Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa sietämätöntä katsottavaa eiliset bibikset. Porukka illan mittaan hirveässä kännissä ja meno sen mukaista. Illalla taas jauhettiin litinöistä ja lätinöistä ja Vili huutoraadin säestämänä vaati aggressiivisesti tunnustamaan, mitä kaikkea sängyssä on tapahtunut. Vili vaikutti sekopäiseltä ja hänet kutsuttiinkin lopulta pk-huoneeseen viilentymään. Artulla meni totaalisesti hermo litinäkuittailuun, mutta hillitsi itsensä. Arttu yritti nukkumaan mennessä Ellan pöksyihin, mutta neiti taisi olla liian tukevassa humalatilassa. En tiedä, onko myöhemmin yöllä sutinoitu.
Joo, jopa Timolla meni hermot ja sanoi aika topakasti, että ei kiinnosta.
Timo veti kyllä hyvin koko illan. Oli harvoja fiksuja koko porukasta. Krisse myös käyttäytyi ok, vaikka mua ärsyttää se Arttuun liimautuminen, eikä hän muutenkaan ole mun suosikki. Op oli melkein koko illan tosi symppis ja ihana, mutta viime metreillä lähti Paulan viereen makoilemaan. Voi surku Op, toivottavasti hänen daami ei liikaa pahastu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipahan draamaa yöllä!
Paula veti totaaliset psykoosit tulille Markon ja Julian "salasuhteesta", mistä läyhääminen kestikin sitten useamman tunnin. Arttu ja Ella oikeen yllytti Paulaa komppaamalla kaikkee tän sanomisia. Markoo se lähinnä nauratti, vaikka yritti vedota puolisoonsa, ettei tämän takia asiasta läyhäämistä jatkettaisi.
Paulan yks huvittavimmista argumenteista oli se, kuinka Marko käytti 6 viikon ajan puolisostaan nimeä Late ja yhtäkkiä Julian ilmestymisen myötä alkoi puhumaan Laurasta. Marko on myös Paulan sanojen mukaan kuvaillu molempien perseitä täysin samalla tavalla. Julialla meni tunteisiin Paulan epäilyt ja ilkeet kommentit, itkukaan ei ollu kaukana. Muita asukkaita Paulan show -meininki lähinnä nauratti. Monen tunnin vääntämisen jälkeen Paula lopulta usko, ettei heillä oo mitään keskenään.Toinen taistelupari oli Timo ja Vili. Vili ei pitäny juomien piilottelusta (ne oli Timon omia) ja kutsui tätä rottailuksi. Siitä alkokin sitten omanlaisensa vääntö, tää on katsottavissa youtubesta, Streamissa pitäis näkyä yhden jälkeen (olohuoneessa).
Paula tivas tupakkipaikalla Markolta et kumpi on tärkeämpi hän vai Julia? Kumman lähtö harmittas enemmän? Kumman sä tunnet paremmin?
Kyllähän tuo nyt vaan selkeesti kuulosti siltä et Paula on ihan järkyttävän mustasukkanen Markosta.
Paulahan totes Markolle, et on ollu mustis siitä, kun Marko ei ole huomioinu/pitäny kainalossa tarpeeks viime aikoina, et enemmän antanu Julialle huomioo. Markon mukaan Paula on ite sanonu, et Marko olis ainoo, kestä vois olla kiinnostunu.
Miten Krissen bibikset? Ja nekö sai hamppareita ja paljuilua?
Vili keskittyy epäolennaisuuksiin mitä kukin puhuja sopivan tilaisuuden tullen aloittaa nälvimisen sinä sanoit niin ja niin. Muut suuttui häneen. Itteään saa syyttää jos talosta lentää veks.
Vierailija kirjoitti:
Krisse hyvin veti ja nautti. Ei oksennellut eikä övereitä ja vege hampikset. Siisti likka, diggaan.
Kyllä jauhettiin eilen mitä on se litinä ja lotina.Joel olisi voinnut sanoa ,että ei saa nukuttua.Heitti jotenkin kun joka yö saa kuunnella ,mutta tottakai meidän nirppanokka Ella heittää jokainen saa tehdä omassa sängyssä mitä haluaa.Nyt vaan pariskunta ulos talosta muhinoimaan rauhassa.Ymmärrän täysin Joelia.
Vierailija kirjoitti:
Krisse oli iisisti ja oma itsensä. Pahimman länkytyksen aikaan makasi sängyllä ja söi sipsejä.
Vierailija kirjoitti:
Mä eilein laitoin tänne viestin että ihan 100 varmasti Julia nukkuu Markon vieressä ensi yönä. Näinhän siinä tapahtuikin. Tästä se lähtee, palaakohan ensi yönäkään omalle paikalleen.
Jos Markon kihlattu on fiksu niin nostaa kytkintä viimeistään nyt. Tekopyhää touhua Markolta sekä Julialta olla suuttuneita Paulalle siitä että hän luulee heidän olevan pari ja että heidän tyttö- ja poikaystävänsä huolestuvat sellaisesta. Tuntitolkulla jauhoivat siitä ja sitten itse tekevät jotain sellaista mikä on tässä vaiheessa pahin juttu mikä saisi kotipuolessa mustasukkaisuutta aikaan. Muka läpällä vaan Marko pyysi Juliaa viereen. Julia kiherrellen innoissaan suostui.
Julia ulos huomenna. Teennäinen tyrkky joka lirkutteli myös Joelille jonka sai ihastumaan itseensä ja kuitenkin meni varatun miehen sänkyyn. Marko myös tietää Joelin ihastuksen Juliaan ja silti vokottelee häntä. Toivottavasti Joel pysyy kaukana Markosta. Tuollainen m**kku ei ole mikään ystävä. Marko myös ulos heti kun mahdollista. Meni pistert samantien kun pyysi Juliaa viereensä. Muutenkin roikkui jatkuvasti kiinni hänessä koko illan.
Kylläpä voi näköjään katsojat nähdä erillä tavalla tilanteet. Nimenomaan Paula jankkas tuota avioparijuttuaa tuntitolkulla, Marko sano siitä pariin kertaa että Hei tää ei oo totta, voidaanko lopettaa ulkopuolisten vetäminen tähän. Sanoi että kestää kyllä itse kettuilun, mutta sekä hänellä että Julialla on ulkopuolella ihminen, ketä ei halua sekoittaa tähän.
Paula puhui tosi törkeästi Julialle, mistä Julia otti itseensä. Marko nimenomaan toimi siinä välienselvittelijänä Paulan ja Julian välillä. Eihän missään vaiheeessa ollut tippaakaan suuttuneena olonen.
Mä en usko että se ongelma on se että Markon kihlattu olis mustasukkainen Markosta, siksi että viettää aikaa esim. Julian kans. Vaan nimenomaan se että tuolla vedetään ulkopuoliset mukaan tuohon, kuten Markon kihlattu ja Julian tapailututtava tms.
Ei Julia ja Marko todellakaan ollut missään fyysisesti läheisissä väleissä koko iltana, eikä myöskään yöllä.
En ole tähän päivään mennessä ollut Krissen fani, mutta hän kyllä nosti pisteitään eniten eilen. Ei lähtenyt mihinkään pussailuihin mukaan kun Arttu, OP, Paula ja Ella pussailivat ristiin. Pyysivät Krisseä mukaan mutta hän totesi että hän ei ala pussailemaan koska seurustelee, sanoi että voi katsella vaan.
Krisse myös piti puolensa kun Ella ja muut tukivat Paulaa Markon & Julian parisuhdekeississä ja Krisse oli sitä mieltä että Paula oli mennyt jo liian pitkälle.
Krisse on todella fiksu ja hänen avomiehensä voi olla ylpeä hänestä. Krissestä tuli suosikkini Joelin ohella. Muille en voittoa halua enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paula sanoi jossain vaiheessa yöllä, että haluaisi tutustua Juliaan, "mutta tommonen feikkiperseily ei kiinnosta". Ei se taida ihan niin tyhmä ollakaan...
Paula on oikeassa.
Paula on hirvittävän raskas ihminen muutenkin ja kännissä sietämätön. Putosi taas ne askelet alaspäin, mitkä viikkotehtävässä sai noustua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa sietämätöntä katsottavaa eiliset bibikset. Porukka illan mittaan hirveässä kännissä ja meno sen mukaista. Illalla taas jauhettiin litinöistä ja lätinöistä ja Vili huutoraadin säestämänä vaati aggressiivisesti tunnustamaan, mitä kaikkea sängyssä on tapahtunut. Vili vaikutti sekopäiseltä ja hänet kutsuttiinkin lopulta pk-huoneeseen viilentymään. Artulla meni totaalisesti hermo litinäkuittailuun, mutta hillitsi itsensä. Arttu yritti nukkumaan mennessä Ellan pöksyihin, mutta neiti taisi olla liian tukevassa humalatilassa. En tiedä, onko myöhemmin yöllä sutinoitu.
Joo, jopa Timolla meni hermot ja sanoi aika topakasti, että ei kiinnosta.
Timo veti kyllä hyvin koko illan. Oli harvoja fiksuja koko porukasta. Krisse myös käyttäytyi ok, vaikka mua ärsyttää se Arttuun liimautuminen, eikä hän muutenkaan ole mun suosikki. Op oli melkein koko illan tosi symppis ja ihana, mutta viime metreillä lähti Paulan viereen makoilemaan. Voi surku Op, toivottavasti hänen daami ei liikaa pahastu.
OP nimenomaan lietsoi sitä riitaa! Ensin ihan mukana Paulan kanssa spekuloimassa "avoparista", sitten kuitenkin komppasi Krisseä, joka oli Paulan kanssa eri mieltä, ja sitten taas Paulan messissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julia nukkuu Markon kainalossa?? Miten se sinne päätyi, oliko sutinaa?
Ei yön aikana. Mutta semmoista pientä halailua illan mittaan. Tuotahan Marko oottanut Julian viereensä nukkuun. Hetken jo ootin jospa Julialla tunteita Joeliij
n. Mutta pilas tuonkin kun änkesi Markon viereen nukkuun. Ois vaan Marko sanonu ukkomiehenä että nuku vaan onalla paikallasi.
Marko halailee kaikkia kännissä, miten Julia olis poikkeus. Eilenki varmasti halaili enemmän Paulaa ja Joppea ku Juliaa.
Vierailija kirjoitti:
Vili oli tosi asiaton ja hyökkäävä Timoa kohtaan, Vili ulos
Mikä kelloaika?
Muna, pekoni ja Paula! 😁
Paula toi kontenttia. Erikoista että Marko on muutaman-päivän-mimmin puolella Paulaa vastaan! Kotonaolijoiden tehtävä on ymmärtää, että tuolla tapahtuu asioita. Eiköhän Markon muidua häikäse enemmän samalla byllyllä varustettu teinimirjami kun 40v. halauksen ja ystävän kaipuinen tosinaaras. En toki ihmettele miks Paula on sinkku.. Mutta Paula ja Opsu 💪 Marko ja Ella 🤢
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisse oli iisisti ja oma itsensä. Pahimman länkytyksen aikaan makasi sängyllä ja söi sipsejä.
Sipsejä, jotka oli pöllinyt Joelilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä eilein laitoin tänne viestin että ihan 100 varmasti Julia nukkuu Markon vieressä ensi yönä. Näinhän siinä tapahtuikin. Tästä se lähtee, palaakohan ensi yönäkään omalle paikalleen.
Jos Markon kihlattu on fiksu niin nostaa kytkintä viimeistään nyt. Tekopyhää touhua Markolta sekä Julialta olla suuttuneita Paulalle siitä että hän luulee heidän olevan pari ja että heidän tyttö- ja poikaystävänsä huolestuvat sellaisesta. Tuntitolkulla jauhoivat siitä ja sitten itse tekevät jotain sellaista mikä on tässä vaiheessa pahin juttu mikä saisi kotipuolessa mustasukkaisuutta aikaan. Muka läpällä vaan Marko pyysi Juliaa viereen. Julia kiherrellen innoissaan suostui.
Julia ulos huomenna. Teennäinen tyrkky joka lirkutteli myös Joelille jonka sai ihastumaan itseensä ja kuitenkin meni varatun miehen sänkyyn. Marko myös tietää Joelin ihastuksen Juliaan ja silti vokottelee häntä. Toivottavasti Joel pysyy kaukana Markosta. Tuollainen m**kku ei ole mikään ystävä. Marko myös ulos heti kun mahdollista. Meni pistert samantien kun pyysi Juliaa viereensä. Muutenkin roikkui jatkuvasti kiinni hänessä koko illan.
Kylläpä voi näköjään katsojat nähdä erillä tavalla tilanteet. Nimenomaan Paula jankkas tuota avioparijuttuaa tuntitolkulla, Marko sano siitä pariin kertaa että Hei tää ei oo totta, voidaanko lopettaa ulkopuolisten vetäminen tähän. Sanoi että kestää kyllä itse kettuilun, mutta sekä hänellä että Julialla on ulkopuolella ihminen, ketä ei halua sekoittaa tähän.
Paula puhui tosi törkeästi Julialle, mistä Julia otti itseensä. Marko nimenomaan toimi siinä välienselvittelijänä Paulan ja Julian välillä. Eihän missään vaiheeessa ollut tippaakaan suuttuneena olonen.
Mä en usko että se ongelma on se että Markon kihlattu olis mustasukkainen Markosta, siksi että viettää aikaa esim. Julian kans. Vaan nimenomaan se että tuolla vedetään ulkopuoliset mukaan tuohon, kuten Markon kihlattu ja Julian tapailututtava tms.
Ei Julia ja Marko todellakaan ollut missään fyysisesti läheisissä väleissä koko iltana, eikä myöskään yöllä.
Mä ennustin tuon yhdessä nukkumisenkin oikein. Seuraavaksi ennustan että tulevat nukkumaan lusikassa. Kyllä noista kahdesta näkee että ovat ihastuneet toisiinsa. Itse ovat soppansa keittäneet ja seurustelukumppaninsa siihen sotkeneet kun kiehnäävät yhdessä.
Marko toimi mun mielestä ihan fiksusti yöllä, oli Julian Ja Paulan välien selvittelijä ja halus ymmärtää molempien kannan.
Julialle Marko yritti sanoa et Paula on nyt vaan niin kännissä että menee yli nuo salaliittoteoriat ja Paula on aina ollut sellanen että vetää kaikki vähä överiksi.
Ymmärrän kyllä Juliaa siinä että oli Markon kans, ku puoli taloa oli heitä vastaan. Ei heidän välillään ole yhtään mitään muuta ku sellasta kaveruutta.
Vierailija kirjoitti:
Paula veks. Sietämätön
ihminen.
En kestäisi Paulaa hetkeäkään. Mikä jankkaaja. Ja ihan kujalla tavallisista asioista
Odotin jo Markon kilahtavan kunnolla kun P jauhoi Marko & Julia höpötystään.
Jotkut tuon tyypin ihmiset ovat hauskoja ja jopa viihdyttäviä mut ei Paula. Myötähäpeä melkoinen.
Muistanko väärin vai sanoiko Ville viime vuonna topakasti, että hän ei halua kenenkään vehtailevan makkarissa, kun muut nukkuvat siellä. Että pitää kunnioittaa muita. Ja kaikki olivat yhtä mieltä.
Marko itse pyysi Juliaa viereensä, muka läpällä Paulaa ärsyttääkseen. 🙄