Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ellan katse Krisseen totisesti oli "I kill you", kun Arttu kosketteli Kristiinaa https://www.youtube.com/watch?v=jOVLRIGXezI
Paulan pisteet oli jo nousussa mutta tämän nähtyäni ne tippui taas alas Ellan kanssa pohjamutiin. Mikä ilme kun kyyläs Arttua ja krisseä. Ellasta nyt puhumattakaan.
Paula sössii pelinsä kun kuuluu läyhäellan hoviin. Harmi.
Musta tässä ei Paula tee mitään, Ellahan tässä osoittaa oman mustasukkaisuutensa. Vähän harmi kun Ella rajoittaa Artun persoonaa, siitä voisi löytyä paljon leikkisyyttä ja läppää Krissen kanssa, mutta tajuaa että Ella suuttuu niin pitää heti palata ruotuun ja alkaa kesken leikin hipusttaa Ellaa kaulasta. Arttu tässä oman pelinsä pilaa olemalla noin Ellan liekassa.
Jotenki tää Arttu ja Ella homma menee aika aidoksi. Siis, tuskimpa jatkavat ulkopuolella yhtä tai kahta hotelliyötä kauempaa, mutta Ellan mustasukkaisuus on niin totta. Mua on aina säälittänyt naiset jotka kahlitsee miestänsä mustasukkaisuudella ja siten mahdollisesti ajavat sen miehen tiehensä. Ja sitte se Ellan hipsutus niillä kynsillänsä. Luulis, että kävis jo raskaaksi. Se tuntuu jo niin pakonomaiselta. Tosin on hyvä muistaa, että on kysymys nuorista ihmisistä. Nuorenahan ne suhdeongelmat tulee käytyä läpi.
Kunnon psykoosit Paulalla, hassua. Luulee että Julia on Markon puoliso ja suorittaa salatehtävää hahahahhahahha , talossa näköjään sekoaa.
Vierailija kirjoitti:
Krissen vihaajat ovat näköjään aloittaneet Julian lokakampanjan, koska Julia on ystävystynyt Krissen ja Jopen kanssa. Nyt se muka on tylsä ja ärsyttävä. Ei ole, se on luonteva ja on saanut Jopesta ihan uusia puolia esille. Mieltä lämmittää myös kuinka kivasti hän kohtaa Krissen. kaiken lisäksi se selvästi ärsyttää Ellaa. Julia jatkoon!
Olen samaa mieltä että vaikka on "tappavan tylsä" ja tapetti niin voisi olla jatkossa noista neljästä. Mutta katsotaan nyt ensin bibikset, kumpi on villimpi ja saa säpinää ; nunnuka vai julia.
Litinä keskustelu ennen pään tyynyyn painamista oli super hyvä. Vili kysy Artolta oisko litinätön yö ja Ella vastasi mitä vatun Litinä tarkoittaa. Vili kehui kuitenkin Artoa että ähinässä on Arto osannut 5 arvoisesti olla hiljaa ja joku huusi myös että kun Ella on lahna niin vaan litinä on häirinnyt. Ella kivahti lahna sanaan että on Ferrari kun on kunnon kiitorata mutta Vili mainitsi että nyt on niin ruuhkaista tällä radalla niin vois Ferrari olla hiljaa. Ella tuhahti Artun lähentelyille ja kääntyi selkäpäin että nyt nukutaan vaan. Ferrari siis hyyty.
Vierailija kirjoitti:
Krissen vihaajat ovat näköjään aloittaneet Julian lokakampanjan, koska Julia on ystävystynyt Krissen ja Jopen kanssa. Nyt se muka on tylsä ja ärsyttävä. Ei ole, se on luonteva ja on saanut Jopesta ihan uusia puolia esille. Mieltä lämmittää myös kuinka kivasti hän kohtaa Krissen. kaiken lisäksi se selvästi ärsyttää Ellaa. Julia jatkoon!
Itse taas käsitin, että nimenomaan Krissen fanit tykkää Juliasta, kun Kristiinalla on ensimmäistä kertaa naispuolinen läheisempi ystävä talossa. Minäkin olen tästä iloinen, vaikka Julia sanoikin vielä esittelyklipissään olevan team Ella ja Krisseä vastaan.
Nyt olisi hyvä, jos Elina ei grillaisi Arttua ja Ellaa enää yöllisestä sutinasta, vaan kysyisi muiden asukkaiden mielipidettä siihen. Olisi mahtavaa kuulla mitä esim. Jope, Marko, Vili ja Krisse sanovat. Uskaltaisivatko kaikki asukkaat sanoa suoraa peläten nimeämispisteitä seuraavalla viikolla? Vili varmaan uskaltaisi, Marko kans. Jope voisi sanoa jotain kryptistä: "Arvostan nukkumista."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julialla iltahepulit . Kikattaa. Joopa joo. Kotiin su.
Ei missään nimessä Juliaa kotiin, saanut Jopen heräämään ihan eri ihmiseksi!
Ihan järkyttävää oli viime yönä kuunnella sitä jatkuvaa kikatusta. Muutenkin ärsytti kun pelasivat jotain typerää peliä ja tää yks tyhjänkikattaja vaan jatkaa. Laitoin mutelle kun en pystynyt sitä kuuntelemaan enää.
Laitoin äänet päälle myöhemmin kun Joel jutteli kahdestaan Julian kanssa. Edelleen tyhjänkikatus jatkui, mutta huomasin myös miten tylsiä Julian jutut oli. Kun Joel kertoi jotain, niin toisteli samoja asioita. Joel kertoi Katille tehdystä jekusta missä olivat laittaneet kananmunan ylähyllyllä olevan laatikon päälle mutta Kati oli tunnustellut laatikkoa ja löytänyt sen ja jekku oli epäonnistunut. Julia ensin kikatti tietysti ja sitten sanoi jotain tyyliin "Oikeesti? Ajattele kun laittaa sen munan sinne ja sit toinen meneekin niinku tunnustelemaan sitä ja on sillee et yrititte jekuttaa mua ja niinku sillee". Ei varmaan ihan sanatarkasti ihan noin sanonut mutta sinnepäin. Muihin Joelin kertomiin juttuihin tuli samanlaiset teinimäiset reaktiot. Ei ollut mitään muuta sanottavaa kuin "oikeesti" ja sitten toisto.
Julia on vain ihan tappavan tylsä. Joel parka on ihastunut siihen mutta Julia on enemmän kiinostunut Markosta. Julia ehdottomasti kotiin kikattelemaan sunnuntaina.
Juu, minä en näe hänen tuovan mitään sisältöä. Olkoon nyt sitten kiinnostunut Markosta tai Jopesta tai vaikka Op:sta, eipä siitä kummoista draamaa synny, joten pois vaan. Ei talo tarvitse näitä kikattelevia perässäroikkujia yhtään enempää, kun Sasastakin jo päästiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan järkyttävää oli viime yönä kuunnella sitä jatkuvaa kikatusta. Muutenkin ärsytti kun pelasivat jotain typerää peliä ja tää yks tyhjänkikattaja vaan jatkaa. Laitoin mutelle kun en pystynyt sitä kuuntelemaan enää.
Laitoin äänet päälle myöhemmin kun Joel jutteli kahdestaan Julian kanssa. Edelleen tyhjänkikatus jatkui, mutta huomasin myös miten tylsiä Julian jutut oli. Kun Joel kertoi jotain, niin toisteli samoja asioita. Joel kertoi Katille tehdystä jekusta missä olivat laittaneet kananmunan ylähyllyllä olevan laatikon päälle mutta Kati oli tunnustellut laatikkoa ja löytänyt sen ja jekku oli epäonnistunut. Julia ensin kikatti tietysti ja sitten sanoi jotain tyyliin "Oikeesti? Ajattele kun laittaa sen munan sinne ja sit toinen meneekin niinku tunnustelemaan sitä ja on sillee et yrititte jekuttaa mua ja niinku sillee". Ei varmaan ihan sanatarkasti ihan noin sanonut mutta sinnepäin. Muihin Joelin kertomiin juttuihin tuli samanlaiset teinimäiset reaktiot. Ei ollut mitään muuta sanottavaa kuin "oikeesti" ja sitten toisto.
Julia on vain ihan tappavan tylsä. Joel parka on ihastunut siihen mutta Julia on enemmän kiinostunut Markosta. Julia ehdottomasti kotiin kikattelemaan sunnuntaina.
Mua ärsyttää se tapa jolla osa noista uusista meni taloon: "en tiedä mistään mitään". No, ymmärrän jos oli töitä, mutta kyllä karanteenissa olis pitäny olla aikaa ottaa asioista selvää. Ellei se oo esitystä. Marjatta on sanonu, että hän on katsonu, mikä on hyvä. Yhet hakee BB'hen ja sitte ei muka tiedä siitä mitään.
Tietenkin se on esitystä. Eihän no karanteenissa muuta tehneetkään kun tutustuivat asukkaisiin 24/7 ja keskustelupalstojen avulla. Jollain on taktiikka ettei tiedä muka mitään ja voi olla BB ohjeistusta myös mistä saa puhua ja mistä ei. Taatusti ei saa puhua esim mitä ulkomaailmassa heistä puhutaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paula ja varsinkin Vili olivat kuulemma eilen ennen nukkumaan menoa ottaneet puheeksi Artulle tämän "litinän". Ja Artun vastaukset oli olleet ylimielisiä ja oli selvästi vähän ärsyyntynyt Vilin kommenteista. Kuka näki tämän pätkän? Mitä siinä tapahtui ja puhuttiin?
Kiinnostaa myös. Ihan sekin takia, että olen havaitsevani Paulan ja Vilin "kimppaa", joka sekoittaisi kyllä mahtavasti talon pakkaa, kun Paula erkaantuisi Ellan ja Artun tiimistä (onhan nähnyt äänestyspalkit) ja alkaisi bondat uuden komistuksen kanssa, joka ei selvästi ole tullut nuoleskelemaan ketään.
Kaikki ovat nähneet äänestyspalkit huoh.
Selvästi kuitenkin uusi mies kettuilee esim Eetulle joten Paula joutuisi tuossa kuviossa ottamaan välimatkaa Eetuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse taas käsitin, että nimenomaan Krissen fanit tykkää Juliasta, kun Kristiinalla on ensimmäistä kertaa naispuolinen läheisempi ystävä talossa. Minäkin olen tästä iloinen, vaikka Julia sanoikin vielä esittelyklipissään olevan team Ella ja Krisseä vastaan.
Minä taas en ymmärrä, miksi kaikesta pitää tehdä tällainen kahtiajaottelu. Jos en pidä Juliasta, en pidä Juliasta ja that's it. Se ei kerro minun Ella- tai Krisse -fanituksestä pätkääkään. Muista asukkaista saan olla mitä mieltä minä haluan eikä se liity asiaan mitenkään.
Jos Sinin mies ei olisi hakenut eroa ja Sini olisi edelleen talossa, mikähän olisi Ellan ja Artun tilanne? Uskon, että Sini nukkuisi yönsä edelleen Artun kainalossa ja Ellan ja Artun juttu ei olisi koskaan päässyt kehittymään. Sini oli kuitenkin Ellaa näkyvämpi, kovaäänisempi ja räiskyvämpi persoona eli Silsa-lauman queen bee.
en tajua miten KUKAAN voi mieltää miehen NAISEKSI, vaikka on kikulit paikallaan, siittiöitä tuottavat elimet tallella, ei rintoja, ei vag-inaa, on aadaminomena, möreä miehinen ääni, ja miehen keho 100%.
Ainoastaan koska laittaa peruukin päähän, vähän meikkiä, ja hame.
Siinäpä se.
BB luokittelee hänet naiseksi, samoin muut asukkaat, ja täällä kirjoittelevat.
Mies on mies eikä se muuksi muutu vaikka miten hokisi terapeutille että MUT KU MÄ HALUUUN!!...
Youtube on TÄYNNÄ videoita näistä jotka ensin kokee olevansa toista sukupuolta, käyvät läpi sukupuolentuhoamisyrityksiä, ja parin vuoden päästä MUUTTAAKIN mieltään ja haluaakin olla taks se alkuperäinen sukupuoli....
Vierailija kirjoitti:
Kunnon psykoosit Paulalla, hassua. Luulee että Julia on Markon puoliso ja suorittaa salatehtävää hahahahhahahha , talossa näköjään sekoaa.
Paula sanoi koosteessa on asia on PÄIVÄNSELVÄ ja että turun murrekin vahingossa vilahtaa Julialta. =)
BB on kyllä hyvä paikka, noillehan voisi vaikka kertoa että koko maapallo on mennyt karanteeniin ja uskoisivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää se tapa jolla osa noista uusista meni taloon: "en tiedä mistään mitään". No, ymmärrän jos oli töitä, mutta kyllä karanteenissa olis pitäny olla aikaa ottaa asioista selvää. Ellei se oo esitystä. Marjatta on sanonu, että hän on katsonu, mikä on hyvä. Yhet hakee BB'hen ja sitte ei muka tiedä siitä mitään.
Tietenkin se on esitystä. Eihän no karanteenissa muuta tehneetkään kun tutustuivat asukkaisiin 24/7 ja keskustelupalstojen avulla. Jollain on taktiikka ettei tiedä muka mitään ja voi olla BB ohjeistusta myös mistä saa puhua ja mistä ei. Taatusti ei saa puhua esim mitä ulkomaailmassa heistä puhutaan.
Tuo on minusta tosi tyhmää, kun Markon kohdalla hehkutettiin, miten hirveän vaikeaa oli yrittää esittää, ettei tiedä talolaisista mitään ja hän sai tästä ihan palkinnon. Marko oli kuitenkin kuullut vain parin päivän aikana Minnan kertomia juttuja, mutta nämä uudet asukkaat ovat seuranneet ohjelmaa ihan omin silmin monta viikkoa ja monesta eri näkökulmasta ja nähneet lehtijuttuja jne. Mutta näiden kohdalla tämä on vain vaatimus ja itsestäänselvyys, vaikka se on paljon vaikeampaa kuin Markon palkittu salatehtävä.
Mä eilen tajusin, että Kristiina on yks harvoista oikeesti älykkäistä ihmisistä talossa. Luulen, että Marjatta, Vili, ja Nona on varmaan älyllisesti älykkäitä (toinen vaihtoehto on tunteellisesti älykkäitä, mutta se on eri juttu). Kristiina on saanu kärsiä talossa. Sen puolesta antaisin sille voiton. Joel on vähän kysymysmerkki. Ainakin verbaalisesti tosi lahjakas. Mutta, sori nyt vaan, ei oo talo pilattu älykkyydellä. Joo, Kristiinasta tuli mun suosikki eilen. Se aina joutuu kattomaan, kun muut epäilee sen päättelykykyä.
Vierailija kirjoitti:
Vilin tapa puhua ja esittää asiat on jotenkin kärkästä tai tylyä, vaikkei varmasti tarkoituksella. Kuulostaa usein käskevältä tai vihaiselta, silloinkin kun vitsailee. Jotkut mielipiteet on jyrkkiä. Ihan mielenkiintoinen silti. Saattaa olla räjähdysherkkä, joten bibiksiä odotellessa... Joelkin sanoi Markolle ja Julialle illalla, että Vili on vähän pelottava; vaikuttaa semmoiselta, joka voisi suuttua jekusta.
Vili, Julia ja Marjatta uskaltaa sanoa vastaan jopa Ellalle. Harmi, että uusista puolet lähetetään kotiin jo nyt. Mielummin olisin luopunut Ellasta ja Paulasta/Artusta.
Eikö tuo ole ihan luontaista eteläpohjalaisille miehille (Kurikasta on)? Jäyhiä ja ainakin alkuun ylpeänoloisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on minusta tosi tyhmää, kun Markon kohdalla hehkutettiin, miten hirveän vaikeaa oli yrittää esittää, ettei tiedä talolaisista mitään ja hän sai tästä ihan palkinnon. Marko oli kuitenkin kuullut vain parin päivän aikana Minnan kertomia juttuja, mutta nämä uudet asukkaat ovat seuranneet ohjelmaa ihan omin silmin monta viikkoa ja monesta eri näkökulmasta ja nähneet lehtijuttuja jne. Mutta näiden kohdalla tämä on vain vaatimus ja itsestäänselvyys, vaikka se on paljon vaikeampaa kuin Markon palkittu salatehtävä.
Markolla oli tehtävä. En tiedä mitä nää uudet puuhaa. En välitä Jatasta, mutta ainakin sanoi suoraan, että on katsonut paljon. Siitä pisteet. Musta on jotenkiin törkeetä mennä taloon ja sanoa, että en tiedä, kun on kuitenkin ollu mahdollisuus kattoa. Siitä tulee tunne ettei niitä kiinnosta. Ja kuitenkin "BB-taloon pääsy on vaikeempaa kun lääkikseen".
Vierailija kirjoitti:
En ole Krissen vihaaja. Krisse on mun suosikki enkä tykkää että teennäinen ja laskelmoiva Julia nuolee Krissen pyllyä kun tietää hänen olevan suosikki. Julia on selkeästi hakeutunut suosikkien seuraan alusta asti eikä häntä edes kiinnosta tutustua muihin.
Hän pelaa kahden miehen tunteilla, toinen on kihloissa, Krissen kanssa hänellä tuskin on muuta yhteistä kuin meikkijutut. Krisse on fiksu ja vaikuttaa huomattavasti kypsemmältä kuin Julia.
Julia tietää että Krissen kanssa kaveeraaminen ja Markon ja Joelin kanssa flirttailu vie hänet pitkälle. Sääliksi käy Krisseä, koska Julia on tyyppi joka ei epäröisi hetkeäkään puukottaa selkään tarvittaessa.
Tykkään Krissestä niin paljon etten halua kannattaa jotain pyrkyriä joka vain käyttää häntä hyväkseen pönkittääkseen omaa suosiotaan. Krisse ei tarvitse mitään feikkiystäviä talossa.
Vierailija kirjoitti:
en tajua miten KUKAAN voi mieltää miehen NAISEKSI, vaikka on kikulit paikallaan, siittiöitä tuottavat elimet tallella, ei rintoja, ei vag-inaa, on aadaminomena, möreä miehinen ääni, ja miehen keho 100%.
Ainoastaan koska laittaa peruukin päähän, vähän meikkiä, ja hame.
Siinäpä se.
BB luokittelee hänet naiseksi, samoin muut asukkaat, ja täällä kirjoittelevat.
Mies on mies eikä se muuksi muutu vaikka miten hokisi terapeutille että MUT KU MÄ HALUUUN!!...
Youtube on TÄYNNÄ videoita näistä jotka ensin kokee olevansa toista sukupuolta, käyvät läpi sukupuolentuhoamisyrityksiä, ja parin vuoden päästä MUUTTAAKIN mieltään ja haluaakin olla taks se alkuperäinen sukupuoli....
Siis onhan näitä sukupuoltaan vaihtaneita tai pitkällä prosessissa olevia paljonkin eikä heistä päälle päin välttämättä edes huomaa, että olisivat elimiltään eri sukupuolta kuin ulkoisesti näyttää. Sinäkin teet päivittäin kymmenistä ihmisistä oletuksia heidän sukupuolestaan näkemättä, mitä heidän housuissaan on.
Itse en kykene näkemään Ellaa naisena, mutta en myöskään miehenä.