Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
62021/104451 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin naisen näköisenä bb talossa ja olisin saanut kasteessa nimen Sinikka. Prosessini olisi kesken leikata itseltäni rinnat pois ja leikkauttaa muna itselleni tulevaisuudessa. Ilmoittautuisin bb kisaan Pekkana. Niin katsojat saisi kutsua minua Pekkana tai Sinikkana. Enloukkaantuisi. Tietäisin itse kuka ja mikä olen. Nimihän ei sukupuolta muuta jos ymmärrät pointin.

Totta, nimi ei muuta sukupuolta, mutta käyttämällä toista nimeä kuin ihminen toivoo, voit osoittaa hänelle, että luulet tietäväsi hänen sukupuolensa paremmin kuin hän itse. Jotenkin oudon vallanhaluista. Toki, jos kyseiselle ihmiselle ois ok ja aivan sama tulla kutsutuksi kummaksi vaan niin hän varmaan kertoisi sen kuten sinä Pekka-Sinikka.

No emmekö me sitten tiedä. Hän on itse kertonut olevansa biologisesti ja juridisesti mies, joten hänen prinsessaleikkinsä eivät ole mitään hänen omaa tietoaan, vaan pelkkää leikkiä. Nimen osalta en kyllä ymmärrä, miksi kukaan haluaa häntä väkisin kutsua Eetuksi, mutta kyllä minusta meillä katsojilla on oikeus todeta, että hän on mies, koska se perustuu hänen ihan itse antamaansa informaatioon eikä mihinkään omaan mielivaltaan. 

Ella on kertonut olevansa transnainen, joka on hakeutumassa sukupuolenkorjaushoitoihin. Miten saat siitä väännettyä, että hän kertoo olevansa mies?

Niin, hakeutumassa. Mitään hän ei ole vielä asian eteen tehnyt kuin laittanut mekon päälleen ja laittanut täytettä huuliin ja hiuslisäkkeet. Missä vaiheessa ihminen muuttuu miehestä transnaiseksi. Minusta Ella on todella kaukana siitä. Biologisesti ja juridisestikin hän on mies. 

Transseksuaalisuus alkaa jo kohdussa, kun sikiön aivot kehittyvät eri aikaan kuin sukupuolielimet. Kannattaa lukea aiheesta edes Wikipediasta, kun kiinnostusta näyttää olevan.

Oletteko jo tietoisia että BB Ella on transseksuaali?

JA että hän on paha ihminen. Hyvin ilkeä ja pirullinen ! Ja kade kaikille aidoille naisille !

Vierailija
62022/104451 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vili ei taida olla kovin suuressa suosiossa ainakaan vanhojen asukkaiden keskuudessa. Sanoiko Joppe että ottais mieluummi Kessun kuin Vilin? Mutta aijaijai Joppe tuo taisi olla nyt sitä läyhäämistä taas. Kun ei sanonut suoraan päin naamaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
62023/104451 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksiköhän BB-taloon kärrättävät esiintyjät on aina jotain turhanpäiväisiä räppäreitä? Eikö sinne muut suostu menemään? Onkohan noista Gaselleista edes kuullut kukaan asukas... Ja Stig tuntuu olevan tuolla joka vuosi.

Stig on ihana! ❤️

Vierailija
62024/104451 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sitten liikaa aikaa meikkaamiseen ja valmistautumiseen jne.

Typerää.

Vierailija
62025/104451 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo Ella sanoi että hänellä on pari turkkia jotka on ostanut kirppareilta, ei kannata turkistarhausta. Krisse ja Jatta alkoi puolustaa että pitää niilläkin ihmisillä työpaikat olla. Ellalle pisteet tästä.

Siis mitä vittua..?

Krisse puolustaa turkistarhausta työntekijöiden työpaikan takia??

Että on ihan ok pitää elävää olentoo onnettoman pienessä häkissä, metalli vaan tassujen alla ilman kosketusta minkäänlaiseen luontoon, oikeutta minkäänlaiseen liikuntaan?

Eikä sekään vielä riitä, joissain paikoissa sorrutaan myös tahalliseen liikasyöttämiseen, jotta epäinhimillisiin olosuhteisiin kasvatetusta eläimestä saatais kaikki hyöty irti. Puhumattakaan siitä, miten tollaset olosuhteet vaikuttaa mentaalisesti, mut hei, eihän sillä oo niin väliä, kun kyse on vaan häkkieläimestä, tärkeetä on sen työntekijän palkka.

Turkistarhauksella ei oo niin suurta työllistävää vaikutusta, et sillä vois tollasta edes perustella. Samalla tavalla vois argumentoida ilmastonmuutosta vastaan, että ei kannata vähentää hiilidioksidipäästöjä, kun työpaikat häviää. Todellisuudessa kehityksen myötä työnkuvat vaan muuttuu, jos toiselta alalta vähenee työpaikkoja, se useimmiten lisääntyy muualla, esim. digitalisaatio on tästä hyvä esimerkki.

Krisse kyllä puhuu kauniisti tasa-arvosta ja ylipäätään ihmisten oikeuksista, mut näköjään eläintenoikeudet ei ilmeisesti ole hänelle niin tärkeitä, mistä olen todella yllättynyt.

Älä Trolli trollaa!!!

Viittaat nyt keskusteluihin ja väittelyihin joita huvikseen kävivät ja joissa toinen sai aina ensin valita onko puolesta vai vastaan, toisen oli sitten oltava erimieltä eli väitettävä vastaan riippumatta siitä mitä mieltä asiasta oikeasti on.

Nyt ei kyllä ollut kyse niistä leikkiväittelyistä, uusia asukkaita oli mukana.

Vierailija
62026/104451 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten söpö Krisse <3

En ole koskaan välittänyt näistä bb-pareista, ne ovat stanan tylsiä nurkassa nyhjääjiä tai inhottavia makkarissa lotisijoita.

Mutta yllätyksekseni olen jo pariin otteeseen jäänyt itselleni kiinni ajatuksesta, että tuo kaveripari Krisse - Joppe olisi noin romanttisenakin parina oikeasti söpö ja siedettävä. Mursu ja tuollainen hirmu nätti takkeihin hukkuva keijukainen, joilla on paljon yhteisiä juttuja ja sielunsisaruutta, samanlaista energiaa. Tässä parissa se jämptimpi ja tekevämpi olisi nainen, analysointi ja luovuus olisi miehen hommaa.

Vierailija
62027/104451 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaisivat nyt sen raumanmeren juhannuksen. Aika äkkiä keksivät. 

Vierailija
62028/104451 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markolle oikein kun Vili antaa palaa eikä Marko pääse pätemään! Vili ja Julia jätettävä taloon Ellan ja Markon kiusaksi 💪

Vierailija
62029/104451 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin naisen näköisenä bb talossa ja olisin saanut kasteessa nimen Sinikka. Prosessini olisi kesken leikata itseltäni rinnat pois ja leikkauttaa muna itselleni tulevaisuudessa. Ilmoittautuisin bb kisaan Pekkana. Niin katsojat saisi kutsua minua Pekkana tai Sinikkana. Enloukkaantuisi. Tietäisin itse kuka ja mikä olen. Nimihän ei sukupuolta muuta jos ymmärrät pointin.

Totta, nimi ei muuta sukupuolta, mutta käyttämällä toista nimeä kuin ihminen toivoo, voit osoittaa hänelle, että luulet tietäväsi hänen sukupuolensa paremmin kuin hän itse. Jotenkin oudon vallanhaluista. Toki, jos kyseiselle ihmiselle ois ok ja aivan sama tulla kutsutuksi kummaksi vaan niin hän varmaan kertoisi sen kuten sinä Pekka-Sinikka.

No emmekö me sitten tiedä. Hän on itse kertonut olevansa biologisesti ja juridisesti mies, joten hänen prinsessaleikkinsä eivät ole mitään hänen omaa tietoaan, vaan pelkkää leikkiä. Nimen osalta en kyllä ymmärrä, miksi kukaan haluaa häntä väkisin kutsua Eetuksi, mutta kyllä minusta meillä katsojilla on oikeus todeta, että hän on mies, koska se perustuu hänen ihan itse antamaansa informaatioon eikä mihinkään omaan mielivaltaan. 

Ella on kertonut olevansa transnainen, joka on hakeutumassa sukupuolenkorjaushoitoihin. Miten saat siitä väännettyä, että hän kertoo olevansa mies?

Niin, hakeutumassa. Mitään hän ei ole vielä asian eteen tehnyt kuin laittanut mekon päälleen ja laittanut täytettä huuliin ja hiuslisäkkeet. Missä vaiheessa ihminen muuttuu miehestä transnaiseksi. Minusta Ella on todella kaukana siitä. Biologisesti ja juridisestikin hän on mies. 

Transseksuaalisuus alkaa jo kohdussa, kun sikiön aivot kehittyvät eri aikaan kuin sukupuolielimet. Kannattaa lukea aiheesta edes Wikipediasta, kun kiinnostusta näyttää olevan.

Eetu poika virallisesti. Ella 2019 epävirallisesti.

Seksuaali idebtiteetti naisen. Onko sitten transnainen . Ei oo käynyt prosessia läpi. Suunbittelee otsan hiontaa ja silareita ja kasvoisin joko kiristystä kun näytti kumpiakin puolia.

Vierailija
62030/104451 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa oikeesti nyt sitten ne bileet käynnissä juomineen päivineen. Grillausta, uima-allas..

Vierailija
62031/104451 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eetu poika virallisesti. Ella 2019 epävirallisesti.

Seksuaali idebtiteetti naisen. Onko sitten transnainen . Ei oo käynyt prosessia läpi. Suunbittelee otsan hiontaa ja silareita ja kasvoisin joko kiristystä kun näytti kumpiakin puolia.

Identiteetti

Vierailija
62032/104451 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisesti ottaen jättääkö transnainen miehen elimet paikalleen. Vai miten se menee???

Vierailija
62033/104451 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten söpö Krisse <3

En ole koskaan välittänyt näistä bb-pareista, ne ovat stanan tylsiä nurkassa nyhjääjiä tai inhottavia makkarissa lotisijoita.

Mutta yllätyksekseni olen jo pariin otteeseen jäänyt itselleni kiinni ajatuksesta, että tuo kaveripari Krisse - Joppe olisi noin romanttisenakin parina oikeasti söpö ja siedettävä. Mursu ja tuollainen hirmu nätti takkeihin hukkuva keijukainen, joilla on paljon yhteisiä juttuja ja sielunsisaruutta, samanlaista energiaa. Tässä parissa se jämptimpi ja tekevämpi olisi nainen, analysointi ja luovuus olisi miehen hommaa.

Krissellä on poikaystävä. Törkeää kuvitella jotain romanssia ja toivoa pahaa hänelle. Krissen mies on pitkä ja komea, ei lyhyenläntä ja pullea Joel häntä kiinnosta muuten kuin ystävänä.

Vierailija
62034/104451 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee kanssa Kristiinasta mieleen keijukainen joka aluksi oli sivussa kun muut vaan jättivät hänet sivuun.Nätillä ruskeilla silmillään vaan katseli mitä touhu on.Nyt tuo keijukainen hymyilee ja naureskellee.Keijukainen pikkuinen näyttää vielä joku päivä hirviö raappijalle miten mennään eteenpäin.

Vierailija
62035/104451 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleisesti ottaen jättääkö transnainen miehen elimet paikalleen. Vai miten se menee???

Tämämon Big Brother ketju, olet värässä paikassa.

Vierailija
62036/104451 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

BB-ilmailuradiossa kuulutus että alkoholijuomat eivät lopu, kannattaa muistaa syöminen ja kirkas mieli.

Vierailija
62037/104451 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

HAH, nyt noim ei usko kun Virtanen kuulutti että juomat juomalla ei lopu (sanottu siis että pitää ottaa rauhallisesti ttei käy kuin edellisissä)

Vierailija
62038/104451 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen tapaus tämä Suastamoinen oikein on? Mitä mieltä hänestä ollaan? Jokseenkin outo hemmo jo heti kun tuli taloon. Purnaa ja länkyttää aina. Joku huomannut saman?

Olen myös huomannut. Mikseiköhän häntä pisteytetty häätöäänestykseen jo alkumetreillä? Olisikohan kansa äänestänyt hänet ulos?

Vierailija
62039/104451 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

BB-ilmailuradiossa kuulutus että alkoholijuomat eivät lopu, kannattaa muistaa syöminen ja kirkas mieli.

AC/DC ja METALLICA esiintyvät BB talos !!

Vierailija
62040/104451 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten söpö Krisse <3

Krissellä on poikaystävä. Törkeää kuvitella jotain romanssia ja toivoa pahaa hänelle. Krissen mies on pitkä ja komea, ei lyhyenläntä ja pullea Joel häntä kiinnosta muuten kuin ystävänä.

Pitkä ja komea

Ketju on lukittu.