Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Julia kokee Markon jonkulaisena turvana tuolla, kun tietää että suurinosa jengistä, varsinkin naisista, on häntä vastaan.
Siksi seuraa sitä kaikkialle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huhu. Tuli valvottua eilen neljään katsellen kaikkia mahdollisia keskusteluja mitä talossa yöllä käytiin.
Mä olin aivan ahdistunut kaikista mahdollisista riidoista mitä tuolla käytiin.
Paula menetti mun silmissä kaikki mahdolliset pisteet mitä omasi ja mä vielä pidin Paulaa ihan hyvänä tyyppinä. En enää.
Arttu ja Ella jatkoi samaa paskaa mitä ennenkin.
Vili oli suuri yllätys haukkuessaan Timoa! Ehkä koosteesta selviää mikä sen pointti siinä ylipäätään oli. En tiedä mitä ajatella.
Ainut hyvä asia taisi olla se että oli mennyt sanomaan sängyssä Ellalle kuittia litinöistä ja lotinoista.Ihmiset jotka menevät nyt hyvin selkeän kirkkaasti kärkeen ovat: Joel, Kristiina, OP ja Marko.
Muita hyviä näyttäisi olevan: Julia, Nona ja Jatta. Timosta en halua sanoa vielä mitään kun en oikein tiedä mikä juttu toi yöllinen vegeburgeri gate oli.
Vegeburgerigate liittyi siihen, että Vili haastoi Markoa siitä, että tämä on miellyttäjä. Otti burgerit esimerkiksi ja Markolla viuhui pointti ihan ohi, kun jäivät vaan jankkaamaan burgereista. Ihan aiheesta Vili haastoi Timokin - että Timo pitää monologeja, ei keskustele. Vili tekee vaan haastamisensa tosi tökerösti. Mutta mieluummin taloon noita pakan hämmentäjiä kuten Vili ja Julia, kuin Ellan nuoleskelijoita kuten Nona ja Jatta.
Vähän kaukaahaettua väittää mielistelyksi sitä, että sanoo vegeburgerin maistuvan hyvältä...
Marko sanoi että se oli elämäni eka kasvisburgeri ja että se oli hänen mielestä oikeasti hyvää ja Vili jatko inttämistä "olen eri mieltä" mielistelit vaan. Puol tuntia jankutti.
Vili kuvittelee tuntevansa noi talolaiset paremmin ku he itse itsensä kun on seurannut 6 viikkoa tiiviisti 24/7.Sen myös mainitsi. Uskomaton tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten Krissen bibikset? Ja nekö sai hamppareita ja paljuilua?
Krisse hyvin veti ja nautti. Ei oksennellut eikä övereitä ja vege hampikset. Siisti likka, diggaan.
Toisella foorumilla sanottiin, että Krisse kävi vessassa oksentamassa. Kuului, kun jostain syystä äänimies ei sulkenut sen mikkiä vessakäynnin ajaksi.
Krisse mainitti tästä muutamalle asukkaalle, et kävi kerran oksentamassa, tais puhua siitä olkkarissa.
Joi vissiin pari gluteini olutta kun gluteinittomat vietiin ennenkuin Krisse ehti saada yhtäkään, kännissä ei ollut missään vaiheessa sen verran vähän joi.
Kristiina on niin pieni, hyvä että tulee ulos, siinä kohtaa lakkaa kiskomasta liikaa.
OP kyllä itekki aiheutti hämmenystä ku ensin oli muka Krissen puolella, sitte pihalla heittäyty kannattamaan Paulaa.
Ei se Julia mikään Krissen kaveri ole. Ensin ei voinut antaa krisselle omista lonkeroista yhtä vaan kanteli pulojaan joka paikkaan. Sitten istuivat Ella nona ja Julia ringissä sohvalla ja Krissen jättivät yksin ulkopuolelle. Nona meuhkasi että just tätä oon tullut täältä hakemaan, että näin istutaan tässä kolmistaan.
Vierailija kirjoitti:
Misi tuo Ella kävi väittämässä Ville että hän on analysoinut tätä ja tämä on homo. Mitä Vili siihen vastasi, kun en saanut selvää.
Vastasi, että ei ole homo. Sit Ella jotain vielä länkytti ja ketään ei enää kiinnostanut. Säälittävä hyökkäysyritys Ellalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten Krissen bibikset? Ja nekö sai hamppareita ja paljuilua?
Krisse hyvin veti ja nautti. Ei oksennellut eikä övereitä ja vege hampikset. Siisti likka, diggaan.
Oksensipas.
Siisti likka vie yöksi sänkyyn voipaketin ja sokerin ja riisikakkupaketin..voiveitsi siinä töhnäsenä oli🤢
op toi aamulla kun muut ei saa mennä keittiöön
Sarapara kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paula on aivan nolo.
Joku keski-iän kriisi vaivaa.Se huusi menemään kännisellä korvia särkevällä äänellä loppu illan, aggressiivisesti. Pussaili kielareita joka miehen kanssa ja nukkui OP:n varatun miehen kainalossa. Olisin minäkin häpeissäni. Ei sovi alko Paulalle.
Meni pian Vilin kainaloon ja r..un...kannut Viliä poikien mukaan tuolla. Vili meni nukkumaan Paulan paikalle. Aamusta meni omalle paikalle. Paula aivan nolo yöllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huhu. Tuli valvottua eilen neljään katsellen kaikkia mahdollisia keskusteluja mitä talossa yöllä käytiin.
Mä olin aivan ahdistunut kaikista mahdollisista riidoista mitä tuolla käytiin.
Paula menetti mun silmissä kaikki mahdolliset pisteet mitä omasi ja mä vielä pidin Paulaa ihan hyvänä tyyppinä. En enää.
Arttu ja Ella jatkoi samaa paskaa mitä ennenkin.
Vili oli suuri yllätys haukkuessaan Timoa! Ehkä koosteesta selviää mikä sen pointti siinä ylipäätään oli. En tiedä mitä ajatella.
Ainut hyvä asia taisi olla se että oli mennyt sanomaan sängyssä Ellalle kuittia litinöistä ja lotinoista.Ihmiset jotka menevät nyt hyvin selkeän kirkkaasti kärkeen ovat: Joel, Kristiina, OP ja Marko.
Muita hyviä näyttäisi olevan: Julia, Nona ja Jatta. Timosta en halua sanoa vielä mitään kun en oikein tiedä mikä juttu toi yöllinen vegeburgeri gate oli.
Vegeburgerigate liittyi siihen, että Vili haastoi Markoa siitä, että tämä on miellyttäjä. Otti burgerit esimerkiksi ja Markolla viuhui pointti ihan ohi, kun jäivät vaan jankkaamaan burgereista. Ihan aiheesta Vili haastoi Timokin - että Timo pitää monologeja, ei keskustele. Vili tekee vaan haastamisensa tosi tökerösti. Mutta mieluummin taloon noita pakan hämmentäjiä kuten Vili ja Julia, kuin Ellan nuoleskelijoita kuten Nona ja Jatta.
Vähän kaukaahaettua väittää mielistelyksi sitä, että sanoo vegeburgerin maistuvan hyvältä...
Ei olllut kyse vegeburgerin mausta, vaan siitä, miten tökerösti Timo tuossa tilanteessa vastasi Markolle ja Marko alkoi vai lepyttelemään ja selittelemään.
Käyttäjä36009 kirjoitti:
Ella on luonnonlapsi ja siksi annan anteeksi hänen veemäisyytensä. Ja koska on vähemmistöä hänelle on oikeus siihen.
Tämä nyt on kaiken huippu: "Koska on vähemmistöä hänelle on oikeus siihen".
Seksuaalivähemmistöön kuuluminen ei todellakaan oikeuta veemäiseen käytökseen. Päinvastoin, se vain pahentaa tilannetta.
Vierailija kirjoitti:
Ella sanoi tehneensä analyysin Vilistä ja väitti suoraan Vilille, että tämä on homo. Saiko kukaan selvää, mitä Vili vastasi?
Vili: "Minä? En mä oikeen kuitenkaan oo. Pitäiskö mun olla?"
Krisse haukkui hänen "faninsa" eilen pystyyn vessassa. Naureskeli sitä miten jotku idiootit häntä fanittaa tai äänestää kun häntä itseä ei kiinnosta mikään. Näytti keskisormea kameraan päin ja F U ja räkätti Artun kanssa räkäset naurut päälle.
Ja täällä te I tosiaan ihailette jotain teinityttöä joka on niin jätkää että.
Vierailija kirjoitti:
Joo Krisse on ihan jees mutta huithapeli siivouksen suhteen!
Monesko viikko Krissellä jo samat housut jalassa. Koskahan jaksaa pestä ne. Varmaan tuoksuu hyvälle.
Taitaa monen tunnin meikkaus mennä siivouksen ja muun edelle.
Mun on jotenki niin helppo ymmärtää Markoa tuossa "mielistelyssä", en tiedä johtuuko horoskoopista, itse olen myös vaaka kuten Marko.
Mä en näe Markon käytöstä mielestelynä tai p*rseennuolentana vaan joustavuutena ja niin että kykenee näkemään asioita eri kantilta. On tietyt asiat mistä ei lähdetä myöntymään ja joustamaan, mutta suurinosa asioista on ihan sama miten ne menee.
Vili puhui Markolle, että tämä käyttäytyy Timoa miellyttäen. Ehkä Viliin on vaikuttanut 247, kun Marko puhui edellisten bileiden jälkeen muille että Timo oli tarttunut hänen munaskuihin takaapäin saunassa, kun Marko pyyhki saunan ikkunoita.
Paula: "Onneks ei oo morkkista."
Ai ei vai? No kuule syytä olis olla. Paulana sanoisin korkeintaan "onneks en muista mitä tuli jankattua".
timolla meni eilen tunteisiin kun marko kysyi onko siinä ravintolassa oikeita liha burkereita
Miksi mä repeilen tuolle OP:lle koko ajan 😀
Virtasen mielestä bb talossa ei kuulu antaa rankkua, vaan se on tyhmä joka tekee mitä käsketään😁😁
Joo Krisse on ihan jees mutta huithapeli siivouksen suhteen!