Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
62081/104451 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks Ella alko taas meikata? Kaikki on nähny sen ruman naaman muutenki.

Meikkaa paljua ja saunaa varten, eikö nyt kannattais pestä naama ja meikata vasta niiden jälkeen festareille vai ymmärränkö minä naisena jotain väärin?

Niinpä. On se hyvä, kun Ella opettaa meille naisille, miten kuuluu käyttäytyä. 

Vierailija
62082/104451 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timo sanoo että negatiivista porukkaa makkarin puolella. Että eivät usko ollenkaan, että on bileet.

Arttu kävi katsomassa, ne on ihan masis.

Paula meni katsomaan. Marko ei usko että on bileet. Makaa sängyllä ja valittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
62083/104451 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marko on ihan varma, että ei oo bibiksiä. "kuka sano, että sauna on lämmin ja paljussa on vettä" :D

Vierailija
62084/104451 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julia on yksinkertainen.

Millä perustelet perustelet väittämäsi? Vertasitko Timoon joka taitaa olla aina ulalla tapahtumista.

Vierailija
62085/104451 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arttu ln niin nolo kun on alkoholia tiedossa.

Vierailija
62086/104451 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että BB joutuu kuuluttamaan toisen kerran varoituksensa ettei juomat juomalla lopu, eivät tunnut uskovan.

Vierailija
62087/104451 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivällä kun juttelivat jotain millä hinnalla istusivat loppuelämän pyörätuolissa niin heittikö Ella jotain ei voisi käyttää korkokenkiä ? Daiju se on.

Jep, tuo ei nyt ihan ekana tule mieleen mikä harmittaisi jos pyörätuoliin joutuisi.

Tosin, jos korkokengät jalkaan saa laitettua ja haluaa ehdottomasti niitä käyttää, niin tuolissa istuen korot voi olla huikeatkin eikä tarvi miettiä osaako niillä kävellä ja väsyykö jalat... Olen nähnyt kyllä upeita kokkareita joillain pyörätuolin käyttäjillä.

Vierailija
62088/104451 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erika illan esiintyjä!

Vierailija
62089/104451 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julia yöllä: "Missä on Jyväskylä?"

Ja myöhemmin: "Missä on Oulu?"

Missähän tynnyrissä se Julia on mahtanut kasvaa?

Vierailija
62090/104451 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskokaa jo hyvänen aika, että Juliaa ei voisi vähempää kiinnostaa tuo räkäkurkku!

Julia on nuori kaunis ja hyvä kroppainen nainen ja Marko vanha köhisevä äijä! Julia saa kyllä miestä jos haluaa eikä todellakaan kuolaa mitään röhisijää.

Vierailija
62091/104451 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ella laittaa ripsiä kun menee paljuun onnex kyseenalaisti sen asian juuri!

Vierailija
62092/104451 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vili suurella todennäköisyydellä jää. Sentään 3 naista. Nano ei saa jäädä. Ei anna Ellalle pisteitä. Vili saa jäädä ja mielellään Jatta.

Jatta saisi jäädä, mutta on Ellan pauloissa. Eilenkin kehui kyseistä miestä Miss Suomeksi.

Nona myös peesailee Ellaa minkä tissien tyrkyttämiseltään kerkeää, eli ei jatkoon.

Vilillä kärkästä mielipiteiden ilmaisua eikä turhia kumartele, mikä lisännee konfliktien mahdollisuutta. Alkanee varmasti ärsyttää pitkässä juoksussa samalla tavalla kuin Markokin pätemisensä kanssa, joten Vilin jäämistä pitäisin erittäinkin suotavana.

Julia taas on kuin BB:n ensimmäisten kausien kiintiöbimbo - mitäänsanomaton kikattelija.

Vili ehdottomasti jatkoon. Naisten kohdalla tilanne on ihan fifty-sixty, miten kallistuu.

Vierailija
62093/104451 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin naisen näköisenä bb talossa ja olisin saanut kasteessa nimen Sinikka. Prosessini olisi kesken leikata itseltäni rinnat pois ja leikkauttaa muna itselleni tulevaisuudessa. Ilmoittautuisin bb kisaan Pekkana. Niin katsojat saisi kutsua minua Pekkana tai Sinikkana. Enloukkaantuisi. Tietäisin itse kuka ja mikä olen. Nimihän ei sukupuolta muuta jos ymmärrät pointin.

Totta, nimi ei muuta sukupuolta, mutta käyttämällä toista nimeä kuin ihminen toivoo, voit osoittaa hänelle, että luulet tietäväsi hänen sukupuolensa paremmin kuin hän itse. Jotenkin oudon vallanhaluista. Toki, jos kyseiselle ihmiselle ois ok ja aivan sama tulla kutsutuksi kummaksi vaan niin hän varmaan kertoisi sen kuten sinä Pekka-Sinikka.

No emmekö me sitten tiedä. Hän on itse kertonut olevansa biologisesti ja juridisesti mies, joten hänen prinsessaleikkinsä eivät ole mitään hänen omaa tietoaan, vaan pelkkää leikkiä. Nimen osalta en kyllä ymmärrä, miksi kukaan haluaa häntä väkisin kutsua Eetuksi, mutta kyllä minusta meillä katsojilla on oikeus todeta, että hän on mies, koska se perustuu hänen ihan itse antamaansa informaatioon eikä mihinkään omaan mielivaltaan. 

Ella on kertonut olevansa transnainen, joka on hakeutumassa sukupuolenkorjaushoitoihin. Miten saat siitä väännettyä, että hän kertoo olevansa mies?

Niin, hakeutumassa. Mitään hän ei ole vielä asian eteen tehnyt kuin laittanut mekon päälleen ja laittanut täytettä huuliin ja hiuslisäkkeet. Missä vaiheessa ihminen muuttuu miehestä transnaiseksi. Minusta Ella on todella kaukana siitä. Biologisesti ja juridisestikin hän on mies. 

Transseksuaalisuus alkaa jo kohdussa, kun sikiön aivot kehittyvät eri aikaan kuin sukupuolielimet. Kannattaa lukea aiheesta edes Wikipediasta, kun kiinnostusta näyttää olevan.

Sitä sanotaan transsukupuolisuudeksi, koska sitä se on, ja seksuaalisuus on vielä siitä erillinen asia ihan niin kuin perusmiehillä ja -naisillakin. 

Mutta onko transsukupuolisuuden tutkimuksessa tehty joku uskomaton läpimurto tässä hiljattain? Käsittääkseni syytä ei yksiselitteisesti tiedetä, ja todennäköisesti kombo eri asioita saa aikaan sen lopputuloksen, että sukupuoliristiriidan tuntemus säilyy aikuisikään asti (monilla on lapsuudessa, mutta häviää murrosiän myötä). 

https://www.terveysportti.fi/xmedia/duo/duo12102.pdf

Vierailija
62094/104451 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja minua on aina ärsyttänyt tuo piirre illanistujaisissa yms. Että missä vaiheessa meikataan, ei en voi tulla saunaan koska meikit, en voi uida koska hiukset ja blaa blaa blaa....

Vierailija
62095/104451 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks Ella alko taas meikata? Kaikki on nähny sen ruman naaman muutenki.

Meikkaa paljua ja saunaa varten, eikö nyt kannattais pestä naama ja meikata vasta niiden jälkeen festareille vai ymmärränkö minä naisena jotain väärin?

Sinä olet ymmärtänyt oikein.

Vierailija
62096/104451 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi kaikki Marko-fanit, mutta minusta Marko on kyllä tosi ällöttävä.

Sen ulkoinen olemus on tosi epäsiisti ja vähän juopon näköinen.

Ei kyllä erottaisi vaikka Marko olisi humalaisten kanssa puistossa. Äänikin kun vanhalla juopolla, en ihmettele vaikka olisi alkoholisti tai entinen alkoholisti.

Juomapeli käyntiin taas. Drinksu jokaisesta haukkumasanasta. Tää tyyppi laittaa vielä lisää näitä. Muistakaa juoda vettä välillä. Hik.

Vierailija
62097/104451 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä hiton takia OP veti pekoniasun päälle? Ei nyt ole aamu-tai iltapalan aika?

Vierailija
62098/104451 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks paula ei pidä hiuksiaan auki! Olisi paljon paremman näkönen ,nyt koko ajan pitää tiukalla ponnarilla. Toivon etteivät saa ku pari kaljaa per nuppi tänään, eivät osaa ottaa fiksusti.

Vierailija
62099/104451 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Julia yöllä: "Missä on Jyväskylä?"

Ja myöhemmin: "Missä on Oulu?"

Missähän tynnyrissä se Julia on mahtanut kasvaa?

Muutenkin sen nasaaliääni on alkanut tympiin. 12-13 vuotiaat pissikset kimittää tuolla tavalla😤

Vierailija
62100/104451 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää nyt hemmettiin keskustelemaan noista transjutuista!! Pakkomielteiset!! Ajatuksenne pyörii vaan yhden asukkaan alapäässä, miettikää nyt vähän!!!

Ketju on lukittu.