Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko muille käynyt niin, että ennen etsi aina katseltavaksi kameran jossa Joppe oli, mutta nyt Julian saavuttua katsoo mieluummin muita asukkaita? Marko, Julia ja Joel kolmikko ei ole kiinnostavaa katseltavaa, varsinkin Julian hihittely ja naukuva ääni käy hermoille.
Kävi just toisinpäin, tää trio ois ihan finaaliainesta, tykkään tosi paljon.
Joel menee hukkaan tuossa seurassa, kun Marko tai Julia eivät kumpikaan ruoki miehen luovutta.
Tulispa taas jotain makkarijuttuja.
Julia on nätti, mutta ei mitenkään kiinnostava, hauska, karismaattinen tai nokkela. Jos siis menee finaaliin asti, siihen on vain yksi syy, ja se kertoo siitä, että tätä sitten kuitenkin katsoo / äänestyksiin laittaa rahaa eniten (nuoret) miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä näin Timon läpi jo ekalla viikolla, ihmettelin miten katsojat ja talolaiset meni täysin halpaan. Murhamysteerin tyly ja ilkeä Timo on se oikea ihminen tuon mairean näytelmän takana, ihan taatusti.
Krisselahkolaiset ovat näkölään aloittaneet Timon suolauksen nyt kun Marko suolaa itse itsensä ulos talosta sekaantumalla Juliaan.
Täytyy myöntää että hyvin olette onnistuneet tavoitteessanne hyvin. Ihailen taktiikkaanne. 👏
Kuulun Krisselahkolaisiin, mutta pidän myös Timosta. Minulla ei ole mitään halua suolata Timoa turhaan. Timo tuo kännissä eloa taloon jutuillaan, ihan huipputyyppi ja hänellä on mielenkiintoinen elämäntarina, josta riittää kerrottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Mistä te muuten edes tiedätte Markon parisuhteen tilasta? Vaikka olis jo loppusuoralla muutenkin.
Eipä tiedetäkään muuta kuin se, että parisuhteessa ja kihloissa. Loppusuorilla ei ole mitään tekemistä näissä tilanteissa, kun on vielä suhteessa kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Timo ja Joel, tuosta ei tule lasta eikä pastaa, Timo on kaatunut ja märkä, varpaat jäässä, luovuttivat.
Kaatuiko Timo taas?
Timosta mulla on muuten ihan ok ajatukset, mutta pelkkien miesten valitseminen niihin juhliin oli huono veto. Ja kun sai Samin tilalle uuden niin ei edelleenkään Krisseä vaan EETUELLAN. Ei Timo ei.
Ja Krissestä tuli BB -talon mukava tyyppi samojen juhlien myötä kun otti asian todella hienosti ja eläytyi rooliinsa palvelijana hyvin. Vieläpä auttoi oksentavaa Ellaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onks tääl muita keltä löytyy kaimoja tuolta BB:stä?
Must on outoo kuulla oma nimi kokoajan...
Ei oo koskaan ennen ollu missään tv-ohjelmassa jota oon seurannut.Ootko Nona? Muut niin tavallisia nimiä että kuulee varmasti joka paikassa
Ohistelen, mä olen Pia.
Ei kovin usein vastaan tule ja silti suht yleinen nimi. Kerran BB taisi olla Piia, mutta eihän se ihan sama juttu ole. ;)
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa nähdä Krisse VIHDOINKIN, kuuden viikon ryhmän ulkopuolelle pakotetun värjöttelyn jälkeen noin iloisena ja vapautuneena! Jutustelemassa niitä näitä ilman pelkoa myrkyllisistä katseista, niinkuin ihmiset yleensä tekee. Nää on näitä aidon ilon hetkiä jonkun muun puolesta, tulee itsellekin hyvä mieli =)
Aivan samaa mietin, Krissehän on suorastaan puhjennut kukkaan! Ainoat ankeuttajat ovat tuolla enää Paula ja Ella jotka istuvat naama norsun veellä muiden jutustellessa Krissen johdolla iloisesti.
Kylläpä Roopen ja varsinkin Katin lähtö on vaikuttanut Krisseen positiivisesti, vielä kun Ella tuolta poistuisi niin saadaan hulvaton loppukausi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ella ei kyllä selkeesti fiilaa Viliä, onkohan sanonut jotain Ellaa ärsyttävää?
Et tiedä mitä fiilaaminen tarkoittaa. Miksi käytät sellaisia sanoja, mitä et edes ymmärrä?
Hieman viitekehyksestä riippuen, joko Ihastuttamista tai tässä tapauksessa ihastelua.
Eli suomeksi, Ella ei kyllä selkeesti ihastele Viliä, onkohan sanonut jotain Ellaa ärsyttävää.
Ja kyllä, parina ensimmäisenä päivänä Vili teki kyllä pienillä heitoillaan selväksi että Ella ei ole mikään suosikki. Ellaa ärsyttääkin sen että Arttu ja Kristiina ovat toistensa parhaimmat kaverit talossa, vielä paremmat kuin Ella voisi ikään olla. Nyt taloon tuli lisäksi bimbo blondi, joka vei Ellan "paikan" talossa samantien, tosin paikan oli Ella ottanut, ei ansainnut! ja nyt vielä Vili on ystävystynyt Joelin ja Artun kanssa, mikä raivostuttaa Ellaa.
Tuo "fiilailu" on tuommoista finglish-roskaa, kun ei koulussa enää opeteta kakaroille mitään tärkeää, niin lapsilta jää mm. tunteiden ilmaisemiseen käytetyt sanat oppimatta ja myös tunteiden ilmaisuun tulee siitä syystä vaikeuksia.
No miksi käytät finglisroskaa?
Kerro toki mikä tuossa on finglishroskaa. Toisin kuin sinulla, minulla ON keskittymiskykyä lukea myös hieman pidempiä perustelujakin.
Mitä tuo Marjatta selittää
Ihan outoja välillä nuo sen "vitsit"
Krissellä hyvät tilaukset; 'saisinko yhden carbonaran?' Sitten kun pursori on valmis tuomaan ruoan, niin Krisse sanookin että ottaakin teetä. Sanoo syyksi sen, että 'napa vetää enemmän kuin maha'. Mahtavaa hauskaa Krissepuhetta.
Vierailija kirjoitti:
Marko on just hyvä. Semmonen sosiaalinen yksisarvinen ja unikaveri, joka peittelee porukan ja kertoo satuja. Tekee tarmolla tehtävät. Semmonen se on. Mitä ne nyt sitä suolaatte vain sen takia että on saanut Juliasta uuden kaverin taloon.
Jaa.. ällöttävä lääppijä se on, komentelija ja jatkuva rään kirnuuja. Läyhääjä. Ei meilläpäin tuommoisista mieheksi ole.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuo Marjatta selittää
Ihan outoja välillä nuo sen "vitsit"
Marjatta takaisin Martta-kerhoon selvittämään päätään...
Vierailija kirjoitti:
Marko on just hyvä. Semmonen sosiaalinen yksisarvinen ja unikaveri, joka peittelee porukan ja kertoo satuja. Tekee tarmolla tehtävät. Semmonen se on. Mitä ne nyt sitä suolaatte vain sen takia että on saanut Juliasta uuden kaverin taloon.
Syy: roope ja kati poissa ja uudet asukkaat eivät taida läyhätä? Vielä kun saisi eetun ja paulan pois niin läyhäys loppuisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan turhaan loukkaannutte Markon puolesta. Tekee mitä tekee, se on hänen elämänsä.
Varmaan moni on enemmänkin loukkaantunut hänen kihlattunsa puolesta kun äijä flirttailee ja käyttäytyy kuin kiimainen kolli toisen naisen kanssa kameroiden edessä.
Redin puolesta loukkaantujien kokoontumisajot voisi olla seuraava tehtävä. Mä en olisi kyllä Markon kihlattuna pätkäänkään huolissani. On sanonut monta kertaa, että ei halua aiheuttaa kotona pahoja viboja, mutta jos Markoa on yhtään 6 viikon aikana seurannut niin on sosiaalisin porukasta ja tykkää varmasti kyllä olla Julian seurassa koska heillä on hyvä kemia. Ei kannata väkisin vääntää mitään romanssia jota ei oikeasti ole.
Minkä Redin?
Kyllä mun mielestä Marko näyttää nyt olevan sekaisin Juliasta ja muutkin asukkaat ovat sen huomanneet. Katsotaan vaan seuraavat bileet niin Marko tikkaa Juliaa kuin vanha ompelukone.
Talosta VEKS järjestyksessä: Vili, Marjatta, Arttu, Marko, Ella, Paula, Nona, Julia, OP.
Finaalissa ainakin: 1. Joppe, 2. Krisse, 3. Timo.
Markolla ja Julialla toimii kemiat hyvin yksiin mutta ei sen ihmeempää. Markohan on aikalailla kaikille naisille ollut sellanen vähä flirtti ja huomioinut paljon. Muistatte varmaan ku Sasasta ja Markosta koitettiin tehdä paria, vaikka ihan kaveri meiningille siinäkin mentiin.
Julia on nyt ripustautunut Markoon, ku on eka tyyppi jonka kans on klikannut. Veikkaan et pari päivää ku mennään eteenpäin ja Julia tutustuu enemmän muittenki kans nii unohtuu tää kuvio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julia pois, sen kanssa sekä Marko että Joel ovat laskeneet finaalipaikkamahdollisuuksiaan.
Valitetettavasti kilpailua ei enää ole, Krisse on voittaja ja täytyy sanoa että ei haittaa enää yhtään. Sama kävl 2006 jollin Olli pilasi voittonsa pettämällä kihlattuaan talossa ja Sarin voitto oli selvä sen jälkeen. En ollut Sarin fani, mutta kun parempaakaan vaihtoehtoa ei ollut niin ihan hyvä kun voitti. Nyt olen samaa mieltä Krissestä, ei kovin mielenkiintoinen voittaja mutta kun parempaakaan ei löydy niin OK.
Onhan siellä Joel ja Timo, menevät heittämällä Krissen ohi.
2006 kaudella finaalikaksikko oli Kaki ja Sari. En ollut kummastakaan ihastuksistani, mutta Olli tosiaan suolasi oman pelinsä pettämällä.
Artun ilme kun VIP sai Alkoa 😂
Voi ei, ei Timpalle alkoholia taas.
Valitetettavasti kilpailua ei enää ole, Krisse on voittaja ja täytyy sanoa että ei haittaa enää yhtään. Sama kävl 2006 jollin Olli pilasi voittonsa pettämällä kihlattuaan talossa ja Sarin voitto oli selvä sen jälkeen. En ollut Sarin fani, mutta kun parempaakaan vaihtoehtoa ei ollut niin ihan hyvä kun voitti. Nyt olen samaa mieltä Krissestä, ei kovin mielenkiintoinen voittaja mutta kun parempaakaan ei löydy niin OK.