Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Kuka on mielestänne talon pahin läyhääjä ja länkyttäjä?
Ella näistä jäljellä olevista. Jäänyt silti taloon, vaikka on rikkonut sääntöjäkin ja juonitellut. Ei joudu enää koskaan yleisöäänestykseen ennen finaalia.
Vierailija kirjoitti:
Muorin lätinää on raskas kuunnella. Ketään ei varmaan kiinnosta.
Ei muorin lätinät mutta Marjatan jutut kyllä kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Ella. Ja tämä on ihan fakta, ei pelkkä mielipide.
Julian reidessä pahan näköinen kuolio.
Siis eikö kukaan naisista pese hiuksiaan saunan jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Ella ja Kristiina
Vierailija kirjoitti:
Ella ja Paula ykköset ja Marko tulee hyvänä kakkosena perässä, nyt vaan ovat vähän hiljentyneet kun läyhääjäkaverit ovat lentäneet ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin naisen näköisenä bb talossa ja olisin saanut kasteessa nimen Sinikka. Prosessini olisi kesken leikata itseltäni rinnat pois ja leikkauttaa muna itselleni tulevaisuudessa. Ilmoittautuisin bb kisaan Pekkana. Niin katsojat saisi kutsua minua Pekkana tai Sinikkana. Enloukkaantuisi. Tietäisin itse kuka ja mikä olen. Nimihän ei sukupuolta muuta jos ymmärrät pointin.
Totta, nimi ei muuta sukupuolta, mutta käyttämällä toista nimeä kuin ihminen toivoo, voit osoittaa hänelle, että luulet tietäväsi hänen sukupuolensa paremmin kuin hän itse. Jotenkin oudon vallanhaluista. Toki, jos kyseiselle ihmiselle ois ok ja aivan sama tulla kutsutuksi kummaksi vaan niin hän varmaan kertoisi sen kuten sinä Pekka-Sinikka.
No emmekö me sitten tiedä. Hän on itse kertonut olevansa biologisesti ja juridisesti mies, joten hänen prinsessaleikkinsä eivät ole mitään hänen omaa tietoaan, vaan pelkkää leikkiä. Nimen osalta en kyllä ymmärrä, miksi kukaan haluaa häntä väkisin kutsua Eetuksi, mutta kyllä minusta meillä katsojilla on oikeus todeta, että hän on mies, koska se perustuu hänen ihan itse antamaansa informaatioon eikä mihinkään omaan mielivaltaan.
Ella on kertonut olevansa transnainen, joka on hakeutumassa sukupuolenkorjaushoitoihin. Miten saat siitä väännettyä, että hän kertoo olevansa mies?
Niin, hakeutumassa. Mitään hän ei ole vielä asian eteen tehnyt kuin laittanut mekon päälleen ja laittanut täytettä huuliin ja hiuslisäkkeet. Missä vaiheessa ihminen muuttuu miehestä transnaiseksi. Minusta Ella on todella kaukana siitä. Biologisesti ja juridisestikin hän on mies.
Transseksuaalisuus alkaa jo kohdussa, kun sikiön aivot kehittyvät eri aikaan kuin sukupuolielimet. Kannattaa lukea aiheesta edes Wikipediasta, kun kiinnostusta näyttää olevan.
Siis puhutaanko tässä nyt seksuaalisuudesta vai sukupuolesta. Minä olen puhunut sukupuolesta.
Me puhumme Big Brotherista tässä ketjussa.
Kyllä, mutta tällä kaudella on nimenomaan Big Brother -tuotannon puolelta vedetty kaikki seksuaaliset poikkeavuudet näkyvästi esille niitä jopa korostaen ja kaunistellen - ja niistä puhutaan koko ajan myös talossa. Miksi ei siis keskustelupalstoillakin?!
Vierailija kirjoitti:
Ella tais lähteä meikkaamaan ja laittautumaan. Huvittaa miten erilaisia noi on. Krisse huitas vaan perustamineet niskaan.
Krissellä oli jo paljussa meikit + tekoripset laitettu. Ellalla ei ollut.
Tarkoittiko Marjatta Kristiinaa, kun sanoi tehtävässä: "lapsi tuonne puolelle."
Siitäkö Kristiina pahoitti mielensä itkemällä.
Onko näillä jotain ohjelmaa tiedossa ennen esiintyjiä?
Läyhääjä- sanaa ei ole olemassakaan.
Nonni. Musiikkia. Tulee Paulan oma Majo - neesi kappale :DD
Vierailija kirjoitti:
Ella tais lähteä meikkaamaan ja laittautumaan. Huvittaa miten erilaisia noi on. Krisse huitas vaan perustamineet niskaan.
Yksi terve nainen talossa. Lähtisi pois, toisaalta fiksuna osaa junailla tämän mälliporukan läpi ehkä jopa voittoon.
Niinhän nykyiseksi kommetaattoriksi edennyt Krisu jo eteni, on isoa herraa nyt tohtorin hattu päässä.
Ei rakasta eikä sano inhovansa Kristiinaa, Taitaa olla kuitenkin heteo, siis vähemmistönä tässä pelissä,.
Vierailija kirjoitti:
Krisse ei paljoa vaatteilla koreile :D
Ei tartte, se kun on viehättävä ihan missä vaan tamineissa.
Sais kyllä tulla lisää tollasia remixejä yms.
Vierailija kirjoitti:
Nyt Kristiina istuskelee yksikseen makuuhuoneessa posket punaisena. Mitä lie miettii. 🤔
Miettii varmaan seuraavaa sirtoo millä sais ittes oikein säälittäväksi ja sitä huomioo.
Krisse ei paljoa vaatteilla koreile :D