jotain vastaavaa diipadaapaa, en oikein tunne tuota ennustuksiin ja kristalleihin uskovien sanastoa).
Eli joko Nona on paras k*settaja mitä taloon on astellut, tai sitten oikeasti vajosi johonkin Ella-lumoukseen?
(Siinä lumopiirissä ikävä kyllä tahtoo käydä kaikille kylmät, minkä kyllä luulisi noiden KAIKKIEN uusien tietävän ja ymmärtävän?)
Nonahan uhosi ekassa esittelyvideossaan päin vastoin alkavansa Ellan kaveriksi ja savustavansa Ellan kanssa Kristiinan ulos talosta. Nona ulos ja Marjatta myös, koska jatkossa äänestävät samoin kuin Ella, Ellan läyhäämisten ja mustamaalaamisien tahdissa, sitä ketä Ella haluaa äänestettävän.
Se oli Julia, joka aikoi kaveerata Ellan kanssa ja antaa Krisselle 2 pistettä.
Vierailija kirjoitti:
Ella on niin rikkinäinen ja epävarma ihminen, että talossa on hänelle vaarallista. Tulee hajoamaan, kun saa tietää, kuinka epäsuosittu on ulkomaailmassa. Kaikki ovat huomanneet hänen ilkeytensä.
Jos sä kuvittelet että tämä haukkujen ja läyhääjien palsta on "koko ulkomaailma" niin otan osaa. Mene ja katso peiliin, sen jälkeen varaa lentolippu Thaimaaseen ja hanki elämä.
Nona seis, lopeta jo se taikinan vaivaaminen!
Nonahan uhosi ekassa esittelyvideossaan päin vastoin alkavansa Ellan kaveriksi ja savustavansa Ellan kanssa Kristiinan ulos talosta. Nona ulos ja Marjatta myös, koska jatkossa äänestävät samoin kuin Ella, Ellan läyhäämisten ja mustamaalaamisien tahdissa, sitä ketä Ella haluaa äänestettävän.