Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Nyt on hyvät keskustelut homoseksuaalisuudesta, Joppe kertoo tarinaa että oli lohkaisuut luokkakavereilleen olevansa homo, kääntelevät Markon kanssa asiaa että elämä olisi paljon helpompaa jos olisi. Arttu kuuntelee vieressä hiljaa :D
Joel: Minä yhissä juhlissa kun juttu kääntyi homoihin, niin sanoi että mulla on teille Uutinen. Minä olen homoseksuaali. Niin kaikki sano kuorossa, että joo Joppe me tiedetään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllättäen OP:lla miehistä toiseksi paras kroppa (en ollut nähnyt heitä näin vähissä vaatteissa, kun aloitin seuraamisen myöhässä).
Kellä paras?
Vilillä tietenkin.
Julia kaunein ja paras kroppa, Paulallakin hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Arttu on tosi vaisu.
Ei yhtään sellanen tsin tsin tsin meno päällä kuin yleensä.
Koska ei ole tarpeeksi viinaa tarjolla. Arttu on niin yksinkertainen.
Vielä on miehet ja naiset kiltisti omissa paljuissaan.
Tää bileitten alkuvaihe on tylsä kun lillivät paljussa (ääni kuuluu huonosti) ja saunassa (ei näy kuvaa). Mä lähen ottamaan torkut ja palaan kun n on kännissä ja alkaa tapahtua.
Olipa Kristiina nopea käänteissään, nyt on jo vaatteet päällä ja valmis vissiin nukkumaan. Ei muakaan kiinnostaisi lillua paljussa jääteetä lipittäen.
Vierailija kirjoitti:
Arttu on tosi vaisu.
Ei yhtään sellanen tsin tsin tsin meno päällä kuin yleensä.
Luulee, että häntä pelataan.
Tosiasiassa ei pelata, helppo tie finaaliin jatkuu ja on taattu.
Nona tulee näyttämään ihanalta iltalehden poseeraavana tähtenä kun pääsee talosta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsokaas vaan kun Marko tänään tuijottaa Julian perää ja tissejä, että se siitä Julia-tyrkystä.
Tottakai se tuijottaa kun mies on. Olis aika outoa jos ei tuijottais. Se tulee tuijottamaan Nonankin ryntäitä. Paulan ja Krissen myös. Marko on tissimies.
Kyse onkin siitä että Julia on tyrkyttänyt itseään Markolle jo viime sunnuntaista asti. On seurannut varjona Markoa joka paikkaan kikatellen ja hihertäen. Eilen oli jo tunkemassa päätä syliin. Katsellaan nyt mitä Tyrkkis on suunnnitelkut tälle illalle.Jos Julia ei haluaisi tuojottettavan, hän rukoilisi Joelilta (onhan Joel hän joka köllötti taas päivätehtävän ajan ja makasi heti makkarissa, onko terve) , että hei lainaa mulle tota roikkoa, että voin peitellä sulojani.
Eipä tuolla paljon peiteltävää ole.
Gasellit esiintyy klo 20:00 ja
Stig klo 22:30
Vierailija kirjoitti:
Olipa Kristiina nopea käänteissään, nyt on jo vaatteet päällä ja valmis vissiin nukkumaan. Ei muakaan kiinnostaisi lillua paljussa jääteetä lipittäen.
No ei kai nukkumaan. Itsekään en tykkää lillua ja saunoa tuntitolkulla kun tulee huono olo.
Tuotanto on suunnitellut ja testannut hyvin tuon paljun kuuluvuuden tälle kaudelle. Mikrofonit jne on asetettu oikein mallikkaasti.
OP on kyllä sosiaalisesti todella taitava. Kaikkien kanssa oma luonnollinen itsensä. Ja hyvin tulee kaikenlaisten tyyppien kanssa toimeen.
Rakennetaanko tuolla sitä festarialuetta vai mikä tuo kilkutus on.
Onko noi saanu vielä ollenkaan alkoholia? On niin hiljaista ja laimeeta menoa
Julia juuri myönsi että vanhemmat miehet kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Gasellit esiintyy klo 20:00 ja
Stig klo 22:30
Hienoa! Asukkailla tulee olemaan hyvin energiaa, kun saavat päikkärät kohta tässä välissä.
Vierailija kirjoitti:
Kamalaa kun Ella jatkuvasti kaivelee vehkeitään eikä pese käsiään sen jälkeen. Jopa umpihumalassa elimen asettelu oli tärkeintä kun Marko yritti viedä oksentanutta känniääliötä pesulle. En oo nähnyt muiden miespuolisten tuollatavalla jatkuvasti tunkevan käsiään housuihinsa, varmaan koska käyttävät käytännöllisempiä alushousuja. Miksi täytyy tunkea päälleen tollaset tiukat puoli percettä paljastavat pikkupikkarit kun ei tavarat sinne sovi?? Mikä järki?!
Onko sillä kuukautiset?
Julia tulee luontevimmin juttun naisista Krissen kanssa. Näin se vaan on. Olen seurannut 247 kohtaamisia. Paula ei juuri Julialle juttele. Nonan ja Ellan kans sillä on jotenkin varautuneet välit. Jatan kanssa puhuu kohteliaasti mutta ei mitenkään hakaudu seuraan.
Jos Julia ei haluaisi tuojottettavan, hän rukoilisi Joelilta (onhan Joel hän joka köllötti taas päivätehtävän ajan ja makasi heti makkarissa, onko terve) , että hei lainaa mulle tota roikkoa, että voin peitellä sulojani.