Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
63841/104451 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälaisia viikkotehtäviä haluaisitte nähdä loppukauden aikana?

Sellainen missä asukkailta poistettaisiin eri aisteja tai viestinnällisiä toimintoja:

Jotkut eivät saisi kuulla mitään (kuulosuojaimet päässä), joillakin side silmillä tai joku näköeste päässä, joillakin jesaria suun edessä, jotkut eivät saa koskea muihin ollenkaan, jotkut eivät saa vaikka katsoa silmiin jutellessa, ... yms.  Ja nämä osat voisivat vaihtua joka päivä.

Vierailija
63842/104451 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjatta kertoo vanhan vitsin ja nauraa sille itse eniten.🙄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63843/104451 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onks toi Marjatan puheen pitäminen joku tehtävä?

😴 joku nukutustehtävä vissiin.

Lähinnä katsojien vitutustehtävä.

Vaikka Marjatta puhuu suht' nopeella temmolla, eli puhe ei laahaa, niin kuin usein vanhuksilla, niin sen jutut kuitenkin kiertelee ja kaartelee jotenkin ihmeellisesti aivan tarpeettomasti. Se ei osaa pelkistää olennaista tarpeettomista sivulauseista. Rasittavaa kuunneltavaa. Ei jaksa seurata pätkääkään.

Mun äiti on samanlainen,kestää niin kauan että on varsinaisessa asiassa!

Ha! Meillä minä, vanhus, olen se vikkelä ja täsmällinen puheissaan. Pojat toljottavat tyhjä katse silmissään, ja ymmärrän siitä, että asia pitää ottaa uusiksi. Hitaammin ja selityksin varustettuna. 😁

Itse en malttaisi millään odottaa, että he puhuvat loppuun,kun asian sanominen on niin verkkaista ja epämääräistä.

Olen kai sitten se wanhuslumihiutale.

ADhD . Jatta puhuu sujuvasti ja oli kiva kuunnella sohvasurffaajista. Itse oon matkaillut yksinkin mutta hotelli/hostel.

Vierailija
63844/104451 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vili on ärsyttävä ja täynnä itseään. Ei mitään järkevää sanottavaa, tais Tehdä Timon kannatukselle hyvää kun haastoi riitaa ja jäi itse kakkoseksi. Hyvä keskustelija? Ei tosiaan.

Vierailija
63845/104451 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julia on muka sinkku, mutta niin vain eilen paasasi ihan kuin seurustelisi ja puhui jopa "miehestään". 2006 BB-talosta poistettiin sääntörikkomuksen takia Heidi, joka oli sanonut olevansa sinkku mutta ei sitten ollutkaan. Jos nykyään ois yhtä tiukkaa niin Julia lentäis talosta pihalla tuon takia.

Vierailija
63846/104451 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä vitsi Marjatta.

Vierailija
63847/104451 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joelin olisi pitänyt tiuskaista aikoinaan Sasalle yhtä tiukasti kuin Ellalle äsken, että 'painu nyt v'ttuun siitä' (n. klo 16.50 ...Joppe makkoo sohvalla olkkarissa ja syö, Ella tulee sohvalle, Arttu paneeleineen perässä, ei mahdu sohvalle, jää sohvan taakse heilumaan, Ella alkaa tökkimään Joppea ja kutittelemaan, Joel kieltää, menettää sitten hetkeksi täysin malttinsa ja käskee Ellaa painumaan v'tuun ja lähtee sohvalta, huikkaa vielä et no nyt pääset Artun viereen, menee itse ylätasanteen sohvalle syömään). Mut eihän Joel raaskinut sanoa niin Sasalle, koska periaatteessa piti tyypistä, kun taas Ellaa hän inhoaa. 

Mut nykyään ihmiset eivät oikein usko ennen kuin niille sanoo asiat tiuskien ja rumilla sanoin höystettynä, kaikki ennen sitä on näköjään ehkä, kenties, mahdollisesti. Ja Ellalle ei vissiin vielä menev'ttuunsiitä - tiuskaisun jälkeenkään. Jopen henk.koht rajoja ei tarvitse kunnioittaa. Kyllä Ella taas leijailee omassa suosiokuplassaan, kun uusista Nono ja Mummu häntä niin palvoo ja kehuu. Siinä kannattaa jo alkaa v'ttuilemaan Jopellekin.

Joppe äänestää luultavasti Ellaa ensi viikolla. Tajuaa että Ella on pilannut tuolla Artun totaalisesti ja yrittää eristää Joelin Artun seurasta. Joppe on äänestänyt aina aika itsenäisesti, kuten Sasaakin, eikä kumartele kenellekään äänestyskopissa.

Vierailija
63848/104451 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin joku yksilökilpailu voisi olla. Älyllistä ja vähän fyysistäkin.

Vierailija
63849/104451 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muuten Suastamoisesta ja Suhosesta on puhuttu kaikkein vähiten tässä ketjussa? Vaikka ovat reippaita kavereita, niin tuntuu että seuraajat pitävät heitä seinätapetteina.

Vierailija
63850/104451 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joelin olisi pitänyt tiuskaista aikoinaan Sasalle yhtä tiukasti kuin Ellalle äsken, että 'painu nyt v'ttuun siitä' (n. klo 16.50 ...Joppe makkoo sohvalla olkkarissa ja syö, Ella tulee sohvalle, Arttu paneeleineen perässä, ei mahdu sohvalle, jää sohvan taakse heilumaan, Ella alkaa tökkimään Joppea ja kutittelemaan, Joel kieltää, menettää sitten hetkeksi täysin malttinsa ja käskee Ellaa painumaan v'tuun ja lähtee sohvalta, huikkaa vielä et no nyt pääset Artun viereen, menee itse ylätasanteen sohvalle syömään). Mut eihän Joel raaskinut sanoa niin Sasalle, koska periaatteessa piti tyypistä, kun taas Ellaa hän inhoaa. 

Mut nykyään ihmiset eivät oikein usko ennen kuin niille sanoo asiat tiuskien ja rumilla sanoin höystettynä, kaikki ennen sitä on näköjään ehkä, kenties, mahdollisesti. Ja Ellalle ei vissiin vielä menev'ttuunsiitä - tiuskaisun jälkeenkään. Jopen henk.koht rajoja ei tarvitse kunnioittaa. Kyllä Ella taas leijailee omassa suosiokuplassaan, kun uusista Nono ja Mummu häntä niin palvoo ja kehuu. Siinä kannattaa jo alkaa v'ttuilemaan Jopellekin.

Joppe äänestää luultavasti Ellaa ensi viikolla. Tajuaa että Ella on pilannut tuolla Artun totaalisesti ja yrittää eristää Joelin Artun seurasta. Joppe on äänestänyt aina aika itsenäisesti, kuten Sasaakin, eikä kumartele kenellekään äänestyskopissa.

Toivottavasti näin tapahtuu. Joppe on itsenäinen ja antaa kyllä pisteet miten itse haluaa. Luulisi, että Ellakin alkaisi samaan ääniä tuon kuvottavan käytöksensä takia.

Vierailija
63851/104451 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jako kahteen tai kolmeen ryhmään - tehtävä

Valvomista, nälkää, kylmää.

Salatehtävä

Joku taikuuteen / kauhuun / jännitykseen liittyvä

Koko sakki mökille, haluan nähdä miten Ella pärjää siellä.

Vierailija
63852/104451 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Paula ihan terve? Outo tyyppi. Eilinen huutaminen ja sekoilu oli todellinen rimanalitus.

No se on ollut ihan sekaisin koko ajan. Viime kerralla kun oli juonut oli yhtä sekaisin. Kamalaa katsottavaa. Selvä alkoholiongelma.

Paula on kyllä erikoinen tapaus. Jumppaohjaaja, Suomen kädenväännön naisten Suomenmestari ja sitten kuitenkin dokaa lähes joka viikonloppu naiskavereidensa kanssa pellit kiinni. Ei muuten ole ihme, että tuollainen miesten perään oleva ihan ookoon näköinen nainen pelästyttää miehetkin valomerkin jälkeen käytöksellään ja kotona herää yksin hirveässä darrassa. Kehuu vielä että elää kuin 27-vuotias poikamies, vaikka on jo yli nelikymppinen. Erittäin vaikea luonne kännissä ja juominen on totaalisen kännihakuista, jarruja ei löydy, eikä löytynyt eilenkään vaikka isoveli yritti rajoittaa alkoholia ja että noi söis myös illalla ettei ne olis taas kuin ellun kanat.

Vierailija
63853/104451 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten joku voiolla tollanen hapannaama niinku paula

Olisiko paha mieli, kun antoi käsitöitä muttei itse saanut mitään?

Vierailija
63854/104451 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellaa ahdistaa kun tv lisää 5 kiloa. 

Vierailija
63855/104451 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arttu ärsyttää, voi kun siitä pääsisi eroon. Pahin painajainen jos hän voittaa ja sama jos HP voittaa.

Vierailija
63856/104451 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ella: "se oli taas hyökkäys homoseksuaalia kohtaan" 

Anteeksi. Siis big brother, _Big Brother_ hyökkäisi homoja vastaan? M-i-t-e-n ?

Vierailija
63857/104451 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eetu ulos.

Vierailija
63858/104451 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ella ja Arttu puhuivat muistaakseni tänään päivällä siivouksen jälkeen olohuoneen sohvalla jotakin finaaliviikolla olosta. Molemmat totesivat jotenkin, että siellä olon mukavuus riippuisi kenen kanssa siellä oltaisiin. Että pitää olla oikeat tyypit. Mietin vain, että miten yhtenäiset listat tämä pariskunta laatisi finaaliviikolla olijoista, jos saisivat itse päättää. Ja kävisikö niin, että jos Ella kertoisi listansa ensin, Arttu ei uskaltaisi muutella sitä mieleisekseen? Vai onko Arttu sittenkin täysin samaa mieltä Ellan kanssa kaikesta, vaikka ei siltä muuten vaikuta. Lähinnä viittaan tässä nyt Krisseen, varauksin myös Joeliin, OP varmaan käy molemmille, ja Timokin. 

Eilen se taisi olla Ella, joka oli vielä vessassa, kun Arttu käveli sieltä ulos ja samalla uhosi, että Krisse on huippu tyyppi, joka on jotenkin negatiivinen Krisselle, on kuollutta lihaa (nyt en ole tästä satavarma, enkä löydä mistään kokopitkää tallennetta eilisen bibiksistä, niin en voi varmentaakaan, sori jos meni väärin). Naureskelin siinä, että ei Artun kaukaa tarvitse sitä Krisse-vastaisuutta etsiä. No, ei siinä sitten kauaa mennyt, kun Arttu oli itsekin jo Krisseä vastaan ja Paulan puolella. 

Joo, just noin se sanoi. Kuollutta lihaa on se joka Krisseä kehtaa äänestää. :D Ja haukkui sitä ennen kaikki K äänestäneet idiooteiksi jne. Arttu ylisti Krissen maasta taivaisiin kylppärissä heidän jutellessaan kaksin - hetken perästä makkarissa nauraen meni Ellan&Paulan puolelle kun K sanoi että se Markon ja Julian kiusaaminen on tyhmää. Mitähän Krisse silloin mietti !

Ei Artun tarvitse kaikesta olla samaa mieltä Krissen kanssa, vaikka hyviä kavereita ovatkin.

Vierailija
63859/104451 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttääkö Kristiina ja Eetu samaa teippiä?

Teippiä siellä, teippiä täällä. Teippiä on myös nenän päällä.

Teippiä siellä, teippiä täällä. Teippiä on myös munan päällä.

Vierailija
63860/104451 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ella: "se oli taas hyökkäys homoseksuaalia kohtaan" 

Anteeksi. Siis big brother, _Big Brother_ hyökkäisi homoja vastaan? M-i-t-e-n ?

Eikö Ella olekaan nyt heteronainen vaan homomies? Koko ajanhan puhunut itsestään naisena. Kummasti tämä vaihtuu aina kun voi uhriutua jostain.

Ketju on lukittu.